Şimdi Ara

Aranızda doktor var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler bikaç haftadır boğazımda şu aşırı küçük şey var belki fotoda tam görünmüyordur ama çizdim. Diğer tarafta yok. Kbbye gidemedim çünkü bulunduğum yerde yok . Ve işimden dolayı da gidemiyorum fazla uzağa. Ama sağlık ocağına gittim oradaki de gargara verdi yolladı. Ama geçmedi. Geçmesi mi gerekiyor bunun ne ki bu?

    Bazen hafiften boğazım gıdıklanıyor gibi oluyor belki de psikolojiktir. Nedir abi bu önemli bişey mi acilen gitmem mi gerek doktora?
    Aranızda doktor var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Larenjit olabilir, farenjit olabilir. Gargara yap, tuzlu su yap. Aile hekimine gittiysen acil bölümüne git yada dahiliye varsa oraya görün. Ilık su iç, yüksek ses konuşma ve bağırma bir süre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rodimus01 -- 2 Mart 2020; 22:59:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Rodimus01 kullanıcısına yanıt
    Acile gittim az önce, bişey yok dedi onda bişey yokmuş. Ama arada bir boğazıma bir şey takılıyormuş gibi hissediyorum. Gidecem kbbye bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Abi bunun için acile mi gidilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mide de sıkıntı varmı? Reflü, fitik vs.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • analitikduzlem A kullanıcısına yanıt
    Usta yok bulamıyorlar anlamıyorlar sinir olmaya başladım kafaya da takmaya başladım yavaştan. Bi dedim onlar ne diyecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Rodimus01 kullanıcısına yanıt
    Bikaç hafta önce sinir stresten uyuyamıyordum, midem feci yanıyordu geceleri hele, delinecek gibi oluyordu. Ama şuan o stres kaynağı olmadığı için rahatım. Midede bi sorun yok yani şuan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Aranızda Göz Doktoru Var mı?
    10 ay önce açıldı
    Doktor veya Ortopedist var mı?
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Tamam ondan dolayida olabilir, mide asidi yukari ciktiysa bogaza vurabilir, kisa bir sure mide koruyucu kullanabilirsin. Nexium, Lansor, Pantpas, Famodin gibi ilaclar, bunla beraber yemeklerden sonra Gaviscon double action veya Antepsin şurup tüketebilirsin.
    Bir de boğaz spreyi yazdir mutlaka. KBB'ye gerek kalmaz heralde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir rahatısızlığınız var ama fiziksel değil. Ruhsal. Hastalık hastasısınız. Bir psikoloğa gidin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bademcik şişmiş hocam senin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Protein alımı düşüklüğü. VG yapıp yüksek protein tüketirseniz düzelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Rodimus01 kullanıcısına yanıt
    Sağol hocam teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.