Şimdi Ara

Astra K dan bir önceki İnsignia'ya geçilir mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
1.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • K kasadan memnun değilsen insignia da tatmin etmez ya passat mondeo, yada premium lara geçeceksin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence sandığınız gibi 7 7.5 değil 8 10 yakacak düşük hızlı şehir içi kullanımında. Bence 508 daha iyi araba. Donanım farklarını es geçerek söylüyorum bunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trim sesi opelin laneti gibidir insigniada sifirmiymiş ses.
    sifir mokka -x daha ertesi gün teste açilacak aracla bir gün onceden teste çiktiğimizda trim sesi vardi sifir vektra b da vardi corsada vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yorumları tek tek okudum teşekkürler yorumlarınız için

    şimdi bagaj yetersiz şu anda evet, henüz çocuk yok idare edilebiliyor ancak yine de dediğim gibi sağa sola giderken ceremesini çekmiyor değilim.

    dediğiniz önerileri dikkate alarak sport donanımlara hiç bakmıyorum öyleyse. sportlarda sunroof var ancak donanım olarak opsiyonlu cosmolar çok daha dolu

    flexride araç sitede sadece 2 tane var, aslında ikisi de km olarak kriterlerim dışında ancak temiz ve bakımlılar.

    önce kendi arabamı satmam lazım tabi bugün bi fotoğrafları çekip ben de atayım bakayım malum siteye.

    yakıtı çok dert etmiyorum. astra k ile aynı motor olmasına rağmen asla aynı performansı alamayacağımı da biliyorum çünkü arada 350 kg fark var. ancak dediğiniz "tank" hissi bambaşka. daha önce 24 saat testinde yaşamıştım gerçekten d segmenti başka keyifli oluyor.

    edit: bu arada kesinlikle yeni insigia konusunda size katılıyorum. araçtaki o tank hissi yok. biraz büyümüş ve oldukça hafiflemiş, muhtemelen performans ve yakıt olarak 1 gömlek üstündür önceki kasadan ancak araca sanki bir ucuzluk gelmiş gibi geliyor bana. dışardan bakınca olan tokluk yok. bir de dediğim gibi full olan excellance donanım dışında arabada halojen far var yav, mercek bile yok, ayıptır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falterubbix -- 15 Ekim 2019; 10:2:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bu araç önceki kasalara göre baya ağırlığı azaldı diye mi bu kadar kalitesizleşti ? Yoksa kullanılan plastik mi baya ucuza kaçılmış ?
    astra K dan bahsediyorsanız sorun işçilikte. kullanılan malzeme kalitesi diğer araçlardan farklı değil. hatta ön konsolun yumuşak plastik kısmı çok da iyi, kapı içlerindeki yumuşak kısımlar başarılı

    sorun içerlerdeki işçilik. km saati olsun, kapı içlerindeki ufak tefek klips tarzı vida soketi tarzı şeyler olsun yalıtım düşünülmemiş. yani silikon veya köpükle araları oynamasın diye doldurulması gereken yerler boş bırakılmış. km saati içi sert plastik ve 2 plastik arası boşluk olunca titreşimde berbat ses yapıyor.

    %90ını düzelttim ancak şu anda ana ekranın yani ön konsolun içinde derinlerden gelen ufak tefek sesler var onları da sökmeye işçiliğim yetmiyor.




  • Hocam 135 - 140 gibi fiyatlara Renault Talisman 1.6DCI Icon da bulabilirsin.Aklının bir köşesinde bulunsun.

    Güncel kasa, tasarımı süper, donanımı çok çok zengin. İçi/bagajı çok geniş, motor 130hp, 320Nm tork, vs. vs. Yakıt tüketimi Insignia'dan en az 1lt. daha düşük şehir içi.

    Insignia da çok iyi bir tercih. 24 saat testinde ben de kullanmıştım, çok beğenmiştim. Yalnız 19 jantlı Sport yerine 18 jantlı Cosmo veya Elit daha mantıklı olur konfor bakımından. Bir de Sport'un pek hoş görünmeyen kumaş koltukları yerine Cosmo/Elit'in parçalı deri koltukları daha kaliteli duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 15 Ekim 2019; 13:41:44 >
  • D segmenti en alınası araç insignia;bende radara 1.6 Turbo benzinli Cosmoları aldım ama fiyatları günden güne artıyor..
    Birde arka daki şaft tüneli sıkıntı yaratabilir..arka koltukta 3 kişi pek rahat edemez gibi..

    Bu arada passat-mondeo-talisman önerenler var ama hiçbirinin otomatiği İNSİGNİA kadar sağlam-sorunsuz-masrafsız değil..

    ben bir öneri olarak belki 1.5 benzinli S 60 önerebilirim..tama otomatik-sorunsuz-ama benzinli..


    Aklımda bir de Civic FK 7 var ama ona bütçe yetmiyor.

    bakalım kısmet..
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Harfiyen katılıyorum. Çok güzel özetlemişsiniz. Bende astra g, insignia 180hp ve şuanda astra k kullanan biri olarak astra g nin bende derin izler bırakan bir araç, insignianın ise gücünden ve hırçınlığından dolayı kendine bağlayan bir araç olduğunu söylemeliyim. Fakat astra k enterasan bir araç ; özellikle yol tutuş konusunda direksiyondakini sınayan, zaman zaman arka itişli gibi davranabilen acayip bir şasesi olduğunu söyleyebilirim. İnsignianın virajlarda tavrı çok netti, ama astra k nın limitleri gerçekten anlamsız derecede yüksek. Yani piste gitseniz sırıtmaz, keşke opel iç trime biraz daha çalışsaymış bu arabada.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.