Şimdi Ara

Bir Acaip Vodafone Kalitesi..[Geçiçi çözüm sağlandı]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
2.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Epeydir bu forumlarda yazarım.Ve Vodafone hakkında genelde OLUMLU düşünceler paylaşan birisiyim..

    Ancak son 2-3 günde anladımki bu VODAFONE'DAN CİDDEN CACIK OLMAZ..

    Neden mi, biraz zaman ayırıp okursanız herşeyi çok net anlarsanız..

    Ve Yemin ederim, bu olayların neredeyse kelimesine dokunmadan anlatıyorum..

    1- VODAFONE İŞ ORTAĞIM 20:00 DEN SONRA HİZMET VEREMİYOR..

    Yeni işyeri aldım arkadaşlar. Diğer iş yerinde ben olmadığımda bilgisayarın bazı sorunlarını çözemiyorlar diye kaliteli bir internet bağlantısı alıp cepten halletmek gerektiğine karar verdik. Bunun için geçebileceğim iş ortağım tarifelerinden mega paket bize en uygunu geldik..

    10,000 vodafone
    2500 dk sabit
    2500 diğer yön
    2500 sms
    ve 2,5 GB İNTERNET..

    Paketin adı mega paket..

    Neyse efendim eve geldim gece saat 1 felan. Sabah yoğunlukta arayamıyorum diye hemen dedim arayayım 4440542 yi..

    Bir bayan çıktı..Dedim Hesap kesim tarihim ayın 6 sı gecesi. Bugün ayın 4ü. Tarifemi değiştirmek istiyorum.

    Dedi tamam elbette. Ben Kurumsal bir müşteri temsilcisi ile konuştuğumu zannediyorum.Çünkü arayıp numaramı girdiğimde İŞ ORTAĞIM MÜŞTERİ HİZMETLERİNE HOŞ GELDİNİZ diyor..

    Neyse. Bayana dedim 80 tl lik tarifeye geçmek istiyorum. Bayan böyle deyince anlamadı. Nasıl yani dedi. Ya dedim hani var ya 2,5 GB içinde paket olan YENİ TARİFELERİNİZ. Kadın yemin ederim anlamadı. İsmi varmı bu paketin dedi. Şaka gibi. Bekleyin efendim dedim, cepten hemen Mobil Versiyon Donanımhaberi açtım ve MEGA PAKETMİŞ dedim..Kadın öyle bir tarife yok deyince ben ekrana baktım. Yanlış yerimi aradım diye. 4440542..Hanımefendi ile anlaşamadık bekleyin efednim dedi müzik verdi beklerken..

    Sonra geldi dedi siz KURUMSALSANIZ VE KURUMSALLARDA İŞLEMLERİ AKŞAM 20,00 DEN SONRA YAPAMIYORUZ ..

    Ama ben biliyorumki 1 ay önce felan beni saat 22 gibi aramışlardı. Nasıl yani dedim ama yok işlem yapamazsınız arakdaşlarımız çalışmıyor bu saatte dedi. İçimden oha desemde peki dedim,. Kadın dedi sizi yarın sabah tarife değişikliği için arayacaklar..


    2- VODAFONE MÜŞTERİ HİZMETLERİ TARİFESİNİN DEĞİŞTĞİNİ BİLMİYOR..

    Sabah oldu 10 a doğru baktım 4440542 i arıyor. Dedim özel olarak arandığıma göre bilgili bir bayandır. Tarife değiştirmek istiyormuşsunuz herhalde dedi bana. Bende evet dedim. Ama dedim önce bir sorum var.

    IPHONE 4 KAMPANYASINA KATILDIĞIM İÇİN CEPNET HATTIMA TANIMLI. EĞER MEGA PAKETE GEÇERSEM 2,5 GB İNTERNET İÇİN 3G HIZI GARANTİ EDİYORMUSUNUZ.

    Kadın hayır dedi. Sistem önceliklikli olarak CEPNETİ kullanır sonra 250 MB İNTERNETİ DEDİ..

    Ben öyle kaldım tabi. Cepnet zaten sınırsız ve 250 mb internet nedir..Bu 250 mb interneti 3-4 kez söyleyince dil sürçmesinden daha çok BİLGİSİZLİK olduğunu anladım, benim duyduğum heyecanı dahi duyman bir müşteri temsilcisine beni arattıkları için içimden iyice sövdüm ve teşekkür ederim değiştirmiyorum dedim kapadım..

    3- BAŞKA TEMSİLCİ ÖNCELİK TARİFE İNTERNET PAKETİNDE DİYOR..

    Bir önceki temsilcinin öncelik her zaman CEPNET de demesin rağmen ben yinede kendim arayım sorayım dedim. Aradım sordum. İlk kez daha bilgili birisi çıktı ancak buda son derece asabi. Duurmu anlatıyorum ve önceliğin cepnette olduğunu arkadaşınız söyledi dememe rağmen bunun mümkün olmadıığını önceliğin 2,5 GB net paketinde oludğunu ve o bitince 100 mb daha 3g hızında sonra 96 kbps ye düşeceğini söyledi..Peki ben kime inanacağım dedim. Kadın benim verdiğim bilgi doğru diyor. Ancak niyeyse hiç güvenmiyorum..

    4- TARİFE DEĞİŞTİĞİNDEN VODAFONE'UNDA HABERİ YOK..


    20 nisanda ben bu foruma YEPYENİ İŞ ORTAĞIM diye konu açtım. Ve itiraf ediyorum bu forumdan herkesin tanıdığı "fone"muz bana bu tarz tarifenin çıkacağını 2-3 ay önceden aynen söylemişti. Yani dünkü bir olay değil. Ancak dün gece telefonuma gelen sms aşağıda..koskoca bir dünya markasının, kaliteyi hedef aldığını belirten bir şirketin bu tarz unutkanlıkları akıl alır gibi değil..

     Bir Acaip Vodafone Kalitesi..[Geçiçi çözüm sağlandı]


    Nasıl yani Vodafone ? Tarifelerinizi değiştirirken abonelerine attığınız smsleri hiç mi incelemiyor yada değiştirmek zahmetinde bulunmuyorsunuz.

    5- MANUEL OLARAK HIZ ARTTIRDIM...


    Gece hız testi yaptım bu smsten sonra. Cepnet bitmiş yeni paket başlamıştı nede olsa. SS koymaya gerek yok 10 kb bile yoktu neredeyse. Neyse dedim sabah düzelir. Cepnet paketi içinde sabah 9 da sms geldi tanımlandı diye. Ancak baktım hız yine aynı. Resmen yerlerde. En son dayanamadım tekrar görüşme yapmak lazım deyim müşteri hizmetlerine ulaştım.

    Dedim bayan böyle böyle. Dün yeni tarife dönemine girdim ancak hızım halen CEPNET hızında. Hemde 100 mb sonrası CEPNET hızında. KArşısındaki insan salakmış gibi, TELEFONUNUZUN MARKASI NEDİR EFENDİM diye saçma bir soru. Dedim sizden aldım IPHONE 4. Bekleyin dedi. Başka bir bayana bağladı. Dedim herhalde bilgili birisidir. Durumu anlattım kadın bana dedi FACEBOOK YADA APP STORE DA BAZEN BU TARZ SORUNLAR OLUYOR.

    Haydaaaa, artık sinirlendim ve ben size facebook yada appstoreden bahsetmiyorum dedim. bişey indirecem 10 kb ile iniyor. HIZ TESTİ YAPIYORUM 7 kb çıkıyor dedim. Kadın yapacak bişey yok gibi konuşunca ben artık dayanamadım ben kendi kendime çözüm sağşlayım dedim..

    "BAKIN BAYAN DEDİM. BU KONULARDA İLGİLİYİM. SIRADAN BİR MÜŞTERİ DEĞİLİM. SORUN ŞUDUR. BEN HALEN VODAFONE'UN SİSTEMİNDE CEPNET GÖRÜNÜYORUM. 100 MB SONRASI CEPNET. EVET HESAP KESİMİNDEN SONRA YENİ DÖNEME GİRDİM AMA SİSTEM HENÜZ BUNU ALGILAMADI. ÇÖZÜM ŞUDUR. HATTIM İLE İLGİLİ SİSTEM GÜNCELLEME YAPMASI LAZIM. BUNU NASIL YAPARIZ SİZ ONU SÖYLEYİN"

    deyince ben dedi buradan hattınızı güncelliyorum hemen dedi. Telefonu kapatıp açın dedi 1 dk sonra. Yeni döneme gireceksiniz dedi.

    Kapattım açtım ve hız 3G hızına erişti..

    Şakamdır gerçekmidir anlamam ama Vodafone'da düzenlenmesi gereken daha çok şey var diye düşünmeden edemedim ve sizlerle paylaşmak istedim:.

    **VE MERAK EDİYORUM. 100 MB SONRASI HIZIM NE OLACAK. BENCE CEPNET ETKİLİ OLACAK VE BEN İADE İÇİN UĞRAŞACAĞIM AMA BAKALIM İNŞ YANILIRIM..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.volkan -- 18 Mayıs 2011; 17:15:16 >







  • quote:

    KURUMSALLARDA İŞLEMLERİ AKŞAM 20,00 DEN SONRA YAPAMIYORUZ ..


    haklısın üstad 7 x 24 hizmet vermeleri lazım.

    gece vardiyasında çalışan hiç mi kurum kuruluş kullanıcı yok. önemli bir eksiklik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    KURUMSALLARDA İŞLEMLERİ AKŞAM 20,00 DEN SONRA YAPAMIYORUZ ..


    haklısın üstad 7 x 24 hizmet vermeleri lazım.

    gece vardiyasında çalışan hiç mi kurum kuruluş kullanıcı yok. önemli bir eksiklik


    Bu konuyu çözecem fusem. Burada başka bir iş var ama anlamadım. Kobifone gelsin soralım, zaten bu yazının aynısını bunların ceolarınada yollayacağım tek tek dinlesinler ses kayıtlarını..

    O güne özel bir şeymidi yoksa hepmi böyle anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    KURUMSALLARDA İŞLEMLERİ AKŞAM 20,00 DEN SONRA YAPAMIYORUZ ..


    haklısın üstad 7 x 24 hizmet vermeleri lazım.

    gece vardiyasında çalışan hiç mi kurum kuruluş kullanıcı yok. önemli bir eksiklik


    Bu konuyu çözecem fusem. Burada başka bir iş var ama anlamadım. Kobifone gelsin soralım, zaten bu yazının aynısını bunların ceolarınada yollayacağım tek tek dinlesinler ses kayıtlarını..

    O güne özel bir şeymidi yoksa hepmi böyle anlamadım.

    Cepnet'i neden iptal etmiyorsun?




  • Cepnet paketini iptal ettirirsem iphone kontratı bozuluyormuş
  • Ben de vodafone kullanıyorum bir süredir ve şunu anladım ki, bir aksilik çıkarsa bizi çok uğraştırma ihtimali her zaman var. bence vodafone bu sorunu artık ciddiye alıp çözmesi gerek. işin kötü yanı insanın sinirleri basit sorunları çözemedikleri için geriliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    Epeydir bu forumlarda yazarım.Ve Vodafone hakkında genelde OLUMLU düşünceler paylaşan birisiyim..

    Ancak son 2-3 günde anladımki bu VODAFONE'DAN CİDDEN CACIK OLMAZ..

    Neden mi, biraz zaman ayırıp okursanız herşeyi çok net anlarsanız..

    Ve Yemin ederim, bu olayların neredeyse kelimesine dokunmadan anlatıyorum..

    1- VODAFONE İŞ ORTAĞIM 20:00 DEN SONRA HİZMET VEREMİYOR..

    Yeni işyeri aldım arkadaşlar. Diğer iş yerinde ben olmadığımda bilgisayarın bazı sorunlarını çözemiyorlar diye kaliteli bir internet bağlantısı alıp cepten halletmek gerektiğine karar verdik. Bunun için geçebileceğim iş ortağım tarifelerinden mega paket bize en uygunu geldik..

    10,000 vodafone
    2500 dk sabit
    2500 diğer yön
    2500 sms
    ve 2,5 GB İNTERNET..

    Paketin adı mega paket..

    Neyse efendim eve geldim gece saat 1 felan. Sabah yoğunlukta arayamıyorum diye hemen dedim arayayım 4440542 yi..

    Bir bayan çıktı..Dedim Hesap kesim tarihim ayın 6 sı gecesi. Bugün ayın 4ü. Tarifemi değiştirmek istiyorum.

    Dedi tamam elbette. Ben Kurumsal bir müşteri temsilcisi ile konuştuğumu zannediyorum.Çünkü arayıp numaramı girdiğimde İŞ ORTAĞIM MÜŞTERİ HİZMETLERİNE HOŞ GELDİNİZ diyor..

    Neyse. Bayana dedim 80 tl lik tarifeye geçmek istiyorum. Bayan böyle deyince anlamadı. Nasıl yani dedi. Ya dedim hani var ya 2,5 GB içinde paket olan YENİ TARİFELERİNİZ. Kadın yemin ederim anlamadı. İsmi varmı bu paketin dedi. Şaka gibi. Bekleyin efendim dedim, cepten hemen Mobil Versiyon Donanımhaberi açtım ve MEGA PAKETMİŞ dedim..Kadın öyle bir tarife yok deyince ben ekrana baktım. Yanlış yerimi aradım diye. 4440542..Hanımefendi ile anlaşamadık bekleyin efednim dedi müzik verdi beklerken..

    Sonra geldi dedi siz KURUMSALSANIZ VE KURUMSALLARDA İŞLEMLERİ AKŞAM 20,00 DEN SONRA YAPAMIYORUZ ..

    Ama ben biliyorumki 1 ay önce felan beni saat 22 gibi aramışlardı. Nasıl yani dedim ama yok işlem yapamazsınız arakdaşlarımız çalışmıyor bu saatte dedi. İçimden oha desemde peki dedim,. Kadın dedi sizi yarın sabah tarife değişikliği için arayacaklar..


    2- VODAFONE MÜŞTERİ HİZMETLERİ TARİFESİNİN DEĞİŞTĞİNİ BİLMİYOR..

    Sabah oldu 10 a doğru baktım 4440542 i arıyor. Dedim özel olarak arandığıma göre bilgili bir bayandır. Tarife değiştirmek istiyormuşsunuz herhalde dedi bana. Bende evet dedim. Ama dedim önce bir sorum var.

    IPHONE 4 KAMPANYASINA KATILDIĞIM İÇİN CEPNET HATTIMA TANIMLI. EĞER MEGA PAKETE GEÇERSEM 2,5 GB İNTERNET İÇİN 3G HIZI GARANTİ EDİYORMUSUNUZ.

    Kadın hayır dedi. Sistem önceliklikli olarak CEPNETİ kullanır sonra 250 MB İNTERNETİ DEDİ..

    Ben öyle kaldım tabi. Cepnet zaten sınırsız ve 250 mb internet nedir..Bu 250 mb interneti 3-4 kez söyleyince dil sürçmesinden daha çok BİLGİSİZLİK olduğunu anladım, benim duyduğum heyecanı dahi duyman bir müşteri temsilcisine beni arattıkları için içimden iyice sövdüm ve teşekkür ederim değiştirmiyorum dedim kapadım..

    3- BAŞKA TEMSİLCİ ÖNCELİK TARİFE İNTERNET PAKETİNDE DİYOR..

    Bir önceki temsilcinin öncelik her zaman CEPNET de demesin rağmen ben yinede kendim arayım sorayım dedim. Aradım sordum. İlk kez daha bilgili birisi çıktı ancak buda son derece asabi. Duurmu anlatıyorum ve önceliğin cepnette olduğunu arkadaşınız söyledi dememe rağmen bunun mümkün olmadıığını önceliğin 2,5 GB net paketinde oludğunu ve o bitince 100 mb daha 3g hızında sonra 96 kbps ye düşeceğini söyledi..Peki ben kime inanacağım dedim. Kadın benim verdiğim bilgi doğru diyor. Ancak niyeyse hiç güvenmiyorum..

    4- TARİFE DEĞİŞTİĞİNDEN VODAFONE'UNDA HABERİ YOK..


    20 nisanda ben bu foruma YEPYENİ İŞ ORTAĞIM diye konu açtım. Ve itiraf ediyorum bu forumdan herkesin tanıdığı "fone"muz bana bu tarz tarifenin çıkacağını 2-3 ay önceden aynen söylemişti. Yani dünkü bir olay değil. Ancak dün gece telefonuma gelen sms aşağıda..koskoca bir dünya markasının, kaliteyi hedef aldığını belirten bir şirketin bu tarz unutkanlıkları akıl alır gibi değil..

     Bir Acaip Vodafone Kalitesi..[Geçiçi çözüm sağlandı]


    Nasıl yani Vodafone ? Tarifelerinizi değiştirirken abonelerine attığınız smsleri hiç mi incelemiyor yada değiştirmek zahmetinde bulunmuyorsunuz.

    5- MANUEL OLARAK HIZ ARTTIRDIM...


    Gece hız testi yaptım bu smsten sonra. Cepnet bitmiş yeni paket başlamıştı nede olsa. SS koymaya gerek yok 10 kb bile yoktu neredeyse. Neyse dedim sabah düzelir. Cepnet paketi içinde sabah 9 da sms geldi tanımlandı diye. Ancak baktım hız yine aynı. Resmen yerlerde. En son dayanamadım tekrar görüşme yapmak lazım deyim müşteri hizmetlerine ulaştım.

    Dedim bayan böyle böyle. Dün yeni tarife dönemine girdim ancak hızım halen CEPNET hızında. Hemde 100 mb sonrası CEPNET hızında. KArşısındaki insan salakmış gibi, TELEFONUNUZUN MARKASI NEDİR EFENDİM diye saçma bir soru. Dedim sizden aldım IPHONE 4. Bekleyin dedi. Başka bir bayana bağladı. Dedim herhalde bilgili birisidir. Durumu anlattım kadın bana dedi FACEBOOK YADA APP STORE DA BAZEN BU TARZ SORUNLAR OLUYOR.

    Haydaaaa, artık sinirlendim ve ben size facebook yada appstoreden bahsetmiyorum dedim. bişey indirecem 10 kb ile iniyor. HIZ TESTİ YAPIYORUM 7 kb çıkıyor dedim. Kadın yapacak bişey yok gibi konuşunca ben artık dayanamadım ben kendi kendime çözüm sağşlayım dedim..

    "BAKIN BAYAN DEDİM. BU KONULARDA İLGİLİYİM. SIRADAN BİR MÜŞTERİ DEĞİLİM. SORUN ŞUDUR. BEN HALEN VODAFONE'UN SİSTEMİNDE CEPNET GÖRÜNÜYORUM. 100 MB SONRASI CEPNET. EVET HESAP KESİMİNDEN SONRA YENİ DÖNEME GİRDİM AMA SİSTEM HENÜZ BUNU ALGILAMADI. ÇÖZÜM ŞUDUR. HATTIM İLE İLGİLİ SİSTEM GÜNCELLEME YAPMASI LAZIM. BUNU NASIL YAPARIZ SİZ ONU SÖYLEYİN"

    deyince ben dedi buradan hattınızı güncelliyorum hemen dedi. Telefonu kapatıp açın dedi 1 dk sonra. Yeni döneme gireceksiniz dedi.

    Kapattım açtım ve hız 3G hızına erişti..

    Şakamdır gerçekmidir anlamam ama Vodafone'da düzenlenmesi gereken daha çok şey var diye düşünmeden edemedim ve sizlerle paylaşmak istedim:.

    **VE MERAK EDİYORUM. 100 MB SONRASI HIZIM NE OLACAK. BENCE CEPNET ETKİLİ OLACAK VE BEN İADE İÇİN UĞRAŞACAĞIM AMA BAKALIM İNŞ YANILIRIM..

    Dostum, bir ara seninle farklı düşünüyorduk Vodafone konusunda sanırım,sonuç olarak şu an ben haklı çıkmış durumdayım.

    Vodafoneden cacık olmaz,tek dertleri Türk Halkından para kazanmak bunu yaparken de fazla para harcamamak derim hep.

    Büyük harflerle yazıyorum,çok yazım yine yazıyorum: VODAFONE KÖTÜ NİYETLİ BİR OPERATÖR,NE ZAMAN NHE YAPACAĞI BELLİ OLMAZ.
    VODAFONE'NİN YAPTIĞI BİRÇOK HATALI UYGULAMA ASLINDA BİLİNÇLİ.BİLEREK YAPIYORLAR.ABONEYİ HAKSIZCA KULLANIYORLAR.

    Ben bunları ve daha fazlasını 2 senedir söylüyorum,aynı anda hem Avea hem Vodafone kullanmış ve kullanan biriyim.Düşüncelerimi hep yazdım ama vodafoneciler baya karşı çıkıyordu,karşı çıkanlardan biri de sendin sanıyorum Volkan.

    SON OLARAK TEKRAR YAZIYORUM,VODAFONE ŞARK KURNAZI BİR FİRMA.HATA OLMUŞ DÜZELTİRİZ,YOKI BİLMİYORDUK GİBİ AYAKLARA YATAN VE BUNU TAKTİK YAPMIŞ BİR FİRMA.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ya bugün sewgililer günüymüş sizinde tartıştığınız şeye bak
  • ya bugün sewgililer günüymüş sizinde tartıştığınız şeye bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cassio10

    ya bugün sewgililer günüymüş sizinde tartıştığınız şeye bak



    Benimde kafa bi dünya tarih falan hatırlamıyorum sitede onu görünce şok oldum daha yeni geçmedik mi ya sevgililer gününü derken tarihe baktım mayıstayız :D yuh ya dedim vf beni bile dağıttın 2 dk da:)


    geçmiş olsun volkan ne diyeyim ki bende sen gibi vf u severim ama şunuda söylemek gerek Allah insanı vf müşteri hiz. lerine düşürmesin :) eğer oraya düşmeden kullanabiliyorsan süper hiç sorun yaşamazsın ama oraya düştün mü sinir krizi geçiriyor insan.Aylardır dertsiz gidiyordum ki banada 2 ay önce size özel mesajında cepnete abone olun 2. ay ücretsiz diye sms gelmişti mart faturama yansıdı cepnet nisan faturama yansımaması gerekirken 8 tl yansımış gelde iade almak için mail trafiği yaşa şimdi :)




  • mantığa aykırı ne varsa vodafonda mümkün..daha internet sitesini düzeltemeyen salatalıklardan ne bekliyoruz ki :)
    genç avantajda dakikalara bakıyosun 1-2 gün sonra işliyor bazen n/a dakika n/a sms kaldı diyor
    ücretsiz girilen sitelerde bazen 1 kuruş falan yazıyor.. yanlışlık havasıyla 10 kere falan olsa ayda 10 kuruş
    1 milyon kişide böyle(sözümona) hatalar yapılsa 100.000 TL yapar !!!!!

    bu yalnız vodafonda değil turkcell bunu katbekat fazlasıyla yapıyor,aveada aynı şekil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cassio10

    mantığa aykırı ne varsa vodafonda mümkün..daha internet sitesini düzeltemeyen salatalıklardan ne bekliyoruz ki :)
    genç avantajda dakikalara bakıyosun 1-2 gün sonra işliyor bazen n/a dakika n/a sms kaldı diyor
    ücretsiz girilen sitelerde bazen 1 kuruş falan yazıyor.. yanlışlık havasıyla 10 kere falan olsa ayda 10 kuruş
    1 milyon kişide böyle(sözümona) hatalar yapılsa 100.000 TL yapar !!!!!

    bu yalnız vodafonda değil turkcell bunu katbekat fazlasıyla yapıyor,aveada aynı şekil..



    katılıyorum vodafone işiniz düşmesin yeter ki




  • kimse aramasın tarifesi neyse ona katlansın myvodafone da girip hemen işlem yapmasın diye ikide bir çöken müşteri hizmetlerini arayınca oranın vodafone mu acaba diye görüşmelerimiz çok yaşadım bende aveada böyle ama en azından avea sistemi vodafone dan çok daha iyi dünya devi diyolar geldiklerinden beri ne değişti azıcık müşteri kazandılar diye cıvıtmaya başladılar bu ülkedede hiçbir zaman 1.ciliğe oynamayacaklar bundan kesinlikle nemalandıkları kesin sonuçta şirket karını düşünür müşteri hizmetlerine her hafta çalışanlar değişirse hiçbirşey olmaz geçenlerde böyle bir olay başıma geldi puk kodu lazımdı vodem abonesiydim arıyorum bekle bekle bekle sistem hatası sonra ismin soyadın ne ,nerden arıyosun, hangi cihaz var, tarifen nedir en son kaç lira fatura ödedin nerden ödedin ne ile ödedin artık fıttırıyorum bu hat ile en son hangi işlemi yaptın, abonelik tarihini söyle artık patladım dedim tckimlikle adresde vereyimmi dedim bune kardeşim ben turkcellimi aradım hat falan mı taşıyoruz nebu diyince hemen puk numarasını verdi başka sorununuz varmı dedim bidaha inş sorunum olmaz. bu memur zihniyetiyle hiçbir iş olmaz nasıl olur kurumsal bir firma değilmi burası çok şaşırıyorum




  • Bende bu ay megapakete geçtim,

    ancak geçen aylarda red tarifesindeydim ve tahhütlü olarak telefonda almıştım, aynı ay içersinde vazgeçmek istedim, en az 4-5 müşteri hizmetleri ile görüştüm her biri ceza işlemini farklı anlattı ve farklı rakamlarla söyledi. Bende çıldırmak üzereydim, ne olursa olsun dedim ve iptal ettirdim. Meğersem çok basit bir işlemi varmış.

    Turkcell'de kullandığım numaramı megapakete geçirdim, 1 yıl tahhütlü 57,50 TL'ye dünya kadar konuşuyorum. Şahsen geçtiğim için memnunum ve umarım müşteri ilişkileri ile ilişkim olmaz.

    Ancak geçerken de iş ortağım'dan bir kişi ile yüzeysel muhatap olmak istedim, yasin diye bir arkadaş var, o işte kaldığı sürece benim adıma yardımcı olacağına eminim. Yoksa sağolsun forumdan istanbuldanda yardımcı olmak isteyenler vardı geçiş yaparken, ancak Samsun'dan biri olması daha iyi olur diye düşündüm.

    Turkcell kalitesi OK, ancak fiyatları makul bir yere çekene kadar vodafone'a devam...




  • Vodafone'da çalışan (mühendis) bir arkadaşımla sohbet ediyorduk, dedim bu müşteri hizmetlerinin hali ne olacak? Güldü, "'mh'den önce çekim olayını düzeltmesi lazım" dedi. Ben pek sorun yaşamadım çekim olayı ile ilgili ama vodada çalışan bir mühendis bunu diyorsa bir bildiği vardır herhalde.

    Birkaç hafta önce TİM sahibi bir tanıdıkla buluştum, Turkcell'in kârının düşmesinden bahsettim, neden Turkcell ucuz tarifeler çıkarmıyor dediğimde yarım saat dert yandı. Rekabet kurulu ve BTK "sen pazar liderisin, ucuz olamazsın" diyormuş. Kendisinin genel müdür yardımcılarından biriyle yaptığı sohbette "artık buramıza kadar geldi, pazar payımızın diğerlerinin altına düşmesini ister hale geldik tarife çıkarabilmek için. Bize izin vermiyorlar" demiş. Hatta Vodafone Turkcell'e "birçok yerde bizim kontörümüzü sattırmıyorlar" diye dava açmış, böyle bir saçmalık olabilir mi?

    Konudan biraz alakasız oldu ama vodafone kendini düzeltmek hiçbirşey yapmıyorken, hatta diğer operatörlere saldırıyorken, Turkcell'in ucuz tarife çıkarmasına izin verilmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyaan -- 8 Mayıs 2011; 16:35:34 >




  • turkcell diğerleriyle aynı fiyat olursa hangi aklı başında insan vodafon ve aveanın saçma sapan sistemlerini kullansın ki??
  • Müşteri temsilcisini geçtim

    Vodafone neden düzeltmez sistemini..

    250 mb diyor yahu. Pes yani. 15 gün önce bu tarifedeki net kullanımı 2,5 gb olduğunu bilmiyormu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Berlin_
    Bende bu ay megapakete geçtim,

    ancak geçen aylarda red tarifesindeydim ve tahhütlü olarak telefonda almıştım, aynı ay içersinde vazgeçmek istedim, en az 4-5 müşteri hizmetleri ile görüştüm her biri ceza işlemini farklı anlattı ve farklı rakamlarla söyledi. Bende çıldırmak üzereydim, ne olursa olsun dedim ve iptal ettirdim. Meğersem çok basit bir işlemi varmış.

    Turkcell'de kullandığım numaramı megapakete geçirdim, 1 yıl tahhütlü 57,50 TL'ye dünya kadar konuşuyorum. Şahsen geçtiğim için memnunum ve umarım müşteri ilişkileri ile ilişkim olmaz.

    Ancak geçerken de iş ortağım'dan bir kişi ile yüzeysel muhatap olmak istedim, yasin diye bir arkadaş var, o işte kaldığı sürece benim adıma yardımcı olacağına eminim. Yoksa sağolsun forumdan istanbuldanda yardımcı olmak isteyenler vardı geçiş yaparken, ancak Samsun'dan biri olması daha iyi olur diye düşündüm.

    Turkcell kalitesi OK, ancak fiyatları makul bir yere çekene kadar vodafone'a devam...



    "
    Turkcell'de kullandığım numaramı megapakete geçirdim, 1 yıl tahhütlü 57,50 TL'ye dünya kadar konuşuyorum. Şahsen geçtiğim için memnunum ve umarım müşteri ilişkileri ile ilişkim olmaz.

    "

    hocam mega paket dediginiz

    - 750 dk 55 TL lik tarife
    + 1 TL x 2 mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 8 Mayıs 2011; 22:04:48 >




  • Mnt yapana yuzde 25 indirim var ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan
    Mnt yapana yuzde 25 indirim var ;)


    volkan hocam bu sadece kurumsal mnt icin mi gecerli ;) ,

    http://www.vodafoneisortagim.com de goremedim ben,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 8 Mayıs 2011; 23:06:29 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.