Şimdi Ara

Bahçeşehir - Mahmutbey Tem Otoyol Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben anlamıyorum arkadaş. bu tırlar gece 10:00 - sabah 05:00 arası bu yolu kullansa olmuyor mu ? şu an bahçeşehirden başlıyor trafik. kaç saatte gidiyor o tırlar o yoldan. yanlışlıkla o yola giren bir sürücü düşünün bide. Kimse neden birşey yapmıyor. beylikdüzü tarafı artık rezalet boyuta geldi trafik. 17:45 itibariyle aldığım ibb ekran görüntüsü Birtek ben mi düşünüyorum bunu. bir akıllı insan düşünmüyor mu bence artık hep beraber ibb ye ortak bir tepki mesajı atma zamanı geldi.
    Bahçeşehir - Mahmutbey Tem Otoyol Rezaleti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • İşin trajikomik tarafı da ne biliyor musunuz? Bahçeşehir-Mahmutbey yönüne yaşanan akşam trafiğinin tek sebebi, kamyonları 3. köprüye doğrudan bağlayacak, basın ekspresi by-pass edecek bir bağlantı parçasının eksik olması.

    Tek bir üst bağlantı kolu o yönü inanılmaz rahatlatırdı, ama iş bilmezliğin düzeyini görmek isterseniz bu tarz örnekler o kadar çok ki. Ve bir de bu eksiklik sadece vatandaşa değil, hem devlete hem o proje sahibine(3.köprü) zararı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi udeskota -- 11 Ekim 2017; 18:39:46 >
  • Nüfus 10 yılda 20 kat arttı ama hala aynı yollar.
  • tırlar kuzey marmara otobanından gitsin artık mahmutbey gişelerden geçmesin, 3. köprü yapılırken tırlar çatalcadan çıkacak istanbula girmeyecek artık diyorlardı yalan oldu, 3. köprü yüzünden mahmutbey gişeler daha da kilitlendi
  • Trafigin normal hali yetmezmis gibi bir de metro calismalari basladi. Yazin 25dk da gittigim 13km yolu artik 45dk da zor gidiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabahları bahçesehir kilit olduğu için bir gerideki beylikdüzü avcılar otoban girişide içler acısı durumda oluyor trafik orada başlayıp bahçesehiri gecene kadar devam ediyor sonra yine mahmutbey gişelerine doğru kilit oluyor.

    suçlu 3. köprüye alkış tutan dangozlarda. hiç değilse önceden tırlar kamyonlar belirli saatlerde trafikte oluyordu. artık saat sınırı yok ama kullanacakları tek yol bu. catalcaya bile gelmeden bunları 3. köprüye yönlendiren bir bağlantı yolu olmalı. ama öyle bir çalışmanın ç si yok.

    hükümete oy verenleri toprak bile kabul etmez...
  • Çatalca kuzey otobanı tercih edilsin diye ufacık 2 şeritli bağlantı verirsen boyle olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aksam saatleri mumkunse e5 kullanilmali su durumda.

    1-2 hafta once bahcesehirden havaalanina yakinimi almaya 1 saat 45 dkda gidebildim. Boyle bi rezillik olamaz

    Sabahlari ispartakule giseler ayri rezalet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bağa mı didin? -- 12 Ekim 2017; 7:26:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Butun sorun 2017'de milletin aya dolmus kaldirdigi senelerde bizim hala yurtici tasimaclikta kamyonun yerine rayli sisteme gecemememiz. Gercekten butun sorun bu.



    Ha birde italya'da senelerdir varolan tirlarin polis kontrolu disinda sag serit disina cikmasinin yasak oldugu kanunun bizde olmamasi. Ama tabii ki bizdeki kanunun neresi dogru ki demeden edemiyorum. Yasim 22 bunu akil etmek icin 30 sene kamyonculuk yapmak falan gerekmiyor.



    Bak almanyaya adamlar fabrikalarin icinden demiryolu gecirmis...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hilal taktiği yapıyorlar. Soldaki teme giden yeşil yoluda kırmızı yaptilarmi başarılı olacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı şekilde 3. köprü yüzünden, dilovasından kurtköy viaporta kadar full trafik oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halkalı'da oturuyorum. Bu bölgelerden TEM'e erişim için ya Mahmutbey'e ya da Ispartakule'ye gitmek zorundasınız. Ve bu gişelere gidebilmek için yol demeye bin şahit gerektiren yer yer tek şerit yan yollar kullanılmak zorunda. Edirne istikametine çıkmak istediğinizde ya da Edirne yönünden gelip girmek istediğinizde Ispartakule-Altınşehir tarafı evlere şenlik. Ana artere doğru düzgün bir bağlantı yok, tüm yük bu dandirik tek şerit yan yollar üzerinde, sabah akşam kilometrelerce kuyruk, kilit.

    Basın ekspres yoluna çıkayım deseniz orası bir nebze alternatifli fakat metro inşaatları nedeni ile de bir çok yer kapalı. Halkalı içinden ineyim deseniz meydan yine rezalet, yine tek şerit, sokak arası. Sefaköy desek orası da zaten aynı şekilde tek şerit sokaklarla E5'e çıkılıyor, kilit.

    E5'e ineyim deseniz Kanarya, Küçükçekmece'nin içi yine rezalet, çıkış için yine sokaklardan geçiliyor, bir tane adamakıllı cadde, bağlantı yok.

    Semtin kendi içindeki düzeni iyi, ana caddeler 3 şeritli, fakat ana arterlere çıkışlar tek şeritli yollar ile sağlanıyor, bu kadar saçma olabilir. Giren çıkamıyor, çıkan giremiyor.

    Mahmutbey yönüne giden yan yolu genişletmek daha yeni akıllarına geldi, bilmem Ispartakule tarafına bir şey yapacaklar mı.

    Ve altyapı bu durumdayken Bahçeşehir, Kayaşehir, Halkalı vs. buralara hala 1000+ konutlu siteler yapılmakta.




  • Bu trafiğin tek nedeni tırların 3. köprüye zorunlu yönlendirilmesi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay anasını sayın seyirciler vayyy...

    İyi zamanda kaçmışım k.çekmeceden...
  • Çatalca'da oturan ve Göztepede akşam derslere giden biri olarak bende fazlasıyla muzdaribim bu durumdan. Saat 3'ten sonrası TEM'den gitmem pek mümkün olmuyor, bahçeşehir mahmutbey arası sürekli olarak trafikli, köprüler deseniz saat 4ten sonra kilitleniyor. Dün gece saat 23.00 itibariyle bile Mahmutbey Edirne yönü baya tıkalıydı, tek sebebi Kuzey Marmara Otoyolundan mecburi olarak Mahmutbey'e çıkan kamyonlar. Göktürk'ten sonrası Tayakadın bölgesine kadar havalimanı inşaatı nedeniyle kapalı olduğu için 1 yıldır orayı kullanamıyorlar, o yol 1 yıla kadar muhtemelen açılacak. Ve muhtemelen Kınalı'ya kadar uzanan bir yola bağlanacak.

    Çatalca bölgesinde özellikle köylerde birçok arsaya girdiler, bağlantı yolları için çalışmalar gece gündüz devam ediyor, hiç trafik olmayan burada bile hayatımız hafriyat kamyonları sayesinde alt üst oldu, buradan Kınalı'ya bağlantı yolu yapılacak sanıyorum, kamyonlar da orayı kullanırsa, Mahmutbey trafiği umuyorum ki ileride biraz rahatlar.

    Resimdeki sarı renkli olan yolun, Çatalcaya kadar olan kısmı şuan yok, Çatalca'nın Subaşı köyünden sonra ise 4 şeritli bir otoyol mevcut, oradan girip direkt olarak Göktürk, Hasdal'a kadar gidilebiliyordu, ta ki Yeni havalimanı inşaatı nedeniyle Tayakadın'da yol kapanana kadar, o yol açılınca, kınalı çatalca arasına yapılacak olan yol da bitmiş olursa kamyonları inşallah temde artık daha az göreceğiz.

    Bahçeşehir - Mahmutbey Tem Otoyol Rezaleti




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    kış dönemi için iyi yaz dönemi için silivri tarafları yoğunluğu için kötü bir çözüm.

    Ispartakule'ye Kadir abi marmaray'ı getiriyordu bi de daha normal yerleşim yerlerinde rayları göremedik..
  • aklı olan bahçeşehir ıspartakule tarafında oturmaz. oralar şuanlık ancak emekli yeri. hergün o trafiği çekenlere sabır diliyorum akıllı insan işi değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    kış dönemi için iyi yaz dönemi için silivri tarafları yoğunluğu için kötü bir çözüm.

    Ispartakule'ye Kadir abi marmaray'ı getiriyordu bi de daha normal yerleşim yerlerinde rayları göremedik..

    Bunların İstanbul merkeze uzak olan bölgeler için söyledikleri o tarz vaatlerine pek inanmamak lazım Çoğu lafta kalan seçim öncesi klasik vaatler.



    Şehir artık bu kadar insanı kaldırmıyor. Her yer inşaat oldu. Yandaş müteahhitlerin hepsi köşeyi döndü. İstanbul'dan diğer şehirlere büyük bir göç olmadığı sürece trafiği rahatlatmak çok zor. Ya da iyi bir metro sistemi bir nebze rahatlatabilir.



    Bize lazım olan bir Tokyo gibi, New York gibi şehrin altında komple bir metro sistemi. Çatalca Silivri gibi uzak bölgelerden bile İstanbul merkezine gidilebilecek bir metro sistemi olsa trafik bir nebze rahatlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu anda Kınalı kavşağında oldukça büyük bir köprülü kavşak-bağlantı yolu çalışması var. Kuzey Marmara Otoyolu'nu TEM'e ve Tekirdağ yoluna bağlamak için sanırsam. Bir an önce bitse de şu trafik bir rahatlasa.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bağa mı didin?

    Aksam saatleri mumkunse e5 kullanilmali su durumda.

    1-2 hafta once bahcesehirden havaalanina yakinimi almaya 1 saat 45 dkda gidebildim. Boyle bi rezillik olamaz

    Sabahlari ispartakule giseler ayri rezalet.

    E5 daha rezalet durumda, mesai saatleri başlangıç ve bitişine denk gelirseniz yandınız.

    Topkapı-Beylikdüzü istikametinde önceden ibb uygulamasında turuncu yeşil yerler olurdu, şimdi komple bordo.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.