Şimdi Ara

Atmosferik Mi? Turbo Besleme Mi? Yıl Olmuş 2016 (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
5
Favori
7.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Atmosferik tassaruf için uygundur.



    Turbo da ise sürüş keyfi ve araba sürmenin keyfini yaşatır.
  • Atmosferik Lpg'li den sonra dizelin torku çok güzel oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu vakitden sonra bu fiyatlara anca lpg sürülür. 100bin de motor olse bile yine yakitdan ucuza geliyor.



    Benim arac 10 lt yaksa 10000lt 52600 tl yakit yapıyor.

    LPG olsa ort 30000 tl yakar. 22bin . Rektifiye yapsan yine kardasin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Atmosferiğin bakımlarını düzenli yaptır minimum 500 bin gider bi kuruşta para harcamazsın motora ama turboluda en babası 250 binde bi turbo değişimi ister ve turbolu araç kullanımı daha narindir zorlamaya gelmez

    Nerde 500 gidiyormuş atmosferik.

    500 bin bakımları düzgün yapılan bir arabada çok rahat yapılabilir hocam

    çok zor. 2. el aldıklarımı saymıyorum ama sıfırdan aldığım iki atmosferikte de göremedim bu rakamları. ikisi de düzenli bakıma giriyordu. hadi birinde benim hatam oldu ama diğerinde sıfır hata. daha da 500.000 görene rastlamadım. artık zaten o kadar kullanmam. eğer ki bunu da kullanırsam +2 yıl garanti uzatır ve 4. yılın sonunda gazlarım.
  • yeni cikan arabalarda eskiye dönüş var hepsinde 1 litre atmosferik var yada turbo besleme piyasada dizel kalmadi 1.5dci dan başka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Atmosferiğin bakımlarını düzenli yaptır minimum 500 bin gider bi kuruşta para harcamazsın motora ama turboluda en babası 250 binde bi turbo değişimi ister ve turbolu araç kullanımı daha narindir zorlamaya gelmez

    Nerde 500 gidiyormuş atmosferik.

    500 bin bakımları düzgün yapılan bir arabada çok rahat yapılabilir hocam

    çok zor. 2. el aldıklarımı saymıyorum ama sıfırdan aldığım iki atmosferikte de göremedim bu rakamları. ikisi de düzenli bakıma giriyordu. hadi birinde benim hatam oldu ama diğerinde sıfır hata. daha da 500.000 görene rastlamadım. artık zaten o kadar kullanmam. eğer ki bunu da kullanırsam +2 yıl garanti uzatır ve 4. yılın sonunda gazlarım.

    98 yılında laguna almıştık 2.0 benzinli 300 küsür bine yaklaşıyordu sattığımızda arabayı 10 seneden fazla kullandık ve bize açtığı tek masraf devirdaim sisteminde bi arıza olmuştu o zamanın parasıyla 1000 tl ye yaptırmıştık onun dışında hep rutin bakımlar


    Lagunadan sonra passat aldık 1.6 fsi 4-5 yıl kullandık tek bir kuruş masraf etmedik satarken 250 bine geliyordu araç

    Şuan 520d var e60 240 küsür binde turbo değişim sinyallerini veriyor bariz bir şekilde ha turboyu değiştirsek eminim bu aracın motoruda öyle çok büyük bir sorun çıkarmayacak ama benim bu bahsettiğim kilometreler atmosferikler için hiçbir şey araştırabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Atmosferiğin bakımlarını düzenli yaptır minimum 500 bin gider bi kuruşta para harcamazsın motora ama turboluda en babası 250 binde bi turbo değişimi ister ve turbolu araç kullanımı daha narindir zorlamaya gelmez

    Nerde 500 gidiyormuş atmosferik.

    500 bin bakımları düzgün yapılan bir arabada çok rahat yapılabilir hocam

    çok zor. 2. el aldıklarımı saymıyorum ama sıfırdan aldığım iki atmosferikte de göremedim bu rakamları. ikisi de düzenli bakıma giriyordu. hadi birinde benim hatam oldu ama diğerinde sıfır hata. daha da 500.000 görene rastlamadım. artık zaten o kadar kullanmam. eğer ki bunu da kullanırsam +2 yıl garanti uzatır ve 4. yılın sonunda gazlarım.

    98 yılında laguna almıştık 2.0 benzinli 300 küsür bine yaklaşıyordu sattığımızda arabayı 10 seneden fazla kullandık ve bize açtığı tek masraf devirdaim sisteminde bi arıza olmuştu o zamanın parasıyla 1000 tl ye yaptırmıştık onun dışında hep rutin bakımlar


    Lagunadan sonra passat aldık 1.6 fsi 4-5 yıl kullandık tek bir kuruş masraf etmedik satarken 250 bine geliyordu araç

    Şuan 520d var e60 240 küsür binde turbo değişim sinyallerini veriyor bariz bir şekilde ha turboyu değiştirsek eminim bu aracın motoruda öyle çok büyük bir sorun çıkarmayacak ama benim bu bahsettiğim kilometreler atmosferikler için hiçbir şey araştırabilirsin

    500.00 diyordun ama verdiğin örnekler max. 300bin. zaten yeni nesil motorlar için 300-400bin normal. ama yine de türkiye şartlarında en az yarısı bu km.leri de göremiyor. benim gözlemlerim de böyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Atmosferiğin bakımlarını düzenli yaptır minimum 500 bin gider bi kuruşta para harcamazsın motora ama turboluda en babası 250 binde bi turbo değişimi ister ve turbolu araç kullanımı daha narindir zorlamaya gelmez

    Nerde 500 gidiyormuş atmosferik.

    500 bin bakımları düzgün yapılan bir arabada çok rahat yapılabilir hocam

    çok zor. 2. el aldıklarımı saymıyorum ama sıfırdan aldığım iki atmosferikte de göremedim bu rakamları. ikisi de düzenli bakıma giriyordu. hadi birinde benim hatam oldu ama diğerinde sıfır hata. daha da 500.000 görene rastlamadım. artık zaten o kadar kullanmam. eğer ki bunu da kullanırsam +2 yıl garanti uzatır ve 4. yılın sonunda gazlarım.

    98 yılında laguna almıştık 2.0 benzinli 300 küsür bine yaklaşıyordu sattığımızda arabayı 10 seneden fazla kullandık ve bize açtığı tek masraf devirdaim sisteminde bi arıza olmuştu o zamanın parasıyla 1000 tl ye yaptırmıştık onun dışında hep rutin bakımlar


    Lagunadan sonra passat aldık 1.6 fsi 4-5 yıl kullandık tek bir kuruş masraf etmedik satarken 250 bine geliyordu araç

    Şuan 520d var e60 240 küsür binde turbo değişim sinyallerini veriyor bariz bir şekilde ha turboyu değiştirsek eminim bu aracın motoruda öyle çok büyük bir sorun çıkarmayacak ama benim bu bahsettiğim kilometreler atmosferikler için hiçbir şey araştırabilirsin

    500.00 diyordun ama verdiğin örnekler max. 300bin. zaten yeni nesil motorlar için 300-400bin normal. ama yine de türkiye şartlarında en az yarısı bu km.leri de göremiyor. benim gözlemlerim de böyle.

    https://forum.donanimhaber.com/atmosferik-motor-un-omru-ne-kadar--83262031 baştan sona oku konuyu aydınlanırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    TURBO KULLANMAK GUNAHTIR
    TURBO HARAM BEYGIRDIR!!

  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.