Şimdi Ara

Audi A3 Sportback | İnceleme - Karşılaştırma (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
5
Favori
9.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Temmuz ayında bakıma gittiğimde Doğuş oto Maslak a3 ile doluydu ve renk renk paket paket incelemiştim. Cumartesi günü aradığımda araç yok dediler. 132 adet satıldı bu ay ve araç kalmadı, araç olmadığından dolayı kampanya da yok dediler.

    Şaşırtıcı geldi…

    2020 sb sport aracımı verip, 2021 çift paketli alma niyetim vardı ama bilemedim. Temmuzda 461 fiyat almıştım, şuanda 1.0 için 461 fiyat verdiler. 1.5’ten 1.0’a inmem üzerine 100 bin ekleyerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi van_hoijdonk -- 31 Ağustos 2021; 2:0:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guilloche

    Virajli yolda Audi A3 ile Audi A4 karsilastirmasi bana Porsche Cayman ile Porsche 911 arasindaki karsilastirmayi animsatti. Elbette ki Porsche 911 daha uste konumlandirilmis bir modeldi, lakin Porsche Cayman daha iyi surus dinamiklerine sahipti.


    Audi A4 guzel bir arac, hatta bence D segmentindeki en dengeli secim. Oyle ki Audi A4'u uzun sure kullandim, konforu acisindan Audi A3'ten tartismasiz ustun. Fakat konu viraj performansi ve surus keyfi oldugunda Audi A4'ten bir o kadar keyif almadim.

    Bir aracin sedan kasa yapisinda olmasi surus dinamiklerine 1-0 geride baslamasina neden. Station wagon olmasi ise en az 2-0 geride baslatir. Buna -benim de cok begendigim- Audi RS6 da dahil. Cunku arka akstan oteye ne kadar hacim eklerseniz o kadar viraj performansi duser. Dikkat ederseniz hacim dedim, agirlik demedim. Hacmi dusuk agirlik eklerseniz ise harika olur ki arkadan motorlu Ferrari'lerde de bu amaclanir.


    Biraz hot hatch kavramina da deginirsem; Audi RS3 bir efsaneyken Audi RS4 pek de anlam ifade etmez. Bunun nedeni de az once bahsettigim surus keyfinde gizlidir. Veyahut WRC'de hot hatch araclar tercih edilir ayni nedenle.

    Bu arada tarih olan Audi TT de Audi A3 ile ayni platformdaydi, bundan sonra artik Audi A5 Coupe satislari artabilir.



    Alıntıları Göster

    farketmemişim bu mesajı, biraz geriden de olsa cevap vereyim. ceteris paribus hak verirdim, sedan / hb forma ancak farklı modellerde, örneğin ağırlık dağılımı da önem kazanır. bahsettiğiniz arka aks arkası hacim - ağırlık ilişkisi bir unsur ancak tek başına belirleyici olmaz. Ön aks / arka aks ağırlık dağılımına ve viraj dönme kapasitesinden bahsediyorsak süspansiyon kapasitelerine, süspannsiyon ve yürüyen geometrilerine de bakmak gerekiyor. Her ikisi için de farklı şartlarda farklı avantajlardan bahsetmek mümkün. A4 ve A3' ü uzun süre kullandım; A3 daha çevik hissettiriyordu ve kontrol etmek daha az yorucuydu elbette kısa kasasıyla ancak viraj dönme konusunda A4' te biraz daha yüksek limitler mümkündü diyebilirim rahatlıkla. Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma Üst üste 5 farklı viraja gireceksem A3' ü, bir viraja daha hızlı girip çıkmak için A4' ü seçerdim "kabaca" bu ikisi arasında.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 7 Eylül 2021; 16:2:20 >




  • Geçen yıl Alfa romeo Guilietta'm vardı. Acil paraya sıkışınca arabamı satıp kilometresi yüksek 10-20 bin hasar kayıtlı da olsa yine bir Giulietta alacağım dedim. 3 tane Guilietta'ya baktım ve beğenmedim araçları. Ardından Audi A3 denk geldi. 1.4 TFSI.. Araba çok bakımsızdı ve tasarım olarak Guilietta'nın gerisinde görünüyordu (bence). Araç sahibi anahtarı uzattı ve al kullan dedi. Aracı alıp sürmeye başladıkça beni çekmeye başladı. 2-3 km gittikten sonra hafif bir gülümseme ile tamam, alıyorum dedim. Aracın sürüşü o kadar keyifliydi ki anlatamam. Gaz tepkimesi, hızlanması, yol tutuşu çok daha iyidi. Hatta bugüne kadar kullandığım ve en keyif aldığım arabaydı. Arabayı alıp hemen bakıma soktum. Pasta cila çektirdim ve yıpranmış deri koltuklarını tamir ettirdim. Araçta hız sabitleyici, bose ses sistemi falan vardı. Önceki araç sahibi araçtan hiç anlamıyormuş herhalde ki sorduğumda bilmiyorum dedi. Audi'nin iyi bir marka olduğunu billiyordum ama bu kadar fark edeceğini hiç tahmin etmemiştim.


    İki tane resim ekliyorum. Aracı ilk aldığımda ve bakımdan sonraki halini. İki resim arasındaki farkları bulunuz

    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma
    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma

    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma 





  • Incelemenin en basinda soyledigim hususu bir kez daha tekrar etmemde fayda olacak... Alinacak otomobil kisinin ve yolcularin ihtiyacini karsilamali. Yani Audi A4'un veya Volkswagen Passat'in ic hacmini ve bagaj kullanimini arayan dort kisilik aile Audi A3 ile mutlu olmaz, rahatsiz bir yol deneyimi olur. Fakat bekar, yeni evli veya tek cocuklu yeni aileler icin Audi A3 tatminkardir. Keske ulkemizde okulunu bitirip is hayatina atilan her genc birey bir Audi S3 veya Golf R alabilse, bu tur hatchback araclarin keyfine varabilse... keske! Iste o zaman Audi A3 veya Volkswagen Golf ilahlastirilmaktan cikardi.


    Hazir soz acilmisken yakit tuketimi hususuna ekleme yapalim:

    Sehiricindeki agir trafikte 8V ve 8Y kasadaki iki arac arasinda herhangi bir tuketim farki yok. Kabaca ikisi de 7-8 Litre/100km yakit tuketiyor. Cunku mild hybrid motor elektrik enerjisi ile olan kazanimi, yardimci surus sistemlerinin gereksiz fren yapmasi ve onunuzdeki arac hareket ettiginde hemen motoru calistirmasiyla harciyor. Ekonomik arac kullanmayi bilen bir kisi 8V kasadaki aracla sikisik trafikte daha az tuketim yapabilir.





  • van_hoijdonk kullanıcısına yanıt

    Portal uzerindeki alim-satim trafigi, en az Bogazici Koprusu trafigi kadar yogun.

    :)


    8Y kasa icin su an stok sorunu var, satilik arac bayilerde kalmamis. Bu nedenle portal uzerindeki kullanilmamis cift paket donanimli Audi A3 Sportback 35 TFSI S-line'lar 505,000 TL ile 520,000 TL arasinda yer aliyor ve el degistiriyor.

    Ben aracimi doviz satip aldigim icin iki ay once 47,500 Euro bozmustum. Bugun jant ekstrasi olmayan ayni araci portal uzerinden almak istersem yaklasik 51,000 Euro odemem gerekecek. Yani son iki ayda Euro bazinda yaklasik 7-8% arac pahalandi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: guilloche

    Guncel kasadaki aracta sik araliklarla SOS uyarisi aliniyor. Fakat yeni bir sey kesfettim: SOS uyarisi alindiktan sonra Apple Carplay ile bagli telefonla konusurken mikrofon calismiyor, lakin karsi tarafin sesi geliyor. Ilginc bir durum bence.

    Ne siklikla SOS uyarisi alindigini da belirtmekte fayda var... 100 km ve uzerinde bir yol yapiyorsaniz kesin uyari geliyor. SOS uyarisindan sonra mikrofon calismiyor.


    Bence su an icin 8Y kasadaki en buyuk sorun SOS uyarisi. Yurtdisindaki forum'larda da epey kullanici ayni sikayetle, hatta haritalarin da calismamasiyla dert yaniyor. Yil sonuna kadar guncelleme olmayacagini soyleyenler var. Bir kullanici kendince soyle bir cozum de bulmus:


    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - KarşılaştırmaCRDyoutube
    In this video we show you how you can remove the stuck SOS warning light that seems to be infecting a whole bunch of cars across the VAG group. It is possibly the most common fault, problem and major issue on the new Audi A3 2020 2021 models. Thanks again to our wonderful viewers and subscribers who helped make this video possible. Marouan for the suggestion and the many others who tested it out for us. Subscribe now! to stay up to date with weekly A3/S3 8Y content and to help us reach 1,000 SUBSCRIBERS! As always please get in touch to ask any questions and to request specific videos. You can reach us on social media for the latest updates (facebook,instagram,twitter) @auzzam_crd Alternatively drop us an email (auzzam_crd@hotmail.com) or leave a comment down below We always look forward to speaking with our viewers :) Other Tags (For YouTube Please Ignore): Audi a3 2021 Audi a3 2020 Audi s3 2020 Audi s3 2021 audi a3 2021 owner audi a3 new carwow a3 audi a3 2020 review audi a3 saloon car review s line audi sedan new audi a3 sedan 2020 new audi a3 saloon 2020 new a3 2020 new audi car 2020 new audi a3 saloon edition 1 crd petrol 2020 audi a3 35 tfsi 2020 a3 best new audi 2020 petrol black edition electric seats mistake defect problem major issue broken return topgear honest hate berline phev audi a3 sportback 2020 audi a3 review saloon s tronic a3 sedan 2020 audia3 hybrid electric mat watson 4k review car review 2020 audi a3 sportback audi a3 sportback 2021 audi a3 sportback review audi a3 review 2020 audi a3 sportback review 2020 audi a3 sedan 2021 ambient lights audi a3 sedan 2021 carbuyer new car audi a3 2021 audi a3 2021 digital cockpit 2021 audi a3 interior audi a3 2021 review hatchback audi a3 saloon review limousine 2020 audi a3 limousine audi a3 sedan 2020 comfort sound ev audi saloon 2021 newaudia3 audia3edition1 newa3 newa3review a3 tfsi e 40 tfsi e audi hybrid audi electric battery future of cars best review facts audi a3 review 2021 audi a3 sportback review 2021 best hatchback best hatchback review best german hatchback best german hatchback 2020 best german hatchback 2021 which hatchback should i buy 1 series a-class vw golf audi a3 sedan 2021 full review audi a3 sedan 2021 full in depth review audi a3 sedan advanced 2021 audi a3 sedan advanced 2021 full review audi a3 sedan 2021 interior audi a3 sedan 2021 exterior audi a3 sedan 2021 review audi a3 sedan 2021 black audi a23 sedan 2021 price audi a3 limousine 2021 full review audi a3 limousine 2021 brillant black audi a3 full review 2021 2021 audi a3 sedan review audi a3 limousine carbuyer review carbuyer audi a3 hatchback audi test audi review audi a3 test small family car audi a3 sportback test a3 sportback audi a3 sportback s line 2021 audi a3 2021 interior exterior audi a3 2021 audi a3 2021 price a3 2021 a3 2021audi a3 2021 trunks space audi a3 2021 audi a3 2021 mmi audi a3 2021 ambient lights audi a3 2021 4k review audi a3 2021 4k audi a3 2021 2020 audi a3 2020 audi a3 interior 2021 audi a3 hatchback 2021 audi a3 review 2021 audi a3 s line 2021 audi a3 sportback 2021 audi a3 sportback usa 2021 audi a3 tech 2021 audi a3 technik 2020 audi a3 tech 2020 audi a3 technik audi a3 mmi audi a3 2021 lighting audi a3 sportback 2020 review 2021 audi a3 a3 8y 8y 2021 audi a3 8y audi a3 2021 8y 2020 audi a3 sportback review 2020 audi a3 review new audi a3 review new a3 review 2020 a3 review a3 review 2020 a3 sportback review 2020 2020 a3 sportback review new a3 sportback review new audi a3 sportback review 2020 audi a3 hatch 2020 audi a3 hatchback all new audi a3 review family car family-car audi a3 vs bmw 1 series audi a3 vs mercedes a class a3 2020 a3 saloon tfsi geraman audi a3 sedan 2021 4k review audi a3 sedan s line 2021 4k full in-depth review in 4k audi a3 sedan 2021 interior exterior audi a3 2021 audi a3 limousine 2021 a3 sedan 2021 price a3 2021 a3 limousine 2021 audi audi a3 limousine 2020bewertung audi a3 sedan 2021 dayton gray pearl 4k audi a3 new 2021 audi a3 reveal interior 2021 audi a3 2021 audi a3 video 2021 audi a3 youtube 2021 audi a3 google 2021 audi a3 search audi a3 2020 interior interior audi a3 2020 audi a3 2020 test audi a3 2020 hatchback audia3ownershipreview new cars car reviews electric cars electric car electric car reviews electrifying top gear carbuyer audi a3 tfsi e audi a3 phev audi a3 phev review audi a3 e-tron vw golf gte review audi a3 carwow plug-in hybrid phev review audis audi s3 2020 audi s3 2021 audi s3 audi s3 exhaust audi s3 max speed audi s3 audis3 audi s4 audi a4 audi rs3 a3 audi a3 audi s3 vs audi s3 8y 2019 audi audi 8y s3 8v vorsprung s3 vorsprung 2021 real vorsprung vorsprung durch technik , new 2021 car, first, first vorsprung, best a3
    https://www.youtube.com/watch?v=FVJEnMesSY0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guilloche -- 19 Eylül 2021; 20:52:44 >




  • 8V ve 8Y kasadaki araclarin farlarini karsilastirinca onceki nesilin biraz daha sari, guncel kasanin biraz daha beyaz oldugu goruluyor. Yol aydinlatmasinda ise onceki nesil daha basarili bence. Sanirim tuketiciler Matrix LED secenegini alsinlar diye standart LED farlar biraz daha mutevazi konuma cekilmis.


    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma
  • Audi A3 Sportback su anda hicbir bayide yok. Portal uzerinde de 570-620k TL bandinda kullanilmamis araclar mevcut. Birisi cikip bana bu durumu aciklayabilir mi? Ne oldu da iki ayda aracin fiyati Euro bazinda 20% artti?

  • Birşeyin olduğu yok, sorunuzun içinde cevap var zaten: hiçbir bayide araç yok...

  • Audi A3'ler arasindaki bir diger fark da on camda yari-saydam guneslik bandinin (windshield shade band) 8Y kasadaki aracta olmamasi.

    Eskiden beri sinir olurdum, bence olmamasi daha iyi olmus.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guilloche -- 15 Ekim 2021; 21:22:27 >
  • Bir onceki kasaya gore gorus acisi oldukca dar ve bu durum iki araci da aktif kullanan birisi olarak beni rahatsiz ediyor.

    Dikiz aynasinin fazlasiyla asagida olmasi on camdan gorusu etkilerken arka camlarin daha dar olmasi yan aynalarin goremedigi kor noktayi es gecmenize neden oluyor. Resmen yolu gorebilmek icin aracin icinde manevra yapmaniz gerekiyor. Geri geri giderken ise yine arka cam ve gorus acisi daha dar, tebdirli park etmek zorunda kaliyorsunuz. Araclar daha yeni nesile kavustukca gorus acilari daraliyor, bunu da elektronik surus yardimcilariyla kapatmaya gayret ediyorlar.


    8Y kasadaki araci satin almayi dusunenlerin gorun acisina dikkat etmesini, eger surus deneyimlerine uygun degilse 8V kasadaki araci almalarini oneriyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guilloche -- 31 Ekim 2021; 16:17:32 >
  • Audi A3 Sportback’in satis fiyati 900,000 TL’yi (58,000 Euro’yu) gecince neredeyse tum Turkiye Cumhuriyeti uyruklu kimseler icin ulasilabilir olmaktan cikti. Audi S3 ise ulkemizde henuz satisa sunulamadi; muhtemel ki 2,000,000 TL civarinda kimse vermeyecegi izin TR plakali olarak goremeyecegiz.

    Kimse yeni arac alamadigi icin yollarimiz Hindistan’i (206 reklamini hatirlayiniz!) andiracak, hep birlikte Mundain To Bach Ke dinleyecegiz gibi duruyor.


    Bugunku yogun yagmur yagisindan sonra 8Y kasadaki aracin su sizdirma sorunu olmadigi test etmis oldum. Yagmurlu havada ise yol tutusu ve dengesi 8V kasadaki araca gore bariz daha iyi.


    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma




  • Bir ustteki gonderideki kokpit ile karsilastirma yapilabilmesi icin:


    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma
  • 8Y kasadaki aracla alti ay doldu, pandemi nedeniyle pek uzun yol yapilmamis olsa da yeteri kadar yol yapildi.


    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma



    SOS uyarisi sorununun guncelleme ile cozuldugunu belirten teknik servis yaniti da geldi. Fakat... fakat... fakat... guncellemeden sonra Apple CarPlay artik kablosuz calisamayacakmis, yalnizca kablolu olarak kullanilabilecekmis. Trade-off'a bakinca kablosuz Apple CarPlay daha tercih edilebilir geldi. Bu nedenle guncellemeye yanasmadim. Ileride ne olur ne olmaz bir fikrim yok ama 2022 yilinda Apple CarPlay'i kablosuz kullanamamak bence mantikli degil. Surekli cikan SOS uyarisi icin de uyari ciktiktan sonra on saniye SOS dugmesine basiniz, bir tepki yoksa tekrar on saniye basiniz; ekranda SOS uyarisi silinecek ve arac SOS yardim merkezine baglanmaya calisacak. Baglanti ekrani orta konsolda belirince iptal ediniz ve yolunuza SOS uyarisi gecmis halde devam ediniz.


    SOS uyarisini yukarida belirttigim gibi gecirebilirseniz Apple CarPlay ve bluetooth baglantisi kendini yeniliyor, dolayisiyla SOS uyarisinin nedeni sanirim sistemin baglanabilirlik durumu ile ilgili. Audi de Apple CarPlay'in fisini cekerek sorunu cozmus. Keske Audi Smartphone Interface opsiyonunu tuketicilere satarken de bunu dusunselermis.





  • SOS uyarisini dugmeye uzun sure basip ardindan da cagriyi iptal ederek gecirme esnasinda bugun MMI’in telefon islevi dondu, kilitlendi. Tekrar SOS dugmesine basip iptal edince duzeldi. Tabii o arada yine telefonun MMI ile baglantisi kesildi.


    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma
    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma




  • A3 düşünenler için güzel konu hem inceleme hem deneyimler yol gösterici olacak nitelikte.

  • Her iki aracin viraj performansinda 8V kasadaki arac daha sert, fakat daha sinirlari dusuk. Daha sert oldugu icin limitler dahilinde daha guven veriyor. 8Y kasadaki aracin ise limitleri daha yuksek ama limite yaklasildiginda ESP devreye giriyor, yumusak oldugu icin biraz endiselendiriyor. 8Y kasadaki aracta eger quattro olsaydi muhtemelen daha guvenli bir hissiyat yasanirdi.


    Bu arada Audi S3 ulkemize tesrif edecek sanirim. Liste fiyati olarak 1,600,000 TL (~100,000 Euro) belirtilmis; 1,800,000 TL ile 1,900,000 TL arasinda teklif verilir diye dusunuyorum. 1.6 Litre motorlu Mercedes-Benz E-Class'tan ucuz oluyor bu haliyle. Paralel ithalatla ulkemize gelen bir ornegi mevcut:


    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - KarşılaştırmaOTO KAFALARyoutube
    Herkese Merhaba, Yapılmayanı yapmak alışkanlık oldu dostlarım 😎 Bugün de yine Türkiye'de ilk kez, 2022 model Audi S3'ü kullanıyoruz, otomobili her detayıyla inceliyoruz 🔥 Keyifli seyirler 🔥 Icrypex kripto para borsasına üye olmak için : https://bit.ly/35UlJ4V Ios için indirme linki: https://apps.apple.com/tr/app/icrypex/id1571270449?l=tr Örsan'ın İnstagramı: https://instagram.com/orsanors.ors?utm_medium=copy_link ABONE OLMAYI UNUTMAYIN🏎️ Bizi İnstagramdan Takip Etmek İçin: https://www.instagram.com/mehmetberberoglu__ 📍TÜM VS'LER OYNATMA LİSTESİ: https://bit.ly/2GfBwSM 📍TÜM TEST ETTİĞİMİZ ARAÇLAR: https://bit.ly/36vPSJp 📍TÜM İNCELEMELER VE SÜRÜŞLER: https://bit.ly/2Gp2VRZ
    https://youtu.be/buCwbKeyAR0




  • Guncel kasaki aracta 3-4 ayda bir ilk calistirmada motor arizasi lambasi aliyorum, ac-kapa yapinca hemen duzeliyor. Sanirim mild-hybrid motoru ile ilgili bir durum.. fakat ileride ne derece bas agritir muamma.

  • guilloche kullanıcısına yanıt

    Söylemleriniz yanlış.


    misal bir aracın arkasına balon bağlasak hacim eklemiş oluruz. Yol tutuşu kötüleşecek demek mi bu?

    yahut gittik bagajını çimento ile doldurduk. Yol tutuş iyileşecek demek mi bu?


    siz ne kadar büyük bir hacmi arka aksın gerisine bağlarsanız bağlayın, ağırlıksız hacim hiçbir şey ifade etmeyecektir. Çünkü yol tutuşun kötüleşmesine sebep olacak şey arka aksın arkasından gelen momenttir.


    moment=kuvvet*kuvvet koludur.


    Kuvveti yaratan şey burda ağırlıktır. yani siz arka akstan uzak bir mesafeye örneğin ağırlık merkezi 1 metreye gelecek şekilde 100 kg pamukta koysanız, Demir’de koysanız bunun aracın arka tekerini savurma etkisi eşit olur. Ancak birininin ağırlık merkezini 1 metre diğerinin ağırlık merkezini 2 metre olacak şekilde ayarlarsanız 2 metre olanın döndürme momenti artacağı için aynı ağırlıkta daha fazla savuracaktır.


    yani ağırlık eklemelisiniz. Bkz: f1 araçları, arka kısımda olan tek şey kanattır. Onu da yukarıda bahsettiğim gibi momenti arttırabilmek yani daha az rüzgar direnci ile daha fazla basınç sağlamak için kurallar dahilinde dışa yerleştirirler.


    ferrari araçlarını ortadan motorlu( yani iki askın arasında) üretir. Porsche, 911 modelinde arka aksın gerisine konumlandırsada cayman, boxer gibi araçlarda ortadadır. Ayrıca diğer birçok super spor araçta motor ortadadır. F1 araçlarında da ortadadır.


    Audi A3 Sportback   |   İnceleme - Karşılaştırma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Oncelikle belirtmek isterim ki herhangi bir muhendislik egitimi almadim, fikirlerim lise duzeyindeki fizik ogrenimine goredir...

    Bir otomobilin arka aksinin gerisine agirlik eklerseniz aracin yol tutusu olumsuz anlamda etkilenir. Cunku agirlik merkezi daha geriye kaymis olur. Otomobilin arkasinda balon eklemek ile metal eklemek farkli etkilere sahip olacaktir. Sizin de ifade ettiginiz gibi ureticiler daha iyi yol tutusu icin motoru ortada konumlandirmakta, agirlik merkezini daha orta konuma yoneltmeye gayret etmektedir.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.