Şimdi Ara

Ankara'da iyi lastik Rot-balansçısı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
93
Cevap
5
Favori
20.025
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    931 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    kingofthejuba


    http://www.balansnuri.com



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    18 Not
    Erdenler çok iyi arkadaşlar biraz fiyat yüksek ama Mehmet uatayla tanıştımsasmazda iişinin ehli bir insan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    YURUTME YETKİSİNİN MECLİSTEN ALINARAK TEK BİR KİŞİYE VERİLMESİNE HAYIR !!!
  • Yüzbaşı
    394 Mesaj
    buradaki tavsiyelerin üzerine erdemlerde lastiklerimi değiştirdim.aracımin leon oldugunu görünce 4 lastik değişim ve balansa 70 lira aldı.bir daha gitmemek üzere mekandan ayrıldım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2240 Mesaj
    Elektrikli direksiyonlarda açı sensörü olmayan yerlerden balans yaptırmayın.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6103 Mesaj
    Gerek Şaşmazdaki Erdemler, gerekse karşı Başkent Sanayideki Karaca Rot Balans, ikisi de hikaye.

    Sıfır lastikteki balans ayarını beceremiyorlar. Bu kadar övgüden sonra Erdemlere gittim. Usta makineye bağladı ağırlık pullarını çaktı gönderdi. 110-120 arası titreme başlıyor. Karaca Rot Balansa gittim. Dedim böyle böyle, 110-120 gibi titreme başlıyor. Baktı, haa lastiklerin de Starmaxx'mış. Mükemmel olmaz ama olabilecek en iyisini yaparız dedi. Taktı, makinede lastikleri iki tur çevirdi, pulları çaktı gönderdi. Sonuç daha da beter. 110'da titriyor hem de daha şiddetli. Bir de akıl veriyor. Starmaxx-Petlas bunlar yaramaz. İyi lastik almak lazım. Ben iyi usta değilim diyemiyor tabi.

    Daha önce Erdemlere kışlık lastikler için balans ayarına gitmiştim. Onlar Dunlop markaydı. Taktı, ayarladı. Onlar şak diye oldu. İyi de birinci sınıf lastikler dışındaki lastiklerde hiç mi tutmaz bu balans? Hani nerde kaldı ustalık? İkinci sınıf diye tabir edilen lastikler için farklı bir yöntem yok mu? Dinamik balans yapın diyorum (araç üzeri balans) yok onla da olmaz diyor. Yalan söylüyorlar. Çok eskiden bir ustam vardı. Artık bitmiş, ömrünü tamamlamış lastiğe bile hayat verir balansını tuttururdu. Yerini bulabilsem ona gideceğim. Bu internete isimleri atılmış, bir iki güzel yorum yapılmış saçma yerlere itibar etmeyin.
    |
    |
    _____________________________
    Siyah-beyaz devam.




  • Yarbay
    9454 Mesaj
    Erdemlere gitmeyin sakın hem kazıkçı hemde çok lakayıt , rot ayarını doğru düzgün yapamıyorlar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3476 Mesaj
    Bir erdemlerdir adı çıkmış internette,iyi yorum yapanların hepsi fake.
    Rot yaptırmıştım zamanında hiçbirşey değişmedi kesinlikle tavsiye etmiyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Aint My Fault
  • Yarbay
    6103 Mesaj
    Bugün öğlen tatilinde Şaşmaz'da turlarken bahsettiğim eski rot balansçımı buldum.

    Zümbül Kardeşler Rot Balans Şaşmaz 2571. Sokakta.

    Usta dört lastiği önce söküp balans makinesinde değerlerine baktı. Jantın birinde hafif eğrilik tespit etti, onu düzeltti. Tekerleğin birinin de havasını indirip jantı yarım tur döndürüp havasını basıp öyle taktı. Lastiklerin de yerlerini değiştirdi ama nereyi nereye taktı tam göremedim. Güzelte ayarlarını yaptı gönderdi beni. Sonuç harika. Bir ara 140'a kadar çıktım ve herhangi bir titreme yoktu. Uygun yol şartları olmadığından daha yüksek hızlara çıkamadım.

    O isimleri övülen malum yerlerin hepsi fasa fiso.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erAn_ -- 18 Nisan 2017; 15:21:18 >
    |
    |
    _____________________________
    Siyah-beyaz devam.
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Kötü yorumlar yapılmış. Beni çok şaşırttı. Ben hâlâ hep Mehmet ustaya götürüyorum ve her defasında çok memnun kalıyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5233 Mesaj
    Şahinler Rot Balans

    1344. Sk., 06378 İvedik Osb/Yenimahalle/Ankara

    (0312) 395 75 54



    https://goo.gl/maps/ibQPLAJS4Q62



    Çok düzgün esnaftır işinin ehlidir. Arabasına göre fiyat çekmez



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    merhaba arkadaşlar ankara rot balans konusunda en iyi yardımcı olacak firma duran rot balans . kendilerinden sık sık destek alıyorum, gerçekten çok ilgililer..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9454 Mesaj
    Beyler Rot ustalarının çoğunun bilmediği bir süreç var oda aynen şu şekilde ;

    Elektrikli direksiyonlu ve tam bağımsız süspansiyonlu araçların rot ayarlama süreci:

    1- Araç lazerli rot aletine bağlanır.
    2- Otomatik vitesli araçlar için N, düz vitesli araçlar için ise "boş" konuma alınır ve motor stop edilir.
    3- Rot aletinin ekranında belirtilen ileri-geri ve direksiyondan sağ-sol hamleleri yapılır.
    4- Kritik maddelerden birincisi: Direksiyon sıfır konuma ayarlanıp sabitlenir ancak elektrikli direksiyonlarda MUTLAKA motorun çalıştırılarak, elektrikli destek ile sıfır olarak ayarlanması gerekir. Ve ardından direksiyon kilidi takılır. Çoğu usta normal hidrolikler gibi motoru çalıştırmadan direksiyonu ayarlayıp sabitlemektedir.
    5- Rot kontrol ve düzeltme mutlaka şu sıralama ile yapılmalıdır: Önce arka tekerleklere gerekli ayar, sonra ön tekerleklere ayar.
    6- Kritik maddelerden ikincisi: Mekanik olarak rot ayarı işlemleri bittiğinde, direksiyon kilidi SÖKÜLMEDEN, halen direksiyon sıfır konumdayken direksiyon açı sensörlerinin GDS aletine bağlanarak sıfırlanması (Resetlenmesi) gerekir. 1 derecelik rot düzeltmesi sonrasında bile mutlaka açı sensörlerini sıfırlatın.
    7- Tüm işlemler bittikten sonra direksiyon kilidi sökülerek test sürüşüne çıkabilirsiniz.

    Elektrikli direksiyonlarda direksiyonun motor çalışırken sıfır konumuna ayarlanması gerektiğini ve her rot işlemi sonrası araca elektronik olarak "0" noktasının yazılımsal olarak öğretilmesi gerektiğini bilmeyen ustanız var ise mutlaka yukarıdaki sıralamayı uygulatın.


    Bu yönergelere harfiyen uyacak usta var mıdır Ankarada?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 16 Kasım 2018; 13:44:47 >
    _____________________________




  • Yarbay
    6103 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Beyler Rot ustalarının çoğunun bilmediği bir süreç var oda aynen şu şekilde ;

    Elektrikli direksiyonlu ve tam bağımsız süspansiyonlu araçların rot ayarlama süreci:

    1- Araç lazerli rot aletine bağlanır.
    2- Otomatik vitesli araçlar için N, düz vitesli araçlar için ise "boş" konuma alınır ve motor stop edilir.
    3- Rot aletinin ekranında belirtilen ileri-geri ve direksiyondan sağ-sol hamleleri yapılır.
    4- Kritik maddelerden birincisi: Direksiyon sıfır konuma ayarlanıp sabitlenir ancak elektrikli direksiyonlarda MUTLAKA motorun çalıştırılarak, elektrikli destek ile sıfır olarak ayarlanması gerekir. Ve ardından direksiyon kilidi takılır. Çoğu usta normal hidrolikler gibi motoru çalıştırmadan direksiyonu ayarlayıp sabitlemektedir.
    5- Rot kontrol ve düzeltme mutlaka şu sıralama ile yapılmalıdır: Önce arka tekerleklere gerekli ayar, sonra ön tekerleklere ayar.
    6- Kritik maddelerden ikincisi: Mekanik olarak rot ayarı işlemleri bittiğinde, direksiyon kilidi SÖKÜLMEDEN, halen direksiyon sıfır konumdayken direksiyon açı sensörlerinin GDS aletine bağlanarak sıfırlanması (Resetlenmesi) gerekir. 1 derecelik rot düzeltmesi sonrasında bile mutlaka açı sensörlerini sıfırlatın.
    7- Tüm işlemler bittikten sonra direksiyon kilidi sökülerek test sürüşüne çıkabilirsiniz.

    Elektrikli direksiyonlarda direksiyonun motor çalışırken sıfır konumuna ayarlanması gerektiğini ve her rot işlemi sonrası araca elektronik olarak "0" noktasının yazılımsal olarak öğretilmesi gerektiğini bilmeyen ustanız var ise mutlaka yukarıdaki sıralamayı uygulatın.


    Bu yönergelere harfiyen uyacak usta var mıdır Ankarada?
    Konu biraz hort olacak ama sanayide bunları yapacak usta tanımadığım gibi bunları söylesem dükkandan kovarlar muhtemelen.
    Bir ihtimal yetkili serviste yaparlar bunu.
    |
    |
    _____________________________
    Siyah-beyaz devam.




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Mobilya Takımları
SEO
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.