Şimdi Ara

Battlefield Bad Company 2 (DH ANA KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
624
Cevap
1
Favori
30.566
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> Battlefield Bad Company 2 (DH ANA KONU)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1805 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SuMMerMaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: pudinkk

    online oynayan arkadaşların bir listesini yapsak da squad olarak oynasak nasıl olur diyorum?

    Çok iyi olur diyorum ve süper diyosun

    Benim SuMMeRFaCToR ve yine forumdan bir arkadaş aymet88 var.Bgün birlikte oynadık,oyuncular çoğalırsa squad olarak savaşırız

    o aymet88 ben oluyorum evet kuralım bir squad da artık şöyle seviyeli oynayalım..Şu sniper işinide bir çözsem sağlık moduyla çok daha rahat geliyor bana niyeyse..
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5398 Mesaj
    arkadaşlar aynı bugları sorunları ben başka bir konuda yazmıştım oyunda başlıca karşılaşılan sorunlar

    1)oyunda bir anda silahın kaybolması(yerden herhangi bir silah alındıgında yada mp de kit değiştirildiğinde)
    2)oyunda ara videolara girerken siyah ekranın gelmesi
    3)oyunda ara sahnelere girildiğinde(en basit örneği ilk görev çimenlerin arası) ekranın siyah olması görüntü yok ses var
    4)oyunun son checkpointten devam etmemesi donması
    5)oyunun yüklenirken donması
    6)yine aynı şekil donmayı bırakın sadece siyah ekran arkada müzik

    inanın bunların hepsini birbir yaşadım ve dvd yi kırmamak için kendimi zor tuttum hele mp de almışım rpg yi sallıyorum heliye bir anda rpg kaybolmasın mı gittim makineliye yaw adam önümde kek gibi vurucam bammm oyun gidiyor ateş edemiyorsunadam beynine beynine indiriyor ne var ne yok inanın sinir bir durum ama şuna dikkat ettim oyunu oynarken bu sorunlar yaşanırken(silahla ilgili olanlar) makine dvd yi okumayı kesiyor o sesli çalışan makine yeni uyumuş bir bebeğe dönüyor yani zaten oyunu beğenmedim ne grafiğini beğendim(benim için sadece hoş bu grafik güzel değil hoş) ne hissiyatını beğendim(silah mı kullanıyoruz zehirli ok mu belli değil) ne single ını beğendim bu oyunun tek beğendiğim yanı sesleri kesinlikle silah sesleri muhteşem yapılmış birde arkadaşlarımla girdim bc2 ye bin araca tamam arkadaşlarla oynamak güzel çok yavan geldi yav hissiyat alamadımki

    @Affliction

    eğer düşünüdğüm bölümü diyorsan dağdan aşağıya inerken evler ve variller var bunları patlar onlar ısı veriyor evlerin içine girince direkman adam kendine geliyor hea birde bu bölümde sinir oldum yaw kardeşim evi darma duman ettim gel gör zemine ayak basıyorum adam bir anda ısınıyor evin duvarı yok tavanı yok evin banyo diye geçen yerindeyim bide böyle salaklıklarda var
    |
    |
    _____________________________
    ...




  • Yüzbaşı
    967 Mesaj
    benide ekleyin, vip kodlu haritalarımda var (ebuy sağolsun)

    gamertag:engin1979
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1805 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: süsse

    benide ekleyin, vip kodlu haritalarımda var (ebuy sağolsun)

    gamertag:engin1979

    abi bende eklisin yarın 9-10 gibi girelimde olmazsa bir toplanıp yapalım...Şu ebay'ı bi ben kullanamıyorum zaten
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: dodocan

    arkadaşlar aynı bugları sorunları ben başka bir konuda yazmıştım oyunda başlıca karşılaşılan sorunlar

    1)oyunda bir anda silahın kaybolması(yerden herhangi bir silah alındıgında yada mp de kit değiştirildiğinde)
    2)oyunda ara videolara girerken siyah ekranın gelmesi
    3)oyunda ara sahnelere girildiğinde(en basit örneği ilk görev çimenlerin arası) ekranın siyah olması görüntü yok ses var
    4)oyunun son checkpointten devam etmemesi donması
    5)oyunun yüklenirken donması
    6)yine aynı şekil donmayı bırakın sadece siyah ekran arkada müzik

    inanın bunların hepsini birbir yaşadım ve dvd yi kırmamak için kendimi zor tuttum hele mp de almışım rpg yi sallıyorum heliye bir anda rpg kaybolmasın mı gittim makineliye yaw adam önümde kek gibi vurucam bammm oyun gidiyor ateş edemiyorsunadam beynine beynine indiriyor ne var ne yok inanın sinir bir durum ama şuna dikkat ettim oyunu oynarken bu sorunlar yaşanırken(silahla ilgili olanlar) makine dvd yi okumayı kesiyor o sesli çalışan makine yeni uyumuş bir bebeğe dönüyor yani zaten oyunu beğenmedim ne grafiğini beğendim(benim için sadece hoş bu grafik güzel değil hoş) ne hissiyatını beğendim(silah mı kullanıyoruz zehirli ok mu belli değil) ne single ını beğendim bu oyunun tek beğendiğim yanı sesleri kesinlikle silah sesleri muhteşem yapılmış birde arkadaşlarımla girdim bc2 ye bin araca tamam arkadaşlarla oynamak güzel çok yavan geldi yav hissiyat alamadımki

    @Affliction

    eğer düşünüdğüm bölümü diyorsan dağdan aşağıya inerken evler ve variller var bunları patlar onlar ısı veriyor evlerin içine girince direkman adam kendine geliyor hea birde bu bölümde sinir oldum yaw kardeşim evi darma duman ettim gel gör zemine ayak basıyorum adam bir anda ısınıyor evin duvarı yok tavanı yok evin banyo diye geçen yerindeyim bide böyle salaklıklarda var


    Bu sorunların çoğunu yaşadım bende malesef. EA resmen bug dolu oyun sürmüş piyasaya. İlk oyunda da böyleydi. Aynı sorunlar devam ediyor malesef.

    O bölümü geçeli oldu baya dostum sağol yinede.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1411 Mesaj
    oyunda en sinir olduğum nokta bizim takım arkadaşlarımızın yapay zekası. Acaba biz yöneticiyizde benim mi haberim yok , yoksa bu yapay zeka gerçektende önden gidemiyo mu
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5398 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction


    quote:

    Orijinalden alıntı: dodocan

    arkadaşlar aynı bugları sorunları ben başka bir konuda yazmıştım oyunda başlıca karşılaşılan sorunlar

    1)oyunda bir anda silahın kaybolması(yerden herhangi bir silah alındıgında yada mp de kit değiştirildiğinde)
    2)oyunda ara videolara girerken siyah ekranın gelmesi
    3)oyunda ara sahnelere girildiğinde(en basit örneği ilk görev çimenlerin arası) ekranın siyah olması görüntü yok ses var
    4)oyunun son checkpointten devam etmemesi donması
    5)oyunun yüklenirken donması
    6)yine aynı şekil donmayı bırakın sadece siyah ekran arkada müzik

    inanın bunların hepsini birbir yaşadım ve dvd yi kırmamak için kendimi zor tuttum hele mp de almışım rpg yi sallıyorum heliye bir anda rpg kaybolmasın mı gittim makineliye yaw adam önümde kek gibi vurucam bammm oyun gidiyor ateş edemiyorsunadam beynine beynine indiriyor ne var ne yok inanın sinir bir durum ama şuna dikkat ettim oyunu oynarken bu sorunlar yaşanırken(silahla ilgili olanlar) makine dvd yi okumayı kesiyor o sesli çalışan makine yeni uyumuş bir bebeğe dönüyor yani zaten oyunu beğenmedim ne grafiğini beğendim(benim için sadece hoş bu grafik güzel değil hoş) ne hissiyatını beğendim(silah mı kullanıyoruz zehirli ok mu belli değil) ne single ını beğendim bu oyunun tek beğendiğim yanı sesleri kesinlikle silah sesleri muhteşem yapılmış birde arkadaşlarımla girdim bc2 ye bin araca tamam arkadaşlarla oynamak güzel çok yavan geldi yav hissiyat alamadımki

    @Affliction

    eğer düşünüdğüm bölümü diyorsan dağdan aşağıya inerken evler ve variller var bunları patlar onlar ısı veriyor evlerin içine girince direkman adam kendine geliyor hea birde bu bölümde sinir oldum yaw kardeşim evi darma duman ettim gel gör zemine ayak basıyorum adam bir anda ısınıyor evin duvarı yok tavanı yok evin banyo diye geçen yerindeyim bide böyle salaklıklarda var


    Bu sorunların çoğunu yaşadım bende malesef. EA resmen bug dolu oyun sürmüş piyasaya. İlk oyunda da böyleydi. Aynı sorunlar devam ediyor malesef.

    O bölümü geçeli oldu baya dostum sağol yinede.

    rica ederim
    |
    |
    _____________________________
    ...




  • Yarbay
    3910 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Monkey D Luffy

    oyunda en sinir olduğum nokta bizim takım arkadaşlarımızın yapay zekası. Acaba biz yöneticiyizde benim mi haberim yok , yoksa bu yapay zeka gerçektende önden gidemiyo mu

    Aynen hocam ,Benide En fazla sinirlendiren olay bu.Bu kadar mı salak olur takım arkadaşlarımız anlamıyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9857 Mesaj
    Takim arkadaslarimiz masallah ara sahnelerde mangalda kül birakmiyorlar ama gel gelelim oyun içinde hepsi sinmiş kedi gibi. Ben önden gidip herkesi hakladiktan sonra, bunlarin arkadan koşa koşa bir gelmeleri var böyle gögüslerini gere gere. Sanirsin bütün her seyi onlar halletmis. Bi keresinde sinirden hepsini taradim ama malesef ölmediler.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1411 Mesaj
    ya bazen gidiyorum yaylım ateşi açıyorum düşman bizi taramaya başlıyo bizim herifler hala izliyo. bc 1 de de aynı sorun vardı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    674 Mesaj
    http://bfbc2.elxx.net/ adresinden ayrıntılı skorunuzu öğrenebilirsiniz. isterseniz forumlar için imza bile oluşturabiliyosunuz. Gerçi burada çalışmadı ama olsun. :)
    |
    |
    _____________________________
    GT: ahyaak
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    Oyun bug oyunu resmen. Bitireyim bidaha yüzüne bakacağımı sanmıyorum. Bug'lar deli ediyor insanı...
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Single olarak pek iyi değil fakat multi olarak güzel en azından geniş alan
    |
    |
    _____________________________
    psn: tahirdemir1988
    Gamertag:tahmaz88
    Gelmiş Geçmiş En iyi Multiplayer Savaş Oyunu Battlefield Bad Company 2
    KİLLZONE 3
    Medal Of Honor
    FİFA 11
    Modern Warfare 2
  • Binbaşı
    1805 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tahmaz88

    Single olarak pek iyi değil fakat multi olarak güzel en azından geniş alan

    evet haklısın valla sürekli geniş alan dolan dur cidden multisinin bu kadar güzel olabileceğini tahmin etmiyordum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    23925 Mesaj
    Single olarak ilk oyundan çok çok daha iyi geldi bana
    |
    |
    _____________________________
    XBOX ONE X GAMERTAG: lll K A K A lll || PLAYSTATION 4 PRO PSN: KAKA_DH
  • Binbaşı
    1411 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KAKÁ

    Single olarak ilk oyundan çok çok daha iyi geldi bana


    ilk oyundan zaten çok çok daha iyi , tek düz ilerle ateş et yok. En azından ortada elle tutulabilir bir senaryo var , ara videolar daha çok. Ya şu karda donmamaya çalıştığımız bölüm Crysis:Warhead ' dan (ç)alıntı değil mi ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3910 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Monkey D Luffy


    quote:

    Orijinalden alıntı: KAKÁ

    Single olarak ilk oyundan çok çok daha iyi geldi bana


    ilk oyundan zaten çok çok daha iyi , tek düz ilerle ateş et yok. En azından ortada elle tutulabilir bir senaryo var , ara videolar daha çok. Ya şu karda donmamaya çalıştığımız bölüm Crysis:Warhead ' dan (ç)alıntı değil mi ?

    Hocam hatırladığım kadarıyla Crysis'te donma olayı yoktu.Yanlış mı hatırlıyorum yoksaKarlı bölüm vardı ama ilerlerken ,bi yere git ısın falan olayı yoktu sanırım...Çok oldu oynayalıda karıştırıyor olabilirim
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4417 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Monkey D Luffy


    quote:

    Orijinalden alıntı: KAKÁ

    Single olarak ilk oyundan çok çok daha iyi geldi bana


    ilk oyundan zaten çok çok daha iyi , tek düz ilerle ateş et yok. En azından ortada elle tutulabilir bir senaryo var , ara videolar daha çok. Ya şu karda donmamaya çalıştığımız bölüm Crysis:Warhead ' dan (ç)alıntı değil mi ?

    Hocam hatırladığım kadarıyla Crysis'te donma olayı yoktu.Yanlış mı hatırlıyorum yoksaKarlı bölüm vardı ama ilerlerken ,bi yere git ısın falan olayı yoktu sanırım...Çok oldu oynayalıda karıştırıyor olabilirim


    nano suit bozulduğunda soğuktan kaçtığımız bir bolum vardı
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3831 Mesaj
    bu gece oynayacak olan varmı su anda multıye dalıyorum
    |
    |
    _____________________________
    Steam:pudink3#Xbox Live:Pudink3#Psn:Decay2008#Psn2:Pudink#Origin:Pudink3#Wii u:Pudink
    Big man, pig man, ha ha, charade you are
    You well heeled big wheel, ha ha, charade you are
    And when your hand is on your heart
    You're nearly a good laugh,Almost a joker
  • Yüzbaşı
    250 Mesaj
    Arkadaşlar oyunda zaman zaman ekranda silah çıkmaması loading ekranında donma problemlerini cok sık yaşıyorum bu herkeste mi böle yoksa bende mi bir şey var
    |
    |
    _____________________________
    master of the past and present
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
son dakika
SEO
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.