Şimdi Ara

Başlangıç motoru naked tipi yardım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
15.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • miaksoylu M kullanıcısına yanıt
    Bütçe meselesi herşeyden önce tabi



    Superlight 150 - 200

    Hyosung gv 250

    Rts cruiser 250



    Bisan misan bikac marka / model daha var hatirlamiyorum suan tabi bunlar baslangic motorlari 10bin alti diyelim 12 13 - 20 arasi cok daha iyileri var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Unforgiven

    Bildiğim kadarıyla Amerika'da sürüş eğitimleri güvenli olduğu için chopper/cruiser tarzı motorlarla yapılıyor. Bütçe ne kadar? O bütçede bir liste çıkaralım.

    Ehliyeti yazın almayı planlıyorum, şu an pek belli bir şey yok ama 10 - 15 bine çıkabilirim uygun bir model varsa. Asıl sormak istediğim motor hacmi, ağırlık, kullanım kolaylığı açısından yeni başlayanlara uygun motosikletler hangileri?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Advantea

    Bütçe meselesi herşeyden önce tabi



    Superlight 150 - 200

    Hyosung gv 250

    Rts cruiser 250



    Bisan misan bikac marka / model daha var hatirlamiyorum suan tabi bunlar baslangic motorlari 10bin alti diyelim 12 13 - 20 arasi cok daha iyileri var

    Cevabınız için teşekkürler hocam. Şu modeller de iyidir dediğiniz varsa karşılaştırmak adına güzel olur. Eğer daha iyiyse biraz daha çıkabilirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • miaksoylu M kullanıcısına yanıt
    Hocam ne aldınız? Ben de aynı aşamalardayım şuan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SiriusBlack kullanıcısına yanıt
    Honda haberlerini duyunca bekledim, güzel modeller çıktı, biraz daha beklemedeyim şimdilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ktm küçük gelir demişsiniz, boyunuz ve kilonuz kaç? çünkü duke 200 incelemesi yapan bi arkadaş vardı 1.95 küsür boyu ve baya kiloluydu
    başlangıç motoru için her zaman az bütçeli motor seçin derim.. çünkü bi şekilde düşülecek o motordan

    ben ktm duke 200 ile başladım 9 ay önce falan 1700 km yol yapmışım ve motor dünden beri serviste yaklaşık 9500 lira işçilik dahil hasarı var :)
    küçük bi kaza yaşamadım ancak kimse hatalı değildi, tek taraflı düz yolda giderken yola yapılmış beton yama yüzünden direksiyon sendeledi ve düştüm

    her ne kadar insanlar 'kendini biliyosan 600lükle bile başlanır' dese bile öyle olmuyor
    sen istediğin kadar kendini bil, belirli bi hızdan sonra en küçük hatada motorunda kalıyor iş ya da trafikteki diğer vurdumduymazlara
    çünkü alıyosun motoru ilk 3-5 ay bindin sıkıntı yok diyosun ki ben bu işi çözdüm bi bakmışsın makaslardasın, inan öyle oluyor bu motor işi

    görüntü ve performans bakımından duke 125 ve mt 125 tam senliktir
    yeni gelen hondalardan kastın 125 likse cb 125r gelecek, ben çok beğendim onu ama fiyatları ne olur hiç bilmiyorum




  • Hocam çok geçmiş olsun öncelikle, dediklerinize tamamen katılıyorum, yoldaki küçük bir taş bile benim ölümüme sebep olabilir motor sürerken. Bunun farkındayım ve o nedenle küçük motor hedefledim ilk olarak. Aslında bu başlığı günlük gibi kullanmayı planlıyorum ki zamanla motorla ilgili fikirlerimin nasıl değiştiğine tanık olayım. Honda 125 çok hoş duruyor, fiyatı 18 civarı olur tahminimce, pahalı ama alımlı, bakalım bahara doğru belli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MT25 benim de ilk motorumdu. ABS haricinde çok çok güzel bir motosiklet ABS'side olsa efsane olurdu. ama abs için gidip MT125 falanda almazdım şahsen.

    Başlangıç motoruda olsa bir motor gaz açınca gidebilmeli bence yoksa çevreyoluna otoyola falan çıkınca emniyet şeridine hapsolursun o da yoksa en sağ şeritte kamyonlarla tırlarla cebelleşirsin. şehiriçinde sıkıştıran dibine giren arabalardan gaz açıp uzaklaşabilmekte avantaj. MT25 bunları sağlar ama gazı yanlışlıkla fazla açıncada tekere gelmez kafana geçmez veya ne bileyip savurup atmaz.

    Açıkcası bugün yine o kulvarda bir motor alacak olsam yine gider MT25 alırdım muhtemelen veya başka bi 250cc motor alırdım ama gidipte 125cc almazdım.
  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Bu dediğin şeye arabadan çokça aşinayım hocam, tamamen katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Yeni başlayana küçük cc önermek her zaman en doğru şeydir.
    2016 MSX 125 ve 2017 NC750X Motorlara Sahibim ilk motorum değil ikiside.

    Kendini bilen adam H2R ı bile Yavas Kullanır Doğrudur ama 70 km hızla bile giderken sizi kovalayan kopek olunca işler çığrından cıkar sakın kalamazsınız.

    daha güzel bir örnek vereyim.
    yolda güzel güzel 70-80 ile gezerken anıden dönüşün birinde öndeki kamyondan dükulmuş bir miktar kum yada daha öncec gectıgınız yolda önceden olmayan olmayan ama geçişiniz esnasında ilk defa göreceğiniz bir çukur olduğunda senaryo hep kötü biter.

    insanlara anlatamadığımız şey. yavaş gidebilip gidememek değil. ani ve panik durumlarında o motora hakım olabilmek. 125 cc 130 kg bir motoru (MSX 100kg bu arada) hertürlü durumda ayaklarınızla bile yönlendirebilir. arkası kaydıgında kontrol edebilirsiniz. gel gelelim NC750 gibi ağirliği 230 kg olan bir motor önünüze bir arac aniden çıktıgında sizin istediğinizi değil tecrübe ve tekniğinizin söylediğini yapar.

    yavaş gidişinize güvenmeyin 70 km yeri gelince öldürücü bir hızdır.


    Barkın bayoğlu öldüğü gün KTm nin 200 cc motorunu kullanıyordu unutmayın.



    gelelim tavsıyeme. gördüğüm kadarıyla 125 cc konusunda ikna olmuşsunuz cok cok iyi. size 2. bir tavsıye olarak 0 km yerine 2 el temiz binilmiş motor öneririm en azından duser vs durum olusursa kaybınız cok az olur. aradakı fiyat farkını da ekıpman iyileştirmeye harcamanız yerinde olur. 200 Tl lik kask yerıne 1000 Tl lik iyi bir kask. 200 Tl ye tekx. mont yerıne deri bir mont ve deri bir eldiven gibi .

    Unutmayın motor sürekli değişir ama ekipman genelde kalıcıdır.



    Tekerinizz düz bassın.
    hayatta kalın motor surun !!!




  • Mike.xxlarge M kullanıcısına yanıt
    Özenli mesajınız için teşekkür ederim, hepsini aldım.



    Başlarda gücüme güvenip büyük motoru bilinçli kullanabileceğimi düşünüyordum ancak işlerin öyle yürümediğini geç olmadan anladım. İki tekerin güçten ibaret olmadığını anladığımdan beri kozmetik olarak hoş, cüssemin altında sırıtmayacak, küçük hacimli yeni nesil bir motorsiklet araştırması içindeyim. Maddi yönünde az çok karar kıldım, şimdilerde kafa yapımın motorsiklet ile ilgili oturmasını izliyorum.



    Aldığım zaman mutluluğumu ve tecrübelerimi burada paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fikirlerinizin dogru yönde değiştiğini görmek güzel. merakla bekliyoruz.
  • Mivv Yamaha Yzf R125
  • Vestel CM 7610 7 Kg veya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0C8FEE75E

    Ben 250cc ile başladım. Yalnız naked değil de enduro idi.



    Ehliyet sınavından sonra arkadaşın 125'lik ybr'sini 20-30 km kadar kullanmıştım. O tecrübe ile 250'lik ilk motorumu alıp yaklaşık 5 ay gibi sürede 7500 km yol yaptım.



    Ktm duke 200 falan da bakabilirsiniz. Ya da benim kullandığım ve memnun kaldığım mondial rx3i evo'yu da inceleyin.

    Rx3i neymiş öyle yav. Crf 250 düşünüyordum. Ama gönlüm buna kaydı. İlk motorum olacak çok para vermek istemiyorum. Bu Mondial baya iyi duruyor. Maks 100 120 yapsın yeter bana birde sağlam olsun. Bunu bir araştırayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.