Şimdi Ara

Araçlı Kurye İşine Girilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
3.340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet kargoist diye bir firma ile konuştum 2000 tl yakıt desteği+paket başı 5,30 tl ücret vereceklerini söylediler 80 paket firma garantili. Şahıs şirketi açarak genç girişimciden yararlanacağım vergi vs ödemem sizce bu dönemde araçlı kurye işine girilir mi ?




  • Hocam 2000 TL yakıt desteği ile kurtaracak mı? 80 paket günlük mü?


    Ortalama bir ticari atıyorum 6lt yaksa, 6 lt mazot şu an 125 lira falan yapıyor. Bence günlük 100-200 km rahat yaparsınız, sokak sokak gezilecek.

    Genç girişimci desteği ile bağkur ödemesi yoktu sanırım fakat muhasebeci yine para alacak, aracınızın yakıt ihtiyacı dışında masrafları da olacak.


    Kağıt kalem hesaba başlayın, bir tane kargocu görürseniz sorun günlük kaç km yapıyormuş diye.

  • Aylık kaç gayme yapıyor
  • Asla ama asla girilmez . Mazot dünya para sen parça başı dağıtırsın okey ama kaybolan ürün senden keslilyor kaza yapıyorsun yada araban arza çıkarıyor dünya para benden sana tavsiye asla ama asla bulaşma motor ile dagatım yapanlar bile kılpayı dönüyor .
    Araç sigortası
    Kaskosu
    Mazotu
    Muhasebe
    Kendi bağkurun
    Araç bakımın
    Yemeğin
    Ful giderin var gelen parana göre giderin çok fazla bide vergini unutma .
  • Genç girişimci desteğiyle bağkur ödemiyorsunuz. 2 yıl boyunca devlet ödüyor. Basit usül şahıs şirketi açarsanız aylık 400 lira civarı muhasebe ödersiniz. Bir paket için ortalama 5 km yol yapsanız 80 pakete günde 160 km yol yapacaksınız. ayda 25 gün çalışsanız 4 bin km yol yapar. Ortalama 6 litre/100 km'den hesaplarsak Aylık 240 litre yakıt yakacaksınız. Bu da sadece 5 bin lira yakıt parası yapıyor. 2 bin yardım varmış. 3 bin tl.


    Fiorino cargo alsanız 240 bin tl. Bunun için 4 yıl kredi çekseniz aylık 8 bin liraya yakın ödemesi olacak. Aracın standart masrafları (bakım, lastik değişimi vs), kasko + sigorta + vergi vs için de aylık bin lira gittiğini düşünün.


    ayda 25 gün, günde 80 paket dağıttığınızda aylık 12 bin lira sadece masraf oluyor. Hatta bunu ıvır zıvır, unutulan veya sürpriz harcamalar için 15 bin tl'ye çıkartın. Garanti olsun.


    80 x 25 = aylık 2 bin paket. Paket başı 5,3 liradan aylık 10600 lira yapıyor. Günlük 160 paket dağıttığınızda ancak artıya çıkıyor ki 160 paket dağıtmak çok uçuk gözüküyor. Günde 10 saat durmaksızın çalışsanız 3,7 dakikada bir paket bırakmanız gerekiyor düşünün artık.


    Mantıksız gibi gözüküyor. Trafikte aldığınız risk de cabası.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jason Becker -- 20 Nisan 2022; 16:13:6 >




  • Jason Becker kullanıcısına yanıt

    5 km 80 paket 400 km yapar hocam, 160 değil. Sizin hesaba göre zarar yazar, ama gerçek hayat öyle değil.

  • Pardon yanlış hesaplamışım. 160 km saysak paket başı 2 km'ye kadar düşüyor.

    Kağıt üstünde mantıksız gibi gözüküyor. Gerçek hayatta nasıl kar ediyorlar ki?
  • Araç var onda problem yok ama denildiği gibi araba çok çabuk yıpranır aylık 2000 km yol yaksa araba pert lakin bu işten para kazananlar nasıl kazanıyor harbi onu anlamıyorum ?

  • DRHARMLESS kullanıcısına yanıt

    80 paket günlük evet hocam üstü de çıkabiliyor ve dediğiniz gibi bu işi yapan birine sormak en mantıklı yolu

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.