Şimdi Ara

binek olarak caddy, rifter kullanmak (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
218
Cevap
0
Favori
17.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Hocam oncelikle konuya ilk mesajiniz bu:

    Hiz siniri ayni demediniz, ayni sinifa giriyor dediniz.

    Sonra devletin gozunde aynisiniz gibi bir sey dediniz.


    Ama degil biri kamyonet biri kamyon. Devlet bunlari iki farkli sinifa koymus. Tartisilcak yani yok.


    Arkadas yok 30 tekerlekli tir demis, bence komik bir espri idi guldum.


    Ha benim anladigim hiz siniri sorusuna da AS900le aynisin diye cevap vermek biraz bu araclari asagilama amaci tasiyor gibi geldi. Ticari araclar cok gelisti diye yazdim sadece.


    Siz ben arkadasin esprisine guldum diye benim mesajimi alintilayarak hiz siniri ve siniflandirma ile ilgili bir cevap verdiniz. O zamana kadar ben AS900le alakali tek bir sey bile yazmamistrim zaten.



    Alıntıları Göster

    Buradaki hadise şu


    ben donanım listesi yazınca


    şoka giren üye,bunu nerden vururum psikolojisi


    kaçırdığı olay,ben bunları dert eden biri değilim.


    bmw mi satıp rifter aldım diyorum öyle biri


    olsam zaten bu değişime zaten gitmem.


    kamyon sıfatıyla bunu gömelim oda bize saldırsın ben şikayet edeyim


    üye ban yesin gibi bir senaryo geliyor normali herksin beklediği..


    bu muhabbetler ve yakıştırması ergence


    ve hoş değil,sonrada demezmi size duyulan saygıyı erozyona uğratırsınız


    siz deprem yaratın attığınız dinamitle


    sonra artçılarından kendiniz korkun


    buda kendisi ile çelişmek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 2 Mart 2021; 20:13:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Avrupa'da hepsi mini van kamyonet adı altında geçiyor bunların ..

    Ben rifrer kullanmadım fakat sizde benim nasıl araç kullandığımı bilmiyorsunuz..

    2019 caddy kullandım fena değil ancak 2.0 TDİ oluşu vergiye takılıyor.

    Fransız araçları bana göre değil.

    3008 de kullandım bir Alman gibi değil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S1000XR

    Avrupa'da hepsi mini van kamyonet adı altında geçiyor bunların ..

    Ben rifrer kullanmadım fakat sizde benim nasıl araç kullandığımı bilmiyorsunuz..

    2019 caddy kullandım fena değil ancak 2.0 TDİ oluşu vergiye takılıyor.

    Fransız araçları bana göre değil.

    3008 de kullandım bir Alman gibi değil



    Alıntıları Göster

    avrupada bunlar mpv diye anılıyor..

    kamyoneti devirim yazmışsınız

    caddy yi devrildimi..

    kimse kimsenin nasıl araç kullandığını bilmez bilmemeli,yazdıklarımız harici..

    hangi ülke aracının kime göre olduğu


    kişisel bir yorum görece.


    buradaki olay muadil ürünü uygun fiyata kullanmak.





  • Zibidi Gonzales kullanıcısına yanıt
    Caravelle’ye bir alışan daha başka araca binemez.
    Araçta müthiş bir hakimiyet hissi var yüksekliği nedeniyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    avrupada bunlar mpv diye anılıyor..

    kamyoneti devirim yazmışsınız

    caddy yi devrildimi..

    kimse kimsenin nasıl araç kullandığını bilmez bilmemeli,yazdıklarımız harici..

    hangi ülke aracının kime göre olduğu


    kişisel bir yorum görece.


    buradaki olay muadil ürünü uygun fiyata kullanmak.



    Alıntıları Göster

    Yok Caddy emanetti benim değildi zorlamadım ama deviririm diye düşünüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S1000XR

    Yok Caddy emanetti benim değildi zorlamadım ama deviririm diye düşünüyorum



    Alıntıları Göster

    sizin kullandığınız araba ne peki


    şu hala devirmediğiniz.


    nasıl bir muhabbet oldu böyle..)


    ben daha önceside bir modeli kullanmıştım bu segmentin


    bu 3.ü aracım toplamda 7 yıl kullanmışlığım var


    hiç devrilmedi nedense..)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    sizin kullandığınız araba ne peki


    şu hala devirmediğiniz.


    nasıl bir muhabbet oldu böyle..)


    ben daha önceside bir modeli kullanmıştım bu segmentin


    bu 3.ü aracım toplamda 7 yıl kullanmışlığım var


    hiç devrilmedi nedense..)



    Alıntıları Göster

    F10 dizel


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S1000XR

    F10 dizel



    Alıntıları Göster

    f 10 5 serisi var kardeşimde


    f 20 1 serisi ni satarak rifter aldım bende.


    sportif sürüş anlamında bmw güzel


    5 serisi ve üstü eğlenceli.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    f 10 5 serisi var kardeşimde


    f 20 1 serisi ni satarak rifter aldım bende.


    sportif sürüş anlamında bmw güzel


    5 serisi ve üstü eğlenceli.



    Alıntıları Göster

    Beni anlamışsınızdır o zaman.

    İnsan böyle yere basan Bir araca bindikten sonra bu Caddy rifter gibi araçlar sanki daha az yere basıyor gibi.

    Bizde ki de saçma oldu gerçi kendi grubunda ki rakipler ile kıyas etmek lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S1000XR

    Beni anlamışsınızdır o zaman.

    İnsan böyle yere basan Bir araca bindikten sonra bu Caddy rifter gibi araçlar sanki daha az yere basıyor gibi.

    Bizde ki de saçma oldu gerçi kendi grubunda ki rakipler ile kıyas etmek lazım



    Alıntıları Göster

    olayımız tamda bu zaten


    bu ürünler uygun fiyata alınabilecek muadil araçlar


    uygun kullanım koşulları ile.


    bir sportif sürüş makinası demiyoruz zaten


    biri elma diğeri armut..)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Köyün uyanığı bana eds örneği vermiş belediyelerin otopark kısıtlamalarından falan yürüseydin

    https://www.hizliresim.com/4YejmS





    Alıntıları Göster

    binek olarak caddy, rifter kullanmak  yaw sende köyün nesisin bilmiyorum ama binek olarak caddy, rifter kullanmak  varsın uyanığı ben olayım binek olarak caddy, rifter kullanmak 


    Oradaki kamyonet Ducato ,Transit , Isuzu kamyonet


    Hafif ticari için bir alt satıra bakıcaksın bebişim binek olarak caddy, rifter kullanmak  as 900 yine olmadı binek olarak caddy, rifter kullanmak 


    Hafif ticarilerin hız limitini maviyle işaretledim


    Hadi sayemizde birşey daha öğrendin binek olarak caddy, rifter kullanmak  ama sormak yerine hep aynı hata , yok köyün bilmemnesiymiş önce sorsan ???


    Sende haklısın ruhsat kamyonet , MTV ve hız limitleri panelvan


    EDS de gördüğün gibi Transporter panelvan ile hafif ticari limitleride farklı



    binek olarak caddy, rifter kullanmak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Hocam otomobil konforu mumkun degil derken, bir sedanla mi karsilastiriyorsunuz yoksa SUV ile mi?

    Bu arac b-hbler ile yani fiyata satiliyor. Mesela acaba Polodan daha mi konforsuz? Aslinda ona bakmak lazim.


    Mesela bir arkadas arka koltuk cok dik ve yatmiyor demis. Bu dogru mu? Rifter icin gecerli mi?



    Alıntıları Göster

    B sınıfı tüm araçlardan konforludur


    Rifterlarda arka koltuk meselesi : Rifter da bagaj koltuk arası metal koruma olanlarda tasarım hatası var o koruma oldumu koltuk dik oluyor çok rahatsız , eğer o yoksa normal eğimde rahat ,


    Zaten berlingoda da aynı koltuklar var koruma yok 3 ayrı tam koltuk ve sırtlığı otomobil kadar eğimli rahat binek olarak caddy, rifter kullanmak  Bunlar doblo kango caddy rifter için geçerli ,fiorino ford corier alırsan değişir onlar baya sert


    Ticarilerin konforu yükte belli olur memleket dönüşü araçta 4 kişi ve bagajı varsa tartışmasız ticari hem daha güvenli hem daha konforlu ,tersi boş durumlarda da otomobil daha konforlu.Hafif ticarileri SUV ların bir tık serti olarak düşün ,hatta suv daha kolay devrilir çünkü zeminden yükseklikleri ticarilerden fazla


    Caddy gazlı ama dayanıksız amortisörleriyle ticarilerin en konforlusu ama şu an 1.6 dizel yapamadığı için mecbur 2.0 getiriyor o yüzden aşırı pahalı 273 e caddy alacağıma 320 ye dizel oto Grandland -X alırım



    Normalde %15 ötv olduğundan en dolu ticarinin 200 olması gerekir ..





  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Ben de her turlu B sinifindan konforludur diye dusunuyorum o yuzden sordum zaten. Cunku alt yapisi C sinifi zaten aracin.

    Bu aracla ayni fiyata satilan araclarla karsilastirmak lazim.


    Bmw 5 serisi gibi degil demis mesela bir uye. tabiiki degildir zaten oyle bir iddiasi da yok, olmasini bekleyen de yok.


    Yoksa bu forumda her uye 1 milyona satilan bir aracin 250 bine satilan Rifterdan daha konforlu oldugunu tahmin edebiliyordur. Eger bu arac Polodan/Cliodan vs. cok daha fazla ic hacmini benzer konfora sunuyorsa mantikli tercihtir.


    Bakilmasi gereken B-hb,B-sedan belki B-SUV mi yoksa Rifter mi. Premium marka E sinifi sedanin konforlu oldugunu hepimiz biliyoruz.


    Konu sahibinin zaten D-E sinifi araclari alabilecek ekonomik durumu olsaydi gelip de boyle bir konu acmazdi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 2 Mart 2021; 22:24:56 >
  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Valla hocam bu kadar yazismadan sonra merak ettim baktim:


     Kamyonet: Azami yüklü ağırlığı 3.500 kilogramı geçmeyen ve yük taşımak için imal edilmiş motorlu taşıttır. Sürücü ve yanındaki oturma yerleri dışında başka oturma yeri de bulunabilen, sürücü bölümü gövde ile birleşik kamyonetlere panelvan denir.”


    Gorunen o ki Panelvan kamyonetin altinda bir siniflandirma oldugu icin ruhsatta kamyonet yaziyor ama aslinda bu araclar panelvan olarak bir alt gruba ayrilmis.

  • İnsignia a ile kıyaslarsam opel combo 2021 i rifter ile aynı platform. Araç gerçekten çok hacimli motor 1.5 130 hp ye hayran oldum. Kalkışı ara hızlanması vs iyi olduğu gibi yakıtı da güzel. Baldır destekleri yetersiz ve konfor yalıtım olarak insignia dan aşağıda bulunmakta ama c segment megane ile yakın diyebilirim. Şerit takibi kör noktası oldukça başarılı. İlk kez ticari araç sahibi oldum caddy 4 fiorino gibi araçları çok sürdüm ama bende çok kararsızdım alırken. Bisiklet hobim için bu tarz bir araca geçtim. Kendi görüşüm yapılan tartışmaların hepsi boşuna bu fiyata vazgeçilmez bir araç oldukça başarılı. Hava atayım derdiniz yoksa kişisel tatmini sağlıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Ben de her turlu B sinifindan konforludur diye dusunuyorum o yuzden sordum zaten. Cunku alt yapisi C sinifi zaten aracin.

    Bu aracla ayni fiyata satilan araclarla karsilastirmak lazim.


    Bmw 5 serisi gibi degil demis mesela bir uye. tabiiki degildir zaten oyle bir iddiasi da yok, olmasini bekleyen de yok.


    Yoksa bu forumda her uye 1 milyona satilan bir aracin 250 bine satilan Rifterdan daha konforlu oldugunu tahmin edebiliyordur. Eger bu arac Polodan/Cliodan vs. cok daha fazla ic hacmini benzer konfora sunuyorsa mantikli tercihtir.


    Bakilmasi gereken B-hb,B-sedan belki B-SUV mi yoksa Rifter mi. Premium marka E sinifi sedanin konforlu oldugunu hepimiz biliyoruz.


    Konu sahibinin zaten D-E sinifi araclari alabilecek ekonomik durumu olsaydi gelip de boyle bir konu acmazdi.

    olayın özeti aynen bu şekilde


    çok iyi toparlamışsınız.


    kamyonet ruhsatlı aracımıza as 900 yaftaması ile durumu trolleyen üyenin ne marka araba kullandığı ve bilgeliği ise feyz almamız adına


    açıklamasını bekliyoruz


    araç tercihlerinden böyle bir saldırmaya geçmek ve yaman hırsızı oynamak


    yaşını sorduk öteledi


    şimdi bize ferrarisini anlatır artık


    empatiyi realite ile


    eşleştiren ender kafalar..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: okulaptus

    İnsignia a ile kıyaslarsam opel combo 2021 i rifter ile aynı platform. Araç gerçekten çok hacimli motor 1.5 130 hp ye hayran oldum. Kalkışı ara hızlanması vs iyi olduğu gibi yakıtı da güzel. Baldır destekleri yetersiz ve konfor yalıtım olarak insignia dan aşağıda bulunmakta ama c segment megane ile yakın diyebilirim. Şerit takibi kör noktası oldukça başarılı. İlk kez ticari araç sahibi oldum caddy 4 fiorino gibi araçları çok sürdüm ama bende çok kararsızdım alırken. Bisiklet hobim için bu tarz bir araca geçtim. Kendi görüşüm yapılan tartışmaların hepsi boşuna bu fiyata vazgeçilmez bir araç oldukça başarılı. Hava atayım derdiniz yoksa kişisel tatmini sağlıyor

    yanlışınız olmasın as 900 ile aynı sınıftasınız bakın ona göre..


    üstelik onun bagajı daha büyük


    bu forum bakalım daha neleri görecek..)


    bende rifter kullanıyorum


    gt line 2019 model ilk araçlardan araç dolu ve keyif veriyor gerçekten


    as 900 peugeot rifter gt line anlayana..

    binek olarak caddy, rifter kullanmak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Valla hocam bu kadar yazismadan sonra merak ettim baktim:


     Kamyonet: Azami yüklü ağırlığı 3.500 kilogramı geçmeyen ve yük taşımak için imal edilmiş motorlu taşıttır. Sürücü ve yanındaki oturma yerleri dışında başka oturma yeri de bulunabilen, sürücü bölümü gövde ile birleşik kamyonetlere panelvan denir.”


    Gorunen o ki Panelvan kamyonetin altinda bir siniflandirma oldugu icin ruhsatta kamyonet yaziyor ama aslinda bu araclar panelvan olarak bir alt gruba ayrilmis.

    bu araçlar teknik olarak panelvan değil mpv


    bizim ülkedekilerin nane yemeleri bu durum


    ergenlerinde ağzına sakız oluyor sonra.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    B sınıfı tüm araçlardan konforludur


    Rifterlarda arka koltuk meselesi : Rifter da bagaj koltuk arası metal koruma olanlarda tasarım hatası var o koruma oldumu koltuk dik oluyor çok rahatsız , eğer o yoksa normal eğimde rahat ,


    Zaten berlingoda da aynı koltuklar var koruma yok 3 ayrı tam koltuk ve sırtlığı otomobil kadar eğimli rahat   Bunlar doblo kango caddy rifter için geçerli ,fiorino ford corier alırsan değişir onlar baya sert


    Ticarilerin konforu yükte belli olur memleket dönüşü araçta 4 kişi ve bagajı varsa tartışmasız ticari hem daha güvenli hem daha konforlu ,tersi boş durumlarda da otomobil daha konforlu.Hafif ticarileri SUV ların bir tık serti olarak düşün ,hatta suv daha kolay devrilir çünkü zeminden yükseklikleri ticarilerden fazla


    Caddy gazlı ama dayanıksız amortisörleriyle ticarilerin en konforlusu ama şu an 1.6 dizel yapamadığı için mecbur 2.0 getiriyor o yüzden aşırı pahalı 273 e caddy alacağıma 320 ye dizel oto Grandland -X alırım



    Normalde %15 ötv olduğundan en dolu ticarinin 200 olması gerekir ..



    Alıntıları Göster

    dediğiniz fiyat aralığında diğer seçenekler daha mantıklı


    hatta benzinli c5 1.2 aircroslarda radarıma girmişti bir ara..





  • herkesin ihtiyacina gore, bizim ailede isten dolayi devamli bir ticari(kangoo), aile arabalari olarakta annemin megane geri kalanlara da golf vardi. aile buyukse yada bir yere giderken 1 pantolon yetecegi yerde yaniniza 3 pantolon alan insanlardansaniz ticariler tam size gore ama kimi insan vardir bagaji/arabayi hakkiyla senede anca 1 kere doldurur ozamanda ticari fuzuli. dedigim gibi ihtiyaca gore. biz sahsen kangoo olmasa nefes alamazdik sanirim :)

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.