Şimdi Ara

Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
5.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben bu sınıfta araç alcak olsam Jeaaag XF alırdım.
  • http://www.youtube.com/watch?v=a2DNAeOaQkU
    DURMA MESAFESİ; ( 100 KM )
    MERSO ; 125 FT
    İNFİNİTİ; 112 FT

    SKİD PAT ;
    MERSO : 0.81 G
    İNFİNİTİ : 0.89 G

    SLALOM ;
    MERSO : 62.8 MPH
    İNFİNİTİ : 66.8 MPH

    0-100 KM HIZLANMA :
    MERSO: 5.3 sn VE 5.0 sn
    İNFİNİTİ: 5.2 sn VE 4.9 sn

    mercedes i darma duman etmiş infiniti M56 şampiyon belli 2 ci kim

     Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series




  • Japon premium u bu kadar olur işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    GS-F nin test verileri M5 ten iyi çıkınca bu sözü hatırlatırım..Mutfak robotu mu M5 killer mı olur o zaman görürüz..Yılbaşından sonra hortlatırım burayı


    umarım başarılı olur, hatta Lf-a'daki v10 motorun konulabileceği gündemde sanırım, gerçi bu arabadan anca amerikan moronlarına lüks gezinti sedanı olur, onlar sever Lexus ama, yinede İs-f gerçekten iyiydi mesela, sürüş özellikleri ve tabi satış olarak da M3ün eğlencesi olsa da (:

    yoksa dediğim gibi benim tefal, lexus, bosch gibi markalarla bir sıkıntım yok (:
  • @ cesmuru

    Çok tehlikeli Ben mesajımı düzelttim, yoksa sayfa bu video ile dolacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    GS-F nin test verileri M5 ten iyi çıkınca bu sözü hatırlatırım..Mutfak robotu mu M5 killer mı olur o zaman görürüz..Yılbaşından sonra hortlatırım burayı


    umarım başarılı olur, hatta Lf-a'daki v10 motorun konulabileceği gündemde sanırım, gerçi bu arabadan anca amerikan moronlarına lüks gezinti sedanı olur, onlar sever Lexus ama, yinede İs-f gerçekten iyiydi mesela, sürüş özellikleri ve tabi satış olarak da M3ün eğlencesi olsa da (:

    yoksa dediğim gibi benim tefal, lexus, bosch gibi markalarla bir sıkıntım yok (:


    zatn bu dünyada sen akıllısın koskaca amerika kıtası ve asya kıtası salak ondan lexus satış şampiyonu sayın alcohol06



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi witchking34 -- 23 Ağustos 2011; 1:17:44 >




  • Bmw yeni F10 sayesinde bu sınıfın lideri bence. Umarım birgün bizede nasip olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    GS-F nin test verileri M5 ten iyi çıkınca bu sözü hatırlatırım..Mutfak robotu mu M5 killer mı olur o zaman görürüz..Yılbaşından sonra hortlatırım burayı


    umarım başarılı olur, hatta Lf-a'daki v10 motorun konulabileceği gündemde sanırım, gerçi bu arabadan anca amerikan moronlarına lüks gezinti sedanı olur, onlar sever Lexus ama, yinede İs-f gerçekten iyiydi mesela, sürüş özellikleri ve tabi satış olarak da M3ün eğlencesi olsa da (:

    yoksa dediğim gibi benim tefal, lexus, bosch gibi markalarla bir sıkıntım yok (:


    zatn bu dünyada sen akıllısın koskaca amerika kıtası ve asya kıtası salak ondan lexus satış şampiyonu sayın alcohol06


    estagfurullah, amerikalılar ve asyalılar çok kültürlü, seçici insanlardır genel olarak.. değil mi? (:

    Amerikada bulunmadığınız çok belli, orda araç alım kültürünü önce bir yoklamak, sonra bu arabalar neden satıyor diye hesap etmek lazım. aftersales olayını hiç hesaba katmadan Lexus neden çok satıyor dediğiniz an, konu kapanır zaten (: öncelikle Lexus'un avrupa pazarında kendini ıspatlaması gerekiyor, çünkü amerikada zaten amerikan sedanları dışında herşey deli gibi satıyor, Kore araçları da dahil. ama avrupa pazarı.. zordur. BMW Mercedes oraları da ağlatır, buraları da. çünkü toyota tarafından gıçtan uydurulmuş yapay lüks marka değil, safkan lüks markalardır, araçlara da bakınca anlaşılıyor sanırım.. anlaşılmıyor mu (:

    neyse, Lexus bu sefer başarır umarım (:




  • Almanya'da üretilen bir aracın Avrupa pazarında çok satılması ne kadar zordur halbuki

    Japonya menşeili araçların da Amerikan ve Asya pazarını delik deşik etmesi, Avrupa pazarını da zorlamaya başlayıp bazı markaları terletecek olması ise çok kolay bir durumdur.

    VW Audi üretince Mercedes le yarışır ama Toyota Lexus, Honda Acura, Nissan Infiniti üretince tukaka olur bravo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    GS-F nin test verileri M5 ten iyi çıkınca bu sözü hatırlatırım..Mutfak robotu mu M5 killer mı olur o zaman görürüz..Yılbaşından sonra hortlatırım burayı


    umarım başarılı olur, hatta Lf-a'daki v10 motorun konulabileceği gündemde sanırım, gerçi bu arabadan anca amerikan moronlarına lüks gezinti sedanı olur, onlar sever Lexus ama, yinede İs-f gerçekten iyiydi mesela, sürüş özellikleri ve tabi satış olarak da M3ün eğlencesi olsa da (:

    yoksa dediğim gibi benim tefal, lexus, bosch gibi markalarla bir sıkıntım yok (:


    zatn bu dünyada sen akıllısın koskaca amerika kıtası ve asya kıtası salak ondan lexus satış şampiyonu sayın alcohol06


    estagfurullah, amerikalılar ve asyalılar çok kültürlü, seçici insanlardır genel olarak.. değil mi? (:

    Amerikada bulunmadığınız çok belli, orda araç alım kültürünü önce bir yoklamak, sonra bu arabalar neden satıyor diye hesap etmek lazım. aftersales olayını hiç hesaba katmadan Lexus neden çok satıyor dediğiniz an, konu kapanır zaten (: öncelikle Lexus'un avrupa pazarında kendini ıspatlaması gerekiyor, çünkü amerikada zaten amerikan sedanları dışında herşey deli gibi satıyor, Kore araçları da dahil. ama avrupa pazarı.. zordur. BMW Mercedes oraları da ağlatır, buraları da. çünkü toyota tarafından gıçtan uydurulmuş yapay lüks marka değil, safkan lüks markalardır, araçlara da bakınca anlaşılıyor sanırım.. anlaşılmıyor mu (:

    neyse, Lexus bu sefer başarır umarım (:


    senin avrupa dedigin yerin toplam nufusu bırak amerika kıtasını sadece abd nin nufusu kadardır,asyayı dahil bile etmiyorum ,eger bu adamlar bir seyden anlamıyor olsaydı dünyaya hükmetmezdi sana laf anlatmıyacagım ancak bıraz lexus u incele rica ediyorum sendenayrıca o lexus senin asık oldugum ismi lazım değil olan markayı 2 ye böler yoluna devam eder buda böyle biline




  • Toyota'nın lexus ile ortak ingilterede 1989 yılından beri fabrikası var, birçok lexusun montajı da orda yapılır, toyota ve lexus sandığınız gibi avrupaya uzak değil, aksine içe içe markalar ama toyota bile BMW kadar satamıyor ki, Lexus ne yapsın (: ama BMW Mercedeslerin sadece iki tane Merc suvu dışında hepsi ithalattır Amerikaya.

    hayli bilgi eksiğiniz var, buna rağmen tartışma hevesinde üstünüze yok maşallah (: Lexus zaten kendini ispatlamış bir beyaz eşya üreti.. pardon otomobil markası, bu kadar hırpalamanıza gerek yok kendinizi (:

    neyse turkish samuraylar saldıracak şimdi, ben uzayayım en iyisi (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    ismi lazım değil olan markayı 2 ye böler yoluna devam eder buda böyle biline




    başüstüne.. bunu böyle bildim (: iyi geceler (:
  • Ya he Japonları bana öğretiyorsun oldu...Dünyanın en çok satan firması BMW kadar satmıyormuş..Dikkat et de dünyanın nereseine gidersen git yolda Toyota her sokağın başında karşılaşma..
  • Mercedes amg lerin bile %70 i amerikaya gider ab ülkeleri bile amerikaya bağlıdır çünki en büyük tüketici amerikadır. Irak savaşında almanya ve fransa amerikaya destek olmadı başlarda, amerika ekonimik kozlarını oynamaya başlayınca tıpış tıpış amerikanın kucağına oturdular.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Toyota'nın lexus ile ortak ingilterede 1989 yılından beri fabrikası var, birçok lexusun montajı da orda yapılır, toyota ve lexus sandığınız gibi avrupaya uzak değil, aksine içe içe markalar ama toyota bile BMW kadar satamıyor ki, Lexus ne yapsın (: ama BMW Mercedeslerin sadece iki tane Merc suvu dışında hepsi ithalattır Amerikaya.

    hayli bilgi eksiğiniz var, buna rağmen tartışma hevesinde üstünüze yok maşallah (: Lexus zaten kendini ispatlamış bir beyaz eşya üreti.. pardon otomobil markası, bu kadar hırpalamanıza gerek yok kendinizi (:

    neyse turkish samuraylar saldıracak şimdi, ben uzayayım en iyisi (:


    lexus yılda 650.000- 700.000 bin civarlarında satış yapmaktadır dünyada bmw nin satısı 1.000.000 civarlarındadır toyota ise zatn dünya lideridir karsılastırman saçma ki ayrıca bir avrupa ülkesinde bir japon bir amerikan markası satış kralı olursa bu durum görülmemiş bir seydir,bu örnegi daha öncede verdim almanya başbakanı angela merkel '' BİR GÜN BİR ARABA ALSAM BU TOYOTA OLUR'' dediğinde almanya çalkalandı... kimse kötü iş yapmıyor ne almanlar ne japonlar ne amerikanlar hepsinin birbirlerine üstünlük sagladıgı noktalar var ama sen beyaz esya diyerek kendini gülünç duruma düşürüyorsun




  • Bu sınıfın lideri 5 serisidir arkadaş. İç-dış tasarımı, sürüş dinamikleri, motorları ve sportif tasarımıyla zaten kendisini belli ediyor.

    Mercedes E klass yanında çok ağırbaşlı kalıyor...Daha çok göbekli, altın saat takan abilerin bindiğini görüyorum.

    Audi A6 ise, rezalet arka tasarımıyla direk göz tırmalıyor. Bu sınıfta seçeceğim en son arabalardan birisi.

    F10'a hiç binmedim fakat aralarında en konforlusu E klass sanırım.
  • F10 mu dinamik sportif, yeni 5 serisinin yol tutuşu beğenilmiyor.
  • ha yani, benim toyota ve lexusun toplamı avrupada tek başına BMW ve Audi kadar satış yapmıyor demem saçma (ki bu doğrudur batı avrupa satış figürlerine bakabilirsiniz) senin lexus kılıcınan o kafadan kurduğun markayı 2ye böler demen saçma değil öyle mi (:

    benim ufak göndermelerim bu kadar rahatsız etmesin sizi yahu, kişisel fikirler bunlar ben Lexuse kötü demedim ki. çok ilginç, şirketlerde hisseniz varmış gibi marka savunuyorsunuz (: öteki dünyada köşeyi dön her yerde toyota var diyor falan (: yahu insanlar son derece mantıklı, son derece sorunsuz iş gören ulaşım aracı olduğu için toyota tercih ediyor, ben türkmenistanda yaşasam Alfa romeo alacak halim yok ya, gidip paşa paşa toyotamı alırım ne var ki bunda. ne sanıyorsunuz yani, toyotalar kore araçları 3. dünya ülkelerinde müthiş tasarımları olduğu, harika motorları, yol tutuş konfor özellikleri olduğu için mi satıyor (: türkiyede insanlar fiesta dizelleri, şirket araçlarını mükemmel otomobiller oldukları için mi tercih ediyor (: kafanız karışmış sizin bence (:

    konuyu bu kadar karıştırmaya gerek yok. ayrıca gerçekliği olmayan satış figürlerine de gerek yok, BMW Mercedes ve Lexus arasında amerikada 1000 adetleri anca geçen satış farkları var, bunlar da arabanın kalitesiyle değil, toyotanın mükemmel servis ve satış sonrası hizmetleri ile ve "bozulmamazlık imajı" ilintili.

    bunlar araba yahu, metal yığınları, saygı sınırlarını aşmadan ne istersem söylerim, ne gerek var böyle celallenmeye (:





  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    senin avrupa dedigin yerin toplam nufusu bırak amerika kıtasını sadece abd nin nufusu kadardır,asyayı dahil bile etmiyorum ,eger bu adamlar bir seyden anlamıyor olsaydı dünyaya hükmetmezdi sana laf anlatmıyacagım ancak bıraz lexus u incele rica ediyorum sendenayrıca o lexus senin asık oldugum ismi lazım değil olan markayı 2 ye böler yoluna devam eder buda böyle biline


    Avrupa sandığın kadar küçük bir bölge değildir aksine dünya ekonomisine can veren kıtaların başıdır. eline dünya haritası alıp oturduğun yerden kafana göre ansiklopedi yazamazsın. Ayrıca senin Avrupa deyip küçümsediğin yer hala otomotiv,sanayi,üretim ve teknoloji olarak dünyanın merkezidir.

    Avrupa; 760 milyon nufus - 21 trilyon dolar GSMH
    Asya; 3.9 milyar nufus - 18 trilyon dolar GSMH
    Kuzey Amerika; 530 milyon nufus - 16 trilyon dolar GSMH
    Güney Amerika; 380 milyon nufus - 3.2 trilyon dolar GSMH
    Afrika; 1 milyar nufus - 1.1 trilyon dolar GSMH




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 23 Ağustos 2011; 2:41:18 >





  • Burda ABD pazarından bahsedilmiş BMW,Mercedes ve Audi ABD pazarında akıl bile edemeyeceğiniz prestije sahiptir. Halk bu markaları lexus,infinity ile aynı sınıfa koymuyor gerçekte aynı kaliteyi verseler bile onların gözünde aynı prestiji oluşturmuyor. Sebebi çok basit burda herkes toyotanın satış rakamından bahsetmiş. Beyler bu arabalar ucuz olduğu için satılıyor. Acaba zahmet edip bir e class ile infinitiynin abd fiyatlarına bakıp yorum yaptınız mı? Adamlar M56'yı E350 parasına satıyor. Bugün ABD'de en çok dalga geçilen otomobil markaların japon markaları olduğunu bile bile çorumlu gibi savunuyosunuz. Amerikalı lexus sahibi bile şu an bu tartışmaya bi tarafıyla güler.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.