Şimdi Ara

Aracım titreme yapıyor su eksiltiyor??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2004 model polo 165bin deki aracımın 155 bin km iken triger kayışını değiştirdim.

    araç aşırı sarsıntılı çalışması sebebiyle ustaya götürdüm.8 yıldır brc tüplü aracımda bir sorun yokken usta ateşleme bobinini değiştirdi.hatta hepsini değiştirmesini istedim.

    şimdi aracıma 3 haftada bir motor suyu ekliyorum.daha önce neredeyse 3 ay hiç su eklemiyordum.sanırım bir yerlerden kaçırıyor.
    ayrıca araç biraz sarsıntılı çalışıyor gibi.çok değil ama yinede ilk zamanlardaki gibi sıfır sarsıntısız çalışmasını istiyorum.

    acaba tüm bu sorunlar trigeri değiştiren ustanın kalitesiz işciliğinin bir sonucu olabir mi? yorumlarmısınızı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzyken -- 27 Aralık 2016; 2:54:29 >



  • sente atlamış olabilir mi ?
  • Aşırı sarsıntılı olmasının sebebi motor takozlarından dolayı diye biliyorum.

    Bir önceki aracımda sente atlatarak triger değiştirmişler, onda sarsıntı değilde çekişte sıkıntı çok çekmiştim. Takozlar kopma noktasına geldiği içinde titreme yapıyordu. Dikiz aynaya baktıığında arkasını net göremiyorsun vb. titreşimli gibi bir durum vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi staidmcgun -- 27 Aralık 2016; 10:40:20 >
  • Motor kulağı ve takozlarına baktır büyük ihtimal titreme buralardan kaynaklanıyor eskiyen keçe, kauçuk neyse zamanla eskiyor ve özelliğini kaybedince ses yapabiliyor.Triger konusuna gelince araç özellikle rölantide sesli çalışıyorsa işçlik iyi yapılmamıştır.Trigerin takılırken iyi adaptasyonun yapılmaması ses yapar ki bu konuda ülkemizde kaliteli işçliği söylememe gerek yok:)
  • eğer eksilen su, hortum ve bağlantılarından dışarıya sızmıyorsa, silindir üst kapak contası yakmanın "su eksiltme ve sarsıntılı çalışma" şeklindeki ikili kombinasyonunu tam isabet tutturmuş oluyorsunuz...

    yani muhtemeldir ki, conta yakmışsınız, o "eksiliyor" dediğiniz su yanma odalarına sızıyor ve orda yanarak eksozdan beyaz renkli su buharı olarak çıkıyor. hava-yakıt karışımına üçnücü bir bileşen olarak da su eklendiği için sarsıntılı ve vuruntulu çalışıyordur.


    su eksiltme olmasa, sadece sarsıntılı çalışma olsa, "sente atlamış ya da triger değişimi sonrası doğru sente ayarını yapamamışlar" derdim ama "su eksiltme" burda conta yanığı için kilit rol oynuyor...

    çalışırken eksozabakın, büyük olasılıkla orda sağlam bir beyaz duman ile birlikte, antifiriz kokusunu da alacaksınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 27 Aralık 2016; 18:42:35 >
  • ustaya aracı götürdüm bişey yok dedi.hatta hortum vs felanda kontrol etti.
    ben başka birisine daha göstereceğim artık pek güvenim kalmadı.

    videodan pek birşey belli olmuyor ama yinede yükledim.


  • Eğer conta yanmışsa iyi bir ustaya gitmeni tavsiye ederim. Subap ayarını herkes iyi yapamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç arıza tespit cihazına bağlanıp bakıldı mı? Tekleme sorunu genelde hemen arıza listesinde görünür...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arıza ışığı yakiyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıllar sonra gelen cevaplar için sağolun sorunu nasıl hallettiğimide unuttum hort nelere kadirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.