< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
İnsanlara Fazla Değer Vermeyin...
|

1 Mobil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
İnsanlara Fazla Değer Vermeyin...
|
|
Araç uzun yolda giderken, motor daha yüksek devirde ve performanda çalıştığı için ürettiği ısı (hem radyatör sıvısı ve motorun kendisi) daha fazla. Radyatördeki sıcak sudan alınan sıcaklığın fan ile içeriye üflenmesinin yanında, uzun yolda aracın ön tarafında giren havanın motor gövdesi üzerindeki ısının bir kısmını kabinin ön ve alt tarafına aktarması olabilir. Bu tabi benim tahminim, bilimsel ve deneysel bir alt yapısı yok. |
|
_____________________________
|
|
Arıza emaresi. İç kalorifere yeterli su gelmiyor olabilir. Kalorifer vanası arızalı ya da devridaim düşük devirde basamıyor da olabilir. Kaloriferin tıkalı olması, suyun çok azalmış olması vb de ihtimaldir. Durduğu yerde motor daha da ısınır. Giderken önden gelen rüzgar radyatörü soğutmakta ama dururken daha zor soğumaktadır. |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|