Şimdi Ara

Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
5.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni A6 güzel. Özellikle ön farlar süper.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Su forumda en fazla suursuzca sallayanlar japoncu fanatikler valla.
    Yani bu kadar olmaz ya. Millet Japon arabasını ucuz olduğu için satın alıyor. Alman rakiplerinden geride olduğu her ülkede her kıtada belli bı durum.


    Kendin girip tüm japon başlıkların fütursuzca ona buna sallamıyor musun?? Beğendiklerin olsa bile eksik yanlarını nasıl oluyorsa bulup yok Mazda 3 gitmiyor, şu buna benziyor demiyor musun??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Almanların üretttiği otomobillerden bazıları.Japonlarıda başkası yazsın karşılaştıralım

    Mercedes
    BMW
    AUDİ
    Porsche
    Lamborghini
    Bentley
    Bugatti
    Vw
    Opel
    maybach
    Seat
    Skoda
    Kısmen Ford

    Unuttuğum varsa yardımcı olsun arkadaşlar

    Hiç olmadı motor sporları tarihine bir bakın.Mesela F1 sonuçlarına.Japonların bir başarısı var mı doğru dürüst.Bırakın şu gereksiz japon fanatizmini.


    Rolls-Royce, Mini, Smart markalarıda almanlarındır


    ohaaaaaaaa!!! Rolls-Royce ingiliz bir şirkettir günümüzde hala öyledir !!!! siz abarttıkca abartmıssınız mini ingiliz kökenlidir su an bmw üretmektedir, ozaman ya an alman patentti altında üretilenleri yazın yada sadece kökeni alman olaları siz 2 sini karıstırmıssınız birde üstüne alakası olmayan ford ve rolls-royce yi ilave etmişsiniz bu kadarda atılmaz !!!!!
    şimdi gelelim

    almanlar patentinde dünyada üretilenlere
    mercedes
    bmw
    lamborgini
    bentley
    bugatti
    vw
    seat
    skoda
    porsche

    alman kökenli olanlar;
    mercedes
    porsche
    bmw
    audi
    opel
    vw

    japonlar;
    lexus
    infiniti
    acura
    mazda
    honda
    toyota
    nissan
    mitsubishi
    subaru
    suzuki
    ısuzu
    Daihatsu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Su forumda en fazla suursuzca sallayanlar japoncu fanatikler valla.
    Yani bu kadar olmaz ya. Millet Japon arabasını ucuz olduğu için satın alıyor. Alman rakiplerinden geride olduğu her ülkede her kıtada belli bı durum.


    Kendin girip tüm japon başlıkların fütursuzca ona buna sallamıyor musun?? Beğendiklerin olsa bile eksik yanlarını nasıl oluyorsa bulup yok Mazda 3 gitmiyor, şu buna benziyor demiyor musun??




    playumb beni kötü kötü konusturcan,sana acıklamada izah etmiyor bugune kadar alman japon fransız italyan fark etmeden hepsini övüyorum ama senin gibileri görünce gercekten senin gibi bir yanlı taraftar olma duygusunu tetikliyorsun insanın, şimdi gelelim gir bir mazda usa e birde gir vw usa hangisi daha pahalı ucuz gör öyle konus burada ucuz konuslalar yapma
  • mercedes varken başka araç alınmaz. alınır nasıl alınır, paraya kıyıp 10-15 bin euro daha vermezseniz alınır
  • Mercedes E-Class
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Almanların üretttiği otomobillerden bazıları.Japonlarıda başkası yazsın karşılaştıralım

    Mercedes
    BMW
    AUDİ
    Porsche
    Lamborghini
    Bentley
    Bugatti
    Vw
    Opel
    maybach
    Seat
    Skoda
    Kısmen Ford

    Unuttuğum varsa yardımcı olsun arkadaşlar

    Hiç olmadı motor sporları tarihine bir bakın.Mesela F1 sonuçlarına.Japonların bir başarısı var mı doğru dürüst.Bırakın şu gereksiz japon fanatizmini.


    Rolls-Royce, Mini, Smart markalarıda almanlarındır


    ohaaaaaaaa!!! Rolls-Royce ingiliz bir şirkettir günümüzde hala öyledir !!!! siz abarttıkca abartmıssınız mini ingiliz kökenlidir su an bmw üretmektedir, ozaman ya an alman patentti altında üretilenleri yazın yada sadece kökeni alman olaları siz 2 sini karıstırmıssınız birde üstüne alakası olmayan ford ve rolls-royce yi ilave etmişsiniz bu kadarda atılmaz !!!!!
    şimdi gelelim

    almanlar patentinde dünyada üretilenlere
    mercedes
    bmw
    lamborgini
    bentley
    bugatti
    vw
    seat
    skoda
    porsche

    alman kökenli olanlar;
    mercedes
    porsche
    bmw
    audi
    opel
    vw

    japonlar;
    lexus
    infiniti
    acura
    mazda
    honda
    toyota
    nissan
    mitsubishi
    subaru
    suzuki
    ısuzu
    Daihatsu



    Arkadaşım Almanlar üretiyor araçları.Menşeiden bahsetmiyoruz biz burada.Hangi millet,hangi milletin mühendisleri üretiyor ondan bahsediyoruz.O yüzden gaza gelmene gerek yok.Gayette doğru bir liste
  • Yıllar önce yaşlı bir amca "PARAN VARSA MERCEDES AL EĞER PARAN YOKSA PARAN KADAR MERCEDES AL" demişti.
    Şaka bir yana bu üç araç içerisinde Uzun ömürlülük, yüksek prestij ve üst sınıf sürüş keyfi için mercedes e class en uygun olanı diye düşünüyorum.
    kişisel tercihim ise 540xD olurdu kesinlikle.
    Audi ise asla bu iki aracın yanından dahi geçemez. Şimdi birçok VW grubunun fanları bu fikrime karşı gelebilirler ancak o kadar parayı hak ettiğine inanmıyorum.

    Japonlara gelirsek aslında gerçek anlamda bu konunun dışında tutulmalı idiler ama ne yazık ki bu tür başlıklar bu arkadaşlar için oldukça çekici oluyor herhalde. Hiçbir japon aracı gerçek anlamda sınıfında belirleyici özelliklere veya en üst sıraya oynayabilecek seviyeye sahip değiller.
    Ancak konu sağlamlık ve uzun ömürlülük ise özellikle mitsubishi dünya üzerindeki markalar arasında kesinlikle en üst seviyelerdedir.
    Bana göre Japonların ancak bir kaç tane Kult otomobili dünya çapında eşsiz olabilmişlerdir. örneğin: Honda NSX, Nissan Skyline R33/34, Mitsubishi Evo6 gibi.

    saygılarımla
  • Audi hem Mercedes hem de BMW'nin yanında güzelce geçiyor. Kalite olarak her iki markayla aynı seviyede. Hatta birçok Alman sitesi ve programının değerlendirmesinde de genel olarak BMW ve Mercedes'ten Audi A6 daha başarılı bulunuyor.

    Özellikle son kasa birçok alanda her iki rakipten başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Su forumda en fazla suursuzca sallayanlar japoncu fanatikler valla.
    Yani bu kadar olmaz ya. Millet Japon arabasını ucuz olduğu için satın alıyor. Alman rakiplerinden geride olduğu her ülkede her kıtada belli bı durum.


    Kendin girip tüm japon başlıkların fütursuzca ona buna sallamıyor musun?? Beğendiklerin olsa bile eksik yanlarını nasıl oluyorsa bulup yok Mazda 3 gitmiyor, şu buna benziyor demiyor musun??




    Doğruları söyleyince zorunuza gidiyor işte. Benim salladığım falan yok. Asıl sallayanlar sizlersiniz. Japon araçlarını kendi dünaynızda kral ilan edip komik duruma düşüyorsunuz ondan sonra ona buna sataşma moduna giriyorsunuz.

    Şu fanatikliğinize bi çeki düzen verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atillaca

    Yıllar önce yaşlı bir amca "PARAN VARSA MERCEDES AL EĞER PARAN YOKSA PARAN KADAR MERCEDES AL" demişti.
    Şaka bir yana bu üç araç içerisinde Uzun ömürlülük, yüksek prestij ve üst sınıf sürüş keyfi için mercedes e class en uygun olanı diye düşünüyorum.
    kişisel tercihim ise 540xD olurdu kesinlikle.
    Audi ise asla bu iki aracın yanından dahi geçemez. Şimdi birçok VW grubunun fanları bu fikrime karşı gelebilirler ancak o kadar parayı hak ettiğine inanmıyorum.

    Japonlara gelirsek aslında gerçek anlamda bu konunun dışında tutulmalı idiler ama ne yazık ki bu tür başlıklar bu arkadaşlar için oldukça çekici oluyor herhalde. Hiçbir japon aracı gerçek anlamda sınıfında belirleyici özelliklere veya en üst sıraya oynayabilecek seviyeye sahip değiller.
    Ancak konu sağlamlık ve uzun ömürlülük ise özellikle mitsubishi dünya üzerindeki markalar arasında kesinlikle en üst seviyelerdedir.
    Bana göre Japonların ancak bir kaç tane Kult otomobili dünya çapında eşsiz olabilmişlerdir. örneğin: Honda NSX, Nissan Skyline R33/34, Mitsubishi Evo6 gibi.

    saygılarımla



    A6 bircok yayina gore 5 ve e serisinden daha iyi.

    Ezbere yorum yapmaktan vazgecin artik,en basitinden hic audi kullandinizmi,insanlar audi kullanmadan once ezbere yorum yaparak nasil olsa vw grubuna ait diye suslu vw zanneder,lamborghini,bugatti,porsche de vw grubuna bagli...bircok ortak parca kullaniyorlar,bugatti de dsg sanziman,r8 de gallardo da da kullanilan 5.2 motor gibi..

    Fakat audi kullandiktan sonra vaybe moduna gecersiniz emin olun.

    Cunku audi son yillarda en fazla gelisen marka nerdeyse,son yillarda adim adim ilerleyerek premium sinifa coktan kalitesi ile ayak basti bile,mercedes ve bmw gibi koklu bir marka olmadigi icin bunu kabullenememeniz normal fakat hersey kullanana kadar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    http://www.youtube.com/watch?v=a2DNAeOaQkU
    DURMA MESAFESİ; ( 100 KM )
    MERSO ; 125 FT
    İNFİNİTİ; 112 FT

    SKİD PAT ;
    MERSO : 0.81 G
    İNFİNİTİ : 0.89 G

    SLALOM ;
    MERSO : 62.8 MPH
    İNFİNİTİ : 66.8 MPH

    0-100 KM HIZLANMA :
    MERSO: 5.3 sn VE 5.0 sn
    İNFİNİTİ: 5.2 sn VE 4.9 sn

    mercedes i darma duman etmiş infiniti M56 şampiyon belli 2 ci kim

     Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series



    burada koskaca değerler yazıyor en basiti adam cıkmıs japonlar premiumda almanların gerisnde diyor hey allahım
  • Mercedes:
    Dünyayı yönetenlerin ortak tercihi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    http://www.youtube.com/watch?v=a2DNAeOaQkU
    DURMA MESAFESİ; ( 100 KM )
    MERSO ; 125 FT
    İNFİNİTİ; 112 FT

    SKİD PAT ;
    MERSO : 0.81 G
    İNFİNİTİ : 0.89 G

    SLALOM ;
    MERSO : 62.8 MPH
    İNFİNİTİ : 66.8 MPH

    0-100 KM HIZLANMA :
    MERSO: 5.3 sn VE 5.0 sn
    İNFİNİTİ: 5.2 sn VE 4.9 sn

    mercedes i darma duman etmiş infiniti M56 şampiyon belli 2 ci kim

     Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series



    burada koskaca değerler yazıyor en basiti adam cıkmıs japonlar premiumda almanların gerisnde diyor hey allahım


    http://www.insideline.com/bmw/5-series/2011/2011-bmw-535i-full-test.html
    Bmw nin ön lastikleri 245 mm, arkalar 275 mm olan test aracı, bile 0.84 g ye yol sahip. İnfinitinin arka lastikler 245 mm olmasına rağmen spor dinamik denilen bmw f10 dan daha iyi yol tutuşu var.

    Bu testde ise standart lastik ve süspansiyonlu bmw 5 serisi f10 un yol tutuşunun hayal kırıklığı olduğunu yazıyor.
    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/BMW_5-Series/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 23 Ağustos 2011; 16:22:56 >
  • Ne zaman araba konularına baksam, sanayideki ustalar gibi tartışan insanlar görüyorum. Gına geldi artık.
    Donanımları ve istatistikleri ortaya serip tartışsanız da biraz elle tutulur bulgular olsa. Amma boş konuşuluyor yeminle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    http://www.youtube.com/watch?v=a2DNAeOaQkU
    DURMA MESAFESİ; ( 100 KM )
    MERSO ; 125 FT
    İNFİNİTİ; 112 FT

    SKİD PAT ;
    MERSO : 0.81 G
    İNFİNİTİ : 0.89 G

    SLALOM ;
    MERSO : 62.8 MPH
    İNFİNİTİ : 66.8 MPH

    0-100 KM HIZLANMA :
    MERSO: 5.3 sn VE 5.0 sn
    İNFİNİTİ: 5.2 sn VE 4.9 sn

    mercedes i darma duman etmiş infiniti M56 şampiyon belli 2 ci kim

     Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series



    burada koskaca değerler yazıyor en basiti adam cıkmıs japonlar premiumda almanların gerisnde diyor hey allahım


    E550- 387ps
    M56S- 425ps

    Ton başında düşen ağırlığı daha az olmasına rağmen 0-200 kph hızlanmalarına bakalım ;

    E550 - 18.7s
    M56S - 20s


    Ayrıca E550 AMG paketten arındırılmış tamamen çıplak fakat karşılaştırıldığı araç opsiyonel olarak spor süspansiyonlu/donanımlı M56S. Ne derece objektif güzel harika bir karşılaştırma olmuş şahsen ağzım açık izledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: atillaca

    Yıllar önce yaşlı bir amca "PARAN VARSA MERCEDES AL EĞER PARAN YOKSA PARAN KADAR MERCEDES AL" demişti.
    Şaka bir yana bu üç araç içerisinde Uzun ömürlülük, yüksek prestij ve üst sınıf sürüş keyfi için mercedes e class en uygun olanı diye düşünüyorum.
    kişisel tercihim ise 540xD olurdu kesinlikle.
    Audi ise asla bu iki aracın yanından dahi geçemez. Şimdi birçok VW grubunun fanları bu fikrime karşı gelebilirler ancak o kadar parayı hak ettiğine inanmıyorum.

    Japonlara gelirsek aslında gerçek anlamda bu konunun dışında tutulmalı idiler ama ne yazık ki bu tür başlıklar bu arkadaşlar için oldukça çekici oluyor herhalde. Hiçbir japon aracı gerçek anlamda sınıfında belirleyici özelliklere veya en üst sıraya oynayabilecek seviyeye sahip değiller.
    Ancak konu sağlamlık ve uzun ömürlülük ise özellikle mitsubishi dünya üzerindeki markalar arasında kesinlikle en üst seviyelerdedir.
    Bana göre Japonların ancak bir kaç tane Kult otomobili dünya çapında eşsiz olabilmişlerdir. örneğin: Honda NSX, Nissan Skyline R33/34, Mitsubishi Evo6 gibi.

    saygılarımla



    A6 bircok yayina gore 5 ve e serisinden daha iyi.

    Ezbere yorum yapmaktan vazgecin artik,en basitinden hic audi kullandinizmi,insanlar audi kullanmadan once ezbere yorum yaparak nasil olsa vw grubuna ait diye suslu vw zanneder,lamborghini,bugatti,porsche de vw grubuna bagli...bircok ortak parca kullaniyorlar,bugatti de dsg sanziman,r8 de gallardo da da kullanilan 5.2 motor gibi..

    Fakat audi kullandiktan sonra vaybe moduna gecersiniz emin olun.

    Cunku audi son yillarda en fazla gelisen marka nerdeyse,son yillarda adim adim ilerleyerek premium sinifa coktan kalitesi ile ayak basti bile,mercedes ve bmw gibi koklu bir marka olmadigi icin bunu kabullenememeniz normal fakat hersey kullanana kadar..




    Düşüncelerinize saygı duymakla beraber "en basitinden hiç audi kullandınızmı" demişsiniz, Bir kaç tane söyliyeyim belki siz yollarda bile görmemişsinizdir ya neyse;

    Audi V8, (Audinin en özgün arabasıdır)
    Audi RS6 (850HP+),
    A3 1,6
    A3 1,9 tdi
    A4 2,0 tdi
    A4 2,0 T vs.
    A6 2,8 V6 (1998)
    A6 3,0 TDI Quattro
    Q5
    Q7 W12 TDI
    Q7 3,0 TDI S-line
    bunlar sadece bir kısmı.

    "nasil olsa vw grubuna ait diye suslu vw zanneder" diye bahsettiğiniz kısma hitaben ise;

    BFQ size neyi ifade eder bilmem ama bana, VW grubunun tamamında kullanılan ve yaklaşık 10 yıldır ısıtılıp ısıtılıp satılan 1,6 Lt benzinli 8Valve motorun kodudur. Bu motoru, VW, AUDİ, SKODA, SEAT ların tamamında bulabilirsiniz. ayrıca son dönemlerin en verimsiz en hantal motorlarından birisidir.

    09D size neyi ifade eder bilmem ama bana, VW grubunun tamamında kullanılan Japon Amerikan ortak malı Aisin Warener a ait 2 kademe kavramalı Tork konvertere sahip 6 ileri kademeli otomatik şanzımanın kodudur Bu şanzımanı VW, AUDİ, SKODA, SEAT ların tamamında bulabilirsiniz. Bu şanzıman son derece başarılı olup 09G veriyonlu dik modeli VW Tuareg ve Q7 de de kullanılmaktadır. en büyük sıkıntısı ise Valve body sinin çok çabuk sıkıntı çıkartmasıdır.

    Bu listeyi 200 satır aşağıya doğru sıralayabilirim. Örnek olarak bana hiç kimse 2004 Audi A3 ile 2004 GolfV farklı arabalar olduğunu söyleyemez. Tabiki görsel farklılıklar olacaktır. ancak bunun dışında kalan diğer tüm motor mekanik parçalar bire bir aynıdır. Bana göre bunda yanlış bir şey yok ama birisi 50,000 iken diğeri 80,000 tl ise bu tamamen kandırmacadan ibarettir. Bundan dolayı Audi tamamen makyajlı bir VW den başka bir şey değildir. (ayrıca bu ekonomik kısmı hariç hiç de kötü bir şey değildir.)

    Şimdi kullandığım diğer araçlardan bazılarını da yazayım isterseniz.

    BMW 850 CSI
    BMW E65 M5
    BMW E60 520D
    BMW E60 535xD
    BMW E21
    BMW E30
    BMW E36
    BMW E46
    BMW E92 tümünün bir çok faklı motor tipini kullanmışımdır.
    X5 E53 3,0 dizel
    X5 E53 4,4 V8 Benzinli
    X5 E53 4,8 V8 Benzinli
    X5 E70 3,0 dizel


    MERCEDES W121
    MERCEDES W123
    MERCEDES W124
    MERCEDES W126
    MERCEDES W140
    tümünün bir çok faklı motor tipini kullanmışımdır.
    ilaveten 1995 Ve üzeri bir çok C - E ve S class modelleri


    Porsche Cayenne Gemballa (Turbo S 600 HP+=
    Porsche 996 Carrera Turbo
    Porsche Carrera 4S

    Mitsubishi 3000GT (VR4)
    Mitsubishi Evo 6

    Subaru impreza WRX

    VW Tuareg V10 TDI
    VW Tuareg 2.5 TDI ( evet evet transporter motorlu olan versiyonu)
    Golf MK1
    Golf MK2
    Golf MK3
    Golf MK4
    Golf MK5
    Golf MK6
    Keza jetta ve passatlar.

    vs......

    Sonuç şudur ki;

    Öncelikle karşınızdaki insanın yazdıklarını eleştirmeden önce bir soru sormanızı ve olabilecek yanlış bilgilerinizi ve ön yargılarınızı aşmış olmanızı öneririm.
    Audi konusuna gelirsek ben yukarıda yazılı olan araçların tamamına yakınının motor mekanik ve Elektronik donanımlarını söküp takmış ve yapısını yakinen bilen birisiyim. İnanın kabuğun içerisine baktığınız zaman bir Audi ile VW arasında hiç bir fark bulamazsınız. (şimdi kalkıp spesifik örnekler vermeyin lütfen)
    Mercedes ise başka bir araçtır. Size imkanınız olursa w140 kasa CL500 kullanmanızı tavsiye ederim. Mercedes gerçekten çok farklı bir otomobildir. Siz de kullanırsanız inanın anlarsınız. Ama bu komplike bir mühendislik işidir. Sadece sürüş konforu değil motor ve mekanik aksamı, tasarımı, kullanılan malzeme kalitesi ve uygulaması gerçekten diğer tüm otomobillerden farklıdır. CL500'ün arka süspansiyon bağlantısı 12 noktadan bağlantılı iken bir çok marka orta seviye b ve c segmenti araçlar da ise sadece 2 noktadan, üst seviye audi modellerinde ise 6 noktadan bağlantılıdır. Mercedesin tüm serilerinde kullanılan malzeme kalitesi en üst seviyede olup bir çok komponent sadece mercedese özgüdür. Böyle bir duruma diğer markalarda çok nadiren karşılaşılır. Mühendislik ise insanı kendine hayran bırakacak seviyededir. Örneğin W140 kasa CL500'ün orta konsolunda bulunan yaklaşık 80 ve uzunluğunda ve40 ve genişliğinde, 2 cm kalınlığında L Bow formunda, tüm kontrol düğmeleri, klima ve radyo ünitesini, vites kolunu kaplayan gerçek maun kaplamayı sadece 1 dokunuşla yerinden çıkartabiliyorsunuz. Yerine oturtulduğunda ise hiçbir oynama ve gevşeme göremezsiniz.

    BMW ise aslına bakarsanız 4 - 5 yaşından itibaren sürekli sıkıntı çıkartan bir otomobil olmasına karşın onu tek bir kelime ile anlatabilirim PASSION !!!

    Saygılarımla
  • Programlar, Testler, yıllar, fabrikalar, of Allahım of.
    Fazla Yememişmiyiz biribirimizi.
    Tabiki verilen bilgiler, paylaşımlar çok hoş normal ama hepiniz birer birey, birer değer olarak görüyorum.
    Yalnız o kadar saçma yorumlar var ve tavsiyeler varki, inanın dikkate alınır cinsten değil.Birde üstüne o kadar mücadele kabul ettirebilmek adına.
    Kimisi sabrını selahayetini korumuya çalışmış, anlattıklarına karşı gelinince kimisi veryansın isyan etmiş.
    Ne gerek var yahu bu tarz bir çekişmeye.
    Geçen bir konuda daha söylemiştim.http://forum.donanimhaber.com/m_51455974/mpage_2/tm.htm
    İnsaları sıraya falan soktukları yok.Göz zevkine, duygulara kalmış bu iş.
    Türkiye için en önemli bir gerçek varsa ve biraz değer kaybını diğerlerine nazaran düşük tutmak gerekiyorsa mercedes tercih edilebilir.
    Ben tercih ederken biraz Techzone nun ballandırmasına, birde tam hatırlamıyorum cem gibi bir üyenin test sürüşü üstüne 5 serisine gönlüm kaydı, geri çekildi.
    Bugun 5 alsaydım tutkum eksik kalırdı.Nasıl Turgut özal'ın Semra özal'a köprüden sel ile geçerken kaset koy hanım, neşemiz gelsin sözleriyle gelebilecek bir neşem yine bir mercedes ve w212 tercih etmeseydım neşem eksik kalırdı.
    Birçok markaya binme imkanım oldu, kimi aracı aldım, kimisini saklıyorum o duygularla, kimisine arkadaşlarımdan nail oldum yeri geldi biraz ondan tat aldım biraz ondan.
    Hiç demedim kimseye bugune kadar bu işin kralı budur diye.
    Slalom testler, fren mesafeleri, yani ne kadar bir oranda milimetrik hesaplamalarla uğraşmışsınız.
    Japon sevenler, ben ayrıca bir japon markasının birkaç ürünün daha tüketicisiyim.Amerikada, avrupa bir başkadır japonlarsa bir başkadır.Satış rakamları birşeyi, yani algıyı değiştirmez.Avrupa her zaman daha kendini gösteren bir imajı vardır.
    Neyse demedim kimseye bu işin kralı mercedes'tir diye.
    Benim için en önemli şey duygularımlardır araç alırken.
    Biraz ilk aşk, biraz alışılmışlık(servis gibi lexus için servis imkanı nerede bulacağım türkiyenin bir ucunda), biraz o seneki ruh halim, oyaş halimdeki zevklerimle tercih yaparım.(evlilik-çoçuk-iş-stres-eğlence gün gibi esen kimi zaman şiddetle kimi zaman durgun haliyle insana etki eden rüzdar gibi.
    Bakarım hp'sine, şanzumanına, ortalama hızlanma sürelerine ama bu kakadır diyede atmam bir kenara.
    Bir araba alırken hep duygu vardır ve o öznelliği yitirmediği sürece öncelik mercedestir.
    Yıldızlara gidibilmek şuan imkansız ama bazen gün gelir ay daha güzel gelir göze, bazense güneş daha çok aranır.Yani bazen audi dolunay gibi 1.8 t quattro almıştım gümüş gri aynı onun güzelliğinde bazen bmw e39 asfaltı kavuran güneş sıcaklığı tutkusunda bir makineydi ilk alırken.
    Dünyada sıradan bir insanın ulaşabileceği yıldız super star ajda pekkan yada gaga değilse bence imkan dahilinde bir mercedes alabilmek yıldıza ulaşabilmektir.
    Ben her aracı Test verilerinden, etrafta konuşalan yorumlardan değil hep duygularımla hareket ederek aldım.
    O yüzden yemeyin bu kadar kendinizi bu kadar.Test imkanı ile kendi duygularını anlatabilen değerli yorumcular benim daha önemlidir katettiği yolları anlatarak.Bana onun 3 sanise etki eden performansı, yada 5 mm geç duran fren mesafesi pek etki etmez.
    Gerçek alacak kişilerinde bu etkileşimden karar değiştereceklerini sanmıyorum.
    Bu yüzden, daha kişisel, daha özel ve günümüz ortamında gerçeklerle değerleme yapsak daha hoş olur.
    Yine gelirsek yeni tutkulara, duygularımda pek değişiklik yok ama farklı bir tutku var.
    Bu sefer tutkum yıldızlar değil, bu sefer dünyadan, değişik bir hayvandan.
    Biraz rengi ile masum, ismi ile yırtıcı, bir jaguar. güçlü, zarif, farklılık hissini dızaynına yansıtabilmiş bir araç.
    Yılbaşında kur 1,95-2,05 arasındaydı ve sonradan artan ve inmeyen banada darbesi büyük olan bir vurgunu oldu.
    Kur eski seviyeleri yakalarsa önceliğim,Test değerlerine hiç bakmadım(baktım, öylesine) Ormanların kralı değil, yollarınsa bu mantalitede asla olamaz ama benim heyecanım yeter anlatılanlardan fazlasına.

    edit/resim









     Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pershing105 -- 23 Ağustos 2011; 17:22:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    http://www.youtube.com/watch?v=a2DNAeOaQkU
    DURMA MESAFESİ; ( 100 KM )
    MERSO ; 125 FT
    İNFİNİTİ; 112 FT

    SKİD PAT ;
    MERSO : 0.81 G
    İNFİNİTİ : 0.89 G

    SLALOM ;
    MERSO : 62.8 MPH
    İNFİNİTİ : 66.8 MPH

    0-100 KM HIZLANMA :
    MERSO: 5.3 sn VE 5.0 sn
    İNFİNİTİ: 5.2 sn VE 4.9 sn

    mercedes i darma duman etmiş infiniti M56 şampiyon belli 2 ci kim

     Audi A6 vs Mercedes E-Class vs BMW 5 Series



    burada koskaca değerler yazıyor en basiti adam cıkmıs japonlar premiumda almanların gerisnde diyor hey allahım


    E550- 387ps
    M56S- 425ps

    Ton başında düşen ağırlığı daha az olmasına rağmen 0-200 kph hızlanmalarına bakalım ;

    E550 - 18.7s
    M56S - 20s


    Ayrıca E550 AMG paketten arındırılmış tamamen çıplak fakat karşılaştırıldığı araç opsiyonel olarak spor süspansiyonlu/donanımlı M56S. Ne derece objektif güzel harika bir karşılaştırma olmuş şahsen ağzım açık izledim.



    infiniti M56 bütün modellerinde aynı süspansiyonu kullanıyor ve aynı donanımlara sahip cünkü mercedes amg paketten ayrılmıs dogru ama infinitide IPL paketinden ayrılmıs laf olsun diye ortaya atıyorsun ki ayrıca mercedes in fren mesafesi nedir öyle ya ... 550 ninde degeri 0.84g
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Almanların üretttiği otomobillerden bazıları.Japonlarıda başkası yazsın karşılaştıralım

    Mercedes
    BMW
    AUDİ
    Porsche
    Lamborghini
    Bentley
    Bugatti
    Vw
    Opel
    maybach
    Seat
    Skoda
    Kısmen Ford

    Unuttuğum varsa yardımcı olsun arkadaşlar

    Hiç olmadı motor sporları tarihine bir bakın.Mesela F1 sonuçlarına.Japonların bir başarısı var mı doğru dürüst.Bırakın şu gereksiz japon fanatizmini.


    Rolls-Royce, Mini, Smart markalarıda almanlarındır


    ohaaaaaaaa!!! Rolls-Royce ingiliz bir şirkettir günümüzde hala öyledir !!!! siz abarttıkca abartmıssınız mini ingiliz kökenlidir su an bmw üretmektedir, ozaman ya an alman patentti altında üretilenleri yazın yada sadece kökeni alman olaları siz 2 sini karıstırmıssınız birde üstüne alakası olmayan ford ve rolls-royce yi ilave etmişsiniz bu kadarda atılmaz !!!!!
    şimdi gelelim

    almanlar patentinde dünyada üretilenlere
    mercedes
    bmw
    lamborgini
    bentley
    bugatti
    vw
    seat
    skoda
    porsche

    alman kökenli olanlar;
    mercedes
    porsche
    bmw
    audi
    opel
    vw

    japonlar;
    lexus
    infiniti
    acura
    mazda
    honda
    toyota
    nissan
    mitsubishi
    subaru
    suzuki
    ısuzu
    Daihatsu



    Bilgisizlik diz boyu al sana kaynak BMW Rolls-Royce'u 1999 yılında satın almıştır. tabii sadece japonların sıradan araçlarıyla ilgilendiğiniz için diğerlerinden haberiniz yok.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Motor_Cars
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.