Şimdi Ara

Bir Eski Kasa Honda Civic'i Nasıl Bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
3.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Fotoğraftaki (bence) efsane kasa Civic'i nasıl bilirsiniz? Arkadaşıma almayı düşünüyoruz. 1.6 Otomatik olacak büyük ihtimalle. Piyasası ne civarda, kullanıp da sorun yaşayan var mı, yakıt tüketimi nasıl vs. ? Her türlü tecrübelerinizi bekliyorum.
     Bir Eski Kasa Honda Civic'i Nasıl Bilirsiniz?



  • Güncel kasaya göre bence tasarımı daha güzel, yakıtı fazla olan ve yalıtım konusunda da zaafları olan bir araç. İkinci elleri de uçup gitmiş, temizini bulmak zor.
  • Evet fiyatlara baktım da beklediğimin 5 bin lira üstünde çıktı.
  • 2008 manuelini kullanıyorum otomatikler manuele göre performans olarak daha düşük ve tüketimi fazla piyasası modelıne ve doluluguna gore değişiyor temizini bulmak zorlaştı gerçektende fiyat aralıgı 33-48 arası değişiyor alınır güzel araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    2008 manuelini kullanıyorum otomatikler manuele göre performans olarak daha düşük ve tüketimi fazla piyasası modelıne ve doluluguna gore değişiyor temizini bulmak zorlaştı gerçektende fiyat aralıgı 33-48 arası değişiyor alınır güzel araç

    Geçen sene dayıma Civic alacaktık, 40.000 TL'den aşağıya adam gibi Civic yoktu. Sözün özü, adam akıllı Civic için 45.000 TL çıkmaz lazım ki 2007'de, 2008 model 1.6 Elegance otomatik vitesli Civic'i 46.000 TL'ye alan tanıdığım var.
  • şuan piyasası en berbat arabayı almaya niyetlenmişsiniz zaten ilk araştırmalarınızdan sonra alınamayacağını göreceksiniz
  • Ayrıca çok çekemeyeni var bu aracın tecrübe ile sabittir kimisi yakuşta kalır der kimisi performansı berbat der kimisi çok yakıyor der ama sorsan hiçbiri sürmemiştir bile bir fd6 kullanıcısı olarak söyleyebilirim ki araç parasını sonuna kadar hakediyor kendi fiyat aralıgında alınabilecek en güzel araçtır bana göre
  • Neden tutulmadığını hiç düşündün mü? O kadar param olsun, düşünmeden Corolla alırım!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • EFSANE KASA BU:
     Bir Eski Kasa Honda Civic'i Nasıl Bilirsiniz?


    100 km de 5 litre tuketir, 9,2 s de 100'e ulaşır, ara hızlanmaları ile 2,0 lar ile yarışır...

    bu yüzden efsane bu araca deniyor...
  • lubnatsimehc kullanıcısına yanıt
    Bir önceki kasa (çoğu kişiye göre) efsane civic al buna hiç bulaşma
  • 2007 model Civic o kasanın ilk seri Civic'leridir ve açıkcası ilk seri araçları ben önermem çünkü ne fabrika işçileri nede mühendisler tecrübeli olmuyor. 2008 model daha mantıklı fakat arada 5 bin lira gibi ciddi bir fiyat farkı var.

    Aracı kontrol etmeye gittiğinizde kesinlikle test sürüşüne çıkın ve frenleri kontrol edin. O kasa Civic'lerde balata sıkıntıları olabiliyor. Genel olarak Honda araçlarda sorun olmuyor, turbo vs. de olmadığı için kontrol edilecek fazla bir aksam yok açıkcası. Aracın iç döşemelerine bakarsınız, konsoldaki ışıkların hepsi yanıyor mu ona bakarsınız, merkezi kilit sistemi bütün kapıları otomatik kilitliyor mu ona bakın çünkü yine o kasa Civic lerin uzaktan kilit sistemi çok hassastır. Bide kapı gergilerine bakın, kapıyı açtığınızda açtığınız yerde duruyor mu yoksa durmayıp geri size doğru mu geliyor kapı mesela buna da bakın. Ve aracı kesinlikle servise gösterin.

    Kilometresi fazla olan Honda hiçbir sorun çıkartmaz, dediğim gibi Honda araçlarına aşırı besleme yapmaz Volkswagen gibi ve turbo da olmadığı için motorlar inanılmaz sağlam motorlardır. Yurtdışında 2 milyon kilometre giden Accord'lar var.

    Kısacası aracın kaputundaki motoru da biraz açıklayayım.

    i-VTEC motor ekonomiyi daha çok düşünerek tasarlanmış bir motordur. Hem düşük hem yüksek devirlerde aracı çekişte tutar ve yüksek performans sağlar. VTEC motorlar ise düşük devirlerde aracı i-VTEC kadar çekişte tutamazken yüksek devirlerde torku dibine kadar kullanarak aracı kaplana dönüştürür. Fakat hep dediğim gibi "VTEC açan yol alır, sonra gider benzin alır." Yani VTEC motor i-VTEC motora göre daha fazla yakıyor. Fakat sizin alacağınız Civic i-VTEC motor olacağı için en baba trafikte bile benzinle giderseniz 45 kuruşu aşacağınızı sanmıyorum.

    Gel gelelim bu araçlar LPG'ye çok uyumlu. O yüzden tüketim de sorun olmamalı sizin açınızdan.

    Performanssız diyenler varsa da cevap yazmaya bile gerek yok o arkadaşlara.




  • Elegance'i tadindan yenmez. Lpg uyumu son derece iyidir. Fakat piyasası yüksektir. Gerçi ucuz araç kalmadı o da ayrı bir konu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese çok teşekkürler. Ama biraz araştırma yaptıktan sonra gördüm ki piyasası da beklediğimin üzerinde biraz. Araba iyi hoş da bu paraya başka araçlara yönelmek lazım bence. Konuyu biraz erken açtım sanırım Çünkü Civic sandığımdan fazla uçmuş fiyat olarak. Yakıt olarak da etkileyeceği için oradan da kar edemeyeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    2007 model Civic o kasanın ilk seri Civic'leridir ve açıkcası ilk seri araçları ben önermem çünkü ne fabrika işçileri nede mühendisler tecrübeli olmuyor. 2008 model daha mantıklı fakat arada 5 bin lira gibi ciddi bir fiyat farkı var.

    Aracı kontrol etmeye gittiğinizde kesinlikle test sürüşüne çıkın ve frenleri kontrol edin. O kasa Civic'lerde balata sıkıntıları olabiliyor. Genel olarak Honda araçlarda sorun olmuyor, turbo vs. de olmadığı için kontrol edilecek fazla bir aksam yok açıkcası. Aracın iç döşemelerine bakarsınız, konsoldaki ışıkların hepsi yanıyor mu ona bakarsınız, merkezi kilit sistemi bütün kapıları otomatik kilitliyor mu ona bakın çünkü yine o kasa Civic lerin uzaktan kilit sistemi çok hassastır. Bide kapı gergilerine bakın, kapıyı açtığınızda açtığınız yerde duruyor mu yoksa durmayıp geri size doğru mu geliyor kapı mesela buna da bakın. Ve aracı kesinlikle servise gösterin.

    Kilometresi fazla olan Honda hiçbir sorun çıkartmaz, dediğim gibi Honda araçlarına aşırı besleme yapmaz Volkswagen gibi ve turbo da olmadığı için motorlar inanılmaz sağlam motorlardır. Yurtdışında 2 milyon kilometre giden Accord'lar var.

    Kısacası aracın kaputundaki motoru da biraz açıklayayım.

    i-VTEC motor ekonomiyi daha çok düşünerek tasarlanmış bir motordur. Hem düşük hem yüksek devirlerde aracı çekişte tutar ve yüksek performans sağlar. VTEC motorlar ise düşük devirlerde aracı i-VTEC kadar çekişte tutamazken yüksek devirlerde torku dibine kadar kullanarak aracı kaplana dönüştürür. Fakat hep dediğim gibi "VTEC açan yol alır, sonra gider benzin alır." Yani VTEC motor i-VTEC motora göre daha fazla yakıyor. Fakat sizin alacağınız Civic i-VTEC motor olacağı için en baba trafikte bile benzinle giderseniz 45 kuruşu aşacağınızı sanmıyorum.

    Gel gelelim bu araçlar LPG'ye çok uyumlu. O yüzden tüketim de sorun olmamalı sizin açınızdan.

    Performanssız diyenler varsa da cevap yazmaya bile gerek yok o arkadaşlara.


    2006 2. yarı çıkmaya başladı bu kasanın ilk serileri,
    ayrıca vtec II ler i-vtec civiclerden çok daha ekonomiktir, hiçbir i-vtec şehiriçi 10 litrenin altını kolay kolay göremez iken vtec2 ler şehiriçinde 6,5 litreleri görür...
    bence civic in keyif arabası olmaktan çıkmasının başlangıcıdır bu kasa, laik olduğu motorlar 1,8 140 hp iken turkiyedeki vergilerden dolayı 1,6 ile satılmış ve ilk defa hondanın ağırlık-güç dengesini bir tona 100 hp üzeri güçten daha aşağı çekmiştir, buda kullanıcıya daha kötü performans ve daha yüksek tuketim olarak yansımış, eski civic kullanıcısının aldığı keyfi yok etmiştir




  • En sevdiğim Civic kasasıdır kendileri. Yeni kasasını gördükten sonra Civic'ten fena soğudum. Tofaş'ın tasarımcılarına mı çizdirmiş Honda firması anlamadım ki. Şu güzelim kasaya, stop lambalarına yazık etmişler.

     Bir Eski Kasa Honda Civic'i Nasıl Bilirsiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    2007 model Civic o kasanın ilk seri Civic'leridir ve açıkcası ilk seri araçları ben önermem çünkü ne fabrika işçileri nede mühendisler tecrübeli olmuyor. 2008 model daha mantıklı fakat arada 5 bin lira gibi ciddi bir fiyat farkı var.

    Aracı kontrol etmeye gittiğinizde kesinlikle test sürüşüne çıkın ve frenleri kontrol edin. O kasa Civic'lerde balata sıkıntıları olabiliyor. Genel olarak Honda araçlarda sorun olmuyor, turbo vs. de olmadığı için kontrol edilecek fazla bir aksam yok açıkcası. Aracın iç döşemelerine bakarsınız, konsoldaki ışıkların hepsi yanıyor mu ona bakarsınız, merkezi kilit sistemi bütün kapıları otomatik kilitliyor mu ona bakın çünkü yine o kasa Civic lerin uzaktan kilit sistemi çok hassastır. Bide kapı gergilerine bakın, kapıyı açtığınızda açtığınız yerde duruyor mu yoksa durmayıp geri size doğru mu geliyor kapı mesela buna da bakın. Ve aracı kesinlikle servise gösterin.

    Kilometresi fazla olan Honda hiçbir sorun çıkartmaz, dediğim gibi Honda araçlarına aşırı besleme yapmaz Volkswagen gibi ve turbo da olmadığı için motorlar inanılmaz sağlam motorlardır. Yurtdışında 2 milyon kilometre giden Accord'lar var.

    Kısacası aracın kaputundaki motoru da biraz açıklayayım.

    i-VTEC motor ekonomiyi daha çok düşünerek tasarlanmış bir motordur. Hem düşük hem yüksek devirlerde aracı çekişte tutar ve yüksek performans sağlar. VTEC motorlar ise düşük devirlerde aracı i-VTEC kadar çekişte tutamazken yüksek devirlerde torku dibine kadar kullanarak aracı kaplana dönüştürür. Fakat hep dediğim gibi "VTEC açan yol alır, sonra gider benzin alır." Yani VTEC motor i-VTEC motora göre daha fazla yakıyor. Fakat sizin alacağınız Civic i-VTEC motor olacağı için en baba trafikte bile benzinle giderseniz 45 kuruşu aşacağınızı sanmıyorum.

    Gel gelelim bu araçlar LPG'ye çok uyumlu. O yüzden tüketim de sorun olmamalı sizin açınızdan.

    Performanssız diyenler varsa da cevap yazmaya bile gerek yok o arkadaşlara.


    2006 2. yarı çıkmaya başladı bu kasanın ilk serileri,
    ayrıca vtec II ler i-vtec civiclerden çok daha ekonomiktir, hiçbir i-vtec şehiriçi 10 litrenin altını kolay kolay göremez iken vtec2 ler şehiriçinde 6,5 litreleri görür...
    bence civic in keyif arabası olmaktan çıkmasının başlangıcıdır bu kasa, laik olduğu motorlar 1,8 140 hp iken turkiyedeki vergilerden dolayı 1,6 ile satılmış ve ilk defa hondanın ağırlık-güç dengesini bir tona 100 hp üzeri güçten daha aşağı çekmiştir, buda kullanıcıya daha kötü performans ve daha yüksek tuketim olarak yansımış, eski civic kullanıcısının aldığı keyfi yok etmiştir

    Vallahi bende 2004 civic var, full bakımlı araba. Şehir içi bir kere bile 6 litreyi görmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    2007 model Civic o kasanın ilk seri Civic'leridir ve açıkcası ilk seri araçları ben önermem çünkü ne fabrika işçileri nede mühendisler tecrübeli olmuyor. 2008 model daha mantıklı fakat arada 5 bin lira gibi ciddi bir fiyat farkı var.

    Aracı kontrol etmeye gittiğinizde kesinlikle test sürüşüne çıkın ve frenleri kontrol edin. O kasa Civic'lerde balata sıkıntıları olabiliyor. Genel olarak Honda araçlarda sorun olmuyor, turbo vs. de olmadığı için kontrol edilecek fazla bir aksam yok açıkcası. Aracın iç döşemelerine bakarsınız, konsoldaki ışıkların hepsi yanıyor mu ona bakarsınız, merkezi kilit sistemi bütün kapıları otomatik kilitliyor mu ona bakın çünkü yine o kasa Civic lerin uzaktan kilit sistemi çok hassastır. Bide kapı gergilerine bakın, kapıyı açtığınızda açtığınız yerde duruyor mu yoksa durmayıp geri size doğru mu geliyor kapı mesela buna da bakın. Ve aracı kesinlikle servise gösterin.

    Kilometresi fazla olan Honda hiçbir sorun çıkartmaz, dediğim gibi Honda araçlarına aşırı besleme yapmaz Volkswagen gibi ve turbo da olmadığı için motorlar inanılmaz sağlam motorlardır. Yurtdışında 2 milyon kilometre giden Accord'lar var.

    Kısacası aracın kaputundaki motoru da biraz açıklayayım.

    i-VTEC motor ekonomiyi daha çok düşünerek tasarlanmış bir motordur. Hem düşük hem yüksek devirlerde aracı çekişte tutar ve yüksek performans sağlar. VTEC motorlar ise düşük devirlerde aracı i-VTEC kadar çekişte tutamazken yüksek devirlerde torku dibine kadar kullanarak aracı kaplana dönüştürür. Fakat hep dediğim gibi "VTEC açan yol alır, sonra gider benzin alır." Yani VTEC motor i-VTEC motora göre daha fazla yakıyor. Fakat sizin alacağınız Civic i-VTEC motor olacağı için en baba trafikte bile benzinle giderseniz 45 kuruşu aşacağınızı sanmıyorum.

    Gel gelelim bu araçlar LPG'ye çok uyumlu. O yüzden tüketim de sorun olmamalı sizin açınızdan.

    Performanssız diyenler varsa da cevap yazmaya bile gerek yok o arkadaşlara.


    2006 2. yarı çıkmaya başladı bu kasanın ilk serileri,
    ayrıca vtec II ler i-vtec civiclerden çok daha ekonomiktir, hiçbir i-vtec şehiriçi 10 litrenin altını kolay kolay göremez iken vtec2 ler şehiriçinde 6,5 litreleri görür...
    bence civic in keyif arabası olmaktan çıkmasının başlangıcıdır bu kasa, laik olduğu motorlar 1,8 140 hp iken turkiyedeki vergilerden dolayı 1,6 ile satılmış ve ilk defa hondanın ağırlık-güç dengesini bir tona 100 hp üzeri güçten daha aşağı çekmiştir, buda kullanıcıya daha kötü performans ve daha yüksek tuketim olarak yansımış, eski civic kullanıcısının aldığı keyfi yok etmiştir

    Vallahi bende 2004 civic var, full bakımlı araba. Şehir içi bir kere bile 6 litreyi görmedim.

    6,5 i görüyorum ben..
    manuel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    2007 model Civic o kasanın ilk seri Civic'leridir ve açıkcası ilk seri araçları ben önermem çünkü ne fabrika işçileri nede mühendisler tecrübeli olmuyor. 2008 model daha mantıklı fakat arada 5 bin lira gibi ciddi bir fiyat farkı var.

    Aracı kontrol etmeye gittiğinizde kesinlikle test sürüşüne çıkın ve frenleri kontrol edin. O kasa Civic'lerde balata sıkıntıları olabiliyor. Genel olarak Honda araçlarda sorun olmuyor, turbo vs. de olmadığı için kontrol edilecek fazla bir aksam yok açıkcası. Aracın iç döşemelerine bakarsınız, konsoldaki ışıkların hepsi yanıyor mu ona bakarsınız, merkezi kilit sistemi bütün kapıları otomatik kilitliyor mu ona bakın çünkü yine o kasa Civic lerin uzaktan kilit sistemi çok hassastır. Bide kapı gergilerine bakın, kapıyı açtığınızda açtığınız yerde duruyor mu yoksa durmayıp geri size doğru mu geliyor kapı mesela buna da bakın. Ve aracı kesinlikle servise gösterin.

    Kilometresi fazla olan Honda hiçbir sorun çıkartmaz, dediğim gibi Honda araçlarına aşırı besleme yapmaz Volkswagen gibi ve turbo da olmadığı için motorlar inanılmaz sağlam motorlardır. Yurtdışında 2 milyon kilometre giden Accord'lar var.

    Kısacası aracın kaputundaki motoru da biraz açıklayayım.

    i-VTEC motor ekonomiyi daha çok düşünerek tasarlanmış bir motordur. Hem düşük hem yüksek devirlerde aracı çekişte tutar ve yüksek performans sağlar. VTEC motorlar ise düşük devirlerde aracı i-VTEC kadar çekişte tutamazken yüksek devirlerde torku dibine kadar kullanarak aracı kaplana dönüştürür. Fakat hep dediğim gibi "VTEC açan yol alır, sonra gider benzin alır." Yani VTEC motor i-VTEC motora göre daha fazla yakıyor. Fakat sizin alacağınız Civic i-VTEC motor olacağı için en baba trafikte bile benzinle giderseniz 45 kuruşu aşacağınızı sanmıyorum.

    Gel gelelim bu araçlar LPG'ye çok uyumlu. O yüzden tüketim de sorun olmamalı sizin açınızdan.

    Performanssız diyenler varsa da cevap yazmaya bile gerek yok o arkadaşlara.


    2006 2. yarı çıkmaya başladı bu kasanın ilk serileri,
    ayrıca vtec II ler i-vtec civiclerden çok daha ekonomiktir, hiçbir i-vtec şehiriçi 10 litrenin altını kolay kolay göremez iken vtec2 ler şehiriçinde 6,5 litreleri görür...
    bence civic in keyif arabası olmaktan çıkmasının başlangıcıdır bu kasa, laik olduğu motorlar 1,8 140 hp iken turkiyedeki vergilerden dolayı 1,6 ile satılmış ve ilk defa hondanın ağırlık-güç dengesini bir tona 100 hp üzeri güçten daha aşağı çekmiştir, buda kullanıcıya daha kötü performans ve daha yüksek tuketim olarak yansımış, eski civic kullanıcısının aldığı keyfi yok etmiştir

    Vallahi bende 2004 civic var, full bakımlı araba. Şehir içi bir kere bile 6 litreyi görmedim.

    6,5 i görüyorum ben..
    manuel

    Otomatik vites benimkisi o yüzden galiba.




  • Manuel daha iyi gidiyor otomatik ağır ve çok yakar tüplüyse dahada ağır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    2007 model Civic o kasanın ilk seri Civic'leridir ve açıkcası ilk seri araçları ben önermem çünkü ne fabrika işçileri nede mühendisler tecrübeli olmuyor. 2008 model daha mantıklı fakat arada 5 bin lira gibi ciddi bir fiyat farkı var.

    Aracı kontrol etmeye gittiğinizde kesinlikle test sürüşüne çıkın ve frenleri kontrol edin. O kasa Civic'lerde balata sıkıntıları olabiliyor. Genel olarak Honda araçlarda sorun olmuyor, turbo vs. de olmadığı için kontrol edilecek fazla bir aksam yok açıkcası. Aracın iç döşemelerine bakarsınız, konsoldaki ışıkların hepsi yanıyor mu ona bakarsınız, merkezi kilit sistemi bütün kapıları otomatik kilitliyor mu ona bakın çünkü yine o kasa Civic lerin uzaktan kilit sistemi çok hassastır. Bide kapı gergilerine bakın, kapıyı açtığınızda açtığınız yerde duruyor mu yoksa durmayıp geri size doğru mu geliyor kapı mesela buna da bakın. Ve aracı kesinlikle servise gösterin.

    Kilometresi fazla olan Honda hiçbir sorun çıkartmaz, dediğim gibi Honda araçlarına aşırı besleme yapmaz Volkswagen gibi ve turbo da olmadığı için motorlar inanılmaz sağlam motorlardır. Yurtdışında 2 milyon kilometre giden Accord'lar var.

    Kısacası aracın kaputundaki motoru da biraz açıklayayım.

    i-VTEC motor ekonomiyi daha çok düşünerek tasarlanmış bir motordur. Hem düşük hem yüksek devirlerde aracı çekişte tutar ve yüksek performans sağlar. VTEC motorlar ise düşük devirlerde aracı i-VTEC kadar çekişte tutamazken yüksek devirlerde torku dibine kadar kullanarak aracı kaplana dönüştürür. Fakat hep dediğim gibi "VTEC açan yol alır, sonra gider benzin alır." Yani VTEC motor i-VTEC motora göre daha fazla yakıyor. Fakat sizin alacağınız Civic i-VTEC motor olacağı için en baba trafikte bile benzinle giderseniz 45 kuruşu aşacağınızı sanmıyorum.

    Gel gelelim bu araçlar LPG'ye çok uyumlu. O yüzden tüketim de sorun olmamalı sizin açınızdan.

    Performanssız diyenler varsa da cevap yazmaya bile gerek yok o arkadaşlara.


    2006 2. yarı çıkmaya başladı bu kasanın ilk serileri,
    ayrıca vtec II ler i-vtec civiclerden çok daha ekonomiktir, hiçbir i-vtec şehiriçi 10 litrenin altını kolay kolay göremez iken vtec2 ler şehiriçinde 6,5 litreleri görür...
    bence civic in keyif arabası olmaktan çıkmasının başlangıcıdır bu kasa, laik olduğu motorlar 1,8 140 hp iken turkiyedeki vergilerden dolayı 1,6 ile satılmış ve ilk defa hondanın ağırlık-güç dengesini bir tona 100 hp üzeri güçten daha aşağı çekmiştir, buda kullanıcıya daha kötü performans ve daha yüksek tuketim olarak yansımış, eski civic kullanıcısının aldığı keyfi yok etmiştir

    Vallahi bende 2004 civic var, full bakımlı araba. Şehir içi bir kere bile 6 litreyi görmedim.

    6,5 i görüyorum ben..
    manuel

    Otomatik vites benimkisi o yüzden galiba.

    otomatik tam otom. olduğu için 2-2,5 litre fazla yakıyor doğrudur..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.