|
Arkadaşlar. Rog strix 3060v2 ekran karti alıp anakarta taktim fakat görüntü alamadım. 18 temmuzda RMA oluşturup anakartı servise gönderdim. Anakart i kargodan aldim kurulum yapacağım sırada işlemci pinlerinin 2ad kırık olduğunu fark ettim. Asusu hemen aradım durumu izah ettim. Fotoğraf istedi gönderdim. Ertesi gün asus aradı onarım için karti göndermemi istedi. (Yaptıkları işlem biosu güncelleyip gönderdiler) Bende haklı olarak onarım yapılmasını değil bire bir değişim yapilmasini istediğimi söyledim. Karti gönderin değerlendirme yapıldıktan sonra karar verilir dedi. Bende karti gönderdim bugün sitede sorgulama yaptığımda şu şekilde bir yazı gördüm. ONARIM DURUMU Onarıma devam edebilmek için tamir ücretini onaylamanız gerekiyor. Konu hakkında bilgi vermek için telefon veya e-posta üzerinden sizinle iletişime geçilecektir. Bu arada bios güncellemesini kendim yapmıştım. Ve anakartı dahili gpu dan 2 ay kadar kullandım. Resimde görüldüğü gibi static poşeti de yırtmış lar. Pinleride kırmışlar. Asus hala aramadı. Bu durumda ne yapmam gerekiyor. Anakart modeli rog strix z690 f gaming Konuyu öne çıkaran ve yorum yapan herkese teşekkür ediyorum. . GÜNCELLEME.. 23/082022 saat 12.07 de 0216 524 30 30 Numaralı asus müşteri hizmetlerinden arandim. 250 tl karşılığında soketin değişeceğini söyledi. Bende kabul etmedim ve itiraz hakkımı kullandım. Tekrar dönüş yapacağını söyledi. 25/08/2022 Sabah tekrar arandim. Garanti kapsamında onarım yapılacağını söyledi. Değişim yapılmayacak galiba. ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsane_300 -- 29 Ağustos 2022; 9:26:39 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






