Audi A3 Sportback | İnceleme - Karşılaştırma





-
-
486bin ve audi a3 100bin fazlalığı var.
Hayırlı olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Incelemeye tasarim ve dis gorunum bolumu eklendi.
Tasarim ve dis gorunum olarak degerlendirilirse:
— Audi A3 Sportback (8V) 8/10
— Audi A3 Sportback (8Y) 7/10
-
Açıkcası bende sizin gibi düşünüyorum. Yeni kasa "fazla" sportif. S3 alacak olsaydım yeni kasayı tercih ederdim. Ama A3 diğer türevleri gibi günlük giriş seviyesi bir araç olarak "standart" görünmesi daha çok yakışıyor..
-
Harika bir yazı, güzel bir inceleme tek solukta okudum. Emeğinize sağlık.
Golf’ten de bahis açılmış, zaten otomotiv tarihinden bahseden bir kimse Golf’ e değinmeden geçemez. Golf otomotiv tarihinin “büyük iskender” i olarak tanımlanıyor.
Bu arada bende Golf 8 hakkında böyle bir inceleme yazısı düşünüyordum. Yazınız güzel bir örnek oldu benim için.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Incelemeye motor ve surus deneyimi bolumu eklendi.
Motor ve surus deneyimi olarak degerlendirilirse:
— Audi A3 Sportback (8V) 7/10
— Audi A3 Sportback (8Y) 8/10
-
Emeğinize sağlık, detaylı bi paylaşım olmuş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
8Y alma niyetiyle yola çıktım 2020 model 8v aldım. Aradaki farkı koruyacağını düşünerek biraz daha 2. Eli oturduktan sonra alma niyetindeyim. Benim gibi arada kalanlar için çok güzel bir başlık. Devamını merakla bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Incelemeye ic mekan ve konfor bolumu eklendi.
Mevcut yazilim haliyle ic mekan ve konfor olarak degerlendirilirse:
— Audi A3 Sportback (8V) 7/10
— Audi A3 Sportback (8Y) 6/10
-
Konu için teşekkürler. Arkadaşımda 8V makyajsız sedanı var. Aracın her halini genel olarak seviyorum B8.5 A4 kullanmama rağmen. Normalde d segmentine binen biri kolay kolay C ye düşmez, düşmek istemez. Ama şartlar mecbur olursa 8V kasa alırım.
8v de tek sevmediğim şey ve gerçektende rezil bulduğum durum ön camın inanılmaz yatık olması ve aşağıda olması. Kafa mesafesi ve tavan resmen önümü görmeyi zorlaştırıyor. Yolculuk yaparken bunalıyor insan. 8V nin ön camı daha boylamasına uzun ve biraz daha dik olmalıydı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Incelemeye performans / fiyat bolumu eklendi.
Guncel vergi oranlari ile performans / fiyat orani olarak degerlendirilirse:
— Audi A3 Sportback (8V) 8/10
— Audi A3 Sportback (8Y) 5/10
-
Incelemeye rakipler ve diger alternatifler bolumu eklendi.
Ulkemizde halihazirda kullanilmamis olarak satisi yapilan rakipler ve diger alternatifler olarak degerlendirilirse:
— Audi A3 Sportback (8V) 9/10
— Audi A3 Sportback (8Y) 7/10
-
quote:
Orijinalden alıntı: MeGaDave06
Konu için teşekkürler. Arkadaşımda 8V makyajsız sedanı var. Aracın her halini genel olarak seviyorum B8.5 A4 kullanmama rağmen. Normalde d segmentine binen biri kolay kolay C ye düşmez, düşmek istemez. Ama şartlar mecbur olursa 8V kasa alırım.
8v de tek sevmediğim şey ve gerçektende rezil bulduğum durum ön camın inanılmaz yatık olması ve aşağıda olması. Kafa mesafesi ve tavan resmen önümü görmeyi zorlaştırıyor. Yolculuk yaparken bunalıyor insan. 8V nin ön camı daha boylamasına uzun ve biraz daha dik olmalıydıb8.5 kasanın 190 hp quattro su tadından yenmez a3 felan aklıma bile gelmez..
-
quote:
Orijinalden alıntı: bianconerab8.5 kasanın 190 hp quattro su tadından yenmez a3 felan aklıma bile gelmez..
Alıntıları GösterIncelemede yazdiklarimin tumu Audi A3 Sportback icin gecerli.
Audi A3 Sedan daha farkli bir arac; hem uretim yeri, hem urundeki degisiklikler olarak Audi A3 Sportback’ten ayrisiyor.
Audi A3 Sedan ile Audi A4 arasinda bariz farklilik var, cunku segment degisiyor.
Acik konusmak gerekirse Audi A3 Sedan benim tercihim olmazdi, dogrudan Audi A4 dusunurdum veya daha alt basamaktaki bir D segmenti araca (Volkswagen Passat, Skoda Superb?)yonelirdim.
Yeri gelmisken sunu da ifade etmem gerekir ki Audi A3 Sportback’in surus keyfi Audi A4’ten daha iyi. Audi A4’le viraja girdiginizde sanki arkada bir seyler fazladan size yuk oluyor ve onu tasimak zorundaymissiniz gibi hissediyorsunuz.
-
Ağırlıktan dolayı onada yapıcak bişey yok. S line amortisör + s line yay + 245 40 18 kombinasyonla çok daha dinamik ve güzel olur.quote:
Orijinalden alıntı: guillocheIncelemede yazdiklarimin tumu Audi A3 Sportback icin gecerli.
Audi A3 Sedan daha farkli bir arac; hem uretim yeri, hem urundeki degisiklikler olarak Audi A3 Sportback’ten ayrisiyor.
Audi A3 Sedan ile Audi A4 arasinda bariz farklilik var, cunku segment degisiyor.
Acik konusmak gerekirse Audi A3 Sedan benim tercihim olmazdi, dogrudan Audi A4 dusunurdum veya daha alt basamaktaki bir D segmenti araca (Volkswagen Passat, Skoda Superb?)yonelirdim.
Yeri gelmisken sunu da ifade etmem gerekir ki Audi A3 Sportback’in surus keyfi Audi A4’ten daha iyi. Audi A4’le viraja girdiginizde sanki arkada bir seyler fazladan size yuk oluyor ve onu tasimak zorundaymissiniz gibi hissediyorsunuz.
Alıntıları Göster
Benimki standart herşey ama sürüş keyfi olarak a4 daha iyi geliyor şahsi görüşüm çünkü araç a3 e göre daha iyi yalıtım ve alt takıma sahip. Yalıtım demek yüksek hızları hissetmemeniz demek buda sürüş keyfi demek. Alt takım ise malumunuz a3 le çok farkı var. A3 de mcpharson süspansiyon tipi varken a4 de double wishbone var. Yani çift salıncaklı yapısı var. Rs6 nın alt kısmını inceleme şansım olmuştu geometrisi standart a4 lerle aynıydı. double wishbone mcpharsondan daha iyi ama sebeplerini bilmiyorum.
Ben ağır araba seviyorumdüz giderken ne kadar halı gibi gidiyorsa o kadar iyi. Virajlara çivi gibi girmesi önemli değil virajlı yoldan ziyade düz giderkenki stabilliği önemli. Buda araç ne kadar ağır olursa o kadar iyi demek. Hafif arabalar virajlarda daha kıvrak evet ama hangimiz ralli yapıyor ki a4 üde virajdan viraja atan a3 üde virajdan viraja atan aracı kolay kolay saptıramaz ikisindede aynı dinamikliği alır. A4 lastik kalınlığından dolayı virajlarda daha güven verir o kadar.
Ama a4 den passat veya superbe düşmek yerine a3 e düşmeyi tercih ederim sonuçta audi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Daha önce 2017 a4’üm vardı dynamic paket ve şuanda 2020 a3 var sport paket. A4’ten sonra aradığım tek şey yalıtım. A4’te 160’a kadar falan rüzgar sesi duymazdım ama a3’te 130-140 sonrası şoför kapısı tarafından fazla yol sesi alıyor. Bu da normal diyorum segment farkı.
Günlük kullandığım için a4 kullanımı zor geliyor istanbul şehiriçinde. A3 o yüzden daha çok işime geliyor.
Tabi a4’te 16 inç jant vardı, spor paket a3 ise daha rahatsız ama hepsini normal karşılıyorum. :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski kasada Sonradan takılma gibi duran ekranı yeni kasa da alt kısma guzel bir şekilde yerleştirmeleri doğru olmuş.
Golf 4
Gelmiş geçmiş en iyi c sınıfı araba olarak gönlümde kalacaktır. Bir daha asla bu araba gibi araba üretilmedic sınıfı bir araba görsem golf 4 ile kıyaslarım ve çoğu sınıfta kalır.
Birde focus 2 var ama golf 4 başkadır.
Vw su arabayı dış ve içiyle oynamadan aynı şekilde, sadece far motor ve şanzıman gunceleyerek special edition olarak çıkartsa golf 8 den daha çok satar . Gözü kapalı alacağım tek araba olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: van_hoijdonk
Daha önce 2017 a4’üm vardı dynamic paket ve şuanda 2020 a3 var sport paket. A4’ten sonra aradığım tek şey yalıtım. A4’te 160’a kadar falan rüzgar sesi duymazdım ama a3’te 130-140 sonrası şoför kapısı tarafından fazla yol sesi alıyor. Bu da normal diyorum segment farkı.
Günlük kullandığım için a4 kullanımı zor geliyor istanbul şehiriçinde. A3 o yüzden daha çok işime geliyor.
Tabi a4’te 16 inç jant vardı, spor paket a3 ise daha rahatsız ama hepsini normal karşılıyorum. :)2015 a4 2.0tdi kullanmaktayım,yalıtım gerçekten çok iyi yüksek 180-200 rüzgar sesi almıyor doğru düzgün.
tek sıkıntı dizel motor olduğunu hissediyorsunuz
a3 ile a4 arasındaki segment farkı çok net hissediliyor gerçekten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
B8 ve B9 Audi A4 (3+4 yıl) ile 8V-Sportback A3 (3 yıl, bu da eşimin aracı olarak) sahibi oldum, düşüncelerimi ekleyeyim ben de.
8V A3' ün yalıtım konusunda rakipleri arasında en iyisi olduğunu düşünüyorum. Öte yandan A4 (B8 ve B9 her ikisi de) sessizlik, yalıtım konusunda daha da iyi; bence de bu doğru bir yorum. BMW / Mercedes kompakt segmentte yalıtım sorunları yaşarken Audi bu konuda her modelinde çok başarılı senelerdir, bu konuda takdiri hakediyor bence.
Bunun haricinde A4 boylamasına motor yerleşimli bir araç. A3 enlemesine motor yerleşimli altyapıda. Eğer dikkatliyseniz, bunu henüz motoru çalıştırdığınızda bile A4' deki tatlı titreşimlerin yönünden anlayabiliyorsunuz. Bu durum dolayısıyla gaz ve şanzıman tepkilerinde de bir takım farklılıklar hissediliyor elbette sürüşte. Kötü ya da iyi değil; sadece farklı lezzetleri var, belirtmek istedim. :D
*Sürüş dinamiklerinde A3' ün virajlarda daha kabiliyetli olduğu söylenmiş. Buna pek katılmıyorum. A4 daha büyük ve biraz daha ağır olduğundan olsa olsa limitleri düşükmüş gibi gelmiştir, daha çekingen kalmışsınızdır alışıklık olmadığından ama uzun süre kullandığınızda muhtemelen farkedeceksiniz ki limitler konusunda A4 aslında daha iyi bir yerde. Ağırlık dezavantajını kapatıyor. Ayrıca süspansiyon kapasitesi daha yüksektir.
B8 kasa haddinden biraz daha yumuşak hissettiriyordu mesela ve de bazı durumlarda virajlarda yer yer kötüymüş gibi tedirgin edebiliyordu, kıyasla. Bir ara önceki kasa C Serisi 'nde de vardı gerçi aynısı ki belki değişmiştir makyajla sonradan. A4 B8' e göre B9' da bu konuya çalıştıkları çok belliydi ve aracın hissettirdikleri de epey gelişti sportif yönde. Arkadan kopma, oversteer korkacağınız en son şey B9 A4' te emin olun diyebilirim. Understeer ekstrem koşullarda belki şikayet edilebilir ama beklentileri uzaya, F1 seviyesine çıkardıysanız hiçbir binek araçta o yok zaten.
RS3 - RS4 vs. bakmanız lazım, o da kesmiyorsa Porsche, Tesla filan ancak paklar.
En Beğenilen Yanıtlar

Harika bir yazı, güzel bir inceleme tek solukta okudum. Emeğinize sağlık.
Golf’ten de bahis açılmış, zaten otomotiv tarihinden bahseden bir kimse Golf’ e değinmeden geçemez. Golf otomotiv tarihinin “büyük iskender” i olarak tanımlanıyor. Bu arada bende Golf 8 hakkında böyle bir inceleme yazısı düşünüyordum. Yazınız güzel bir örnek oldu benim için. |
486bin ve audi a3
![]() ![]() Hayırlı olsun. |
Benzer içerikler
- bijon şifresi kayboldu
- peugeot 301 1.2 puretech alınır mı
- arabadan mazot çekme
- otomatik viteste el freni ne zaman çekilir
- araç kumanda pili bittiği nasıl anlaşılır
- hyundai accent 2023
- tesla 0-100 kaç saniye
- 2021 tucson
- yeni kona
- çin elektrikli suv
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X