Şimdi Ara

Atmosferik Mi? Turbo Besleme Mi? Yıl Olmuş 2016 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
189
Cevap
5
Favori
7.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erol börek

    quote:

    Orijinalden alıntı: matrix506

    quote:

    Orijinalden alıntı: erol börek

    Olaya LPG dahil edilmeden düşünülürse atmosferiğin ne gibi üstünlüğü vardır?
    Bilmediğim için sordum, soru ile verilen yanıtların anlamı olmayabilir.



    atmosferik araçlar lpg uyumludur turbolulara ise bir şekilde zar zor lpg taktırabilirsin sıvı lpg vs. ama olacaklar belli turboyu kucağa alırlar motorun içine ederler





    LPG olayını dahil etmezsek bi avantajı yok o zaman atmosferiğin.
    Zira bizim hanımla annemi silah zoruyla bile bindiremem LPG'li araca.




    lpg li araç tehlikelidir zaten hemde motora zarar verir lpg li araç asla tavsiye etmiyorum

    kullandığım araç atmosferik benzinli bir araç
    84 model daha hiç motor açılmamış bu soğuk havalara rağmen tek marşta ilk günkü gibi saat gibi çalışıyor maşallah
    turbo olsaydı çoktan fıssss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matrix506 -- 2 Ocak 2016; 10:29:19 >




  • Paran çoksa turbo lu yoksa lpg atmosferik. Olay tamamen bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gaydurugububak kullanıcısına yanıt
    evet değişik bişey oluyor. direct injektionludan farklı oluyor. o devir aralığını yine kullanabiliyorsun.
  • Sıfır araçta kesinlikle turbo.
    İkinci elde atmosferik.

    Neden?

    Dünya para verip sıfır alacağım araçta sürüş keyfi isterim dolayısıyla turbo olmalı.
    İkinci el araç alacaksam ekonomi ve bütçem doğrultusundadır. LPG takıp bineceğim için atmosferik.

    Nasıla birileri sıfır atmosferik alıyor. Garantileri bitince alır LPG takar bineriz. Mis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Ne turbo korkusu var be kardeşim 200.000 kmdir kullaniyorum tık yok keyfi yeyer bozulsa da ne olucak 1500 liraya gider yenisini alirim



    1.500 liraya turbo buluyorsan çıka yada yan sanayidir
    bu zamanda 1.500 tl ye sıfır aracın farlarını bile alamazsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    şöyle bir sesi verecek turbo motor azdır ciğerden geliyor maşallah





    sen ciğer görmemişin rx8 videolarına bak hele






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matrix506 -- 2 Ocak 2016; 17:04:39 >




  • Atmosferik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix506

    quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    şöyle bir sesi verecek turbo motor azdır ciğerden geliyor maşallah





    sen ciğer görmemişin rx8 videolarına bak hele












    rx8 in motor enfes ona diyecek sözüm yok ama

    tok gelmiyor ses




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix506

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Ne turbo korkusu var be kardeşim 200.000 kmdir kullaniyorum tık yok keyfi yeyer bozulsa da ne olucak 1500 liraya gider yenisini alirim



    1.500 liraya turbo buluyorsan çıka yada yan sanayidir
    bu zamanda 1.500 tl ye sıfır aracın farlarını bile alamazsın





    Hayır efendim aksine değişken geometreli turbo daha pahali olanı ayrıca turboyu yetkili servisten değil turbo distrübütöründen alacaksın %50 fiyat oynar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atmosferikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk bammmmmmmmmmmmmmmmmm bammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm vericen deviri vericen deviriiiiiiiiiiiiiiii
  • Bi örnek verelim 1.4 (122hp)tsi 6 litre rahat yakar narinliği bakım masrafı turbo bitme olayı var bir örnek daha vereyim 1.6 128 bg (ssangyong motoru)
    Sorunsuzdur (çoğu atmosferik gibi 7 bin çok rahat çevrir varsın 7.5 litre yaksın
    Ben atmosferik diyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülkemizde vergi dilimi 1.6 motora kadar daha makul olduğundan her şartta turbo
  • 2008 honda civic ve 2012 giulietta kullanan birisi olarak turbo diyorum kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşük devirde yüksek güç ve ivmelenme için turbo dizel, yüksek devirlere çıkıp soluksuz hızlanma için turbo benzinli, yok benim ayağımı yerden kessin lpg uyumu olsun benim performansla işim olmaz, gitmesin dersen atmosferik. tabii yüksek hacim atmosferikler meclisten dışarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre4748

    Düşük devirde yüksek güç ve ivmelenme için turbo dizel, yüksek devirlere çıkıp soluksuz hızlanma için turbo benzinli, yok benim ayağımı yerden kessin lpg uyumu olsun benim performansla işim olmaz, gitmesin dersen atmosferik. tabii yüksek hacim atmosferikler meclisten dışarı

    Hocam malaesef modern fındık motorlu çoğu araçta onu yaptıkmı turbo biter yada sıkıntısı çıkar gazlanacaksa kesinlikle atmosferik derim tabi bu lafım performans odaklı kaliteli büyük turbolara değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yıldız tilbe tarzsa turbo farzdır..
  • Devir turbo devri değil hybrid ve elektirikli devri. Turboyla atmosferik arasında atmasferiği seçerim. Tabi hacim büyük olursa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    Devir turbo devri değil hybrid ve elektirikli devri. Turboyla atmosferik arasında atmasferiği seçerim. Tabi hacim büyük olursa.



    2000 cc olursa atmosferik şeçermidiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC


    quote:

    Orijinalden alıntı: matrix506

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Ne turbo korkusu var be kardeşim 200.000 kmdir kullaniyorum tık yok keyfi yeyer bozulsa da ne olucak 1500 liraya gider yenisini alirim



    1.500 liraya turbo buluyorsan çıka yada yan sanayidir
    bu zamanda 1.500 tl ye sıfır aracın farlarını bile alamazsın





    Hayır efendim aksine değişken geometreli turbo daha pahali olanı ayrıca turboyu yetkili servisten değil turbo distrübütöründen alacaksın %50 fiyat oynar



    Yetkili servisten turboyu almayacaksan yan sanayidir o turbo
    Bak yine sözüme geldin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix506

    quote:

    Orijinalden alıntı: meldowkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: matrix506

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    hangisi az yakarsa



    Atmosferik mazda skyactiv VW tsi den daha az yakıyor





    Mazda 3 1.5 skyactive man 5.1 karma
    Vw golf 1.2 tsi man 4.9 karma



    fabrika veriler ne zaman gerçeği de yansıttı da bizlerin haberi mi olmadı
    fabrika verileri hiçbir zaman gerçeği yansıtmaz





    Fabrika verisi sizin ne tüketeceğinizi söylemez, minimum ne tüketeceğinizi söyler. Eğer gaz pedalını bir yerden bir yere gitmek için kullanırsanız çoğu markanın fabrika verisini tutturduğunu görürsünüz. Ama araba dolu, trafik İstanbul trafiği, mesafe 6-7km, sürücü sert kullanınca fabrika verileri hayal oluyor. Sizi bilmiyorum ama dediğim gibi ben çoğu markada fabrika verilerine çok yakın veriler elde ediyorum. Buna çok tartışılan VW dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.