Şimdi Ara

Aracım DevirDaim Yapmıyor(muş)?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sorunum şu ki arkadaşlar fiat marea düz vites araç sahibiyim. internette baktığım kadarıyla ve normal olan seri vites değiştirirken hemen devrin düşmesidir. benim aracım ise aksine otomatik vitesmiş gibi davranıp seri vites değiştirmeme rağmen 1 saniye gecikiyor yani devir saati asılı kalıyor ve 6500'de vites atmışsam 6600-6650 yapıp devir öyle düşüyor. bildiğiniz otomatik vites gibi devir saati vites geçişlerinde çok yavaş hareket etmekte ve ne kadar debriyaj hızlı çekip vites atsamda hemen gecikmeli olarak vitese geçiyor devir asılı kalıyor

    bana devirdaim yapmadığını söylediler. bu devirdaimle devir çevirmenin bağlantısı nedir acaba ?

    şanzumanda, senkromeçlerde bir sıkıntı olabilir mi ? baskı balatamda bitmeye yakın bu arada.

    teşekkürler



  • Sanki Baskı Balata gibi geliyor. Emin değilim.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Baski balata saglamkende aynisini yapiyodu hatta kendime diyordum ki bu arabada neden seri vites geciremiyorum gecikiyorummu diye dusunurken ne kadar hizli olsamda devir asili kaliyor vitese gec geciyor ayni otomatik vites gibi yavas geciyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Baski balata saglamkende aynisini yapiyodu hatta kendime diyordum ki bu arabada neden seri vites geciremiyorum gecikiyorummu diye dusunurken ne kadar hizli olsamda devir asili kaliyor vitese gec geciyor ayni otomatik vites gibi yavas geciyor

    senkromenç gidik gibi geldi bana
  • K0rkunc kullanıcısına yanıt
    2000 devirin altinda zaten gaza bassamda hırrrrrr diye bi ses geliyor iyice kulagimi dayadim sesin sanzumandan geldigini anladim

    Bu konu hakkinda baska bilgili arkadaslarin tecrubesi yokmudur ? Video var elimde 2 tane aslinda ama buraya koyamiyorum youtube disinda video konulmuyor ya hani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baskı balata kesin yani, daha fazla hırlapalamadan değiştirseniz iyi olur sonra bi yokuşun başında kalıpta ekstra çekici ücreti vermeyin.
  • Kesin demi hocam çünkü sanayide çalışan başka bi arkadaşımda aracı sürdü oda gazdan ayağını çekip vites geçişlerindeki gecikmeyi faian fark etti devirdaim yapmıyor dedi ben alakayı anlayamadım. Nerdeyse vin diesel gibi vites değiştircem o derece seri değiştirmeme rağmen devir şak diye inmiyor otomatik vites gibi 1 saniye falan gecikmeli geçiyor vitese

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Kesin demi hocam çünkü sanayide çalışan başka bi arkadaşımda aracı sürdü oda gazdan ayağını çekip vites geçişlerindeki gecikmeyi faian fark etti devirdaim yapmıyor dedi ben alakayı anlayamadım. Nerdeyse vin diesel gibi vites değiştircem o derece seri değiştirmeme rağmen devir şak diye inmiyor otomatik vites gibi 1 saniye falan gecikmeli geçiyor vitese

    Kesin kardeşim, baskı balata volan ile güçlü bir şekilde birleşmediği için hemen devri eşitleyemiyor.Sıfır debriyajlı araçta öyle hızlıca debriyajdan çekince ya patinaj çeker yada devir pat diye düşer hangi devir karşılıyor ise.Hemde aracın gücünden çalar bu baskı balata.Sıfır parça takılınca yeni bi arabaya biniyomuş gibi hissedersiniz.Bu çileyi boşuna çekmeyin direk yaptırın.




  • Senkromeç için diyeceğiniz bişey varmı peki hocam ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • devir daim pompası çalışmasa motoru yakardın şimdiye devir daim değil senin problemin. arkadaşların dediği gibi baskı balata olma ihtimali yüksek senkromeç olsa vites değiştirirken ses gelirdi ya da geçmezdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Senkromeç için diyeceğiniz bişey varmı peki hocam ?

    Sekromeç değildir.Zaten kolay aşınan ve eskiyen bi parça değil.Vites geçiyor, sizin sorununuz geçtikten sonraki kısım.Baskı balatadan başka ihtimal yok.Şimdiden parça fiyatlarını araştırmaya başlayabilirsiniz.
  • ancakveancak kullanıcısına yanıt
    Hocam ses gelmiyorda vites geçişlerim çok kemikli. Tık tık diye geçiyor vitesler ve kemikli harbiden sanki onunde ufak bi duvar varmışta vitesi geçirirken o duvarı deler gibi geçiyor. Baskı balata bu işin üstesindende gelirmi ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devir daim yapmasa çok kısa sürede hararet yapardı araç.
    Ben şöyle bi yorum yapayım; volantta sorun olabilir. Arkadaşın dediği gibi baskı balata ile volant tam birleşmiyor olabilir.
  • Çok teşekkür ederim hocam. Zaten aracım 1.6 arabaya göre çok fazla yakıyor. Bu baskı balata değişince aracımda gördüğüm değişikler burda uzun bi metin oluşturcak anlaşılan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benim bildiğim devirdaim pompası soğutma ile ilgili değil mi?Nasıl o kanıya varmış acaba
  • BenTugay B kullanıcısına yanıt
    Sizede cevap vereyim hocam soğutma suyundaki antifriz siyahlaşmış bildiğiniz ve haftada 2 gün kullanmama rağmen su seviyesindeki azalmayı rahatlıkla gözlemliyorum. Araç rölantide maksimum 1 dakika ciddiyim 1 dakika beklesin hemen fan açıyor. Aracım sabahları normaldende kısa sürede 90 dereceye yani olması gereken hararete geliyor. Acaba soğutma sistemi sırf suyla işlevini yaptığı içinmi böyle antifrizi yenilesem soğutma normal işlevine gelir bu fan açma olayları kesilirmi yoksa hararet müşürü radyator bunlarla ilgili bi problemmi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Çok teşekkür ederim hocam. Zaten aracım 1.6 arabaya göre çok fazla yakıyor. Bu baskı balata değişince aracımda gördüğüm değişikler burda uzun bi metin oluşturcak anlaşılan

    Aslında kullandığınız motor dönemin çok başarılı bir motorudur.Seri ve tüketimi muadillerine göre uygun.Bazı problemleriniz olabilir bunları çözdükten sonra kullanım tarzınızı gözden geçirmek gerekir.Bide şöyle bir genelleme yapayım.Her araç üst devirde ve basınca korkunç derecede yakar.Fiat motorları aşırı performanslı kullanımda diğer markalara göre daha fazla yakıt tüketir.Örnek olarak 1.4 Mutliair motorda 20dk içinde çeyrek depo yakıtı içirtebilirsiniz.1.6 103 de buna benzer özellikte bir motordur.Baskı balatanızı değiştirince fikirlerinizi yazarsanız bilgi paylaşımı olur.Kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.