Şimdi Ara

Arkadaşlar kaza yaptım. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
58
Cevap
0
Favori
7.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2010 model jetta aracımla kaza yaptım arkadaşlar. Karşımdan ters sekilde park yerine giren araca çarpmamak için sag sol yaptım ve sol teker kaldırıma çarptı aracım fırladı. Sonuc olarak sag teker hareket etmiyor. Sol teker direksiyona baglı. Kaporta ve camurlukta cizik bile olmadı çok şükür. Yapmam gerekenler ne ? Aracım da ne kadar hasar vardır ve hasar nerededir ? Aracı vw servisine çektirdim. Polis kaza tutanagı tuttu . Araç full kaskolu



  • Öncelikle geçmiş olsun allah beterinden korusun cana zarar gelmemiştir umarım. Yasal yolları pek bilmemde kaskonuz varsa dert etmeyin olmasaydı kötü olurdu genelde boyle küçük görünen ön tekerlek hasarları birçok şeyin değişmesine sebeb olur bizzat yaşadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canım cok sıkkın tam sattım aracı kaporayı aldım başıma bu geldi. Jantta yamulma yok . Ama sag teker hareket etmiyor. Servisteki gece nöbetçi usta. Sanayiye cektirsen daha iyi olurdu dedi ama ben kaskoyla servisin anlaşmalı olmasından dolayı servise cektirdim
  • ALLAH DAHA BÜYÜK KAZADAN BELEDAN ESİRGESİN GEÇMİŞ OLSUN CANA GELMESİN MALA GELSİNDE VALLAHİ GEÇEN CUMADA BEN KAZA YAPTIM SİZİNKİNDEN DAHA AĞIR KAMYON ÖNÜNE ALDI SÜRÜKLEDİ KASKO OLDUĞU İÇİN ŞÜKÜRLER OLSUN BEN HİÇBİRŞEYE KARIŞMADIM KASKOYLA VW SERVİSİ ARALARINDA HALLEDECEK İNŞ.SİZİNDE KASKONUZ VARDIR...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afas03

    ALLAH DAHA BÜYÜK KAZADAN BELEDAN ESİRGESİN GEÇMİŞ OLSUN CANA GELMESİN MALA GELSİNDE VALLAHİ GEÇEN CUMADA BEN KAZA YAPTIM SİZİNKİNDEN DAHA AĞIR KAMYON ÖNÜNE ALDI SÜRÜKLEDİ KASKO OLDUĞU İÇİN ŞÜKÜRLER OLSUN BEN HİÇBİRŞEYE KARIŞMADIM KASKOYLA VW SERVİSİ ARALARINDA HALLEDECEK İNŞ.SİZİNDE KASKONUZ VARDIR...

    Aracım full kaskolu Axa Sigorta tarafından. Servise çektirdim hemen. Kaporta aksamında çizik bile yok. Ama kaldırıma baya bir sert carptım. Usta sanırım rot bası kırılmıs ve rot hidroligi akıyor dedi.Aks ta demiş olabilir . Sag teker oynamıyor. Jantta çizik var. Kırılma yok . Lastik saglam. Ne gibi bir sorun olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerkirac -- 16 Ağustos 2012; 2:50:58 >
  • Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın araç bir şekilde hallolur.
  • Ön aks'ların hidroliği boşalmış olabilir , lastiğiniz bilinçli bir şekilde içe doğru cambere bürünmüş olabilir , yapılacak şey lastiğin camber noktasında kırılma çatlama yoksa iyi bir ayar çekmektir , tabi her iki aks'ları değiştirdikten sonra dertlenmeyin her 10.000 bakımda başa gelen birşeydir , Allah beterinden saklasın , dediğim gibi kırılma çatlama direksiyon dönengesinde tuhaflık yoksa ince ayar rot balans ile düzeltilebilecek bir şey ustalar bakım söyleyecektir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Ön aks'ların hidroliği boşalmış olabilir , lastiğiniz bilinçli bir şekilde içe doğru cambere bürünmüş olabilir , yapılacak şey lastiğin camber noktasında kırılma çatlama yoksa iyi bir ayar çekmektir , tabi her iki aks'ları değiştirdikten sonra dertlenmeyin her 10.000 bakımda başa gelen birşeydir , Allah beterinden saklasın , dediğim gibi kırılma çatlama direksiyon dönengesinde tuhaflık yoksa ince ayar rot balans ile düzeltilebilecek bir şey ustalar bakım söyleyecektir.

    Bilmiyorum iste hocam. Sag teker ( kaldırıma vurdugun teker ) Hareket etmiyor. İçinden bir kaç parça düştü. Muhtemelen kırık var. Sol teker hareket ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Ön aks'ların hidroliği boşalmış olabilir , lastiğiniz bilinçli bir şekilde içe doğru cambere bürünmüş olabilir , yapılacak şey lastiğin camber noktasında kırılma çatlama yoksa iyi bir ayar çekmektir , tabi her iki aks'ları değiştirdikten sonra dertlenmeyin her 10.000 bakımda başa gelen birşeydir , Allah beterinden saklasın , dediğim gibi kırılma çatlama direksiyon dönengesinde tuhaflık yoksa ince ayar rot balans ile düzeltilebilecek bir şey ustalar bakım söyleyecektir.

    Bilmiyorum iste hocam. Sag teker ( kaldırıma vurdugun teker ) Hareket etmiyor. İçinden bir kaç parça düştü. Muhtemelen kırık var. Sol teker hareket ediyor.

    Kırık varsa veya parça düştüyse aks muhtemelen değişecek , kaliperde veya frende bir problem varmıdır , yoksa kaliper ardımı zarar gördü?




  • Çok bir masrafı çıkmaz ama rot-başans ile düzelecek kadar ufak bir şey olacağını da sanmıyorum. Kaportada hasar olmaması büyük avantaj. Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Ön aks'ların hidroliği boşalmış olabilir , lastiğiniz bilinçli bir şekilde içe doğru cambere bürünmüş olabilir , yapılacak şey lastiğin camber noktasında kırılma çatlama yoksa iyi bir ayar çekmektir , tabi her iki aks'ları değiştirdikten sonra dertlenmeyin her 10.000 bakımda başa gelen birşeydir , Allah beterinden saklasın , dediğim gibi kırılma çatlama direksiyon dönengesinde tuhaflık yoksa ince ayar rot balans ile düzeltilebilecek bir şey ustalar bakım söyleyecektir.

    Bilmiyorum iste hocam. Sag teker ( kaldırıma vurdugun teker ) Hareket etmiyor. İçinden bir kaç parça düştü. Muhtemelen kırık var. Sol teker hareket ediyor.

    Kırık varsa veya parça düştüyse aks muhtemelen değişecek , kaliperde veya frende bir problem varmıdır , yoksa kaliper ardımı zarar gördü?

    tam olarak bilemiyorum hocam . yarın sabah görecegiz. Fren çalışıyordu. Ama direksiyon sag tekere etki etmiyor ve araç hareket edemiyordu. Sag aksta sorun olabilir. Tahmini masraf ne kadar çıkar ?
    Polis tutanagı ve fotografları halletim . Araç servise cekildi. Serviste mi yaptırayım özel serviste mi ?. Full kasko var aracımda . Axa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    canım cok sıkkın tam sattım aracı kaporayı aldım başıma bu geldi. Jantta yamulma yok . Ama sag teker hareket etmiyor. Servisteki gece nöbetçi usta. Sanayiye cektirsen daha iyi olurdu dedi ama ben kaskoyla servisin anlaşmalı olmasından dolayı servise cektirdim

    Yetkili servise çektirmekle çok doğru bir iş yapmışsın Öncelikle geçmiş olsun. Değişebilecek parçalar lastik jant taşıyıcı rot kolu rot başı salıncak amortisör. Bunların hepsi hasar görmüş olabilir. Yapacakları ilk şey gözle kontrol edip gereken parçaları değiştirmek ve ön düzene sokmak. Ön düzen yani rot ayarında sorunlu kısım direk teşhis edilip diğer parçaları da değiştirilir. Tekrar geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Ön aks'ların hidroliği boşalmış olabilir , lastiğiniz bilinçli bir şekilde içe doğru cambere bürünmüş olabilir , yapılacak şey lastiğin camber noktasında kırılma çatlama yoksa iyi bir ayar çekmektir , tabi her iki aks'ları değiştirdikten sonra dertlenmeyin her 10.000 bakımda başa gelen birşeydir , Allah beterinden saklasın , dediğim gibi kırılma çatlama direksiyon dönengesinde tuhaflık yoksa ince ayar rot balans ile düzeltilebilecek bir şey ustalar bakım söyleyecektir.

    Bilmiyorum iste hocam. Sag teker ( kaldırıma vurdugun teker ) Hareket etmiyor. İçinden bir kaç parça düştü. Muhtemelen kırık var. Sol teker hareket ediyor.

    Kırık varsa veya parça düştüyse aks muhtemelen değişecek , kaliperde veya frende bir problem varmıdır , yoksa kaliper ardımı zarar gördü?

    tam olarak bilemiyorum hocam . yarın sabah görecegiz. Fren çalışıyordu. Ama direksiyon sag tekere etki etmiyor ve araç hareket edemiyordu. Sag aksta sorun olabilir. Tahmini masraf ne kadar çıkar ?
    Polis tutanagı ve fotografları halletim . Araç servise cekildi. Serviste mi yaptırayım özel serviste mi ?. Full kasko var aracımda . Axa

    Çarptığınız tarafın tekerleği direksiyona tepki vermiyorsa rot başı kırılmıştır
    araç hareket etmiyorsa aks kırılmıştır haliyle motordan tekerleğe tahrik gitmiyordur.

    aks'ın ortalama fiyatı 1800 civarıdır (ortalama fiyat verdim, vw servisi kazıkçıdır gerçi)
    rot başı falan çok para tutan şeyler değil.
    yağ aktı demişsiniz, direksiyon hidroliği akmış olabilir, direksiyon kutusunda da sıkıntı vardır büyük ihtimal.

    ama o kadar hasar olduysa amörsitör, tabla v.s. eğrilmiş olabilir. hatta travers bile eğrilmiş olabilir. bakmadan birşeyler söylemek zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 16 Ağustos 2012; 9:39:40 >




  • Arkadaşlar resimde yükledim.Yag akmamıs akan fiskiye suyuymuş.Sabahleyin servise gittim.Servise sanayi de dükkanı olan ustamla gittim. Servisin bana çıkardıgı fatura max 11000 dedi. Sebebini sordugum da ise ; Sag aks kırılıp yagı akmış.Bunun tamiri için komple aksı değiştiririm.Rotlar deişir. Amartisör değişir ve biri değişirse digerini değiştirmek zorunda kalırım .İşçilik . Contalar vs alınır. Son olarakta en son aracı denerim. Direksiyon kutusunda en ufak birşey varsa değiştirirm dedi. Direksiyon kutusu değişmezse 5500 e kapatırsın dedi. Benim ve ustamın agzı acık kaldı tabi. Usta ben sanayide bunu 2 milyara tertemiz ederim dedi. Ama servis elemanlarıyla girilen tartışma sonucunda aracı serviste bıraktık. Sebebi ise ; özel servis yan sanayi parça kullanabilir , titiz davranmayabilir , ön düzeni tutturamayabilir. Biz VW olarak aracınızda en küçük şüpheli parçayı bile kontrol ederiz ve bu yüzden 11 cıktı . Ortalama 5-7 bin arası cıkar dedi. O anda serviste Bir daha vw almayacagıma ve bu dogus otomotivin ne kadar namussuzca iş yaptıgına kanaat getirdim. arac 15 günde cıkar ama yurtdsuundan gelecek parçalar var 18-20 gün sürer dediler. Canımdan bezdim. Bu kadar küçük kazadan bu kadar iş. Ne denilebilir ki

     Arkadaşlar kaza yaptım. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum.


     Arkadaşlar kaza yaptım. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerkirac -- 16 Ağustos 2012; 13:07:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    Arkadaşlar resimde yükledim.Yag akmamıs akan fiskiye suyuymuş.Sabahleyin servise gittim.Servise sanayi de dükkanı olan ustamla gittim. Servisin bana çıkardıgı fatura max 11000 dedi. Sebebini sordugum da ise ; Sag aks kırılıp yagı akmış.Bunun tamiri için komple aksı değiştiririm.Rotlar deişir. Amartisör değişir ve biri değişirse digerini değiştirmek zorunda kalırım .İşçilik . Contalar vs alınır. Son olarakta en son aracı denerim. Direksiyon kutusunda en ufak birşey varsa değiştirirm dedi. Direksiyon kutusu değişmezse 5500 e kapatırsın dedi. Benim ve ustamın agzı acık kaldı tabi. Usta ben sanayide bunu 2 milyara tertemiz ederim dedi. Ama servis elemanlarıyla girilen tartışma sonucunda aracı serviste bıraktık. Sebebi ise ; özel servis yan sanayi parça kullanabilir , titiz davranmayabilir , ön düzeni tutturamayabilir. Biz VW olarak aracınızda en küçük şüpheli parçayı bile kontrol ederiz ve bu yüzden 11 cıktı . Ortalama 5-7 bin arası cıkar dedi. O anda serviste Bir daha vw almayacagıma ve bu dogus otomotivin ne kadar namussuzca iş yaptıgına kanaat getirdim. arac 15 günde cıkar ama yurtdsuundan gelecek parçalar var 18-20 gün sürer dediler. Canımdan bezdim. Bu kadar küçük kazadan bu kadar iş. Ne denilebilir ki

     Arkadaşlar kaza yaptım. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum.


     Arkadaşlar kaza yaptım. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum.


    Kaldırıma teker çaprtı diye 11 bin lira masraf.
    YUH!




  • Bir daha vw almayacagıma o serviste yemin ettim. Allahından bulsunlar. Türkiyede parça yokmus. Lan ferrari mi bu sizin stogunuz yok mu diye cıkıstım. Servise düşünce adam bogazlıyorlar. Ne var ne yok değiştirmek istiyorlar. Allahından bulsunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    Arkadaşlar resimde yükledim.Yag akmamıs akan fiskiye suyuymuş.Sabahleyin servise gittim.Servise sanayi de dükkanı olan ustamla gittim. Servisin bana çıkardıgı fatura max 11000 dedi. Sebebini sordugum da ise ; Sag aks kırılıp yagı akmış.Bunun tamiri için komple aksı değiştiririm.Rotlar deişir. Amartisör değişir ve biri değişirse digerini değiştirmek zorunda kalırım .İşçilik . Contalar vs alınır. Son olarakta en son aracı denerim. Direksiyon kutusunda en ufak birşey varsa değiştirirm dedi. Direksiyon kutusu değişmezse 5500 e kapatırsın dedi. Benim ve ustamın agzı acık kaldı tabi. Usta ben sanayide bunu 2 milyara tertemiz ederim dedi. Ama servis elemanlarıyla girilen tartışma sonucunda aracı serviste bıraktık. Sebebi ise ; özel servis yan sanayi parça kullanabilir , titiz davranmayabilir , ön düzeni tutturamayabilir. Biz VW olarak aracınızda en küçük şüpheli parçayı bile kontrol ederiz ve bu yüzden 11 cıktı . Ortalama 5-7 bin arası cıkar dedi. O anda serviste Bir daha vw almayacagıma ve bu dogus otomotivin ne kadar namussuzca iş yaptıgına kanaat getirdim. arac 15 günde cıkar ama yurtdsuundan gelecek parçalar var 18-20 gün sürer dediler. Canımdan bezdim. Bu kadar küçük kazadan bu kadar iş. Ne denilebilir ki

     Arkadaşlar kaza yaptım. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum.


     Arkadaşlar kaza yaptım. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum.


    Sakın aracınızı sanayiye götürmeyin böyle bir hatayı yapmayın. Sizin cebinizden çıkan birşey yok kaskolu araç ve kasko ödeyecek bunu. O kadar fazla çıkması çok normal bu hasar Clıo Symbol de olsa en az 3bin lira zaten. Kaldı ki araç Vw ;) Ayrıca servistekilerin dediği doğru. Sanayi de akslar tamir edilir yada yan sanayi parça takılır bin km sonra bakmışsın aks bozulmuş ;) Asla orjinal parçadan şaşmayın :)




  • Ben bu aracı sıfır 55 bine aldım. Bir kaldırıma vurmayla aks kırılıyorsa ve akabinde bana 11 bin fatura cıkarıyorsa ben neden 55 bin vereyim ki ? Dedim en son direksiyon kutusunu deniyormussunuz onu bnm ustamla deneyeceksiniz yoksa takmayın dedim. Direksiyon kutusu 5128 lira . Suna bak ya
  • Vw iyice zıvanadan çıktı umarım daha fazla yüz vermezler diyeceğim de bizim millete doğuş büyü yapmış galiba Vw en iyisi en güzel diye geziyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    Ben bu aracı sıfır 55 bine aldım. Bir kaldırıma vurmayla aks kırılıyorsa ve akabinde bana 11 bin fatura cıkarıyorsa ben neden 55 bin vereyim ki ? Dedim en son direksiyon kutusunu deniyormussunuz onu bnm ustamla deneyeceksiniz yoksa takmayın dedim. Direksiyon kutusu 5128 lira . Suna bak ya

    Sizin ustanız yıllarca eğitim almış uzman vw çalışanından daha mı iyidir?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.