Şimdi Ara

Bir DSG Klasiği! (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
420
Cevap
17
Favori
54.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
478 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Manuel bedava diyen yok onemli olan aradaki farkın kac katı oldugu?
    Yegende Megane 4 EDC var ben Baskı Balata degisecegi zaman 5000-10.000 TL arasında rakam bekliyorum.
    Ama Manuelde bunu 1000 TL ye halledersin.
    5 ile 6 vites arasında bile fark var.Onceki aracı Duster idi ve dısarda yaptırdıgı halde 2000-3000 Tl arasında bir rakam tuttu Volan+Baskı Balata degisimi 1.5 DCI 110BG 6Vites
    Bizde mesela 1.5 DCI 90BG 5 Vites var.Bunda volan taslanıp devam edebiliyorsun.Volan bile degismiyor.

    Yani manuellerde bile 5 ile 6 vites arasında fark olabiliyorken, Cift Kavrama ile Manuel arasında cok ciddi fark oluyor.Yoksa Manuel bedava diyen yok.
  • Bu ''kullanıcı hatası'' diyerek başından savma bizim ülkeye has bir özellik olsa gerek.
    Senin kullanıcı hatasıdır diyebilmen için aracı merdivenlerden indirmen lazım, tarlada sürmen lazım, yanlaman lazım, denize sokup çıkarman lazım adam ne yapmış bir anda hızlanıp yavaşlamış, ani frene basmış vitesi boşa almamış :D adama gülerler
  • takip
  • biz bu yoldan gecmedik ama dsg arizasi olup araci alip 2 gunde yenileyip verdiler. adinada musteri memnuniyeti dediler. Sonrasinda ise acaba bir daha verirse bu ariza diye korkarak hemen elimizden cikarttik.


    belge ve yapilan islemleri bulursan eklerim. Benim son sozum mitsubishi 2012 colttan sonra 2016 golf ve dsg harikaydi ama 9bin kusur musteri memnuniyetini olunca got korkusu sardi (hem masrafi hemde bir daha olacakmi diye) ve elden cikardik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu millette Alman sevdası bitmedikçe işte bele köklerler fites geçişleri çok güzel yeeaaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • belkide şehirden şehire değişen bir servis anlayışı var VW nin

    Kayseri Aykan arkadaşımın 65000de 5 yaşındaki Caddy nin şanzımanını sadece 500lira işcilik alarak değiştirdi(iyiniyet garantisinden)
    yine Kayseri Aykanda 2015 Leonun şanzımanını 2sefer değiştirdi (parasız)

    2016 Ağustos çıkışlı Golf DSG sahibi olarak aracım 40bine geldi şu ana kadar bir problem yaşamadım.Belki bulunduğum şehirden dolayı (sürekli dur kalk trafiği yok denecek kadar az )ve az kullanmamdan dolayı henüz bu problem ile karşılaşmadım garantim bitti aracım 3yaşına gelecek bakalım hayırlısı zaten önümdeki 3-4 seneyide problemsiz atlatırsam aracı satar çıkarım bu maceradan
  • 43 bin ne arabamı topluyon ... Bugün 4000 liraya en kralını topluyosun şanzımanın yine uydurma bir konu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Max_Kolesne

    İşin ilginç yanı VW Amerika’da Aisin tam otomatik 8 vites kullanıyor araçlarında. Nedense Avrupa’da DSG inadından vazgeçmedi.

    Alıntıları Göster
    Orada Türkiye'de yaptıkları gibi müşteriyi mağdur etttikleri an Vag'ı Abd hükümeti direkt kucağa oturturlar da ondan. Zaten dizel skandalından dolayı çölde binlerce aracı yatıyor sahtekararın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. Abimin 2010 ML mercedesinde evin önünde park halinde iken stop lambasından ötürü yangın çıktı.
    Normalde kontak kapalı iken tüm elektrik aksamının kesik olması gerekmesine rağmen kronik hatadan dolayı yangın çıktı ve mercedes iyi niyet adı altında tamir için 2017 de 40.000 tl fatura çıkardılar.
    Konuyu araştırdığımızda ise sorunun kronik olduğu ve bu serinin avrupada servise çağrıldığını öğrendik ama buna rağmen mercedes türkiye tamir için parada diretti ve yangın sebebini tüketici hatasına bağladı.
    Abim inat ederek aracı yaptırmadı ve araç 2017 den beri yatıyor.
    Dava için harç, bilirkişi, mercedes almanyaya dava için çeviriler harçlar vs derkentamir masrafını geçti.
    Ama abim ya bu aracı mercedes iade alacak yada gider firma önünde yakarım diyor.
    Davanın sonuçlanması için 2-3 yıl sürer diyor.
    Ee bu eziyete değermi?
    Davayı kazanmama gibi bir durumun olmayacağını söylemelerine rağme adaletin türkiyede sadece bayan adı olarak kaldığı belirtilmesi ve dava kaybedilirse yapılan tün masrafların yanında karşı tarafında avukat ücreti vs derken arabanın parasından daha çok para gidecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jehat_40

    Sorunsuz kronık hatasız bı araç bilenınız varsa alalım arkadaşlar Dsg evet problemlı bı sanzuman ama ınsanlar bunun bu sekılde oldugunu bilerek alıyolar düşünün ülkemızdekı VW sevgisini bu zamana kadar Dsg alıpda yav ben bunu bilmıyordum diyenı görmedım eee alan memnun satan memnun ... Doğuş bu işten güzel kaymak yiyor bu aşıkar ama ne yazıkkı burası Türkiye her zaman güçlü olan haklı çıkıyor
    Şanzıman bazında soruyorsanız Toyota'nın CVT'si sorunsuz. Sorun yaşarsanız cidden bahtsız bedevisiniz demektir o kombinasyonda. Yine eski 4 ileri klasik tork konvertörlü otomatikler bile yıllarca tık demeden çalışır. Bedeli yakıt tüketimidir. Diğer konularda sıfır sorunlu araç yoktur elbet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 3 Temmuz 2019; 12:58:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    T3 ve üstü motor volvolar da aisin kullanıyor. Aynı şekilde eski kasalarda da(2010 öncesi) hep aisin var.
    2 litre D4 motorlarda da tam otomatik Geartronic şanzıman var bildiğim kadarıyla hocam. T3 tabiki bize uygun olan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fubarr

    Bu millette Alman sevdası bitmedikçe işte bele köklerler fites geçişleri çok güzel yeeaaa
    Olay Alman sevdası degil Cift Kavramanın Hassaslıgı burada Devletin de bence ABD,Cin gibi bize de 10 yıl sanzıman garantisi vereceksin diye distributor firmayı zorunlu tutması lazım bence...
    Ayrıca DSG siz tum VAG grubuna kendi adıma cok buyuk keyifle binerim.

    Honda da gocuk cıktı.Fabrika onunde eylem yapıldı.Sonuc parasıyla kopuk sıkıp gonderdi.Kaputta dalgalanmalar var diyorlar.Turbo da yaga benzin karısıyor diyorlar.
    30.000 LPG Bakımına CVT Yagı dahil 2100 TL fiyat cekmisler.

    Mesela Alman askı degil , tuketici memnuniyetine ne kadar onem verildigi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuabuabu

    Öncelikle geçmiş olsun. Abimin 2010 ML mercedesinde evin önünde park halinde iken stop lambasından ötürü yangın çıktı.
    Normalde kontak kapalı iken tüm elektrik aksamının kesik olması gerekmesine rağmen kronik hatadan dolayı yangın çıktı ve mercedes iyi niyet adı altında tamir için 2017 de 40.000 tl fatura çıkardılar.
    Konuyu araştırdığımızda ise sorunun kronik olduğu ve bu serinin avrupada servise çağrıldığını öğrendik ama buna rağmen mercedes türkiye tamir için parada diretti ve yangın sebebini tüketici hatasına bağladı.
    Abim inat ederek aracı yaptırmadı ve araç 2017 den beri yatıyor.
    Dava için harç, bilirkişi, mercedes almanyaya dava için çeviriler harçlar vs derkentamir masrafını geçti.
    Ama abim ya bu aracı mercedes iade alacak yada gider firma önünde yakarım diyor.
    Davanın sonuçlanması için 2-3 yıl sürer diyor.
    Ee bu eziyete değermi?
    Davayı kazanmama gibi bir durumun olmayacağını söylemelerine rağme adaletin türkiyede sadece bayan adı olarak kaldığı belirtilmesi ve dava kaybedilirse yapılan tün masrafların yanında karşı tarafında avukat ücreti vs derken arabanın parasından daha çok para gidecek.
    Yaşadığınız canlı örnek ve paranızla rezil olmanız Türkiye hükümetinin yargı ile el ele bu kodamanları çok güzel koruduğunun en net göstergesi. Bu yaşadığınız süreci nitelikli bir AB ülkesinde örneğin Almanya'da yaşamanız olası değil. Yasa var, devlet var, adalet var. Üstelik bizden 10 kat daha rahat araç alıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Sadece şanzuman vs degil genel
  • mr.yasoo kullanıcısına yanıt
    Hocam sende mesajımı tam olarak okumamışsın , ben dsg övmüyorum bu mesajda aslında hepsinin sorun yaratabildiğini ve satış oranı ,ki buna kimsenin itirazı olamayacaktır en yüksek vag grubu araçları olduğundan aslında en sorunlu şanzıman dsg algısı var bunu anlatmaya çalıştım. Örnek, dsgli 1000 araç satılıyor 100'ü arıza veriyorsa , diğer markalarda 100 araç satılıp 3'ü arıza veriyor. Tabi ki daha fazla dsg arızası konusu olacak. Benim derdim neden kimse olaya bu açıdan bakmıyor. yoksa canı cehenneme dsgninde , isterse altın çıkarsın hepsi ederinin çok çok üzerinde fiyata satılıyor
  • 2011 model a3 kullandım bende 2 yıl.Satin aldiğimda aldığım kişiler kavramayı değiştirdiklerini söylenmisti. Bende yaklaşık 40 bin klm yol yaptım sonra da aracı sattım bu süre içerisinde bir sorun 'la karşılaşmadım. Bu dsg ya üretimden bozuk yada belli bir üretim dönemi komple hatalı. Geçmiş olsun inşallah mantıklı bir sonuç çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Evet 1.6 dışındaki bütün dizeller de aisin tam otomatik olması lazım.
  • mustyblack kullanıcısına yanıt
    Gayet sonuna kadar da okudum ve öyle yazdım. Kimse ile polemik değil benim olayım lakin sizin ilk cümlenizden de anlaşılacağı üzere DSG dışındaki şanzumanlar sizin gözünüzde beş para etmiyor. Ben böyle olmadığını söyledim sadece.
  • 2010 model a3 de bende aynı sorunlarla karşılaştım.

    Önce kavrama değişti sorun çözüldü 10 gün sonra yine başladı. Bende aracı sattım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WW araç satan arkadaşların ağzına kaşık sığmıyor saterken, otomatik araç alacaksanız gidin toyota honda mazda japon araçlarındaki yağlı şanzuman diye geçen araçlara bakın. Yok manuel alacaksanız WW alınır ama muadilinden %15 fazla varmeyi kabul edene. Saçma bir piyasa var ülkede , bizim insanımız sanayiyle servisle bankalarla akraba olmayı seviyor. Beyni olanlar olarak ayrışmakta fayda var Bile bile isteye isteye 300K da DSG passat alınır mı kardeşim bu nedir ya 100K toyota parasına
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.