Şimdi Ara

binek olarak caddy, rifter kullanmak (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
218
Cevap
0
Favori
17.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Kibarlığında bir sınırı var buadarına müsamaha göstermeyeceğim.


    as900 ile aynı sınıftasın kamyonetsin oda 90 nı geçemez sende oda yer yıl muayene ye girer sende oda kar lastiği takacak sende onuda kantara çıkartırlar seni de yolda onun yüküne de senin bagajdaki malına da fatura irsaliye sorarlar mesela. köprüde dahi aynı muameleyi görürsün.


    Orda burda laf sündüreceine alıntı yap aslanım cevap verdiğin insanlara yerli yersiz benim cevaplarımı tekrarlıyorsun anlamalarını mı bekliyorsun benim görüp geçmemi mi umuyorsun bu insanlar sormaz mı bu ne saçmalıyor diye.?

    Yaşımda yaşım der durursun en başından beri yaşını duymayan bilmeyen kalmadı aynı buna uygun tavır takındığını görmedikleri gibi.


    Kamyonet işte ne mpv si saçmalıyorsun hala sen? 3008 ile aynı bantdan çıkar mış benzetmeye bak aynı gemi ile geldi falan niye aklına gelmedi acaba

    Ne iş yapıyorsun sen çikolatalı gofret ile meyvelisi dahi aynı bantdan çıkamaz sen neyi ne diye kime pazarlıyorsun? Şu "vw duayen"leri vardı eskiden bu forumda kaza yaptığı halde serviste yaptırdım diye arabayı orjinal diye satmaya çalışan ona dönmüşsün.


    Bagaj karşılaştırması da bana ait laf konuşuyoruz anlayan bulamıyoruz ama sağda solda ortalığa düşüp kaçak göçek laf yetiştirmeye çalıştığınız sürece bende uzatırım sen istediğin kadar sündür yaz kaç az arama yap bu forumda ben ne zaman trol harcama konusunda cimri davranmışım üşenmem buyrun...



    Alıntıları Göster

      

    ruhsatta hususi kullanım yazan hangi kamyon, pardon kamyonet diye geçen hafif ticarileri kantara çıkartırlamış?

    Vallahi güldüm bu yazınıza, 13 yıldır hafif ticari kullanan birisiyim o kadar kantardan çevirmeden geçtim, bir kere bunu soran olmadı. Eğer hususi kullanımda kantara girer diye bir ibare varsa bana göster kanun maddesini?


    Sonra demişsiniz, malına da irsaliye fatura sorarlar diye 

    Buda ayrı bir komedi, ticari bir iş yapan her araca zaten bunu sorarlar, ama hususi kullanım olan hiç bir araca fatura irsaliye sormazlar..


    Şu an hangi köprüden geçmeye kalkarsan kal, herhangi bir hafif ticari ile rahatlıkla da geçersin..


    Kamyonet yazıyor diye as900 ile aynımı oluyor bu araçlar merak ettim?

    İstersen bayii'den damperde taktıralım araçlara 


    Son olarak, avrupada yaşıyoruz da, biz mi altımıza m550d çekmedik?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi john mclane -- 3 Mart 2021; 17:57:21 >




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Hocam bence cevap yazma.

    Okuyan insanlar zaten anlar kimin ne dedigini.

    Herkesin kanunu da yazilanlari da yorumlayacak akli var.


    Sen araba ile ilgili dogru bilgeleri yazmaya devam et, faydalanan olur


    Hiz siniri kac (panelvan kategoridinde) yani 110 otobanda

    kopruden gecmesi serbest.

    donanimlari vs.



    Mesela bir MTV muhabbeti olmus ben merak ettim. Bu araclarin MTVsi binek aractan daha yuksek mi kaliyor 3-4 yasina geldiklerinde?

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Ozel degil. Zaten baska konularda yazmistim. Ben Amerikada yasiyorum ama otomobile cok merakliyim hatta bu sektorde calisiyorum.

    O yuzden bu tarz vergi nedeniyle olusan fiyatlandirmalar falan ozellikle dikkatimi cekiyor.


    Dunyada baska ornekleri de var. Cogu kimse bilmez mesela Tayland dunyanin en buyuk pickup ureticisi ve oran olarak en cok pickup satilan ulke. Hiluxtan tutun Dmaxe falan hepsi orada uretiliyor. Cunku yerli halk binek arac yerine pickup kullaniyor. Sebebi de bizdekine benzer sekilde pickuplarda az vergi olmasi.


    Bizde de bu ticariler o yone gidiyordu ama sonra biraz vergi oranlari arttirildi. Connect de yurtdisina gitti sadece Doblo kaldi yerli. Yakinda bence vergi zammi gelir. Keske politika stabil olsaydi da biz de dunyanin bu tarz araclari ureten merkezine donusseydik mesela.


    Neyse konuyu dagittim biraz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    bu araçlara mpv diyen arkadaşlar aslında yalan söylemiyor. mpv=Multi Purpose Vehicle. bu araçlar gerçekten yurt dışında mpv olarak geçiyor. çünkü çok yönlüler.


    sadece bizim ülkemizde ticari olarak geçiyorlar.


    şu linkte cümleye arabanın mpv olduğu vurgulanarak başlanmış.

    Peugeot Rifter Review 2021 | What Car?


    bu da carwowdan alıntı. bakmak isteyen carwowa girip bakabilir.

    binek olarak caddy, rifter kullanmak

    Hiç kuşkusuz niyet önemlidir.

    "3008 ile aynı bantdan çıkıyor" dan sonra mpv dersen burada bir yönlendirme maksadı vardır der itiraz ederim ama mpv nin açılımından yürürsek pathfinder de bir MPV dir 7 koltuklu herşeye deriz nası itiraz edilebilir.


    Sonuçta bir fiat panda 4x4 (hatta araziside şaşırtıcı dercede iyidir) impreza da 4x4





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Ozel degil. Zaten baska konularda yazmistim. Ben Amerikada yasiyorum ama otomobile cok merakliyim hatta bu sektorde calisiyorum.

    O yuzden bu tarz vergi nedeniyle olusan fiyatlandirmalar falan ozellikle dikkatimi cekiyor.


    Dunyada baska ornekleri de var. Cogu kimse bilmez mesela Tayland dunyanin en buyuk pickup ureticisi ve oran olarak en cok pickup satilan ulke. Hiluxtan tutun Dmaxe falan hepsi orada uretiliyor. Cunku yerli halk binek arac yerine pickup kullaniyor. Sebebi de bizdekine benzer sekilde pickuplarda az vergi olmasi.


    Bizde de bu ticariler o yone gidiyordu ama sonra biraz vergi oranlari arttirildi. Connect de yurtdisina gitti sadece Doblo kaldi yerli. Yakinda bence vergi zammi gelir. Keske politika stabil olsaydi da biz de dunyanin bu tarz araclari ureten merkezine donusseydik mesela.


    Neyse konuyu dagittim biraz.

    yo bilhakiz çok aydınlatıcı oldunuz


    teşekkürler bilgiler için





  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Sen galiba rifter kullanmamışsın  


    Hani sedan araçtan kamyona geçsek tamam diyeceğim de, seninki hepten eşek ve tavuk karşılaştırması olmuş.



    Alıntıları Göster

    Ne o rifter, bently bentayga q8 ortak plaform ile aynı banttan çıkıyorda biz mi kaçırdık ?

    Adama bak rifter sürmemişsin diyo. Eski ismiyle bildiğin 2021 partner. Bildiğin ticari. Şu laflara bak.


    Hocam siz pugçulardaki özgüvene hayranım. Gerçekten  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pbmax -- 3 Mart 2021; 21:52:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Seninle kesinlikle tartışılmaz

    Not kısmına caddy alırım diyen biri, herşeyi bizden, benden, ondan daha iyi biliyordur..

    Açık ve net..



    Alıntıları Göster

    Çok açık ve net ki, caddy, rifterdan 2 gömlek üstün bir araç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Ticari iş yapan ve şirkete kayıtlı olan araçlar, artık çekici olur, kamyon olur vs tabi ki kantara çıkar ya da taşıdığı malın faturasını ibraz etmek zorundadır.

    Buna ticari iş için kullanılan hafif ticari araçlar da dahildir.


    Ama ruhsatta hususi yazan hafif ticarilerde kantara çıkmak diye bir şey yoktur.

    Ya da marketten alışveriş yaptım, doldurdum bagajı polis çevirip hemşerim nerede faturan diye de zaten sormaz soramaz.


    Ben buraya ayrıca ruhsatın resmini atayım bir ara bakalım hususi nerede yazıyormuş görürsün.


    Köprülerden artık hafif ticariler geçebiliyor, ha önceden geçemezdi orası ayrı konu.

    Kitabına uydurulma konusu sanki yasal olmayan bir şeyi zorla yasal yapıyorlar gibi belirtiyorsunuz.


    As900 dediğin araç kamyonet mi yoksa kamyon mu istersen ona bir bak.


    Türkiyede kamyonet sınıfına sokmalarının sebebi, ötv denilen rezillikten dolayıdır.


    Damperli araçlara meraklı değilim, ama as900 sevdiğin bir araçsa sana tavsiye edebilirim..


    Dobloda damper olduğunu da bak bilmiyordum teşekkür ederim öğrettiğin için..


    Son olarak, hafif ticari araçlara sizin kamyon muamelesi yapmanızın tek sebebi ülkemiz kanunlarından kaynaklı..





  • pbmax P kullanıcısına yanıt

    Tamam sensin haklısınbinek olarak caddy, rifter kullanmak 

    eski partneri bize itelemişler farkında değilmişiz hatırlattığın iyi oldu..


    Önce tecrübe et ondan sonra destur de..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Çok açık ve net ki, caddy, rifterdan 2 gömlek üstün bir araç.



    Alıntıları Göster

    Tebrik ederim bravo bu konuda sonuna kadar haklısın...


    2 gömlek üstünmüş öğrenmiş olduk..


    Sen ve senin gibi vw seviciler at arabasında vw amblemi görse hemen satın alma niyetine girer..


    Sonraki sahibini düşünerek hareket etmek gerek değilmi..

  • pbmax P kullanıcısına yanıt

    Merhaba

    üstünlükleri objektif olarak yazar mısınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    Sen hala yazıyomusun yaw ,kanunen de yanlış bilgiye sahip olduğunu ıspatladım daha nedir binek olarak caddy, rifter kullanmak 


    Kanuna göre gösterdim sana , hafif ticarilerin hız sınırlarını , hemde anlayabilesin diye senin tabloda işaretledim ,


    Kanuna göre hafif ticariyle , kamyon ve komyonet hız sınırları arasında fark çok , hafif ticari otomobile çok yakın


    Bak mavi kısım hafif ticari hız sınırı ,kırmızı olanlar kamyon AS900 ve kamyonet Isuzu Kamyonet ,Maviler partner,rifter doblo


    Birde rifter yeni ondan yoktur belki yamışsın hayır bütün araçlar sınıfına göre ruhsatlandırılır ,araç N1 ise rifter,doblo hatta çıkmamış isim olsun önemli değil sınıfı N1 ise bu guruptadır ve hız sınırları kanundaki tablodakidir ,senin as900 ile aynı değildir Bilal binek olarak caddy, rifter kullanmak 

    binek olarak caddy, rifter kullanmak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: szymek61

    Merhaba

    üstünlükleri objektif olarak yazar mısınız

    Hemen yazıyorum.

    Polodan passata ve caddye neredeyse tüm üretim bandının benzer kalitede üretilmesi.. mesela passat yalıtım özellikleri polodada devam eder. Ama sizin hindistan spec 301 ile 508 arasında dağlar kadar fark var. Değil mi ?

    Bu bile yetmez mi ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.