Avea’dan Hem Şirketlere Hem de Çalışanlara Kazandıran Hizmet: “FATURANI PAYLAŞ”
Avea’nın, Türkiye’de ilk defa uygulanacak olan Faturanı Paylaş Modeli ile şirketler, çalışanlarına iş amaçlı görüşmeleri için kurumsal bir hat sunmanın yanı sıra, sabit ücret karşılığında çalışanlarının bireysel hatlarına da ücretsiz dakikalar veriyor.
Avea, “Faturanı Paylaş” Modeli, hem şirketlere iletişim maliyetlerini kontrol altında tutma fırsatı sunuyor hem de çalışanların tek bir hatla iş ve özel konuşmalarını en uygun fiyata yapmalarını sağlıyor
Türkiye’nin en çok konuşturan operatörü Avea tarafından sunulan Faturanı Paylaş Modeli, şirket hattı ve bireysel hat olmak üzere2 ayrı hat taşıma zorunluluğunu ortadan kaldırıyor. Çalışanlar, şirketlerinin kendilerine sunduğu ücretsiz dakikalar ile hem şirket görüşmelerini hem de bireysel görüşmelerini rahatça yapabiliyorlar. Aynı zamanda Avea’nın avantajlı dakika paketlerini satın alarak, tarifelerinin ücretsiz dakikaları bittikten sonra da çok avantajlı fiyatlarla görüşmeye devam edebiliyorlar.
Avea Segment Yönetimi-Kurumsal ve MVNO Direktörü Tunç Berkman,“Kurumsal abonelerimiz bizim için büyük önem taşıyor. Bu noktadan hareketle; kurumsal abonelerimizin ve çalışanlarının hayatını kolaylaştırmak için avantajlı ürün ve hizmetler sunmaya devam ediyoruz. Şirketlerin tüm iletişim ihtiyaçlarını en kaliteli ve en avantajlı fiyatlarla karşılamayı amaçlıyoruz. Faturanı Paylaş Modeli, şirketlere iletişim maliyetlerini kontrol altında tutma fırsatı sunarken çalışanların da tek bir hatla iş ve özel konuşmalarını en uygun fiyata yapmalarını sağlıyor. Faturanı Paylaş Modeli’nin şirketlere ve çalışanlarına iletişim anlamında kolaylık ve maksimum yarar sağlayacağına inanıyoruz. Kurumsal pazarda en çok tercih edilen operatör olma vizyonumuzla, yeni hizmetler sunmaya devam edeceğiz.”
Faturanı Paylaş Modeli kapsamında, şirket çalışanlarına 3 tarife seçeneği sunuluyor. Sabit ücretler şirket tarafından ödeniyor ve çalışanlar sadece sabit ücret dışında kalan diğer tutarlardan (Paket Dakika aşım ücretleri, Dakika & SMS paketi alımı vb.) sorumlu oluyor. SMS, dakika paketi gibi bireysel segmentin ürün portföyünden yararlanabilen çalışanlar kurumsal segmentin de belirli ürünlerinden faydalanabiliyor.
çok güzel bir olay, keza başlığını açmıştım 2-3 hafta önce yanlış hatırlamıyorsam, yine de paylaşım için teşekkürler.
Limitli Fatura, kurumsal müşterilerimize sunulan bir servistir. Kurumsal müşterilerimiz, faturalı hatlarına bu servisle limit belirleyebiliyor. Belirlenen limitli hatların limitleri kadar toplam tek fatura şirket adına çıkıyor. Bu limitin üzerindeki kullanımları şirket-kullanıcı ismine hat başına ayrıca faturalanabiliyor. Hukuki olarak bir hattın tek sahibi vardır. Limitli hattın sahibi de şirkettir. Şirket-kullanıcı ortak isme çıkan faturadan finansal olarak şirket sorumludur. Şirketler çalışanlarıyla finansal sorumluluğu paylaştıklarına dair bir taahhütname imzalayıp bunu Turkcell’le paylaştıkları takdirde, çalışanlar da finansal sorumlu olarak görülebilir.