Şimdi Ara

Başvuru ve hata

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turknet başvuruda bulunmuş olup gerekli belgeleri yolladım.Online işlemlerde aktivasyon surecine başladık yazıyor.Lakin bize ulaşın kısmında böyle bir yazı bulunmakta.Bunun anlamını bilen var mı ?



    Merhaba Berkay bey,ben Tolgahan B.
    Başvurunuz hata almış ve bağlantı yapılamamıştır.Hatanın nedeni hakkında detaylı bilgi verilmesi adına Türk Telekom ile irtibata geçtim.Konu hakkında en kısa zamanda sizi bilgilendireceğim.
    İyi günler dilerim.

    Muşteri no:1617544



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2D882A640 -- 24 Mart 2020; 0:49:36 >



  • Eğer çözemezlerse olay uzayabilir. Başka bir operatöre geçmende çözüm olmaz. En sonunda seni Türk Telekom kendine mahkum eder. Ne tesadüf başka firmalardan internet alırken hata veren Türk Telekom sistemi kendi müşterisi olunca takır takır çalışıyor. Sana tavsiyem olayın peşini bırakma er yada geç çözülür.
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Sistemler de bakım çalışması varmış altyapı kontröl dahi yapılamıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurknetDestek yardımcı olur musunuz?
  • Merhaba, başvurunuzu yaptığımızda devre arızası nedeniyle onay verilmemiştir. Sorunun bir an önce giderilmesi için ekipler ile iletişime geçerek bilgi vereceğiz.
  • Merhaba aynı hatayı aldım nasıl çözüldü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Can1334 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek ilgili birimimize iletebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.