Şimdi Ara

[ASUS ROG Swift PG278Q] Kişisel İnceleme/Deneyim - Sorun/Cevap (67. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.338
Cevap
13
Favori
53.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar

    ASUS ROG Swift PG278QR - 659€ (Aktif Gönderimi Yok)

    veya

    Acer Predator XB271HUA - 598€

    arasında kaldım. Hangisini önerirsiniz. Forumda ikili arasında kalmış arkadaş var mıdır ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ScriptKidie -- 26 Nisan 2017; 14:45:3 >
  • Selamlar herkese,

    Uzun süredir kullandığım Asus PG278Q cihazımda bir süre sonra oyun tabiriyle aim dediğimiz kısımda (yani tam ortasında) ölü/sıkışmış piksel meydana geldi ve sol çerçevesinde yukarıdan aşağı 1cm genişliğinde ışık sızması meydana geldi. Konu ile ilgili Vatan Bilgisayar aracılığı ile Teknik Servise gönderdim cihazı.

    Şuan ki süreci paylaşıyorum sizlerle.

    quote:

    Merhaba Can Bey,
    Talebiniz için teşekkür ederiz.

    FBLM-------- seri numaralı ürününüz ile ilgili onarım merkezimizde uzman teknisyenlerimizin yapmış olduğu incelemelerde, ürününüzde donanımsal herhangi bir arıza tespit edilmemiştir. Ekran aydınlatması ve renkleri olması gereken değerlerdedir. Mümkün olan en yüksek standartlara rağmen, ince film transistörlü (TFT) sıvı kristal ekranların (LCD) karmaşık üretim süreci hafif görsel kusurlar üretebilmektedir. Bu görsel kusurlar Ürününüzün genel performansını olumsuz şekilde etkilemez.

    Bununla beraber, ASUS aşağıdaki koşullarda ASUS Ürününüzün TFT LCD ekranı için garanti hizmeti sağlar:

    3 parlak piksel, 5 koyu piksel veya toplam 8 parlak ve/veya koyu piksel.
    • Bitişik 2 parlak piksel veya bitişik 2 koyu piksel
    • 15 mm’lik çap içerisinde 3 parlak ve/veya koyu piksel.

    (Not: Parlak piksel, siyah arka plan üzerinde beyaz ya da alt pikseldir. Koyu piksel, siyah dışında renkli bir arka plan üzerinde siyah ya da alt pikseldir)

    ASUS ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri
    Burak T.
    Kolay linkler – tarayıcınızın adres çubuğuna yazınız:
    qr.asus.com/tamir (onarım talebi)
    qr.asus.com/durum (onarım durumu)


    Buna istinaden cevabım aşağıdaki gibi olmuştur.

    quote:

    Merhaba,

    Siz şimdi 3000TL verdiğim monitörde sol panelin köşesinde yukarıdan aşağı full ışık sızması belirtmeme rağmen, ayrıca tam ortasındaki ölü/sıkışmış piksele rağmen cihazın normal şartlara göre çalıştığını ve hiçbir probleminin olmadığını belirtiyorsunuz öyle mi?

    Evet cihaz çalışıyor. Fakat beni rahatsız ediyor. 3 adet ölü/sıkışmış piksel neyi ifade eder ki? Örnek vermem gerekirse hiç görünmeyen bir köşesinde 3 adet belirtilen ölü/piksel olsa değişime ya da onarıma tabii olacaktı fakat tam ortasındaki ölü/sıkışmış piksel beni rahatsız etmesine rağmen bu ne değişime ne de onarıma tabii tutulmuyor. Kalite anlayışınızı ve yardımcı olma anlayışınızı ben çok kötü buldum.

    Nasıl yani şimdi monitörü elektriğe bağlayıp "Hayır bunda bir şey yok ki" mi dediniz kendi aranızda? Bu şekilde mi ilerliyor süreciniz? Karanlık odaya soktunuz mu hiç cihazı? Baktınız mı dediğim köşede ki hataya?

    Ayrıca "Mümkün olan en yüksek standartlara rağmen, ince film transistörlü (TFT) sıvı kristal ekranların (LCD) karmaşık üretim süreci hafif görsel kusurlar üretebilmektedir." belirtmiş olduğunuz şu yazı üretimlerin hatalı olabileceğini öne sürmektedir ki bu cihaz da böyledir. Bunu alenen kabul etmiş oluyorsunuz bu yazdığınız yazı ile fakat hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorsunuz. Ben size gönderdiğim cihazı, birincisi tutum ve tavrınızdan dolayı ikincisi ise kusurları normal görmenizden dolayı kesinlikle kabul etmeyeceğim.

    Siz insanı resmen bir daha Asus marka bir cihaz almamaya yönlendiriyorsunuz. 200-300 TL' lik bir cihaz mı ki bu es geçeyim, boşver diyeyim? Ben bu cihaza kusursuz olması için 3000TL gibi yüklü bir miktar ödedim .

    Gereğinin tutarlı bir şekilde yerine getirilmesini, aksi takdirde yukarıdaki belirtilen kırmızı yazı ile her türlü hukuki yollara başvuracağımı ve bir daha ne kendimin ne de çevremin Asus marka hiçbir cihazı kullanmasına izin vermeyeceğimi bildirmek istiyorum.

    Şikayetimi yurtdışı Asus olmak üzere her yere de bildireceğim.

    Bilginize.
    İyi çalışmalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can Coşkun

    Selamlar herkese,

    Uzun süredir kullandığım Asus PG278Q cihazımda bir süre sonra oyun tabiriyle aim dediğimiz kısımda (yani tam ortasında) ölü/sıkışmış piksel meydana geldi ve sol çerçevesinde yukarıdan aşağı 1cm genişliğinde ışık sızması meydana geldi. Konu ile ilgili Vatan Bilgisayar aracılığı ile Teknik Servise gönderdim cihazı.

    Şuan ki süreci paylaşıyorum sizlerle.

    quote:

    Merhaba Can Bey,
    Talebiniz için teşekkür ederiz.

    FBLM-------- seri numaralı ürününüz ile ilgili onarım merkezimizde uzman teknisyenlerimizin yapmış olduğu incelemelerde, ürününüzde donanımsal herhangi bir arıza tespit edilmemiştir. Ekran aydınlatması ve renkleri olması gereken değerlerdedir. Mümkün olan en yüksek standartlara rağmen, ince film transistörlü (TFT) sıvı kristal ekranların (LCD) karmaşık üretim süreci hafif görsel kusurlar üretebilmektedir. Bu görsel kusurlar Ürününüzün genel performansını olumsuz şekilde etkilemez.

    Bununla beraber, ASUS aşağıdaki koşullarda ASUS Ürününüzün TFT LCD ekranı için garanti hizmeti sağlar:

    3 parlak piksel, 5 koyu piksel veya toplam 8 parlak ve/veya koyu piksel.
    • Bitişik 2 parlak piksel veya bitişik 2 koyu piksel
    • 15 mm’lik çap içerisinde 3 parlak ve/veya koyu piksel.

    (Not: Parlak piksel, siyah arka plan üzerinde beyaz ya da alt pikseldir. Koyu piksel, siyah dışında renkli bir arka plan üzerinde siyah ya da alt pikseldir)

    ASUS ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri
    Burak T.
    Kolay linkler – tarayıcınızın adres çubuğuna yazınız:
    qr.asus.com/tamir (onarım talebi)
    qr.asus.com/durum (onarım durumu)


    Buna istinaden cevabım aşağıdaki gibi olmuştur.

    quote:

    Merhaba,

    Siz şimdi 3000TL verdiğim monitörde sol panelin köşesinde yukarıdan aşağı full ışık sızması belirtmeme rağmen, ayrıca tam ortasındaki ölü/sıkışmış piksele rağmen cihazın normal şartlara göre çalıştığını ve hiçbir probleminin olmadığını belirtiyorsunuz öyle mi?

    Evet cihaz çalışıyor. Fakat beni rahatsız ediyor. 3 adet ölü/sıkışmış piksel neyi ifade eder ki? Örnek vermem gerekirse hiç görünmeyen bir köşesinde 3 adet belirtilen ölü/piksel olsa değişime ya da onarıma tabii olacaktı fakat tam ortasındaki ölü/sıkışmış piksel beni rahatsız etmesine rağmen bu ne değişime ne de onarıma tabii tutulmuyor. Kalite anlayışınızı ve yardımcı olma anlayışınızı ben çok kötü buldum.

    Nasıl yani şimdi monitörü elektriğe bağlayıp "Hayır bunda bir şey yok ki" mi dediniz kendi aranızda? Bu şekilde mi ilerliyor süreciniz? Karanlık odaya soktunuz mu hiç cihazı? Baktınız mı dediğim köşede ki hataya?

    Ayrıca "Mümkün olan en yüksek standartlara rağmen, ince film transistörlü (TFT) sıvı kristal ekranların (LCD) karmaşık üretim süreci hafif görsel kusurlar üretebilmektedir." belirtmiş olduğunuz şu yazı üretimlerin hatalı olabileceğini öne sürmektedir ki bu cihaz da böyledir. Bunu alenen kabul etmiş oluyorsunuz bu yazdığınız yazı ile fakat hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorsunuz. Ben size gönderdiğim cihazı, birincisi tutum ve tavrınızdan dolayı ikincisi ise kusurları normal görmenizden dolayı kesinlikle kabul etmeyeceğim.

    Siz insanı resmen bir daha Asus marka bir cihaz almamaya yönlendiriyorsunuz. 200-300 TL' lik bir cihaz mı ki bu es geçeyim, boşver diyeyim? Ben bu cihaza kusursuz olması için 3000TL gibi yüklü bir miktar ödedim .

    Gereğinin tutarlı bir şekilde yerine getirilmesini, aksi takdirde yukarıdaki belirtilen kırmızı yazı ile her türlü hukuki yollara başvuracağımı ve bir daha ne kendimin ne de çevremin Asus marka hiçbir cihazı kullanmasına izin vermeyeceğimi bildirmek istiyorum.

    Şikayetimi yurtdışı Asus olmak üzere her yere de bildireceğim.

    Bilginize.
    İyi çalışmalar.


    Hocam bilginiz olsun benim bildigim ölü veya sıkışmış pixel oldugu sürece, sayısı mühim değil tüketici mahkemesinde dava lehinize sonuçlanır aklınızda olsun. https://youtu.be/7LHfVbwX7x8?t=1615 26:55 dakikasında bahsediliyor.

    Bu arada aldığım günden beri bende ekran ortasında sıkışmış pixel var. Sadece siyah fonda soluk yeşil olarak görünüyor. Rahatsız edicek düzeyde olmadıgı için kabullendim. Sırf 1 ay monitörsüz kalmamak ve yaşadıgınız şu süreçdeki gibi keyfim kaçmasın diye.

    Monitör bende 1,5 senedir var. İki kez masamı sarstığım için, ekranın sol alt kısmında titreşimden dolayı anlık ölü pixel oluştu ekran çerçevesine parmagimla bir kaç kez tıklaktınca düzelmişliği var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TimFx -- 27 Nisan 2017; 13:54:8 >




  • Bu monitörü almayı düşünüyorum fakat Input Lag çok kafama takılıyor.
  • TimFx kullanıcısına yanıt
    Yok ya ben taktım kafayı bunlara. Terbiyesizler ya. Kusur var dediğim yerlere bakmadılar bile adım gibi eminim. Bunun peşine düşeceğim aynısı Apple cihazımda başıma geldi sonuna kadar gidip yeni cihazı aldım. Normalde hakkımı her türlü mecradan arıyorum ama bunlara karşı çok sert davranacağım her aşamasında.


    Benim ölü/sıkışmış piksel diye tabir ettiğim sizinkinin aynısı bir anda oluştu zaten ya böyle köşelerde diplerde olsa umrumda olmaz ama oyuna girerken siyah ekranda gözüme çarpıyor. Rahatsız ediyor beni.

    Ayrıca sol çerçevede yukarıdan aşağı özellikle yarıdan aşağısında bildiğin siyahta grilik var bunu nasıl görmezden geldiler anlamış değilim.
  • Asus'un bana yaşattıklarını daha önceki sayfalarda açıklamıştım. Tüketici mahkemesine gitmiştim, çizip ekranı bana gönderdiler diye, sonra o davayı kazanmıştım, sonra vatan açmıştı dava, 2 yıl sonunda Vatan'ı da yendik, çizdikleri monitörün parasını çatır çatır alacağım. Haksızlık yapılıyorsa gidin dava edin, kesin kazanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    Asus'un bana yaşattıklarını daha önceki sayfalarda açıklamıştım. Tüketici mahkemesine gitmiştim, çizip ekranı bana gönderdiler diye, sonra o davayı kazanmıştım, sonra vatan açmıştı dava, 2 yıl sonunda Vatan'ı da yendik, çizdikleri monitörün parasını çatır çatır alacağım. Haksızlık yapılıyorsa gidin dava edin, kesin kazanırsınız.

    Vatan sana niye açıyorki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -SKYNET-


    quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    Asus'un bana yaşattıklarını daha önceki sayfalarda açıklamıştım. Tüketici mahkemesine gitmiştim, çizip ekranı bana gönderdiler diye, sonra o davayı kazanmıştım, sonra vatan açmıştı dava, 2 yıl sonunda Vatan'ı da yendik, çizdikleri monitörün parasını çatır çatır alacağım. Haksızlık yapılıyorsa gidin dava edin, kesin kazanırsınız.

    Vatan sana niye açıyorki?

    Parayı "tahsil" eden Vatan, paranı almak için Önce Asus'a açıyorsun ürün bozuk diye, tüketici mahkemesi "aa bozuk" derse, sen paranı almak için Vatan'a dava açıyorsun, kazanıyorsun, vatan parayı vermemek için kıvranıyor, bir yol, çakallık arıyor tabi ki bulamıyor. Asus'dan da parayı almak için dava açması gerekiyor diyenler var ama ona pek inanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci


    quote:

    Orijinalden alıntı: -SKYNET-


    quote:

    Orijinalden alıntı: vbalikci

    Asus'un bana yaşattıklarını daha önceki sayfalarda açıklamıştım. Tüketici mahkemesine gitmiştim, çizip ekranı bana gönderdiler diye, sonra o davayı kazanmıştım, sonra vatan açmıştı dava, 2 yıl sonunda Vatan'ı da yendik, çizdikleri monitörün parasını çatır çatır alacağım. Haksızlık yapılıyorsa gidin dava edin, kesin kazanırsınız.

    Vatan sana niye açıyorki?

    Parayı "tahsil" eden Vatan, paranı almak için Önce Asus'a açıyorsun ürün bozuk diye, tüketici mahkemesi "aa bozuk" derse, sen paranı almak için Vatan'a dava açıyorsun, kazanıyorsun, vatan parayı vermemek için kıvranıyor, bir yol, çakallık arıyor tabi ki bulamıyor. Asus'dan da parayı almak için dava açması gerekiyor diyenler var ama ona pek inanmıyorum.

    Yani Vatan sana değil, Asusa dava açıyor diyorsun? Orasında bir anlaşmazlık olduda.:) Bildiğim kadarıyla 3500tlnin üzerindeki ürünler için tüketici hakem heyeti ilgilenmiyor, tüketici mahkemelerine başvuruyorsun. Peki orda işler nasıl nasıl yürüyor, avukat tuttun mu bir ön ödeme yaptın mı?
    Aslında yaşadığın sorunu, başından geçen işlemleri, sonuçları falan anlatan bir konu açsan, en azından insanlar biraz bilgilenir, bu konularda haklarını arama yönünden daha bilinçli olur bence. :) Çoğu kişi ya ek masraf verirsem, ya dava parası, avkat parası vs bana yıkılırsa diye korkuyor. Olursa kötü tabi bir şey diyemeyiz. Diğer kesimde uğraşacak sağduyu yok ya da zamanları...Bu adamlarda bunları bildikleri için at koşturup dediğini yapıyorlar. Avrupada bence bu konuda bilinçli insan çok olduğu için kanunlar aktif kullanıldığı için işler daha düzgün yürüyor.




  • Konudaki bir cümleniz senelerce aklımda kalmış valla şu RTSS muhabbeti Az önce denedim sanki biraz daha akıcı gibi geldi 165 fps ye sabitledim fakat psikolojik mi daha mı akıcı bilmiyorum. Aslında merak ettiğim şu, konu biraz eski o zaman fast sync gibi özellikler yoktu hala günümüzde bahsettiğiniz akıcılığın yakalanması için RTSS ile fps mi sabitlemek gerekiyor yoksa fast sync gibi fps sabitlemeden yırtılmayı önleyen yazılım bunu hallediyor mu ? Bide hadi cs go da 165 hz ye sabitledik peki Battlefied 1 gibi oyunlarda bunu nasıl yapacağız 165 fps alamıyoruz sonuçta şuan için fast sync ile akışına bırakıyorum
  • Can Coşkun kullanıcısına yanıt
    Asus PG278Q 3 yıl kasa, 3 yıl panel ve 1 yıl sıfır parlak piksel garantili (Zero Bright Dot-ZBD)


    https://www.asus.com/tr/ROG-Republic-Of-Gamers/ROG_SWIFT_PG278Q/HelpDesk_Warranty/






    https://www.facebook.com/asustr/photos/a.120470474674690.31106.112339052154499/880997415288655/





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-84B7F5BB9 -- 11 Temmuz 2017; 14:5:27 >




  • Asusa ve vatana açtığım davaları kazandım 😀 yakında para tahsili için icra başlatacağım vatana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vbalikci kullanıcısına yanıt
    Tebrikler ...
  • Monitör satılıktır. Teklifler PM den.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rezes

    Monitör satılıktır. Teklifler PM den.

    Meraktan soruyorum, yerine ne aldınız ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TimFx -- 16 Ağustos 2017; 22:9:1 >
  • TimFx kullanıcısına yanıt

    .
  • Evet bencede sınırı aşmamak lazım. geçmişteki teknoloji ve günüzmüzdekiler çok farklı.Çeşit ve enstrüman olarak çeşitlilik,güncelleme ile yapılan hata giderimleri sayesinde bunlar hep yaşanabilir.
    Tek sıkıntı ve endişe robot insanların yerini alması ve hayatımıza girmesi.
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.