Şimdi Ara

aracın multimedya sistemi nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar. aracımda var olan multimedya sisteminin markasını nasıl öğrenirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Fotoğrafını bize atarak
    _____________________________
    1999 1.6 Renault Clio RXT
    2014 1.4 Seat İbiza Style
    2012 1.6 BMW F30 Comfort
    2020 1.5 Audi A3 Sport
  • aracın multimedya sistemi nedir?

    aracın multimedya sistemi nedir?

    aracın multimedya sistemi nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • evet arkadaşlar aracın multimedya sisteminin görüntüleri bu şekilde. var mı acaba bu sistemin markasını, modelini bilen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Görseli google dan aratınca jfsound çıkıyor android 6 işletim sistemi olarak :/ ünlü markalarınkine baktım ama arayüz uyuşmuyor. Herhalde aliexpress den sipariş verip kendi takmış Astra j ye.
    _____________________________
  • Bende çin malı androide benzettim ama hocam hayırdır ne yapacaksınız ki güncelleme falan için mi ?
    _____________________________
    1999 1.6 Renault Clio RXT
    2014 1.4 Seat İbiza Style
    2012 1.6 BMW F30 Comfort
    2020 1.5 Audi A3 Sport
  • yanıtlarınız için teşekkür ederim. ya güncelleyeceğim sistemi ya da satıp yenisini alma düşüncem var bakalım.

    sizin öneriniz ne olur acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hangi vites sistemi ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu sistemleri değiştirsek olası arızalar ne olabilir? Mesela egea ya daha büyük ekranlı dokunmatik arka park sensörlü bir teyp navigasyon içerikli alet taksak direksiyondaki ses kumandaları çalışır mı? Veya arıza lambası yakar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • OrQuN kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/ankara-llumar-cam-filmi-299-tl-android-8-oto-multimedya-sistemleri--117455454

    Şuraya sorun bir isterseniz. Taktırıp yıllarca kullanan da var, haftasına söktüren de.
    _____________________________
  • buldum arkadaşlar. ar-lox imiş markası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.