Şimdi Ara

Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
5.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Almanların üretttiği otomobillerden bazıları.Japonlarıda başkası yazsın karşılaştıralım

    Mercedes
    BMW
    AUDİ
    Porsche
    Lamborghini
    Bentley
    Bugatti
    Vw
    Opel
    maybach
    Seat
    Skoda
    Kısmen Ford

    Unuttuğum varsa yardımcı olsun arkadaşlar

    Hiç olmadı motor sporları tarihine bir bakın.Mesela F1 sonuçlarına.Japonların bir başarısı var mı doğru dürüst.Bırakın şu gereksiz japon fanatizmini.


    Rolls-Royce, Mini, Smart markalarıda almanlarındır


    ohaaaaaaaa!!! Rolls-Royce ingiliz bir şirkettir günümüzde hala öyledir !!!! siz abarttıkca abartmıssınız mini ingiliz kökenlidir su an bmw üretmektedir, ozaman ya an alman patentti altında üretilenleri yazın yada sadece kökeni alman olaları siz 2 sini karıstırmıssınız birde üstüne alakası olmayan ford ve rolls-royce yi ilave etmişsiniz bu kadarda atılmaz !!!!!
    şimdi gelelim

    almanlar patentinde dünyada üretilenlere
    mercedes
    bmw
    lamborgini
    bentley
    bugatti
    vw
    seat
    skoda
    porsche

    alman kökenli olanlar;
    mercedes
    porsche
    bmw
    audi
    opel
    vw

    japonlar;
    lexus
    infiniti
    acura
    mazda
    honda
    toyota
    nissan
    mitsubishi
    subaru
    suzuki
    ısuzu
    Daihatsu



    Bilgisizlik diz boyu al sana kaynak BMW Rolls-Royce'u 1999 yılında satın almıştır. tabii sadece japonların sıradan araçlarıyla ilgilendiğiniz için diğerlerinden haberiniz yok.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Motor_Cars


    sen bu kadar bilgilisin o zaman mini cooper a japonların sıradan markasının almanların üstün teknolojisine dizel motor ürettiğinide biliyorsunudur




  • Amerika'daki prestije bak: BMW X1 i Amerika'ya gönder(e)miyor...

    http://www.worldcarfans.com/111082335949/bmw-puts-x1-on-hold-indefinitely-for-us
  • Şöyle konular açarsanız böyle cevaplar alırsınız, normal yani.
    Eskiden konuların da bi ağırlığı vardı tabiri caizse ota b.ka konu açılmazdı şimdi youtube'daki bi araba videosu bakıyorsun DH'de 100 lerce mesajın geçtiği konu haline geliyor.İçeriğe bakıyorsun tartışmanın ne oldugu dahi belli değil.Büyüyelim biraz artık...
  • Otomobil=Mercedes
  • Bu Lexus un turkiyede niye olmadıgını ve satmadıgını bi turlu anlayabilmiş degilim. Araba gercekten cok guzel ama Turkiyede gorebilmişligim yok. Audi A6 ya gelince bence konusulcak bişey yok mercedes te oyle yanaşamaz arabanın yanına. Bmw kapısır desek dogru olur.
  • Yeni A6, A8'in küçüğü diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Yeni A6, A8'in küçüğü diyorlar.


    Audi modelleri ayırt edilebiliyormuymuş?? İlk defa duyuyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Yeni A6, A8'in küçüğü diyorlar.

    Gecen hafta dogusta bindim on numara araba ya valla adamlar yapmis zaten bmw 5 serisinin suyu cikti sanki arabayi kizilay dagitiyor heryerde var ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Yeni A6, A8'in küçüğü diyorlar.

    Gecen hafta dogusta bindim on numara araba ya valla adamlar yapmis zaten bmw 5 serisinin suyu cikti sanki arabayi kizilay dagitiyor heryerde var ya


    ne olursa olsun bmw 5 serisi cok asil duruyor yolda ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    infiniti M56 bütün modellerinde aynı süspansiyonu kullanıyor ve aynı donanımlara sahip cünkü mercedes amg paketten ayrılmıs dogru ama infinitide IPL paketinden ayrılmıs laf olsun diye ortaya atıyorsun ki ayrıca mercedes in fren mesafesi nedir öyle ya ... 550 ninde degeri 0.84g


    videodaki araç M56S opsiyonel olarak spor paket içeriyor.(Paket fiyati 7 bin$) Ayrica kendini "spor sedan" olarak tanimlayan bir modelle yine bir spor sedani karsilastirirsin iste burada AMG paket devreye giriyor. En basitinden C180 ile C180 AMG arasinda skidpad degerlerinde 0.05g lik bir fark vardir ayrica C180 AMG'de ön frenler hava kanalli frenlerdir. Burada AMG paketin önemini vurgulamak istedim isin özeti spor paketsiz mercedes saga sola yatar. Yukaridaki verdigin videonun test sonuçlarini alttaki linkte veriyorum zaten fabrikasyon E550 testte M56S 'i geçmis. Daha pahali olmasina ragmen 1. sirada.

    http://www.insideline.com/mercedes-benz/e-class/2010/2011-infiniti-m56-vs-2010-mercedes-benz-e550-comparison-test.html




  • evet bir konuda daha mercedes diğerlerine karşı rekabette ver her zamanki gibi önde
  • Sevenleri kusura bakmasınlar ama Audi her zaman ve hala allanmış - pullanmış bir VW olagelmiştir benim gözümde.


    Merso'nun da eski kalite ve çizgisinden uzak olduğunu düşünüyorum.


    BMW daha orjinal ve kişilikli, ruhu olan araçlar üretiyor gibi geliyor.

    En azından hala önden çekiş araç üretmiyorlar.

    En azından motosiklet gibi süper bir aleti de en iyilerden biri olarak üretiyorlar.
  • e coupe aralarındaysa e coupe derim ama yoksa bmw 5 series:D
  • Her ne kadar Audi ciddi bir atılım içerisinde ise de, BMW ve Mercedes' in, özellikle Mercedes' in benim için yeri çok farklı.

    VW grubu son 10 yılda bir çok markayı bünyesine kattı, Porsche den Bugattiye, Lamborghini ye kadar.

    Tüm bu alım ve birleşmeler, genelde teknolojik bakımdan çok ileri fakat finansal bakımdan zayıf firmaların VW grubunca avlanması gibi göründü hep gözüme.

    Ve VW grubu her satın aldığı firmanın teknolojik birikimini de aldı. Akıllıca tabi, fakat Mercedes ve BMW ile kıyaslayınca kaçak güreş gibi geliyor bana.

    Neyse...

    Güzel video;





  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    infiniti M56 bütün modellerinde aynı süspansiyonu kullanıyor ve aynı donanımlara sahip cünkü mercedes amg paketten ayrılmıs dogru ama infinitide IPL paketinden ayrılmıs laf olsun diye ortaya atıyorsun ki ayrıca mercedes in fren mesafesi nedir öyle ya ... 550 ninde degeri 0.84g


    videodaki araç M56S opsiyonel olarak spor paket içeriyor.(Paket fiyati 7 bin$) Ayrica kendini "spor sedan" olarak tanimlayan bir modelle yine bir spor sedani karsilastirirsin iste burada AMG paket devreye giriyor. En basitinden C180 ile C180 AMG arasinda skidpad degerlerinde 0.05g lik bir fark vardir ayrica C180 AMG'de ön frenler hava kanalli frenlerdir. Burada AMG paketin önemini vurgulamak istedim isin özeti spor paketsiz mercedes saga sola yatar. Yukaridaki verdigin videonun test sonuçlarini alttaki linkte veriyorum zaten fabrikasyon E550 testte M56S 'i geçmis. Daha pahali olmasina ragmen 1. sirada.

    http://www.insideline.com/mercedes-benz/e-class/2010/2011-infiniti-m56-vs-2010-mercedes-benz-e550-comparison-test.html



    bu sizin verdiginiz örnek neye benziyor söylüyeyim mi ? bir audinin sporback paket olup ama sline olmaması gibi bir durum... buradaki infinitide zaten IPL paket bulunmamaktadır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    infiniti M56 bütün modellerinde aynı süspansiyonu kullanıyor ve aynı donanımlara sahip cünkü mercedes amg paketten ayrılmıs dogru ama infinitide IPL paketinden ayrılmıs laf olsun diye ortaya atıyorsun ki ayrıca mercedes in fren mesafesi nedir öyle ya ... 550 ninde degeri 0.84g


    videodaki araç M56S opsiyonel olarak spor paket içeriyor.(Paket fiyati 7 bin$) Ayrica kendini "spor sedan" olarak tanimlayan bir modelle yine bir spor sedani karsilastirirsin iste burada AMG paket devreye giriyor. En basitinden C180 ile C180 AMG arasinda skidpad degerlerinde 0.05g lik bir fark vardir ayrica C180 AMG'de ön frenler hava kanalli frenlerdir. Burada AMG paketin önemini vurgulamak istedim isin özeti spor paketsiz mercedes saga sola yatar. Yukaridaki verdigin videonun test sonuçlarini alttaki linkte veriyorum zaten fabrikasyon E550 testte M56S 'i geçmis. Daha pahali olmasina ragmen 1. sirada.

    http://www.insideline.com/mercedes-benz/e-class/2010/2011-infiniti-m56-vs-2010-mercedes-benz-e550-comparison-test.html



    bu sizin verdiginiz örnek neye benziyor söylüyeyim mi ? bir audinin sporback paket olup ama sline olmaması gibi bir durum... buradaki infinitide zaten IPL paket bulunmamaktadır


    Infinity'nin daha sportif bir otomobil olduğu aşikar. Dikkat ettiyseniz karşılaştırmanın başlığı "Sport Sedan" vs "Luxury Sedan". Nitekim testte vurgulandığı gibi infinity mersoya göre çok daha sportif ama kalitesi,konforu ve olanakları daha kısıtlı denmiş. Ve testin galibi olarak E serisini göstermişler. Slalom,skidpad değerlerini verip ahaa M56S çaktı sıradaki gelsin demek çok mantıksız bu aşamada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    infiniti M56 bütün modellerinde aynı süspansiyonu kullanıyor ve aynı donanımlara sahip cünkü mercedes amg paketten ayrılmıs dogru ama infinitide IPL paketinden ayrılmıs laf olsun diye ortaya atıyorsun ki ayrıca mercedes in fren mesafesi nedir öyle ya ... 550 ninde degeri 0.84g


    videodaki araç M56S opsiyonel olarak spor paket içeriyor.(Paket fiyati 7 bin$) Ayrica kendini "spor sedan" olarak tanimlayan bir modelle yine bir spor sedani karsilastirirsin iste burada AMG paket devreye giriyor. En basitinden C180 ile C180 AMG arasinda skidpad degerlerinde 0.05g lik bir fark vardir ayrica C180 AMG'de ön frenler hava kanalli frenlerdir. Burada AMG paketin önemini vurgulamak istedim isin özeti spor paketsiz mercedes saga sola yatar. Yukaridaki verdigin videonun test sonuçlarini alttaki linkte veriyorum zaten fabrikasyon E550 testte M56S 'i geçmis. Daha pahali olmasina ragmen 1. sirada.

    http://www.insideline.com/mercedes-benz/e-class/2010/2011-infiniti-m56-vs-2010-mercedes-benz-e550-comparison-test.html



    bu sizin verdiginiz örnek neye benziyor söylüyeyim mi ? bir audinin sporback paket olup ama sline olmaması gibi bir durum... buradaki infinitide zaten IPL paket bulunmamaktadır


    Infinity'nin daha sportif bir otomobil olduğu aşikar. Dikkat ettiyseniz karşılaştırmanın başlığı "Sport Sedan" vs "Luxury Sedan". Nitekim testte vurgulandığı gibi infinity mersoya göre çok daha sportif ama kalitesi,konforu ve olanakları daha kısıtlı denmiş. Ve testin galibi olarak E serisini göstermişler. Slalom,skidpad değerlerini verip ahaa M56S çaktı sıradaki gelsin demek çok mantıksız bu aşamada.


    zaten su bir gercek malesef ülke fark etmez konfor olarak bir cok firma iyi noktaya gelebilir ama merso her zaman onunbir adım önündedir,slalom skidpad frenbunlarda önde olabilir ama kullanmadan net bir sekilde sunu söylerim mercedes infinitiden daha konforludur buna bir itirazımda yok zaten...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Sevenleri kusura bakmasınlar ama Audi her zaman ve hala allanmış - pullanmış bir VW olagelmiştir benim gözümde.


    Merso'nun da eski kalite ve çizgisinden uzak olduğunu düşünüyorum.


    BMW daha orjinal ve kişilikli, ruhu olan araçlar üretiyor gibi geliyor.

    En azından hala önden çekiş araç üretmiyorlar.

    En azından motosiklet gibi süper bir aleti de en iyilerden biri olarak üretiyorlar.


    +1000

    İçimden geçenleri yazmışsınız , virgülüne kadar katılıyorum
  • Mercedes.

    Bmw'nin son dönem tasarımarını hiç ama hiç beğenmiyorum.

    Nerde o e39 lar, e46 lar, e60 lar...

    Audi'nin benim için limiti a5 'tir . Gerisinde mercedes bakarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Mercedes.

    Bmw'nin son dönem tasarımarını hiç ama hiç beğenmiyorum.

    Nerde o e39 lar, e46 lar, e60 lar...

    Audi'nin benim için limiti a5 'tir . Gerisinde mercedes bakarım.


    bu yazının altına imzamı atarım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.