Şimdi Ara

AUDI -A3- 35, 1.5TFSI-150 hp (89. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.066
Cevap
78
Favori
466.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Guardianum kullanıcısına yanıt
    Yaz lastiginde en iyisi ps4 ya tartismasiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkese selamlar makyajlı a3 lerde far yıkama sistemi yokmu? Varsa nasıl çalışıyor bir türlü bulamadım

    AUDI -A3- 35, 1.5TFSI-150 hp

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mehmet4809 kullanıcısına yanıt
    Standart donanımda yok, sahibindende o kadar çok ilanda far yıkama diye satılıyor ki bir an kendi arabamdan şüphelendim var mı acaba diye
    _____________________________
  • 2014 modelinde vardı sattım , 2017 sini aldım kapağı var içi boş herhalde kaç paralık şey bu kadarda çalınmaz donanımdan...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mehmet4809 kullanıcısına yanıt
    Yok cunku gerek yok led matrix diye geciyor farlar. Genelde xenonlarda oluyor diye biliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar maslak oto sanayide car concept isimli yerde işlem yaptıran oldu mu ya da çevresinden duyan ? Seramik kaplama için bir arkadaşım önerdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samtual

    Merhabalar
    Dün A3 1.5 Sportback - Sport donanım aracımı teslim aldım, teslim alır almaz daha önceden anlaştığım bir Michelin bayisinde Turanza T005 leri vererek Pilot Sport 4 aldım.
    Turanzalar ile yaklaşık 2-3 KM gittim, pek bir deneyimleme şansım olmadı açıkcası.
    Kıyas olarak önceki aracım olan Golf 7 - Dunlop 17 lastikle kıyaslama yaparsam "2 günlük" deneyimimle yol tutuşu olarak çok daha iyi lastikler.
    Ses olayında ise şöyle birşey başıma geldi. Michelin lastikler takılır takılmaz pütürlü mıcır üstü asfalt atılmış bir yola girdim ve inanılmaz bir uğultuda ilerledim araçla.
    Açıkcası irkildim, bu kadar ses geliyorsa ben yandım dedim. Sonrasında otobana çıktım, ses azalmakla beraber devam etti. Otobanda ilerlerken başka bir bölgenin asfaltına geçtim (şehirlerin sınırlarına kadar belli bir karayolu bölgesi bakıyor, diğerine başka bir bölge bakıyor ve asfaltlar fark ediyor) sürmeye devam ettiğimde ve asfalt daha düz ve yeniydi, burda ses nispeten azaldı.
    Devam ettiğimde ve şehir içine girdiğimde ise ses artık ön planda değildi. Yine de normalin bir tık üstü ses var gibime geliyor. Birazda sadece sese odaklandığım için çok gelmiş olabilir ilk başlarda.
    Şu anda memnunum, arkadaşların dediği gibi süspansiyonun sese etkisi muhakkak var.
    Hocam turanzaları lastikçiye mi verdiniz? Bir de ayıptır sorması ne kadar fark verdiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • sb_turan kullanıcısına yanıt
    Hocam evet üstündeki lastikleri direk Michelin bayisi aldı. Bayiye kadar aracı sürdüm, yaklaşık 5 km. Sokme takma balans vs dahil 4 lastiğe 1000 tl fark verdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar sol ön cam otomatik açılması olmadı bugün diğer camları denedim ikinci kademede açılıp kapanıyorlar ama şoför tarafı olmadı basılı tutmak zorunda kaldım


    Başına gelen veya duyan oldu mu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • A3tfsi35 A kullanıcısına yanıt
    Daha onceden sikinti olmayip simdi mi ortaya cikti hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu arada aliexpressten aksesuar abananlar bizlerle de bir link paylasimi yapsa cok iyi olur, onceden audi logosu basili guzel aksesuarlar bulabiliyordum simdi bulamiyorum, alayina a3 a4 basmislar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Dün ortaya çıktı hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • VCDS ile gaz pedalı kalibrasyonunu değiştirip, aracı 'ölü' moddan 'canlı' moda geçirdim deneme amacıyla.
    Kendi fikrim çok daha zevkli ve sportif bir sürüş ortaya çıktı ve 2017'de almış olmam sebebiyle yaşadığım kangaroo benzeri sorunları biraz da olsun gidermiş oldum.

    Merak edenler için,
    VCDS accelerator pedal response diye arattıklarında çıkacaktır.
    İlgili ayarda 'Incremental: controlled over time' yerine 'Direct: controlled over threshold' seçmek gerekiyor.

    Böylece yapılan değişiklik şu:
    Mevcutta gaz pedalının ilk %50'lik kısmı çok cansız ve bu bölümde ne kadar hızlı basarsanız anca o şekilde torque alabiliyorsunuz.
    Yeni ayar ile birlikte gaz pedalına ne kadar basarsanız o kadar torque talep ediyorsunuz.
    _____________________________
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Şimdi tekrar kontrol ettim düzeldi sıkıntı yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • A3tfsi35 A kullanıcısına yanıt
    Hocam yoktan yere ariza cikarmamasi icin, yagmur suyuna veya temizleme spreyleri kullaniyorsaniz dogrudan puskurtulmesine aman dikkat...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Bu dediğinizi biraz daha açar mısınız tam anlamadım.. fakat camı temizlemiştim yoldayken

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • A3tfsi35 A kullanıcısına yanıt
    Hocam cam anahtarina veya diger anahtarlara yagmur suyu veya temizlik malzemesi vb. sivilarin filan dokulmemesi anahtarin sagligi icin cok muhim, onu kastettim.. Mesela cam filmi uygulamasinda cami islatiyorlar ve umurlarinda olmuyor cogu uygulama yapanlarin, o sular hep kapi kolundaki anahtarlara dokuluyor.. Sonra zamanla oksitlenip devreler yanip ariza cikiyor ortaya.. Benzer sekilde arac ici temizligi yapan yerlerde temizlik spreylerini dogrudan yuzeylere sikiyorlar boca ediyorlar her yere zamanla problemlere davet aciyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • A3tfsi35 A kullanıcısına yanıt
    Bazen toz kacabiliyor veya yaprak .guzelce temizleyip birdaha deneyin bendede sag on camda aciyordum kapaniyordu yarida felan temizledim duzeldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • db3 kullanıcısına yanıt
    O gaz pedalini ilk kalkistaki ozellikle cansi yapmak icin muhendisler cok ugrasiyor diye biliyorum . Yoksa bazi kullandigim fr leonda asiri canli ilk kalkis tepkisi araba burnunu ileri atiyor ve rampada park etmek araci imkansiz durumuna geliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt
    Rahatsız edici veya kontrolsüz bir durum oluşmuyor kafanızdaki gibi. Bastığınız gibi fırlamıyor yani araç. Fakat harekete geçtikten sonra çok daha yumuşak ve hissedilmeyen vites geçişleri oluyor, özellikle 1'den 2'ye geçerken. Benim gibi motoruna yazılım güncellemesi gelen ve tüm dünyada sıkıntı çekenler için ufak bir çözüm olabilir.
    Diğer ülkelerin forumlarında da şikayet edilen, carwow gibi 1.5TSI video incelemelerinde de dikkat ederseniz cümle arasında geçen, alt vites ve rpm'lerdeki 'jerky' hissiyatını bir nebze düzeltiyor diyebilirim.

    Mühendislerin çok uğraştığı bir durum olduğunu düşünmüyorum açıkçası, biraz işim gereği uğraştığım konular olduğu için. Mevcutta non-linear bir eğri oluşturup pedal sensöründeki hareketi ECU'ya iletiyorlar. Bir diğer seçenek ise sensör pozisyonunu linear bir torque demand curve ile ECU'ya iletmek.

    Motor torque kalibrasyonundan bağımsız bir iş. Şanzıman ile motor arasındaki iletişimde yine fabrikasyon bir pedal pozisyonu bilgisi ve rpm, torque bilgisi kullanılıyor yani. Torque değerlerinde herhangi bir oynama olmadığından, kavrama açısından bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.