|
dediğin gibi olucak hocam. |
|
_____________________________
|

|
dediğin gibi olucak hocam. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ghost of Tsushima atmosferini azıcık da olsa yakalayabilirse benim için harika olur. Odyssey ya da Origins ayarında bir oyun olursa benim için başyapıttır. |
|
_____________________________
|
|
Bu oyunun çıkmasını Codename Hexe için istiyorum ben. Bu çıksa da sıra ona gelse. Asıl bomba o olacak. |
|
_____________________________
Bilincin her türlüsü hastalıktır.
|
|
Büyük çaplı bir next-gen AC merak uyandırıcı. AC Origins ve Odyssey'de bile şehirler çok iyi görünüyordu. Red'i düşünemiyorum Fakat feodal dönem uzakdoğu ortamında geçen oyunları sevmiyorum. (Eğer Batılı ögeler veya ciddi fark katan fantastik içerikler yoksa. Red'te pek olmayacak gibi.) O yüzden, benim gibilere uyacak oyun Codename Hexe. Umarım o da tam bir AAA oyun olur. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 18 Şubat 2024; 15:54:8 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
PS5 Pro | LG G4 OLED 65 | Samsung Q990C Soundbar | Samsung Odyssey G7 27 | Creative SBX G6 + Beyerdynamic DT 990 Edition | Galaxy S23 Ultra
|
Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) on XtwitterEXCLUSIVE - Details on Assassin's Creed Infinity's Live Service Hub
https://t.co/3eYtmflwws https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1762241749198512541EXCLUSIVE - Details on Assassin's Creed Infinity's Live Service Hub - Insider Gaming https://insider-gaming.com/assassins-creed-infinty-news/ |
_____________________________
![]() Ain't about money. For Yakuza, it's all about power. Those that lose power have to give way to those that have it | 真島 吾朗
|
|
Assassin's Creed Red Engine, Üs Kurma, Savaş ve Daha Fazlası Hakkında Ayrıntılar. ![]() Geçtiğimiz yıl boyunca bir kayanın altında yaşamadıysanız, Assassin's Creed Red'in önümüzdeki yıl piyasaya sürülecek bir sonraki ana Assassin's Creed oyunu olduğunu biliyorsunuzdur. Resmi olarak, oyunun feodal Japonya'da geçeceği ve Assassin's Creed serisinin ilerlemesi için merkezi bir başlatıcı olan 'Infinity' merkezine bağlı olacağı dışında pek bir şey bilmiyoruz. Öte yandan, sızıntılar ve raporlar, oyunun Naoe ve Yasuke olmak üzere iki kahramanı olacağını ortaya koyan kendi raporumuz da dahil olmak üzere, neler bekleyebileceğimize ışık tuttu. Bugün, Red'in oyun mekaniği ve motoruna biraz daha derinlemesine dalmak istedim, çünkü açıkçası, serinin 'yeni bir dönemi' için inşa ediliyor gibi görünüyor. Başlangıç olarak, Assassin's Creed serisinin bir bütün olarak yeni bir motora geçmesi gerekmiyor, ancak 'Anvil Pipeline' adlı önemli bir evrimini kullanacak. Kaynaklar, Anvil Pipeline'ın çeşitli Assassin's Creed stüdyolarının (ki bunların sayısı oldukça fazla) farklı sürüm ve dallara sahip olmak yerine tek bir daldan çalışmasına olanak tanıdığını açıkladı. Bu da Assassin's Creed'in ileriye dönük olarak ışın izlemeli küresel aydınlatma ve sanal geometri çizgilerinden görsel olarak faydalanacağı anlamına geliyor. Anvil Pipeline'a geçiş, ekiplerin animasyonlar, parkur sistemi, dinamik hava durumu ve daha fazlası dahil olmak üzere serideki her şeyi tamamen elden geçirmeleri gerektiği anlamına geldi. Assassin's Creed Red'deki çatışma bana biraz Valhalla'ya benziyor, ancak kan ve kafa kesme dahil olmak üzere çok daha fazla kan içeriyor olarak tanımlandı. Gizlilik de Red'de önemli bir rol oynuyor, Splinter Cell'e benzer şekilde, oyuncu meşaleleri söndürebilir, uzun otların ve çalıların arasına saklanabilir ve hatta istediği zaman yüzüstü yatabilir. Halka açıklanmaması koşuluyla Insider Gaming'e sağlanan görüntüler Valhalla Yerleşim özelliğinde büyük bir evrim olduğunu da gösterdi. Red'de oyuncular yerleşim yerlerini 'Hideout' adı verilen büyük bir şekilde inşa edebilecekler. Hideout, oyuncunun kendi isteğiyle cephanelik, dojo, alter ve daha fazlasını inşa edebileceği yerdir. Bu binalar da, binanın yerini seçebilmekten, çatı tasarımınızı seçebilmeye, iç düzene ve silah ve zırhlarınızı nerede sergileyebileceğinize kadar özelleştirilebilir. Genel olarak, Assassin's Creed serisi devasa bir sıçrama yapıyor ve ilk bakışımız önümüzdeki aylarda ortaya çıkacak olan Assassin's Creed Red ile olacak. Kaynak : https://insider-gaming.com/assassins-creed-red-exclusive-details/ |
|
_____________________________
|
|
Tester, yeni Assassin's Creed'in Japonya ile ilgili konusu ve oynanışına dair ayrıntıları açıkladı İşte test eden tarafından sağlanan tüm bilgiler, oyunun ana bileşenlerine göre bölünmüştür: Olay örgüsü: -Oyun 1450 ve 1470 yılları arasında geçen bir öğretici göreve sahip olabilir. -Oyun, ara sahnelerle gösterilen birkaç önemli zaman atlaması içeriyor. -Naoi/Naoe'nin (ana karakter) önsözü, gençken bir köyün yakılmasını ve ardından yetişkin olduğu zamana bir zaman atlamasını içerir. -Nedenlerini ve neden Tarikat'ın peşinden gitmek istediğini öğreniyoruz (Tapınakçılar olmalı) -Önsöz, bir savaş çığlığı ve saldırı altındaki küçük bir köye kaydırılan bir kamera ile başlar. Yangın, ölüm ve duman küçük bir köyü doldurur. -Burada ilk kez, daha sonra olay örgüsünün önemli bir parçası olacak bir karakter tanıtılır. Karakterler: -Erkek samuray (Yasuke) klana kabul edilir. -Kadın şinobi (Naoi/Naoe) zaten bir klanın üyesidir (bunun babası Nagato Fujibayashi tarafından yönetilen Iga ninja klanı olduğu zaten bilinmektedir). -Çıkarları belli bir noktaya kadar örtüşür; ortak bir düşmana karşı birlikte çalışırlar, ancak başka türlü bunu yapmazlardı. Assassin's Creed: Codename RED'in oynanışı: -Parkur son 4 oyundan çok daha iyi. -Test eden kişi uygulama seviyesini Unity ile karşılaştırıyor. -Test uzmanının kendini içinde bulduğu bir şehir yoğun nüfuslu ve şehir seviyelerinin tasarımı parkour'a uygun, yere hiç dokunmadan şehirleri dolaşmanıza izin veriyor. -Artık her şeye ve her şeye tırmanamayacağınız için kavrama parkur ve tırmanma için kullanılabilir. -Oyunda parkurla ilgili zorluklar ve bulmacalar yer alacak. -İki kahramanlı sistem Assassin's Creed: Syndicate'ten farklı bir şekilde uygulanıyor. Örneğin, karakterinizi değiştirmek için artık özel bir sığınağa dönmeniz gerekiyor. -Transmog ve NG+ yalnızca lansmandan sonra kullanılabilecek. -Test uzmanı, geliştiricilerden ekibin oyunu daha gerçekçi hale getirmek ve fantezi bağlantısından kurtulmak istediğini duydu. -Üs binası özelleştirilebilir, ancak renk şemalarını seçemezsiniz, sadece şekilleri ve tasarımları seçebilirsiniz. Diğer: -Oyunun adı şimdiden iki kez değiştirildi. -Oyunun tanıtımındaki ninja ana karakter değil. Sadece sıradan bir ninja suikastçısı. -Oyunun müzikleri çoktan hazır. -Geliştiriciler oyunu sonbaharda piyasaya sürmeyi planlıyorlar, ancak bunun için kesin planları yok. |
|
_____________________________
|
|
İşte geliştirme aşamasındaki yeni Assassin's Creed oyununun Ana Menü ekranına ilk bakışımız. Bu yılın sonlarına doğru çıkacak ve Japonya'da geçecek olan Assassin's Creed Red'de iki oynanabilir kahraman yer alacak: Bir Suikastçı olan Naoe - VE - henüz adını bilmediğimiz Afrikalı bir samuray savaşçısı. ![]() |
|
_____________________________
|
|
Darısı Hexe'in başına. Yükseldim ufaktan. |
|
_____________________________
Bilincin her türlüsü hastalıktır.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
There are some four million different kinds of animals and plants in the world. Four million different solutions to the problems of staying alive.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C7C068E03 -- 12 Nisan 2024; 21:9:48 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Odyssey’de verdiğin kararlar oyunun hikayesine karakterlerine etki ediyordu. Rpg yönünden kötü bir oyun değildi. Bu seriden bethesda kalitesinde bir rpg beklemek doğru olmaz çünkü özünde bir rpg oyunu değil AC serisi. Hoş Bethesda’nın son çıkardığı Starfield da güzel olmasına rağmen sırf xbox exc olduğu için buralarda çokça gömüldü ya neyse. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C7C068E03 -- 12 Nisan 2024; 22:27:12 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Genel hikayede bir önemi olmasa da verdiğin kararla Spoiler,mesajı görmek için tıklayın.Bana göre en rafine ve hızlı oyun Syndicate’tı. İsteğine göre başarabilirsen senaryolu suikast görevleri mevcuttu oyunda. Keşke o türe geri dönülse ama artık çok zor gibi görünüyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuomir -- 13 Nisan 2024; 4:47:46 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Assassin's Creed Codename Red, Assassin's Creed Shadows oluyor! Resmi Sinematik Dünya Prömiyeri Fragmanı, 15 Mayıs TSİ 19:00'da yayınlanacak. Ubisoft Türkiye (@UbisoftTR) on XtwitterAssassin's Creed Codename Red, Assassin's Creed Shadows oluyor!
Resmi Sinematik Dünya Prömiyeri Fragmanı, 15 Mayıs TSİ 19:00'da yayınlanacak.
#AssassinsCreedShadows https://twitter.com/UbisoftTR/status/1790052419293831598 |
_____________________________
![]() Ain't about money. For Yakuza, it's all about power. Those that lose power have to give way to those that have it | 真島 吾朗
|
|
Assassin's Creed Shadows Store Sayfası açıldı! https://store.ubisoft.com/us/assassins-creed-shadows/660e5a03fbff4e2940488bcd.html?lang=en_US ![]() |
|
_____________________________
|