Şimdi Ara

Atmosferik Mi? Turbo Besleme Mi? Yıl Olmuş 2016 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
5
Favori
7.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben atmosferik lpg li kullanıyorum. İnşallah nasip olursa bundan sonraki tercihimi 1.0 veya 1.2 gibi turbo benzinli araçtan yana kullanacağım. Dizele 10 bin hatta daha fazlasını vermek istemiyorum. Turbonun çekişi farklı. Bir de şu var. Arabanın lpg geçiş sıcaklığı minimumda olmasına rağmen 2-3 km gidiyorum ancak geçiyor lpg ye. Benzin de iyice düştü 4.30 lara. Lpg de zamlarla 2,25 en ucuz Eskişehir'de. Velhasıl %35 lere indi tasarruf. 1.2 nin yıllık vergisinin düşüklüğünü de hesaba katarsak benzine doğru kayıyorum. Ancak lpg tehlikeli falan değil, sebep bu değil yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olaya yakit tuketimini katmazsak tabii ki turbosarjli motor derim. Bastimmi gider yokusta tikanmaz surus keyfi yuksektir vs vs.
    Ama ariza durumunu da goz onune almak lazim. Yukarida arkadasin dedigi gibi hareket etmeden once rolantide bekle, fazla sikistirma, stop etmeden once bekle
    Ariza yaptimmi markaya gore degismekle birlikte 1500-3500 tl arasi bir para harcamayi goz onunde bulundur. Vs vs..

    Araba pahali bir zevktir. O yuzden paran varsa turbolu paran yoksa atmosferik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a.gnl -- 1 Ocak 2016; 19:01:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüksek motor hacminde kesinlikle atmosferik, bol silindirli olacak bir de, değmeyin keyfime.

    Ama küçük motorda da her türlü turbo. 1.6 atmosferik motorda ne zevk olacak allasen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nemésis

    Yüksek motor hacminde kesinlikle atmosferik, bol silindirli olacak bir de, değmeyin keyfime.

    Ama küçük motorda da her türlü turbo. 1.6 atmosferik motorda ne zevk olacak allasen.

    Zevkler farkli olabilir. Benim 1.6 lpg li atmosferik motor(vvt-i) uzun yolda 110 120 km hizla 18-20 kurus yaktiginda inanilmaz keyif aliyorum

    Olmaz ama 6 silindirli 2.8 bi arabam olsa bastimmi ucursa bile hic zevk almam niye bastikca cebimdeki parayi ucuruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nemésis

    Yüksek motor hacminde kesinlikle atmosferik, bol silindirli olacak bir de, değmeyin keyfime.

    Ama küçük motorda da her türlü turbo. 1.6 atmosferik motorda ne zevk olacak allasen.

    Zevkler farkli olabilir. Benim 1.6 lpg li atmosferik motor(vvt-i) uzun yolda 110 120 km hizla 18-20 kurus yaktiginda inanilmaz keyif aliyorum

    Olmaz ama 6 silindirli 2.8 bi arabam olsa bastimmi ucursa bile hic zevk almam niye bastikca cebimdeki parayi ucuruyor aslinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mesajlara - vermeyi kaldırmayacaklardı, atmosferikçiler birbirini + lamış.

    2016 senesinde düşük hacimlerde atmosferik nedir, 2000 motor ve altı mutlaka turbolu olmalı, yüksek hacimlerde tabii ki atmosferik.
  • Gücüne torkuna durumuna göre değişir.

    Sıfır araç alacak olursam 1.2 turbo, 1.6 atm arasında atmosferik.(tabii opelin sütçü 1.6 sı olmayacak)

    1.4 turbo 150hp ve üstünde ise turbo daha zevkli olur. 1.6 motora tercih ederim.

    Ancak alınabilecek her turbo motorlu araca ikinci el bir alternatif atmosferik motorlu araç vardır. O yüzden oyum atmosferikten yana.

    234bin km'de 3.0 atmosferik motorlu araç aldım. Motoru saat gibi. Rahat rahat basabiliyor, homurtusunu dinleyebiliyorum. Turbo motorlar onun tadını kolay kolay veremez.
  • Güç isteniyorsa turbo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik-Turbo farkı

     Atmosferik Mi? Turbo Besleme Mi? Yıl Olmuş 2016


     Atmosferik Mi? Turbo Besleme Mi? Yıl Olmuş 2016

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: highgen

    Atmosferik-Turbo farkı

     Atmosferik Mi? Turbo Besleme Mi? Yıl Olmuş 2016


     Atmosferik Mi? Turbo Besleme Mi? Yıl Olmuş 2016


    yani diyosun ki horozun dediği gibi "ben anlamam aga ikisini de ........."

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turbo haram beygirdir ahahhahahhahahahah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erol börek


    quote:

    Orijinalden alıntı: highgen

    Atmosferik-Turbo farkı

     Atmosferik Mi? Turbo Besleme Mi? Yıl Olmuş 2016


     Atmosferik Mi? Turbo Besleme Mi? Yıl Olmuş 2016


    yani diyosun ki horozun dediği gibi "ben anlamam aga ikisini de ........."

    Yoo bize doğal olan makbuldür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tabiki turbo beslemeli
  • 10 sene sonra turbo bozulcak diye atmosferike mi bincem. İkisini de uzun sure kullandim. Turbo guzel bi yenilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    superchargelilar daha bi guzel oluyor

    alt devirlerde kukruyor, ust devirlerde vinliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeopol -- 1 Ocak 2016; 16:00:13 >
  • turbo
  • Turbo güzel bi yenilik denilmesinden trubo diyenlerin bilgisi ortaya çıkıyor.Ne yazıkk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 1 Ocak 2016; 23:10:58 >
  • Turbo motor derim. Çünkü. Alt devirde bayılmaz mükemmel derecede yürür. Yokuştur dağdır bayırdır adamı rahat ettirir.

    Şuan altımda 1.6 GDİ atmosferik motorlu Sportage var. Keşke 1.6 T-GDİ 177Bg olaydı. O zaman ne güzel olurdu anlatamam. Düşünün 1.6 GDİ 135 Bg 4850 devirde 165 Tork verirken T-GDİ 177 Bg 1500 devirde 265 Tork.

    Bu değerleri görüpte halen atmosferik diyen varsa tercih meselesi. Ha bakım masrafları demişsiniz. Turbo ömrü eski Caddy varken 100-120 bin km arası idi ve 1500 liraydı bence şu üsteki değere çok çok fazlası ile değer.

    Birde ekonomi konusuna değineyim.Şuan birçok araca artık Lpg montajı yapılıp ekonomi yapılabiliyor. Turbo direk enjeksiyonlu araçlar dahil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YozgatLee0666 -- 1 Ocak 2016; 23:15:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teorik olarak uzar gider. Biri 3500 cc atmosferik motordan örnek verir biri 10 bin devir ceviren motordan.
    Ama pratikte ortalama bütçeye sahip vatandaşın alacağı araba 1.6 ve altı olur. Onun bile vergisi ebesinin nikahı oldu.
    Bu şartlarda da performans/keyif/konfor/ekonomiklik olarak Optimumu turbolu arabalardir. Sene olmuş 2016 150 nm torka sıkışıp kalmayın artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kompresör yani superchargerli motor o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.