Şimdi Ara

Atiker microfast lütfen bakın !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ustalarım fikrinize ihtiyacım var yoksa kafayı yiyecem. 2001 model 1.6 102 bg bora aracım var. İlk aldığımda üzerinde sorunları bitmeyen brc vardı. 1 ay önce söktürüp atiker microfast taktırdık. Sorunlarıma gelince motor soğukken rolantide lpg geçişte devir düşüp stop ediyor gaz yemede problem oluyor ısınınca sorun kalmıyor. Sabahları ilk marş sıkıntılı. Lpg ci ayarlara girdiğinde aklımda kalanlar var.
    Nozzle ölçümü göstergesi çok küçük seviyesnin sonundaydı
    Gaz basıncını 0.90 gördüm
    Benzin ms 3.5 gibi
    Lpg ms 7.5 civarlarındaydı. ( bu değerler araç sıcaakken ve rolantideydi)

    Takan kişiye karışmamak için konuşmadım ama bana pek mantıklı gelmedi. Sizce bu işin ideali derdime derman olabilecek ne yapılmalı Allah rızası için yol gösterin. Para verip sistemi yeniledik ama yine hüsran :((



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi excellent56 -- 6 Temmuz 2015; 2:21:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • excellent56 E kullanıcısına yanıt
    aslında ayarla bütün sorunların bence düzelir.biraz meraklıysan buradanhttp://www.mscsi.net/destek/index.php kablo alıp kendin uğraş ben 5-6 yıl önce buradan aldım kendim yapıyorum.basıncını 1,1 yapıp yeniden kalibrasyonla sorunların düzelir bence.eğer benzin eft -ltf değerlerin bozulmamışsa tabi
  • @murataycicek
  • Enjeksiyon suresi cok yuksek.

    3 ohm enjektorler ile 3.5 ms kadar dengeli calisabiliyor

    7.5 ms , 3.5 ms dusurmek icin, nozzle 2.5 mm delinmeli. İlla 3.5 olmasi sart degil 3.5-3.7 ms arasi iyidir.

    Ornek olmasi acisindan

    Brc kitli turuncu enjektor takili 1.6 motorlarin rolanti sureleri 2.5-3 ms arasinda gezer. Dolayisiyla ariza isigi riski oldukca dusuktur.

    Enjeksiyon suresini dusurunce lft ve sft sifirlamak icin lpg programinda ayar yapmak gerekir. Bunun icin lft sft gosterecek ek bir cihaz gerekiyor microfast te veya aeb eculu OBD olmayan tum kitlerde.

    Lft sifirlayacak sekilde ayar yapinca sorun kalmamasi lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excellent56

    Merhaba ustalarım fikrinize ihtiyacım var yoksa kafayı yiyecem. 2001 model 1.6 102 bg bora aracım var. İlk aldığımda üzerinde sorunları bitmeyen brc vardı. 1 ay önce söktürüp atiker microfast taktırdık. Sorunlarıma gelince motor soğukken rolantide lpg geçişte devir düşüp stop ediyor gaz yemede problem oluyor ısınınca sorun kalmıyor. Sabahları ilk marş sıkıntılı. Lpg ci ayarlara girdiğinde aklımda kalanlar var.
    Nozzle ölçümü göstergesi çok küçük seviyesnin sonundaydı
    Gaz basıncını 0.90 gördüm
    Benzin ms 3.5 gibi
    Lpg ms 7.5 civarlarındaydı. ( bu değerler araç sıcaakken ve rolantideydi)

    Takan kişiye karışmamak için konuşmadım ama bana pek mantıklı gelmedi. Sizce bu işin ideali derdime derman olabilecek ne yapılmalı Allah rızası için yol gösterin. Para verip sistemi yeniledik ama yine hüsran :((

    merhaba,
    volkswagen gibi hassas motorlarda güzel bir montaj sorunları en aza indirir,sizin ayar sorununuz var gibi gözüksede aslında montajda sorun olabilir, onun için kablo,cihaz alırım bunu düzeltirim fikri işe yaramayabilir ve montajı yapan bayiyi bunu çözmekten kurtarabilir ve kurcaladın diye garantiden çıkarabilir. onun için benim size tavsiyem gayet basit olacak arabayı sabah yapan ustanın dükkanına çek ve bu sorunumu hallet ustacım de bir gün gerekirse fazladan kalsın ama sabahki problemi çöz arabamı bana teslim et diyin.
    olumsuz bir cevap alırsanda yapacağın iş atiker a.ş. konya müşteri hizmetlerini ara ve durumu bildir onlar gereğini yaparlar merak etme selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin usta lpg

    quote:

    Orijinalden alıntı: excellent56

    Merhaba ustalarım fikrinize ihtiyacım var yoksa kafayı yiyecem. 2001 model 1.6 102 bg bora aracım var. İlk aldığımda üzerinde sorunları bitmeyen brc vardı. 1 ay önce söktürüp atiker microfast taktırdık. Sorunlarıma gelince motor soğukken rolantide lpg geçişte devir düşüp stop ediyor gaz yemede problem oluyor ısınınca sorun kalmıyor. Sabahları ilk marş sıkıntılı. Lpg ci ayarlara girdiğinde aklımda kalanlar var.
    Nozzle ölçümü göstergesi çok küçük seviyesnin sonundaydı
    Gaz basıncını 0.90 gördüm
    Benzin ms 3.5 gibi
    Lpg ms 7.5 civarlarındaydı. ( bu değerler araç sıcaakken ve rolantideydi)

    Takan kişiye karışmamak için konuşmadım ama bana pek mantıklı gelmedi. Sizce bu işin ideali derdime derman olabilecek ne yapılmalı Allah rızası için yol gösterin. Para verip sistemi yeniledik ama yine hüsran :((

    merhaba,
    volkswagen gibi hassas motorlarda güzel bir montaj sorunları en aza indirir,sizin ayar sorununuz var gibi gözüksede aslında montajda sorun olabilir, onun için kablo,cihaz alırım bunu düzeltirim fikri işe yaramayabilir ve montajı yapan bayiyi bunu çözmekten kurtarabilir ve kurcaladın diye garantiden çıkarabilir. onun için benim size tavsiyem gayet basit olacak arabayı sabah yapan ustanın dükkanına çek ve bu sorunumu hallet ustacım de bir gün gerekirse fazladan kalsın ama sabahki problemi çöz arabamı bana teslim et diyin.
    olumsuz bir cevap alırsanda yapacağın iş atiker a.ş. konya müşteri hizmetlerini ara ve durumu bildir onlar gereğini yaparlar merak etme selamlar

    Metin usta rolantide 7.5 ms lpg normal mi?

    Normal degil diyorsan, bunu boyle yapan yer duzeltebilir mi?

    Git gel git gel kim verecek bu yakit paralarini ve bosa gecen zamani?

    İsrarla anlamadiginiz nokta insanlara kablo aldiran kendi sorununu kendi cozmeye iten isini bilmeyen lpg servisleri.

    Ben ilk lpg li aracima taktirirken 2.0 vectra, kutudan cikan 1.8 mm nozzle i bir guzel takti. Rolantide lpg suresi 9 ms idi :)

    Takan kisiye normal mi bu dedim, oda cok biliyosan gel kendin yap dedi :) ben zaten konuyu arastirmistim onceden kablomuda almistim. Eve gittim ertesi aksam, enjektor uzerinden nozzle lari soktum buyutup yerine taktim. Basincida ayarlayarak enjeksiyon suresini dusurdum. Sonrasinda da arabami sorunsuz kullandim

    Simdi sana soruyorum, ben sorunumu bu bayi ile cozebilirmiydim sence? İsin icinden cikamayinca araba eski sorunlu diyecek :)

    Adam enjeksiyon suresinin ne oldugunu bilmiyorki duzeltebilsin.

    O yuzden zaten toplasan 100 tane adam vardir kablosunu alip kendi ugrasan, onlarinda 99 u mecbur kalmistir, kablo alanlara kendi ugrasanlara ugrasmayin, gidin bayi yapsin demeyin.. Hic bir faydasi olmuyor cunku..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tabiki normal değil ama, tesisatta veya montajdada hata varsa bu değere çıkar hatta bu değeri geçerde,aeb eculer her zaman nozul küçük dediği zaman nozul küçük demek değildir,
    ben kablo almasına neden karşı çıkayım ?kendimde kablo satmaktayım.! ama bu en son çaredir. benim düşüncem kitin yeni taktırması ve garantisi olmasıdır, yetkili atiker servisinde takıldıysa müşterinin sorunu çözecekler, çözülmezse atikeri haberdar edecek, ha yok ben kendi sorunumu çözeceğim diyorsada elini tutan yok :) bilmem anlatabildimmi ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Açıkçası taktığım yere güvenim yok. Ama dediğinizi yaptım götürdüm arabayı bıraktım. Kaçlık noZul taktınız 1.8 dedi küçük değil mi dedim yok dedi biz bunu 1.8 motorda bile sorunsuz kullanıyoruz dedi. Ertesi gün gittim sorun yok dedi ne yaptınız dedim nozulu biraz büyüttük dedi. Sanırım 2.0 mm yapmış. Sonra eve dönünce arkadaşım kablosuyla baktık lpg enk 6.5 civarına düşmüş ama anlayamadığım gaz basıncı 0.82 civarında. Bana hiç mantıklı gelmedi. Elimde kablo var ama basınç ayarıyla oynamanın pek iyi olmadığını diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz herhalde atiker bayisinde taktırmadınız öyle anlaşılıyor neyse şimdi basınç olayına gelelim mevcut basınç çok düşük performans ve yakıt tasarrufu için
    1,00 bar a getirin 4 alyan ile regülatörün göbekte basınç aya vanası var arkadaşının kablosu ile bağlan ve araç lpg de çalışırken onu yavaşça çevir basınç düşerse ters tarafa doğru çevir arttırarak 0,99- 1.00 civarına gelsin ondan sonra araca tekrar otomatik kalibrasyon yaptır. olay tamam
  • Valla ustam sözde atiker bayisi ama çoluk çocuk bakıyor işlere. Basınç çok düşük değil mi diyorum sallama cevaplar veriyor. Başkada bayi yok burda küçük yer. Sizce nozzle ları 2.5 mm deldirmelimiyim yoksa fazla mı olur. Sanırım en son nozulları 2mm yapmıştı şuan lpg enj süresi 6.5 civarı. Araç 2001 model vw bora 1.6 sr motor 8v.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayır önce dediğimiz gibi reg.basıncını düzelt ve kalibrasyon yapın sonra sabah olan probleminizin sona erip ermediğine bakın tamamsa öylece bırak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin usta lpg

    hayır önce dediğimiz gibi reg.basıncını düzelt ve kalibrasyon yapın sonra sabah olan probleminizin sona erip ermediğine bakın tamamsa öylece bırak.

    Ustam çok sağol son bir sorum olacak. Motor soğukken lpg ye geçtiğinde lok lok lok ses geliyor gaz verirsem bu ses orantılı olarak artıyor ve 15-20 sn sonra kesiliyor. Bu ses geldiğinde regülatöre dokunduğumda her ses geldiğinde regülatörde elimle hissediyordum vuruntu gibi. Sorun ne olabilir acaba gaz akışında bi problem mi yoksa regülatör mü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sesi yaptıran boğaz kelebeği olabilir, bir ara adaptasyon yaptırın,
  • Microfast sistem nasıl arkadaşlar iyimi 97 corolla ya taktırmayı düşünüyorum , fast sistemle aynımı bu_?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ukayl06 -- 23 Mart 2016; 15:57:57 >
  • Uyar hocam, nozzle ölçüsü uygun kullanılırsa keyifle kullanırsınız.

    Motor

    1.3 lt ise 2.2 mm
    1.6 lt ise 2.5 mm

    Nozzle kullanılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.