Şimdi Ara

Arabama sprey boya yapmislar !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
13.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. Beyaz BMW 1'm var. Gecen gece serefsiz birileri aracimin arka tarafini gri renkte sprey boya ile boyamis, daha dogrusu 30-40 cm sIkmIs gecmis. Islak mendille falan baktim cikmiyor, tirnagimla hafif zorladim kalkacak gibi ama sert birseyle yapsam araba cizilecek. Acaba tinerle falan cikar mi, bunu yaparken aracin orijinal boyasina zarar verir mi?



    EDIT:


    Cok tesekkurler arkadaslar. Cevrede bir hasmim falan yok ama serseriden yana sikinti yok dunyada malum. Arabayi bir saat kadar once evin yakinindaki yikamaciya goturdum. Cila gibi birseyle (uzerinde liquid compound yaziyor, karamel renginde kivamli) sildi, 5-10 dk ugrasti eleman sagolsun ama cikti. Verdiginiz fikirler ve iyi dilekler icin tesekkurler.

    Edit: Kullanilan urun bu.
    http://www.passionauto.co.uk/products/farecla-g3-advanced-liquid-compound-500ml700g.html?gshopping



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur23 -- 6 Kasım 2011; 19:15:30 >



    _____________________________

    Maserati Ghibli (2018) & Jaguar F-Pace Portfolio (2017)*** ONCEKI ARACLAR ***Volvo V90 T5 Cross Country (2019) Mini Cooper Countryman (2014) Mercedes C-Class C180 Coupe AMG Sport (2013) BMW 1.16i SE (2011) Hyundai i30 Plus (2007)




  • gazla silmeni tavsiye ederim çıkar
    _____________________________
  • Gaz veya tineri dene .

    Allah bunu yapanlara koymaz umarım!!
    _____________________________
    2010 Mercedes C 220 CDI Siyah
    2013 VW GOLF 7 1.2 TSI COMFORTLİNE Tungsten Gri
  • Eger kaliteli boya ise isin zor ne tiner nede gaz çıkarmaz kazırsan belki çıkar önce tineri dene olmazsa bu tahta çubuk bul onunla yavas yavas dene
    _____________________________
  • Bence daha sonra pişman olmaman için yetkili birilerine danışmalısın...
    _____________________________
  • Sizi çekemeyen çok civdansız bir hasmınız var anlaşılan.
    _____________________________
    İnci akü 82 amper -- Boss 3,5 farad kapasitör -- 2x 4 AWG Power cable -- Pionner DEH-X7550SD -- M acoustic msx 465 -- M Acoustic MSX 1000.1 Mono -- Kicker Comp 38 -- Pioneer TS-A 6995 S -- Pionner ts s20 --JBL GTO 6508C 16cm Mid
  • Yanlış yere park etmediysen falan servet düşmanı çoktur, yaparlar.
    Sprey boyalar sentetik boyalardır, tinerle rahatlıkla çıkar ama selülozik tiner kullan ve bir de üstübü. Alttaki boya çıkana kadar sildikten sonra oto şampuanı ile o bölgeyi yıka, hiçbir şey kalmaz. Eğer tiner çıkartmazsa ki küçük bir olasılık bu; o zaman ince bir pasta iş görür.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bunu yapan insan değil bence
    _____________________________
    FENERBAHÇE
  • Mazot yada gaz yağı ile deneyin eğer tırnakla boya çıkacak gibiyse kesin çıkar. Tiner sakıncalı diye biliyorum! Bu işi yapanlar için ben genelde Allah sana da bunun gibi bir araba versin senin de başına aynısı gelsin inşallah diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccecy -- 6 Kasım 2011; 18:35:22 >
    _____________________________
  • Cok tesekkurler arkadaslar. Cevrede bir hasmim falan yok ama serseriden yana sikinti yok dunyada malum. Arabayi bir saat kadar once evin yakinindaki yikamaciya goturdum. Cila gibi birseyle (uzerinde liquid compound yaziyor, karamel renginde kivamli) sildi, 5-10 dk ugrasti eleman sagolsun ama cikti. Verdiginiz fikirler ve iyi dilekler icin tesekkurler.

    Edit: Kullanilan urun bu.
    http://www.passionauto.co.uk/products/farecla-g3-advanced-liquid-compound-500ml700g.html?gshopping



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur23 -- 6 Kasım 2011; 19:02:16 >
    _____________________________

    Maserati Ghibli (2018) & Jaguar F-Pace Portfolio (2017)*** ONCEKI ARACLAR ***Volvo V90 T5 Cross Country (2019) Mini Cooper Countryman (2014) Mercedes C-Class C180 Coupe AMG Sport (2013) BMW 1.16i SE (2011) Hyundai i30 Plus (2007)
  • Onu yapanların yedi sülalesini ...
    _____________________________
    Focus 2,5 - 2011 1.6 100 bg - TeleflexGFI LPG

    Güzel olmayan otomobil, iyi bir otomobil değildir. (Ettore Bugatti)
  • baktınız hiç bi şekilde çıkaramıyosunuz, çekin fotoğrafını o haliyle boyatın gitsin...
    _____________________________
    Onunla kaplı her yanım ve ben kokardı her yanı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Onu yapanların yedi sülalesini ...

    okşayacaksin
    _____________________________
  • Arabanın orjinal boyasıysa hiç düşünme bas tineri.
    _____________________________
    Türkçe'de cümleler büyük harfle başlar, nokta ile biter.Bi, diil, ii, gelio, gelcem, ole Türkçe değildir; Bir, değil, iyi, geliyor, geleceğim, öyle denir. Türkçede q, w, x harfleri yoktur dolayısıyla we denmez ve denir. Soru ekleri kelimeden ayrı yazılır: Oldumu denmez oldu mu? denir. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Bende denmez ben de denir. Yani "de" ekini cümleden attığınızda anlam bozulmuyorsa o zaman ayrı yazmanız gerekir. Ayrıca mesajlarınızdaki vurgular da ifadelerinizle hayat bulur, parmağınızın bir tuşa basılı kalmasıyla değil. Seviyoooommmmm yaaaaaaaaaaa denilmez, gerçekten çok seviyorum denir. Klavyeniz İnglizce ayarlı değilse i, o, s, g, u, c harfleri ı, ö, ş, ğ, ü, ç yerine kullanılmaz. pasha tarzındaki yazımlar Türkçe'yi yozlaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Onu yapanların yedi sülalesini ...

    Sevicen
    _____________________________
  • Gelde sövme .. Gecmis olsun bence kendin halletmeye çalışma profesyonel bi yerden destek alıp temizlemeye çalış
    _____________________________
  • Ya hadi hasmım yok demişsiniz, hangi hasta ruhlu insan, ne düşünceyle yapar bunu?! "Sprey boya aldım şu arabada deneyeyim bari muhaha"
    _____________________________
  • geçmiş olsun özgür23,

    i30'dan sonra memnun musunuz yeni aracınızdan?
    _____________________________
    Ubi dubium ibi libertas
  • kansız çok etrafında güvenlık kamerası varsa görüntüleri inceleyın şerefsizleri görürsenız verın polise
    _____________________________
  • çekememezlikten yapılıyor bu.benimde ilk arabamın arkasına dokundurdumu vurdumu bilmem bagaj az içeri göçmüş ardından 2 ay geçmişti bildiğin hani kurşun kalemle çizer gibi sanatsal çalışma yapmış köpeğin teki tövbe estafurullah hatırlıyorum ağzıma neler geliyor.onuda borçlar yüzünden satmıştık birdaha sıfır araç almam zaten piyasa çoştu gidiyor.
    _____________________________


    intel Haswell 4670k | Asrock Extreme 4 z87 | 7870 Xt [Tahiti] | Corsair Vengeance Ddr3 2x4 1600 Mhz | Corsair Cx 750 [Moduler] | Corsair Air 540 Case | Corsair 128 Gb Gs Ssd | Corsair H100i [Pull~Push] | Asus Vn247h 1920x1080p Full Hd Monitör | qCk Fnatic edition Mouse Pad | SteelSeries Kinzu v2 Pro | Logitech G105 Gaming Keyboard | Thermaltake Shock Gaming HeadSet
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.