Şimdi Ara

Audi a5'in 212 Km/h kısıtlaması (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
0
Favori
14.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • orthos123 kullanıcısına yanıt
    Premium olan ve olmayan ile nasıl bir alaka kurdunuz anlamadım. Mesele premium araç kullananların kendini bişey zannedip saygısızlıkları ile ilgili.

    İzolasyon konusunda elbette A4 Astradan iyi olacaktır fakat 140 dan sonra güven vermeme, Astradan daha iyi yol tutma falan bunlar gerçekçi değil.

    Birebir test yapmadım ama muhtemelen yol tutuşları yakın düzeydedir. Astra daha iyi bile olabilir. Siz araç içeri az ses aldığı için heralde kendinizi daha güvende hissediyorsunuz. Segment artışı ile yol tutuşu doğru orantılı değildir her zaman. Audi hiç bir zaman yol tutuşunda liderliğe oynayan bir marka olmamıştır. Genelde sınıf standartlarındadır denebilir.

    Bizde Astra K da var. Mesela 160km hız ile gayet güvenli bir sürüş sağlıyor. 200 ile viraja girdiğim olmuştur. Tekrar söylüyorum. Aracın içeri az ses alması daha iyi yol tuttuğunu göstermez. Konfor olarak elbette A4 Astradan iyidir. Zaten iyi olmazsa abes olur.




  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Premium araclarin yalitim seviyesi suspansiyon sistemi ve darbe emis karakteriyle yuksek hizi hissttirmiyor ve 80-100 ile giderken sanki 60 ile gidiyormussunuz hissini aliyorsunuz biraz gosteris yapmak birazda saydigim sebeplerden oturu cikiyor bu durum ortaya





    Benim arac kuvvetle muhtemel stage 2 yazilima falan sahipti cunku 10 binde bir turbo yaptiriyordum ve baya iyi uzuyordu yani 140 hp lik bi arac gibi degildi inanin daha hafif dahi olsa 240 hp lik bi araca kafa tutmasi imkansiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 15 Temmuz 2018; 18:6:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Siz 3.0TDI yazmışsınız . Ben 2.0 sandım. 2.0TDI ları benimde tokatlamışlığım var ama 3.0 başka bişey.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu araçta kadran kadar gitmez ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı model aracın motor hacmine göre ayrı ayrı gösterge takılması bir maliyet. A5 için muhtemelen özel serileri s5 veya rs5 modellerinin paneli değişik olur. Geri kalanlar aynı gösterge. Aslında artık dijital göstergeler kullanılıyor yeni araçlarda , dolayısıyla bu tip ayarlamaları yapmak maliyetsiz , basit bir yazılımdan ibaret olacaktır. Kısaca dert ettiğiniz şey bir süre sonra dert olmaktan çıkacaktır diye tahmin ediyorum.



    Diğer taraftan golf r, s3 vs gibi 2.0 litre tsi motorların çoğu modifiye edildiğinde gösterge panelini bırakın vitesin son dişlisinin gittiği yere kadar gidebiliyorlar . 300Km ler mümkün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için 130 km/h yeterlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OrQuN kullanıcısına yanıt
    Tabiyki gitmez hocam benim sadece 300 kadran koyup şov yapar gibi 212 de takılması yönündeydi ama paneller aynı üretildiği için herhalde
  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsunuz ancak c180 coupe ile c63s coupe ın kadranları farklı audi demekki aynı panel kullanmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenzoParis

    Doğru diyorsunuz ancak c180 coupe ile c63s coupe ın kadranları farklı audi demekki aynı panel kullanmış
    Mesajımda belirtmiştim. s5 , RS5 gibi özel modellerin paneli aynı olmaz 1.4 ile.
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Tekrar yazıyorum. Sadece mesele kendini birşey zannetme ile ilgili değil.
    Sen astra k ile pata küte seyehat ederken
    Premium markalar sessiz ve konforlu seyahat ettiği için dolayısıyla yolu hissettirmediği için (fındık motorla bile) daha çok basma hissi uyandırır. Bunu derken apaçileri, saçma sapan araba kullananları, dibinize girip selektör yapanları tabi ki kastedmiyorum.

    20 ay astra K kullandım. Yaklaşık 30 bin km
    9 aydır Audi a4 sport paket aracım var. 10 bin küsürde

    Sadece ses alması değil, süspansiyonları çok kazık gibi astra k nın. Kazık süspansiyon ile yol tutuşu sağlıyor. Artı yüksek hızlarda stabil değil.

    Araç kullanıp saygısızlık yapanları hariç tutarak bunu belirtmek istedim. Premium araç sadece hız için tercih edilmiyor.
  • orthos123 kullanıcısına yanıt
    Tekrar yazıyorsunuz ama alakasız şeyler yazıyorsunuz. Premium araçların daha konforlu olduğunu, daha az ses aldığını zaten herkez biliyor. Ama konu bu değil ki? Araç kıyaslaması da yapmıyoruz. A4 elbette Astardan üstün bir araç olacak. Yoksa kim 2 Astra fiyatına 1 A4 alır?


    Ben başımdan geçen bir olayı anlattım sadece. Sürücü saygısız bir davranış içerisinde idi. Bundan rahatsızlığımı dile getirdim. Sizde audi kullanıyorsunuz diye üstünüze alınmanıza gerek yoktu bence. Ayrıca Astra nın yüksek hızlarda stabil olmadığı görüşünüze katılmıyorum.


    İyi günler.
  • Astra 'da h ve j kasaları sıfır almış ve totalde 7 yıl kullanmış biri olarak; hachback modelleri sizin passat golf hatta bazı audi ve mercedes modellerini toz yutturur virajda. kullanmadan sallamayın lütfen. 1.3 fındık gibi motor dersiniz ama o araba ne kalkışta seridir ne düz yolda drag yaparsınız ancak; yüksek süratte viraja girdiğinizde o arabanın vereceği güveni size çoğu araba veremez. kaç araba wat bağlantı vardır standardında önce onu bir araştırın.

    Neyse geçen ay astrama veda edip Audi a4 1.4 tfsi aldım ve araba efsaneymiş :) bunada cevap vereyim bazı tecrübesiz ve herşeyden anlayan arkadaşlar saçma yorumlarda bulunmuş :)

    şimdi öncelikle bu araç 5. vites 5800 devir civarı 211 görüyor ve daha fazla gitmiyor. yok efendim motor şanzuman koruma falan olayı değil. birebir almayadan öğrendiğim artık üretilen araçların çoğuna hız limitinin koyulacağıdır. araç otomatikte 5. viteste 211 görüyor daha 6. ve 7. vitesler yok ortada :) ben hız limitörü kaldırılmış audi a4 ün 256 yaptığını ama yolun bittiğini bizzat gördüm ve araba banamısın demiyor. şimdi şu golf tarzı tdi ile yarışacağını düşünen arkadaşa selam olsun.

    6 ve 7. vitese manuele aldığınızda yanlış hatırlamıyorsam 3.200 devir 7. vites oluyor ve daha 6.100 e çok var. varın hesabı yapın.

    tekrar diyorum; lütfen araç karşılaştırması yaparken mühendislik verilerini göz önüne alın. öyle ben geçerim yaw buda arabamı diye konuşmayın çk cahilce oluyor :) güldürmeyin kendinize :)

    misal bmw benzin oto ile karşılaştırın yada c180 c200 gibi...

    not: astramı hala unutmadım. gerçekten ayrıca aşıktım aracıma. ne günlerim oldu :) dağlara vurdum; taşlarda zıpladım, kum tepesinden yüksek süratte uçtum, bi yerin bozulsun be alman :) bana almancı diyebilirsiniz ama daha önce galeri işide yapmış biri olarak; almanlar araba yapmayı gerçekten biliyor. teknolojiyi az veriyor olabilir bazı modeller ağır hantal olabilir ama yapıyor kardeşim.




  • Astra H da da 260 gösterge var ama göstergeyi çok da şeyapmamak lazım ...
  • Audi A4 1.4 TFSI Son Hız

    Dostum tıkla buna :)

    5. viteste 211 gören bir araç, 6 ve 7 yi yok. yani evet astra gibi kadranda yazan ile gerçeği kıyaslama konusunda hem fikiriz ancak bu araç fabrikasyon limitör olmasa dediğim gibi 250 'yi rahat geçiyor.

    Limitörü kaldırılmış bi araçta aşağıda

    256 'yı görenlerden biri tıkla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulasyasar -- 13 Mart 2019; 16:2:49 >




  • Bende Astra J var düz yolda 231 de takılıp kalıyor ötesine gitmiyor rampa aşağı 239 gördüm.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ulasyasar U kullanıcısına yanıt
    Bu alet yazılımlı video açıklamasında yazıyor, bu hızı da milim milim eğimde yaptığı belli.

    A5 1.4 tfsi değil 250'yi geçmek, 200ü zar zor yapıyor, limitöre de zor ulaşıyor hiç öyle rahat falan da değil hızlanması, daha yeni geldik 1.4 sportback ile izmitten. 220-240hp araçlar "250kmh hızı rahat" yapar, 150hp 1.5 tonluk araçlar değil. "Rahat 220 yaptım, rahat 240 yaptım". Allahtan rahat yapıyor, biraz sıkıştırsa mazallah 300 falan yapacak.
  • Bu hız sınırlandırıcılara da bir standart gelmeli mesela C sınıfı araçlar için 200 D sınıfı 220 gibi. Her firma kafasına göre bir hızda sınırlama yapıyor. Bizde alırken bilelim nereye kadar gidebileceğimizi.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Hocam 1.4 Turbo benzinler rahatca 220 üstüne çıkıyor ve tıkanmaya başlıyor. 230 dan sonra hızlanması neredeyse duruyor.

    1.6 dizeller 190 dan sonra soluğu kesilir.
    2.0 dizeller 230 dan sonra,
    1.6 turbo benzinler 250 den sonra
    2.0 turbo benzinler 270 den

    Diyeceğim şudur ki stock araçlar belli hızdan sonra yakıt beslenmesini düşürüyor ve üst hızlara çıkılmasını engelliyor sebebi gayet açık o dediğim hızlardan sonra şanzıman sıkıntıya girebilir sürüş güvenliği tehlikeli olabilir. Firmaların açılacak davalar karşısında kendini garantiye almasıdır. Emin olun yakıt beslemesi devam etse motor patlayana kadar hızlanmaya devam edilebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BekirARSLAN kullanıcısına yanıt
    Çok 1.4 turbo veya muadil güçte araba kullandım, 220kmh üzerine çıkanı gördüm ama "rahat" çıkanı göremedim. Belki Polo Gtı olabilir. Sizin rahatlık kavramınızla benimki farklı.

    Limitör konmasının yegane sebebi minik ve hızlı dönen turboların limitsiz Almanya otobanlarında kızarıp, aşırı yağ sıcaklıklarına çıkıp başa iş açmasını engellemekten başka birşey değil. Bunlar 2.0 ea888 gibi sağlam motorlar değiller, uzun süre gazlamaya gelmezler. Yakıt beslemesi de devam etse de turbo yeteri kadar hava basmadığı sürece bir anlamı yok, bir yere gidemezsin. Uçurumdan falan atılırsa 240 250 gider herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.