Şimdi Ara

Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
0
Favori
5.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    senin avrupa dedigin yerin toplam nufusu bırak amerika kıtasını sadece abd nin nufusu kadardır,asyayı dahil bile etmiyorum ,eger bu adamlar bir seyden anlamıyor olsaydı dünyaya hükmetmezdi sana laf anlatmıyacagım ancak bıraz lexus u incele rica ediyorum sendenayrıca o lexus senin asık oldugum ismi lazım değil olan markayı 2 ye böler yoluna devam eder buda böyle biline


    Avrupa sandığın kadar küçük bir bölge değildir aksine dünya ekonomisine can veren kıtaların başıdır. eline dünya haritası alıp oturduğun yerden kafana göre ansiklopedi yazamazsın. Ayrıca senin Avrupa deyip küçümsediğin yer hala otomotiv,sanayi,üretim ve teknoloji olarak dünyanın merkezidir.

    Avrupa; 760 milyon nufus - 21 trilyon dolar GSMH
    Asya; 3.9 milyar nufus - 18 trilyon dolar GSMH
    Kuzey Amerika; 530 milyon nufus - 16 trilyon dolar GSMH
    Güney Amerika; 380 milyon nufus - 3.2 trilyon dolar GSMH
    Afrika; 1 milyar nufus - 1.1 trilyon dolar GSMH









    şuanda avrupa aşırı bir çalkantı içinde dünyadaki krizden dolayı almanya ve fransa su an avrupa ülkelerinin tek güçlü kalesi durumunda ,ancak almanyada insanlar daha önceden arabaları 2,3 yıl içinde maxsimum değiştirirlerdi buda buda otomotiv sanayisini canlı tutardı dogal olarak avrupa üretimi araçlar alıyorlardı genel olarak ancak bu kriz en güçlü ekonomilerden birisi olan almanyayı bile sıkıntıya soktu artık halk arabasını ne kadar kullana bilirsem o kadar sanslıyım diyor ve değiştirmiyor nerden mi biliyorum bir cok ve fazlasıyla görüştügüm akrabalarım hala almanyada yaşamakta, amerikada durum cok farklı araçlar vergisiz direk halka satılıyor ve 2 ci el yok durumda otomobiller ucuz halkın gelir düzeyi yüksek ve araçlar 1,2 yıl içinde hemen sıfırlanıyor 2 ci el arabalarıncogu malesef cöp duruma geliyor,buda mütiş bir alım satım furyası demek ve bu yüzden bütün firmaların agzının suyu kanada abd gibi ülkelerde nerdereden mi biliyorum evet burada okuyon ve calısan ve evlenmiş arkadaşlarım var,iste böyle bir karsılastırmadan dolayı avrupa amerika ve asyaya göre küçük...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    Burda ABD pazarından bahsedilmiş BMW,Mercedes ve Audi ABD pazarında akıl bile edemeyeceğiniz prestije sahiptir. Halk bu markaları lexus,infinity ile aynı sınıfa koymuyor gerçekte aynı kaliteyi verseler bile onların gözünde aynı prestiji oluşturmuyor. Sebebi çok basit burda herkes toyotanın satış rakamından bahsetmiş. Beyler bu arabalar ucuz olduğu için satılıyor. Acaba zahmet edip bir e class ile infinitiynin abd fiyatlarına bakıp yorum yaptınız mı? Adamlar M56'yı E350 parasına satıyor. Bugün ABD'de en çok dalga geçilen otomobil markaların japon markaları olduğunu bile bile çorumlu gibi savunuyosunuz. Amerikalı lexus sahibi bile şu an bu tartışmaya bi tarafıyla güler.



    senin bu söylediklerini en yakın zamanda amerika yasayan dostlarımla paylasacagım sana gülecekler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    Burda ABD pazarından bahsedilmiş BMW,Mercedes ve Audi ABD pazarında akıl bile edemeyeceğiniz prestije sahiptir. Halk bu markaları lexus,infinity ile aynı sınıfa koymuyor gerçekte aynı kaliteyi verseler bile onların gözünde aynı prestiji oluşturmuyor. Sebebi çok basit burda herkes toyotanın satış rakamından bahsetmiş. Beyler bu arabalar ucuz olduğu için satılıyor. Acaba zahmet edip bir e class ile infinitiynin abd fiyatlarına bakıp yorum yaptınız mı? Adamlar M56'yı E350 parasına satıyor. Bugün ABD'de en çok dalga geçilen otomobil markaların japon markaları olduğunu bile bile çorumlu gibi savunuyosunuz. Amerikalı lexus sahibi bile şu an bu tartışmaya bi tarafıyla güler.



    senin bu söylediklerini en yakın zamanda amerika yasayan dostlarımla paylasacagım sana gülecekler


    hiç gerek yok en basit foruma bir konu açman yeterli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    Burda ABD pazarından bahsedilmiş BMW,Mercedes ve Audi ABD pazarında akıl bile edemeyeceğiniz prestije sahiptir. Halk bu markaları lexus,infinity ile aynı sınıfa koymuyor gerçekte aynı kaliteyi verseler bile onların gözünde aynı prestiji oluşturmuyor. Sebebi çok basit burda herkes toyotanın satış rakamından bahsetmiş. Beyler bu arabalar ucuz olduğu için satılıyor. Acaba zahmet edip bir e class ile infinitiynin abd fiyatlarına bakıp yorum yaptınız mı? Adamlar M56'yı E350 parasına satıyor. Bugün ABD'de en çok dalga geçilen otomobil markaların japon markaları olduğunu bile bile çorumlu gibi savunuyosunuz. Amerikalı lexus sahibi bile şu an bu tartışmaya bi tarafıyla güler.



    senin bu söylediklerini en yakın zamanda amerika yasayan dostlarımla paylasacagım sana gülecekler


    hiç gerek yok en basit foruma bir konu açman yeterli


    infiniti m serisi ve mercedes e serisi zatn 2 side E sınıfı araçlar ayrıca forumda genel olarak alman kültüründen fazlasıyla etkilenmiş ve altında japon patenti bulunan herseye kötü,alman patenti bulunan herseyi iyi demeye proglammış insanlar oldukca fazla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    senin avrupa dedigin yerin toplam nufusu bırak amerika kıtasını sadece abd nin nufusu kadardır,asyayı dahil bile etmiyorum ,eger bu adamlar bir seyden anlamıyor olsaydı dünyaya hükmetmezdi sana laf anlatmıyacagım ancak bıraz lexus u incele rica ediyorum sendenayrıca o lexus senin asık oldugum ismi lazım değil olan markayı 2 ye böler yoluna devam eder buda böyle biline


    Avrupa sandığın kadar küçük bir bölge değildir aksine dünya ekonomisine can veren kıtaların başıdır. eline dünya haritası alıp oturduğun yerden kafana göre ansiklopedi yazamazsın. Ayrıca senin Avrupa deyip küçümsediğin yer hala otomotiv,sanayi,üretim ve teknoloji olarak dünyanın merkezidir.

    Avrupa; 760 milyon nufus - 21 trilyon dolar GSMH
    Asya; 3.9 milyar nufus - 18 trilyon dolar GSMH
    Kuzey Amerika; 530 milyon nufus - 16 trilyon dolar GSMH
    Güney Amerika; 380 milyon nufus - 3.2 trilyon dolar GSMH
    Afrika; 1 milyar nufus - 1.1 trilyon dolar GSMH









    şuanda avrupa aşırı bir çalkantı içinde dünyadaki krizden dolayı almanya ve fransa su an avrupa ülkelerinin tek güçlü kalesi durumunda ,ancak almanyada insanlar daha önceden arabaları 2,3 yıl içinde maxsimum değiştirirlerdi buda buda otomotiv sanayisini canlı tutardı dogal olarak avrupa üretimi araçlar alıyorlardı genel olarak ancak bu kriz en güçlü ekonomilerden birisi olan almanyayı bile sıkıntıya soktu artık halk arabasını ne kadar kullana bilirsem o kadar sanslıyım diyor ve değiştirmiyor nerden mi biliyorum bir cok ve fazlasıyla görüştügüm akrabalarım hala almanyada yaşamakta, amerikada durum cok farklı araçlar vergisiz direk halka satılıyor ve 2 ci el yok durumda otomobiller ucuz halkın gelir düzeyi yüksek ve araçlar 1,2 yıl içinde hemen sıfırlanıyor 2 ci el arabalarıncogu malesef cöp duruma geliyor,buda mütiş bir alım satım furyası demek ve bu yüzden bütün firmaların agzının suyu kanada abd gibi ülkelerde nerdereden mi biliyorum evet burada okuyon ve calısan ve evlenmiş arkadaşlarım var,iste böyle bir karsılastırmadan dolayı avrupa amerika ve asyaya göre küçük...


    hocam hala yanlış düşünüyosun elde veriler var satış rakamları var ekonomik krize rağmen hala dünyada 1000 kişiye düşen otomobil sayısında 1. sırada olan kıta Avrupa'dır. ABD'de otomobil alım hızı yavaşlamıştır çünkü banka krizinden sonra krediler büyük oranda azaltılmış yani arz talep eskisi gibi yoktur. ABD'de zaten gelir dağılımındaki adaletsizlikten dolayı ikinci el araçlar ABD otomotiv pazarının nerdeyse %80'ini oluşturuyor. Ülke olarak baktığımıza tabii ki en büyük satış gelirleri ABD'den elde edilir. bugün ABD'deki toplam motorlu araç sayısı 290 milyon dayanmış durumda en basitinden bizim ülkemizde ise 15-16 milyon. Ama burda biz kıtalar arası bakıyoruz olaya. Dünya ihracatının kalbi Avrupa'dır. Bugün 1.4 milyar nufuslu çin ile 80 milyonluk Almanya neredeyse aynı ihracatı yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    infiniti m serisi ve mercedes e serisi zatn 2 side E sınıfı araçlar ayrıca forumda genel olarak alman kültüründen fazlasıyla etkilenmiş ve altında japon patenti bulunan herseye kötü,alman patenti bulunan herseyi iyi demeye proglammış insanlar oldukca fazla


    Kendi aracım ford, amcama bizzat aldırdığım araç toyota, öbür amcama tavsiye ettiğim araç vw, teyzeme renault aldırdım ve yine babam bu aralar D sınıfı otomobil seçiminde kararsız kalmış durumda ve ibreyi avensis tarafına çeviren de ben oldum. Yani işin özet bazı doğruları tarafsızca savunduğumuz zaman ya "marka fanatiği" ya da "kör almancı" oluyoruz . Konu bilindik üçlü arasında açılmış ama yumurtadan lexus çıkıyor. Daha da bişey söylenmez heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    senin avrupa dedigin yerin toplam nufusu bırak amerika kıtasını sadece abd nin nufusu kadardır,asyayı dahil bile etmiyorum ,eger bu adamlar bir seyden anlamıyor olsaydı dünyaya hükmetmezdi sana laf anlatmıyacagım ancak bıraz lexus u incele rica ediyorum sendenayrıca o lexus senin asık oldugum ismi lazım değil olan markayı 2 ye böler yoluna devam eder buda böyle biline


    Avrupa sandığın kadar küçük bir bölge değildir aksine dünya ekonomisine can veren kıtaların başıdır. eline dünya haritası alıp oturduğun yerden kafana göre ansiklopedi yazamazsın. Ayrıca senin Avrupa deyip küçümsediğin yer hala otomotiv,sanayi,üretim ve teknoloji olarak dünyanın merkezidir.

    Avrupa; 760 milyon nufus - 21 trilyon dolar GSMH
    Asya; 3.9 milyar nufus - 18 trilyon dolar GSMH
    Kuzey Amerika; 530 milyon nufus - 16 trilyon dolar GSMH
    Güney Amerika; 380 milyon nufus - 3.2 trilyon dolar GSMH
    Afrika; 1 milyar nufus - 1.1 trilyon dolar GSMH









    şuanda avrupa aşırı bir çalkantı içinde dünyadaki krizden dolayı almanya ve fransa su an avrupa ülkelerinin tek güçlü kalesi durumunda ,ancak almanyada insanlar daha önceden arabaları 2,3 yıl içinde maxsimum değiştirirlerdi buda buda otomotiv sanayisini canlı tutardı dogal olarak avrupa üretimi araçlar alıyorlardı genel olarak ancak bu kriz en güçlü ekonomilerden birisi olan almanyayı bile sıkıntıya soktu artık halk arabasını ne kadar kullana bilirsem o kadar sanslıyım diyor ve değiştirmiyor nerden mi biliyorum bir cok ve fazlasıyla görüştügüm akrabalarım hala almanyada yaşamakta, amerikada durum cok farklı araçlar vergisiz direk halka satılıyor ve 2 ci el yok durumda otomobiller ucuz halkın gelir düzeyi yüksek ve araçlar 1,2 yıl içinde hemen sıfırlanıyor 2 ci el arabalarıncogu malesef cöp duruma geliyor,buda mütiş bir alım satım furyası demek ve bu yüzden bütün firmaların agzının suyu kanada abd gibi ülkelerde nerdereden mi biliyorum evet burada okuyon ve calısan ve evlenmiş arkadaşlarım var,iste böyle bir karsılastırmadan dolayı avrupa amerika ve asyaya göre küçük...


    hocam hala yanlış düşünüyosun elde veriler var satış rakamları var ekonomik krize rağmen hala dünyada 1000 kişiye düşen otomobil sayısında 1. sırada olan kıta Avrupa'dır. ABD'de otomobil alım hızı yavaşlamıştır çünkü banka krizinden sonra krediler büyük oranda azaltılmış yani arz talep eskisi gibi yoktur. ABD'de zaten gelir dağılımındaki adaletsizlikten dolayı ikinci el araçlar ABD otomotiv pazarının nerdeyse %80'ini oluşturuyor. Ülke olarak baktığımıza tabii ki en büyük satış gelirleri ABD'den elde edilir. bugün ABD'deki toplam motorlu araç sayısı 290 milyon dayanmış durumda en basitinden bizim ülkemizde ise 15-16 milyon. Ama burda biz kıtalar arası bakıyoruz olaya. Dünya ihracatının kalbi Avrupa'dır. Bugün 1.4 milyar nufuslu çin ile 80 milyonluk Almanya neredeyse aynı ihracatı yapıyor.


    bildiklerimden fazlasıyla eminim. avrupanın ihraçat yapması cok normal cünkü almanya ingiltere franra italya gibi ülkeler var.ayrıca satış olarak dünyada japon markaların diger ülkelerin markalarına göre daha fazla satış yaptıgını biliyoruz buda insanların memnuniyetidir ve premium sınıfta lexus yıllar önce sunu zaten kabul etmişti premium sınıfın dogayeni olan mercedes i kendilerine rakip gördüklerini ve buna ulasmak için uğraş göstereceğini söylemiştir ki zaten facebook lexus u takip etmekteyim paylastıkları yazıda sudur ''dünyanın yeni mercedes'i'' bunu söylemeleri zaten mercedes in son derece premium sınıfta önemli bir rol oynadıgını gösterir.




  • Ne garip konu A6, E Serisi ve 5 Serisi olarak açılmış ama yine acayip durumlar gelişmiş Ne zaman bir Alman Premium aracı ile ilgili konu açılsa japoncular hemen kamikaze saldırısına başlıyor kaçınız Lexus veya İnfiniti Kulladınizkide bukadar ölümüne savunuyorsunuz yok abd pazarı yok asya pazarı. sanki bu şirketlerin parasından sizin hesaba yol var. Şu bir gerçek Japonlar Lexus ve İnfinitiyi üretmese japon araçlarının almanların yanında esamesi okunmazdı.
  • Mercedes in ne olduğunu Bmwnin ne olduğunu ve Audinin ne olduğunu bilmeyen insanların infiniti vb araçları savunması çok talihsiz.Bırak avrupayı dünyanın en iyi teknolojiye sahip en iyi otomobil üreticileri almanlardadır(ferrari yi ayrı tutuyorum).En prestijlisi ise Ferrari dir.Bunun daha lambosu var,bugattisi var,bentley i var,porsche si var.Bugün Mercedes BMW Ferrari otomobil teknolojisinin ve sporunun en üst noktasında F1de şampiyonluklar almaktadırlar.Audi ise yine diğer otomobil sporlarında kendisini kanıtlamıştır.Tabiiki avrupalı veya almanlar savunulacak.Adamlar dünyanın en iyi otomobillerini üretiyorlar.Gerisi boş

    Diğerleri onları takip ediyorlar.Örneğin dünya motor ödüllerine bir bakın isterseniz.Kaç tane japon var kaç tane avrupalı veya alman var.Japonlar şuanda otomotivde ALmanların çok gerisindedir.Eskiden japonlar motorda almanların önündeydi artık o da kalmadı.O yüzden bana kimse hikaye anlatmasın.İnsanlara fanatik almancı diye hitap edenler fanatik japoncular yakıştırmasını üstüne cuk diye oturtuyorlar haberleri yok
    Bir liste yapın bir tarafa Alman otomotiv üreticilerini bir tarafada japon üreticileri yazın.SOnra bu konuda burada kilitlensin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 23 Ağustos 2011; 3:49:44 >




  • Almanların üretttiği otomobillerden bazıları.Japonlarıda başkası yazsın karşılaştıralım

    Mercedes
    BMW
    AUDİ
    Porsche
    Lamborghini
    Bentley
    Bugatti
    Vw
    Opel
    maybach
    Seat
    Skoda
    Kısmen Ford

    Unuttuğum varsa yardımcı olsun arkadaşlar

    Hiç olmadı motor sporları tarihine bir bakın.Mesela F1 sonuçlarına.Japonların bir başarısı var mı doğru dürüst.Bırakın şu gereksiz japon fanatizmini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 23 Ağustos 2011; 3:57:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Almanların üretttiği otomobillerden bazıları.Japonlarıda başkası yazsın karşılaştıralım

    Mercedes
    BMW
    AUDİ
    Porsche
    Lamborghini
    Bentley
    Bugatti
    Vw
    Opel
    maybach
    Seat
    Skoda
    Kısmen Ford

    Unuttuğum varsa yardımcı olsun arkadaşlar

    Hiç olmadı motor sporları tarihine bir bakın.Mesela F1 sonuçlarına.Japonların bir başarısı var mı doğru dürüst.Bırakın şu gereksiz japon fanatizmini.


    Rolls-Royce, Mini, Smart markalarıda almanlarındır
  • E60 kasalardaki hırçın tasarımı aratsa da 5 serisi içlerinde en alınası otomobil.

    E serisi özellikle arka tasarımı ile çok puan kaybediyor, en son tercihim olurdu
  • Ne oluyor ya allah askina
  • Su forumda en fazla suursuzca sallayanlar japoncu fanatikler valla.
    Yani bu kadar olmaz ya. Millet Japon arabasını ucuz olduğu için satın alıyor. Alman rakiplerinden geride olduğu her ülkede her kıtada belli bı durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araçlardan birini tercih edecek olsam il aklımda olan model E350 CDI 4Matic e bakardım. Tercihimi büyük ihtimalle yıldızlı markadan yana kullanırdım.

    Tamam bu otomobillerin her biri dünya çapında en iyiler listesine adını yazdırmış aşağı yukarı aynı otomobiller. Mercedesi tercih etmemde en büyük etken yıldızlı otomobillerin her birine aşk derecesinde bağlı olmamdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Audu a6 bence bu sinifin ustu ::)))


    bak sonuna gülücük koymuşsun, bence de komik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xdrive

    Bu araçlardan birini tercih edecek olsam il aklımda olan model E350 CDI 4Matic e bakardım. Tercihimi büyük ihtimalle yıldızlı markadan yana kullanırdım.

    Tamam bu otomobillerin her biri dünya çapında en iyiler listesine adını yazdırmış aşağı yukarı aynı otomobiller. Mercedesi tercih etmemde en büyük etken yıldızlı otomobillerin her birine aşk derecesinde bağlı olmamdır.




    hocam nickle "xdrive" tutkular "4matic" uyumsuz olmuş

    Şaka maka ben bu sınıfta bir araba alacak olsam yeni A6 nasıldır bilmiyorum ama Jag XF alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn


    quote:

    Orijinalden alıntı: xdrive

    Bu araçlardan birini tercih edecek olsam il aklımda olan model E350 CDI 4Matic e bakardım. Tercihimi büyük ihtimalle yıldızlı markadan yana kullanırdım.

    Tamam bu otomobillerin her biri dünya çapında en iyiler listesine adını yazdırmış aşağı yukarı aynı otomobiller. Mercedesi tercih etmemde en büyük etken yıldızlı otomobillerin her birine aşk derecesinde bağlı olmamdır.




    hocam nickle "xdrive" tutkular "4matic" uyumsuz olmuş

    Şaka maka ben bu sınıfta bir araba alacak olsam yeni A6 nasıldır bilmiyorum ama Jag XF alırdım.


    haklısın sınıf tercihleri diyelim Lüks sedanda E ve S, Suv tercih edecek olsam X5 tercihimdir.




  • Audi-Mercedes-BMW kıyaslı testlerin olduğu konuya bile Lexus markasını sıkıştırmaya çalışan Ölümüne Fanatik Japoncu arkadaşları saygıyla selamlıyorum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Audi-Mercedes-BMW kıyaslı testlerin olduğu konuya bile Lexus markasını sıkıştırmaya çalışan Ölümüne Fanatik Japoncu arkadaşları saygıyla selamlıyorum....


    aynen.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.