Şimdi Ara

Arabadan sogumak uzereyim, sizce bu masraflar normal mi, anormal mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
0
Favori
3.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemale1

    1800 civari tuttu, sirf fitiller icin bile 250 tl vermistim.
    Tabi simdi sirada aks var sanirim o ne kadar tutar hic bir fikrim yok.
    Bakımları düzenli yapılmış derken,yetkili serviste mi yapılmış,belgelimi yani,yoksa dışarda yapilmiş ama düzenli yapildiginimi iddaa ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam B sınıfı, özellikle o zamanlarda muhtemelen daha kalitesiz olan orta sınıf bir Avrupa arabasının öyle kilometrelerde bu sorunları açması aşırı normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece Dönüşlerde bariz tak tak sesi varsa Aks Kafası arızası yağ kalmayınca ses yapıyor orjinal Aks başı al fiyatları uygun o

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Yakıt geri dönüş hortumu orjinal üründü yeni aldığım ürün orjinali değil.Pahalı diye getirtmiyorlarmış.
    Maf sensörünün geçmişini bilmiyorum.260.000km bu yana ben kullanıyorum.
  • 140bin km ye gelmiş ikinci el alınan bir araç için normal denebilecek masraflar bunlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rkx kullanıcısına yanıt
    Maşallah hocam. Bende araç zor marş almaya başlamıştı, önce yakıt geri dönüşümün contaları değişti, kâr etmeyince komple değişmişti orijinal mi hatırlıyamıyorum ama 2015'te 300 lira gibi bir maliyeti olmuştu yanlış hatırlamıyorsam.

    MAF'da bozulunca araç turbo'yu kapatıyordu, tam katıra dönmüştü

    Onun dışında bir de normalde 90 binde değişmesi gereken kayışlar 180 küsür binde yeni değişti :)

    Rutin bakımlarına riayet edildiğinde kolay kolay üzecek bir motor değil, performansı düşük ama pek yapacak bir şey yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Bende de turbo devreye girmiyordu.1800-1900d/dk tork gelmeye başlarken 2600-2700d/dk tork geliyordu bu sefer rampada araç bayılıyordu.Bu işlemlerden sonra aracım eskisi gibi gitmeye başladı.Egr de iptal olunca biraz daha açıldı araç.
    Maf değişmeden önce turbo selenoid valfi de değişmişti aynı hata yüzünden.Değişen bir durum olmadı usta değiştirmek zorunda kaldım.
    Performans kağıt üstünde düşük olsada çok rahat 140-150km hızlara çıkabiliyor. Ağırlıkda az olduğunda birçok 1.6 araç ile benzer yürüyor.Çok hızlı değil ama yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rkx -- 24 Kasım 2019; 21:11:15 >
  • hocam sizin hatanız yanlış araba seçmeniz olmuş.206 pejo lar malesef çok dayanıksız arabalar.bende de 2009 clio3 var yeminle bir kere triger bir kere akü bir kere de baskı balata değişti ve rutin bakımlar.araba maaşallah kız gibi gram ses yok sağında solunda boyası falan ilk günkü gibi,hiç bir masrafı olmuyor bana extra dan.kilometresi de 110 bin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpikom -- 24 Kasım 2019; 21:17:32 >
  • Rkx kullanıcısına yanıt
    İnşallah daha iyi bir araba alana kadar zevkle binersiniz aracınıza :)

    Hocam evet öyle performanslı değil ama şehir içinde bence hafifliğinde etkisiyle hele de atmosferik araçlardan daha pratik ve kısa mesafede atak geliyor. Bir de Peugeot'ların şanzıman oranları da kısa olunca tam ekonomi arabası haline geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lemale1 L kullanıcısına yanıt
    silikon sprey fitilleri besler, diri tutar. vazelini fitillere yedire yedire sürmek bile iş görür. ayrıca bu iş için üretilmiş detailing ürünler de mevcut ama pahalı tabi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Ya geçin allahınızı severseniz 140 binde araba aks mili akis lalesi arızası veriyorsa bu kullanıcıdan ziyade üreticinin problemidir bu araçla sürekli burnout yapılmıyor herhalde km sensörü ve fitillerde pejo kalitesiz bir marka olduğu için 2010 model bir arabada iş koymuştur onun dışında gelecekteki kronik hdi motor problemlerinede hazırlıklı olun bence 206 ya göre az bile masraf yapmışsınız
    HDI motorun kronik sorunlarını yazabilir misiniz? Merak ettim ne gibi kronik sorun yada sorunları varmış. Öğrenmiş oluruz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    HDI motorun kronik sorunlarını yazabilir misiniz? Merak ettim ne gibi kronik sorun yada sorunları varmış. Öğrenmiş oluruz...

    Alıntıları Göster
    İnternetten aratın aynı şeyleri defelarca yazmaya gerek yok diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fren ve debriyaj balataları normal, sarf malzemesi sonuçta. Kapı fitilleri biraz dayanıksızmış ama kaliteyle alakalı. Z rotlar daha çok kullanılan yol şartlarına bağlı, aks'ın biraz daha uzun gitmesi beklenirdi.
    Km sensörü arıza niteliğinde biraz.
    Yani kafaya takılacak bir durum yok, gayet makul masraflar. Ben volvonun sadece su hortumlarına 1200 tl falan harcadım (full orjinal). Artık her şey pahalı maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    sizin s40 iniz vardi yanlis hatirlamiyorsam ve dizeldi.s40 daki dizel tdci , hdi ve tdci ayni degilmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsunluuu55

    sizin s40 iniz vardi yanlis hatirlamiyorsam ve dizeldi.s40 daki dizel tdci , hdi ve tdci ayni degilmi ?
    Evet aynı motor ve maalesef turbo egr dpf enjektör sorunlarını 190 bin km ye gelene kadar bende çevremdeki diğer insanlar gibi yaşadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her ses duyduğunda sanayiye koşma kullan, onlar biyeri yaparken başka yeri bozar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cnyttt kullanıcısına yanıt
    kedi ... görmüş, BU YARA DA BENİ ÖLDÜRÜR demiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avante

    10 yaşında 143 bin km de bir araba için gayet normal masraflar. Arabadan soğuyacak bir durum yok. Aynı durumdaki bir çok araçta aynı masraflar çıkıyordur muhtemelen. Fren balatası yaklaşık 30-40 bin dayanır. Kapı fitilleri 5 seneden sonra sertleşmeye başlar. Debriyaj balatası 100-120 bin civarında gider. Bunlar herkesin başına geliyor. Sizin aks kafası ve Z rotu fazladan masraf çıkarmış ama dediğim gibi bu km ve yaştaki araba için normal. Zaten çok masraflı da değil bildiğim kadarıyla bu ikisi. Canınızı sıkmayın.
    Hocam fitillerde 5 sene çok az bir süre. Doblo'da 18 yıldır aynı fitilleri kullanıyorum bu sene artık yenilenmek istiyorlar 5 çok az.

    Aksta zamanında araç tamiratta çok sökülüp takıldıysa belli bir yerden sonra bırakıyor kendini. Benim arabada da bütün iş sağ tarafta. Her arıza - peroyodik değişim durumunda %90 porya aks vs sökülüyor. 3 sene önce de sağ taraftan kaza yapınca en sonunda aksta kendini bırakmıştı. Böyle bir durum varsa kmden bağımsız aks ömrünü doldurabilir.

    Diğer yürüyen parçalar da aslında arabanın kullanımı ile ilgili fikir verir. Zamanında stabilize yolda çok yavaş giden bir land cruiseri sağ tekerleri tarlaya indirip 70 km/h gibi bir hızla geçmiştim. Tabi tarla için biraz "fazla(!)" süratli olunca rotili kırmışım. O zıkkımda tek değişmediğinden salıncak değişmişti

    Olabiliyor yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akhenatonnn kullanıcısına yanıt
    Bende oyle dusunuyodumda bu seferde bekledikce 3 liralik masraf 5 liraya cikar diyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lemale1 L kullanıcısına yanıt
    herşeyde öyle olmuyor sanayiye nekadar az gidersen okadar iyi.direksiyondan bişey olmaz kullan gitsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.