Şimdi Ara

bios güncelleyince bilgisayarın seri numarası değişti.garantiye almıyorlar laptobumu :( :( yardım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bilgisayarımın bios unu acer in sitesinden bilgisayarımın modeline göre indirdiğim bios la güncelledim ama bilgisayarımda bi arıza oluşunca servise götürdüm.daha garantisi dolmadı laptobumun ama altındaki seri nı silindiği için biostan baktılar ve orda 1234567890123456789012 yazıyordu.bunu görünce resmen şok oldum.daha önce dikkat etmemiştim ama bilgisayarımın seri nosu değişmiş.ve artık laptobumu servise kabul etmiyorlar.ne yapmam gerektiğini biliyorum.geri döndürmem mümkün mü bu seri numaasını.lütfen yardım edin kötü durumdayımmm


    laptobumun modeli acer as 8930g



    _____________________________
    sergio___44
  • ancak servisine verir ücret karşılığı eski biosu sürümünü yükletirsen seri numarasını görürnür düşüncesindeyim.Anakartım bios güncelleme yapınca donmuştu pc resetleyince bios sıfırlandı 30 tl karşılığında bios güncellendi
    _____________________________
  • İlk olarak, doğrudan acer in teknik servisinin genel müdürlüğünü arayın. Durumu açıklayın o ad olmadı. Acer'ın Türkiye distrübitörüne ulaşmaya çalışın. Son olarak da ş i k a y e t v a r . c o m durumu anlatan bir şikayet yazın.(Ben son çözüm yoluyla birçok kez teknik servislerin işi yokuşa sürdüğü durumdan kurtuldum.)
    _____________________________
    "Bilgi paylaşıldıkça artar."
  • Faturası ve garanti belgesi mevcutmu ? Altındaki barkod hala mevcutmu ?
    _____________________________
    Kendini iyi hissetmek arkadaşlarının arkanı kolladığını bilmek değil, senin onların arkasını kolladığını bilmendir.[G.S.E.]
  • olurmu öyle şey garanti kapsaminda tamir ettirin oyuna gelmeyin para vermeyin
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abbozkurt

    olurmu öyle şey garanti kapsaminda tamir ettirin oyuna gelmeyin para vermeyin

    Bu dediğiniz tartışılır ürünün kendi serisine ait kanıt yok.
    _____________________________
    Kendini iyi hissetmek arkadaşlarının arkanı kolladığını bilmek değil, senin onların arkasını kolladığını bilmendir.[G.S.E.]
  • Eğer bios güncellemesini ürünün resmi sitesinden yaptıysanız ve size bu durumu anlatmanıza rağmen sorun çıkartıyorlarsa; tüketici sorunları için kurulmuş "Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri" var, buraya başvurup olayı hukuki boyuta taşımanızda yarar var. ** Başvuruda hiçbir ücret talep edilmez.
    (Ikamet ettiğiniz il/ilçe deki hakem heyetlerinin nerelerde bulunduğunahttp://www.tuketici.gov.tr adresinden bakabilirsiniz.)

    Lehinize bir karar çıkmasıda çok muhtemeldir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zimkoz -- 26 Nisan 2010; 13:12:51 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zimkoz

    Eğer bios güncellemesini ürünün resmi sitesinden yaptıysanız ve size bu durumu anlatmanıza rağmen sorun çıkartıyorlarsa; tüketici sorunları için kurulmuş "Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri" var, buraya başvurup olayı hukuki boyuta taşımanızda yarar var. ** Başvuruda hiçbir ücret talep edilmez.
    (Ikamet ettiğiniz il/ilçe deki hakem heyetlerini nerelerde bulunduğunahttp://www.tuketici.gov.tr adresinden bakabilirsiniz.)

    Lehinize bir karar çıkmasıda çok muhtemeldir.



    +1
    _____________________________




  • Kaç ay var bu notebook'un garantisinin bitmesine ? gecenlerde harddisk yolladım garantiye 20 gün vardı bitmesine 6 tane badsector vardı onarıp yollamışlar :)
    2 ay önce falan acer minibook'a telefon yardımı ile bios update ettim sıfır daha üretim hatası vardı, onundamı seri nosu değişti diye yardım etmeyecekler yerim öyle işi.
    kıllandım şimdi yauu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YasinAltunoglu -- 26 Nisan 2010; 13:13:51 >
    _____________________________
    Öfkeli iken konuş,göreceksin ki pişman olacağın en güzel konuşmayı yapmış olacaksın.
  • hepsiburada.comdan aldım laptobu. garantisin bitmesine 5 ay var .fatura ve garanti belgesi mevcut.ama ürünün altındaki seri numarasının bir kısmı silinik olduğu için ( ki bu gayet doğal birşey 1.5 senedir kullanılan bi laptobun altındaki yazının silinmesi) ve bios da böyle farklı birşey yazdığı için almadılar.ısrar ettim ürün daha 10 gün önce servisten gelmişti ama ben bios güncellemesini yaklaşık 5 ay önce falan yapmıştım.antalyadaki servis ürünü alırken ankaradaki servis ben bu laptobu kabul edemem dedi.bende önce bios güncellemesinden kaynaklandığını düşünmemiştim ama internette bi kaç arkadaşın başına gelenleri de okuyunca bundan olduğuna kanaat getirdim.ürünün üstünde daha yeni servisten geldiğine ve hiç bir şekilde laptobun açılmadığına dair yapıştırmalar bile duruyor.acer servisini arayıp olan biteni anlattığımda ise üzgünüz ama bizim sitemizden bile olsa bios güncellemelerinden doğacak bi sorun bizi ilgilendirmez bu sizin hatanız dedi.ve laptop servis dışı kalmıştır denildi.arkadaşlar ne yapacağımı bilemiyorum kafamda binbir türlü soru dolanıyor.benim laptobum 2 kere servise gitti ve 2 sindede sorunu yapamadılar.acaba 2. gönderdiğimde bu sorunu yapamayacaklarını anlayınca hazır altındaki seri numarasıda silinik biz bu ürünün biosunu değiştirelim de servis dışı kalsın falan mı dediler yaa.ne yapacağımı bilemiyorum arkadaşlar.öylece kala kaldım.hiçbir acer yetkilisi benle ilgilenmiyorda.sorunu tamamne benim üstüme yıktılar.ürün arızalı olduğu için kullanamıyorum da lütfen yardımcı olun arkadaşlar.
    _____________________________
    sergio___44




  • Arkadaşım tüketici hakem heyetine git anlat durumunu sanırım acer servisi seni baştan sağmaya çalışıyor ben Casper servisinde çalışıyorum mesela atıyorum sen Casper Nirvana notebook sahibisin notebookunun altındaki yazılara ve etiketlere hiç mudahele etmediysen kendi kendine silindi ise ben serviste müdürüm dahilinde notebookun içini açıyorum bizim genelde nerdeyse bütün parçalarda seri numaramız vardır mesela remlerde cpuda hatta pilde olmadı adaptörde bunlar senin o notebookun sahibi olduğunu ve o notebookun seri numarasının hala var olduğunu gösterir bir sorun varsa doğrudan kargolayıp istanbul ümraniyede bulunan toplama merkezine burdan kargo vasıtası ile transfer ediyorum artık gerisini sen düşün bu zamana kadarda müdahele edilmemiş cihazlara casper servis hiç sorun çıkarmadı bilgine.

    İyi Forumlar.
    _____________________________
    Kendini iyi hissetmek arkadaşlarının arkanı kolladığını bilmek değil, senin onların arkasını kolladığını bilmendir.[G.S.E.]
  • Senin Arıza çıktı dedeğin arıza nedir arkadaşım onu anlat belki servise bile gerek kalmaz
    _____________________________
  • Arkadaşlar Sırf bu yüzden kimseye acer tavsiye etmiyorum 7 ay önce askerden geldim teskereme 7 ay kala bir notebook sattım komutanıma Özellik ve fiyat karşılaştırmasında çok güzel bir notebooktu Fakat aradan 3 ay geçmedi batarya şarj olmamaya başladı gönderdik batarya arızaıd ediler fakat biz şarj Yani anakartında arıza olduğunu biliyorduk 30 İş günü sonunda Notebook un bataryasını Değiştirip ( Kullanılmış başka bir batarya ile değiştirip ) Yaptık diye gönderdiler Kargo bekletildi ürün test edildi fakay yine şarj almıyor kargo ile bu ürün sağlamn değil onarımı yapılmamış arıza devam ediyor diye geri gönderildi acer bunu kabule tmeyerek kargoyu almadı biz değişim talep ettik onlar biz yaptık siz almadınız dedi neticede tekrar aldık ve aldığımız gibi geri tekrar gödnerdik
    tekrar baktılar ve bi 30 iş günü daha geciktirerek anakartı onarıp geri gödnerdiler fakat bu sefer de klavyesi bozuldu bilgisayarın bazı tuşları absmıyor bu sefer klavye bozuk diye garantiye gönderildi notebook ve acer telefon eder telefondaki şahısın söylediği sözler şu " Klavyeniz arızalı ve bu müşteri hatasından kaynaklanıyor... normalde bu garanti dışıdır ve ücrete tabii dir fakat biz acer olarak müşteri menuniyeti için sizin klavyenizi bu seferlik ücretisz olarak yapıyoruz" diyorlar hani Kullanmaya fırsatımız olsa klavyeyi biz bozduk diyecem fakay bizden çok notebook serviste durdu ve bi 30 iş günü sonunda notebook geldi. Bu sefer herşeyi sağlam ehrşeyi çalışıyor. Fakat Kasası Kırık bir şekilde elimize geldi. Sonuçta acer mahkemeye verildi ve mahkeme daha yeni sonuçlandı faura bedeli ve yasal haklar müşteriye iade Olarak... Burdan anlatmak istediğim konu şu Bir firma müşterilerine satışta tam hizmet veriyo uygun fiyata mal satıyor olabilir Fakat Bu Markanın Satış sonrası desteği ne kadar kötü ise O kadar soğur o maldan ve bir daha ne almak ne satmak ister 10 çeşit marka notebook satıyorum acer isteyenlere bunları anlatıyorum ondan sonra hala acer almak isterse satıyorum ve sorumlu olarak teknik sevisini gösteryorum arızada muhattabınız orası diye Ara Arkadaşım Sende acer i gerçi genel müdürle görüşmek istesen de görüştümüyorlar telefona bir adam çıkıyor genel müdür benim diyor Turkey_helpdesk@acer-euro.com Bu adrese bi mail göndermeyi dene netice alamazsan 0 212 444 22 37 Birde bu numarayı ara yine netice alamazsan sende ver mahkemeye Mahkemenin işleyiş süresi uzun sğrğyor ama bilinçli tüketiciler bu şekilde davrandığı sürece bu tip sorunlar yaşanmamaya başlayacaktır ( Kusura bakmayın konuyu da dağıttım biraz ama İçimden geçenleri de anlatıp bu acer den neler çektiğimi anlatmak istedim ben çektim başkası çekmesin )
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.