işin gercegi çok memnun diilim.ciddiyetden uzakda diyebilirim. bir dünya kelime oyunlari yaptilar bir gitmemizde,ilk ve sondu zaten
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by keyn</i> <br />Su anki PC'mi 2.5 sene önce Andromeda'dan aldım, arkadaslarima bilgisayarlar aldirdim, ne ben sorun yasadim ne de arkadaslarim... Pardon sadece birkez işlemcinin fanı durdugu için bilgisayar açılmıyodu ve garantisi bozulmasın die kendim ellemeyip goturup yaptırmıstım... Yasadıgım en buyuk sorun budur... Babamın oglu degil kendisi ama <b>" bir daha Andromeda mı , asla " diyen arkadaslara soyluyorum;</b> <font color='red'>siz kaybedersiniz... </font id='red'>Andromeda'dan daha ucuz ve guvenilir yer çok az... Ucuzluk olarak bi de Ay Bilgisayar var tabi guvenilirligi konusunda bi fikrim yok sadece CDRW aldım ordan ... @SpaceLord Voltaj dusuklugunden işlemcinin yanması üretim hatası olmadıgı için garanti kapsamında olmayabilir... Ama kesin bişey soyliyemiycem... Ama benim işlemcim yansa gidip " voltaj dustu işlemci yandı degistirin" demem... [krl] Biraz uydurmak lazım ...[dry]<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
<b>Cevap Hakkımı Kullanıyorum;</b>
Bundan yaklaşık bir sene kadar önce o zamanki bilgi ve maddi olanaklarımla, Mecidiyeköydeki ara sokaklardan birinde ufak bir firmadan XP 1700+<b>dut3c</b> kodlu işlemci almıştım. 1 ay kadar sonra <b>dlt3c</b> kodlu işlemcilerin daha performanslı olduğunu öğrendim. Özenti ya, hemen elimdeki işlemciyi forumlarda satışa çıkardım ve derhal Andromeda'nın yolunu tuttum. XP 1700+ işlemciler her yerde aşağı yukarı $55.-'e satılırken hadi dedik, özel kodlu diye Ercan beyin istediği $65+KDV'yi verdik.
Daha sonra önceki işlemcimi Dude arkadaşa sattım. Ocak ayında Dude arkadaşım beni aradı, board'da çıkan bir sorunu çözmeye çalışırken, işlemciye fan'ı takmayı unuttuklarını ve bilgisayarda çalışmaya başladıkları sırada işlemcinin yandığını farkettiklerini söyledi. <b>İşlemci aynen, 1.5 porsiyon yoğurtlu TRAY KEBAP olmuş.</b>
Buluştuk, işlemciyi aldığım dükkana gittik, gerekli evrakları vererek bizi Boğaziçinin yetkili birimine gönderdi. Orada " gerçekleri tüm açıklığıyla olmasa bile " kısaca işlemcinin yandığını söyledik. Yetkili işlemciyi İngiltereye göndereceğini fakat sonuçtan hiç de umutlu olmadığını bize söyledi. Biz de, canı çıkan işlemciden umut kesilmez, düşüncesiyle oradan ayrıldık.
2 hafta kadar önce Dude arkadaşımızdan sevindirici bir haber aldım. <b><blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'>Abi selamlar, Ocak ayında seninle Bogazicin'e teslim ettiğimiz işlemci vardıya, cayır cayır yakmıştık hani... Bugün konuştum ödemesi gelmiş, yenisini alıcam işlemcinin, 2000+ olacak heralde Abi şanslıyız galiba ne diyim Haber veriiiyim dedim... Görüşmek üzere... <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'></b>
Bir şekilde hepimiz H-O-M-O-UPGRADUS'uz aslında. Maddi olanaklarımız çerçevesinde teknolojiyi mümkün olduğu kadar yakından takibe ederek içinde bulunduğumuz zamanı yakalamaya, bakış açımızı geliştirmeye çalışıyoruz hepimiz. Bunu yaparken, sahip olduğumuz donanımları da zamanla yenilemek zorunda kalıyoruz.
Bu paralar kolay kazanılmıyor, emeklerimizin karşılığını, anne-babamızın paralarından, arttırabildiklerimizle, harçlıklarımızdan, isteklerimizden, bir çok zevkimizden kısarak yapıyoruz çoğumuz bunu.
Giden paralar, TL olarak da gitmiyor yurtdışına.. DOLAR olarak gidiyor.. Kriz üstüne kriz... giden para aslında misliyle çıkıyor bir şekilde Türkiyede yaşayan her kesin cebinden,..
Kim kazanıyor? Yurdışındaki elin oğlu kazanıyor, Türkiyede ise, İthalatçı kazanıyor, distribütör kazanıyor.. dükkan sahibi kazanıyor.. Dolarla kazanıyorlar.. ve bu paralar herkesin cebinden çıkıyor, ister b.sayarı olsun isterse olmasın.. Çıkan para döviz olarak çıkıyor çünkü..
<b>O zaman, bunların her biri bizim hakkımızı, elin oğluna karşı korumak zorunda.. Mağaza sahibinden tut, ithalatçısına kadar hepsi bizi, Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşını, yani tüketiciyi kollamak zorundalar..</b>
Mecidiyeköy'ün ara sokalarındaki ufak bir firma, müşterisininin işini kolaylaştırmak için çaba sarfediyorsa, Eğer ki, yukarıda şahit olduğum olaydan dolayı, her gün binlerce b.sayar ve donanım satan bir firma, <u>ithalatçıya rağmen</u>, müşterisini kollayamıyor ise, Bir daha Andromeda mı ? asla..!
B.sayar işi ile uğraşan bir firma, satarken <b>Kartal</b>, sorun çıktığında <b>KARGA</b>'laşıyorsa, bir daha mı ? Asla !
Halbuki yakın zaman kadar, <b>Ercan bey</b>'in donanim hakkındaki bilgisini takdir ediyordum. fakat, <b>ticari konuda benden kocaman bir " o " aldı.</b> İşte o yüzden, bir daha mı Andromeda..?..Asla..!
Moscom'a gelince.. çok takdir ettiğim bir firma ama, şimdi düşünüyorum da bence yine de teknik servis hatasız değil.. Bu konuyu idari yetkililere rapor etmeleri gerekirdi...
Andromeda gibi bir firma, Mascom'a hiç yakışmıyor bence..
Bir daha mı Andromeda..??!!
O sayfa kapandı benim için..
İyi ki bu olaya zamanında şahit oldum yoksa, bu zamana kadar hep kazananan Andromeda yine kazanacak, ben... <font color='red'>kaybedecek idim.</font id='red'>
Bir daha mı..??[gitar]
hmm evet ben su " siz kaybedersiniz " sozunde hatalıyım...O sözümü geri aliyorum...Kimse bulunmaz hint kumasi degil... BlackMagic in soyledigi dogru, onemli olan satistan sonrasi...Andromeda'ya ben en son 2 sene filan once gitmiştim, en azından o zmn guvenilirdi... Yalnız olaya su yonden de bakalim; mesela ben de satici olsam bozuk parca geldiginde direk " tamam hemen yenisini verelim/para iadesi yapalim" demem... Once hafiften isi yokusa surmekte fayda var cunku karsindaki insan seni kandırmaya calisiyo da olabilir (sözüm meclisten disari bu arada yanlis anlamasin kimse)...Ekran kartina ya da işlemcisine overclock yaparken zarar vermiştir ve de degistirmek istiyo olabilir... Her ihtimali dusunmek lazım... Distribütorlerle haksız yere papaz olmak da var işin ucunda satici acisindan... Ama gordugum kadariyla sorununu anlatanlar olayin sonunda ya paralarini almislar ya da parcalar degistirilmis... @CROC Söylediklerine katılıyorum... Hakkını arama konusunda ne dusundugumu su verecegim linki okuyunca daha iyi anlayacaksindir... Lutfen once topici acan kisinin yazdigina cevabını kafanda kur ve sonra asagilarda benim yazdiklarimi oku... Belki senden bile fanatigim o konuda http://forum.donanimhaber.com/topic.asp?TOPIC_ID=89480 [dry]
Andromeda hikayeleri:))
Valla benimde andromeda dan kötü bir(Bir çok) anım var:)) Geçen yıl 1200dolarlık fulll bir kasa çıkartım yanlız oaralar sars var diye parça bulmak çok zordu baya bekledim 1 ay falan mal gelsin diye 9500pro bride samsung yada 109P40 alşıcaktım tabi 1 ay geçmesine ramen gelmedi bende; 2500+ 512ram asus deluxe fx5200 lg yazıcı pionneer dvd 107T birde aopen camlı kasa yaptırdım Ama kasayı aldıktan sonra fx5200 bana yeterli kalmadı geri götürdüm dedim bu 80dolar bana performanslı değila yrıca pasif soğutucu olduğu için 2-3 saat sonra texture htaları veriyo dedim geri vereyim parasını istemiyorum onun yerine üstüne para koyup 180dolara(kazık olmasına ramen orda o vardı) onu alayuım dedim adam yok bilmem ne malı aldıktan sonra arıza olmadığı taktirde vermezsin falan dedi okadarda telefonda konuşuyorum birde tipik ercan beyin bir konuşma trarzı var telefonda sen anlatırsın adam hiç dinlemez sonra ne vardı der adamı deli eder yani yaşadım diye biliyorum... Bir keresindede bir arakdaş dvd-rom aldı dvd-romda bir hata vardı ama çok hızlı çeviriyo sonra cart diye ses yapıp durduruyodu arakaşında bir kaç dvd yi kırınca arkadaş sinirilenip geri iade yapmak istedi adam olmaz çalışıyo flan diyip yine almadı... Yani bilmiyorum çok tavsi etmiyorum giyatları iyidir ama malı satana kadar iyidir malı sattıktan sonra bir destek bulamazsın... Hee dur birde benim anakart mevzusu var:))) Asus deluxe aldım yaaa cd nin içinden bos update cd si çıktı merak ettim nedir falan diye biosu update edyim ne olucak falan dedim bir update ettim bilgisayar 1100mhz de açılıyo neyse sonra eski verisopnu yükledim düzeldi birde yeni bir bios var onu yükleleyim dedim bir yükledim anakart gitti geri götürdüm yok garanti dışı falan filan tamam dedim neyse parası veririz tamir etsinlerde işte boğaz içi dispiritörüne gitti 1.5 hafta da geri geldi 30 milyon bios yazmak için aldılar eve geldim anakartı taktım okdar uğraştım düğmeye bastım bilgisayar yine açılmıuyo acaba dedim anakartımı yalnış taktık tekrar denedim olmadı sonra dayanamadım kasayı taksiye koyup götrüdüm meğerse salak herifler bios jumperını ters koymuşlar onun içi açılmamış birde onun için 20 milyon verdim işte teknik serviste bakılsın yapılsın diye eve geldim 1007 version bios yani 1100mhz de açılıyo ve oc olmuyo default hızda bile çalışmıyo bende 1004 verisonu yükledi birde onla uğraştım yani bana hem zaman hem yorgunluk hemide taksi paalarıyla 70milyona bu iş patladı.......
Ben Eskişhirde iken bir zamanlar TNT2 M64 almıştım bir bilgisayarcıdan..Ekran kartı bir tuhaftı..her hangi bir OpenGL uygulamasında ekranda çizgiler oluşuyordu.Düzeltmek için denemediğim yöntem kalmadı. En sonunda gittim dedim kardeşim böyle böyle ..orda başka bir makinede denedik çalışıyor! her neyse bunu dedim değiştirebilir miyim? dediler ki hay hay..Voodoo3 3000 aldım..Ordaki, küçük bir işletme bile böyle şeyleri sorun etmiyor..Mümkün olduğunca yardım etmeye çalışıyor..Ama İstanbul'daki büyük (!) firmalar müşteri memnuniyetini falan hiç takmıyorlar. Parçanın çalışıp çalışmaması satıcının (genelde) değil distribütörün ve ve üreticinin hatası..Satıcını buradaki farkı sattıktan sonraki hizmetidir. Bu hizmet iyi değilse o kötü bir satıcıdır ve alış-veriş yapmamak lazım..yoksa kimse "benim Geforce 5950 lim mükemmel çalışıyor" diye bilgisayar satıcılarını övemez :)
way andromeda sen neymişisn sen, pcgold 2 olma yolunda sanırım. işallah ordan aldığım parçalar sorun çıkarmaz.
arkadaslar burada herkesin bir sirketle sorunu var ,Allah'a sükür sunca senedir kac sefer gold'dan,andromeda'dan mavi bilgisaayrdan alısversi yaptım ve cevremde de yapan oldu her üc sirketle alakalı oyle buyuk bir sorunla karsılasmadık simdiye dek,hatta goldbundan iki sene onceydi sanırım onlardan altı ay once aldıgım makinamım iyi calısıp calısmadığını bir sorunum olup olmadıgını sordular,dumur olmustum burada;buranın yerli bilgisayarcılarından kat kat iyiler en azından(balıkesir) ote yandan andromeda'dan yakın zamanda iki farklı ikişiye ekran kartı aldık ikisi de cok guzel bir tanesinin gecenlerde fanı durmus hemen gonderin dediler ilgilendiler cok.Bilemiyorum milletin sansına kotu elemanlar mı cıkıyo karsılarına ne ?!
Sayın Topic okurları, Burada yazılanları art niyetli,yanlı ve haksız buluyorum.Nedeni şunlardır: Burada görüş belirten çoğu katlımcı arkadan konuşamayı çok iyi biliyor.Benim yüzüme karşı gülenler arkamdan ikiyüzlü yorum yapmışlar.Şimdi tek tek cevap veriyorum. PcKoPaT: Hard diski düşürdüğümde sana tek bir kelime ettim mi? Sana yenisini veremeyiz diye birşey söylemedim.Hatta baban aradı beni olumlu konuştuk.Babana lütfen sor.Sonra seni telefonda arayıp gel paranı vericem dedim.Sen ertesi gün geldin.Paranı aldın ve bana teşekkür ettin.Şimdi sizi mağdur etmediğim halde neden haksız yere olumsuz yorum yapıyorsunuz. CROC( Cemal Özer ): Stoğumda olmayan ürünü size nasıl vereyim.Mascom dan aldığım bütün 8RDA3+ ları sattım.Siz ve mascom beni aradığında zaten elimde ürün yoktu.("Andromeda gibi bir firma,Mascom'a hiç yakışmıyor bence..Bir daha mı Andromeda..??!!") Diye hitap etme hakkını nerden alıyorsunuz.Elimde ürün olsa zaten verirdim.kaybedecek birşeyim yoktu ki.Mascom bana başka bir board verecektir zaten.Burda beni suçlamanız çok yersiz.Çünkü İthalatçı firma size bu ürünü değiştirmek zorundadır.Mascom'un stoğunda ürün kalmadığına inanıyorsunuz da benim stoğumda kalmadığına neden inanmıyorsunuz.Ta ki Mascom epoxu ithal eden firma olamsına rağmen elinde değişim için ürün bulundurmuyorsa bu Mascom ' un büyük bir hatasıdır.Mascom' unda suçu benim üzerime atması büyük bir sorumsuzluktur.Zaten bu olaydan sonra Mascom Arıza sorumlusu bayan beni arayıp ,kendilerinin yapması gereken bir olayı Andromeda ' ya yükledikleri için benden özür diledi.ZATEN ELİMDE ÜRÜN OLSAYDI MÜŞTERİME VERİR VE SİZİ MAĞDUR ETMEZDİM.NEDENSE BİR TÜRLÜ İNANMAK İSTEMEDİNİZ.BU SİZİN ART NİYETLİ OLDUĞUNUZU GÖSTERİR. BİG KİNG ( Aspet Manukyan ): Ben size o kadar yardımcı oldum.Ama siz(andromeda da birçok kötü anım )var demişsiniz ne zaman geldinizde sizin ile ilgilenmedim veya işinizi halletmedim telefonda size yardımcı olmaya çalışıyorum demekki siz hiçbirşey anlamıyormuşsunuz.Üstelik bize gelen arızalı ürünlerin hiçbirini arıza yok diye geri almamazlık yapmıyoruz zaten garantiyi ben vermiyorum ki stoğumda da değiştimiyorum.Her işin kendine göre kuralları vardır bu sadece benim firmam için geçerli değil ürünü aldığınız zaman kafanıza estiği gibi iade etmek istiyorum diye birşey yoktur arıza var ise ithalatçı firma ya gönderirim arıza gerçekten var ise değişir gelir.o zaman her müşteri gelsin istediği kartı alsın evinde denesin hoşuna giderse alsın gitmese almasın.Siz satıcı olsanız böyle bir uygulamayı acaba kabul edermiydi.Ayrıca Aspet bey o 30 milyonu biz değil Boğaziçi aldı.Ben müşterilerime fazlasıyla yardımcı oluyorum.size de çok yardımcı oldum.Ama karşılığını bu yazılarınızdan aldım.İyilik yapmanın karşılığında kötülük buldum. SPaCeLoRD : Garantiyi İthalatçı firma verir.Biz bayi olarak ithalatçı firmanın uyguladığı garanti prosedürünü son kullanıcıya anlatmak zorundayız.Ben size bu anlattıklarımı kafamdan uydurmadım.Kılıf uydurmak için yapmadım.her müşteriyi bilgilendirmek benim görevimdir.Gerçi bunları benim söylememe gerek yok .Çünkü aklı başındaki iş bilen her insan yanık,kırık bir işlemcinin garanti dışı kalacağını bilir.Bilgisayar sektöründe hangi firmaya giderseniz bu kural böyledir.AMD işlemcinin Dresden-Almanya' daki fabrikası bile bu yanık işlemcileri garantiye almıyor.İnanmayan Amd ye mail atabilir.Bir işlemcinin bozuk olması ayrı ,yanık olması ayrı şeylerdir.
Beni yani Andromeda' yı haksız yere eleştiren,yüzüme karşı söyleyemeyipte arkamdan konuşan bu kişileri esefle kınıyorum. Eğer haksızlığa uğradığını iddia eden varsa gelsin yüzüme karşı konuşup hakkını arasın.Çünkü ben müşteriye hep iyi davrandım ve yardımcı oldum ve BUNDAN SONRA DA DAHA FAZLASIYLA YARDIMCI OLACAĞIM.ANDROMEDA HER ZAMAN MÜŞTERİ KAZANACAK .HİÇBİR ART NİYETLİ KİŞİ BUNU ENGELLEME CÜRETİ BİLE GÖSTEREMEYECEK.
Saygılarımla,Ercan ÇİFTÇİ
Sayın Ercan Çiftçi, Hatırlarsanız HDD'yi düşürdüğünüz zaman bana ne demiştiniz??? "Ben bunu bu şekilde değil, ters sarmıştım. Niye böyle getiriyorsun bunu kardeşim!!!" Ben de size "yılların bilgisayarcısısınız bir bilgisayar parçasının kutusundan havada çıkarılmasının riskli olduğunu öğrenemediniz mi?" demiştim.
Ayrıca yenisini isterim dediğim zaman da "stoğumda yok, maalesef veremem" dediniz(buna o an da, şimdi de inanmıyorum. kesinlikle stoğunuzda mevcuttu. ama az önce yazdığım laf biraz dokunmuştu galiba size..). O saatten sonra da paramı elbette verecektiniz. Ama şimdiye kadar hiçbir bilgisayar firması ile böyle bir problem yaşamadım. Benim bir daha ASLA demem şuradan geliyor. yukarıda da belirtmiştim bunu.. EÇ: Nasıl bir sistem kullanıyorsunuz. Ben: Intel P4, vs.vs. dedim. EÇ: Biz P4(o zaman sadece AMD bayisi idi.) satmıyoruz. O yüzden uyumsuz olabilir mi bilemiyorum. Ben: Bir alaka kurabilir misiniz bana??
Son özüm bu oldu.. Hala daha yakın çevremden bilgisayar almak isteyip de sitenizdeki fiyat listesini gösterip, şu bilgisayarcı bana yakın, fiyatları da ii dediler mi alıp yırtıyorum listeyi :) Ha bu arada hakkını aramak isteyen gelip yüzüme karşı arasın demişsiniz. İnanın firmanıza gelişimin sebebi bu idi. Yalnız yukarıdaki dialog beni bitirdi... Ben bu kişiye karşı neyi anlatacağım ve beni anlayacak ki hakkımı versin.
PckoPaT : Peki ben sizi arayıpta gelin ödeme yapayım demedim mi? Sen de gelip parayı aldığın zaman bana teşekkür etmedin mi? Şimdi neden kıvırıyorsunuz .Sana maddi bir zararım oldu mu?.Paranı kuruşuna kadar aldın.Ayrıca o diski düşürmeseydim.Sana sisteme bağlayıp çalışıp çalışmadığına bakacaktım.Bana arızalı gelenlerin % 90 ını arızalı çıkmıyor.Uyumsuzluk olabiliyor.Sizler herşeye bu arızalı deyip geçiştiriyorsunuz.Arızalı olamyıpta uyumsuz da olabilir.Bunu bilgisayar sektöründeki herkes biliyor.Sen bilmiyorsan ben ne yapayım.Sana bir saygısızlık yaptım mı? O zaman babana niye aratıyorsun.Sen kendin yetişkin bir insansın.Acizliğin buradan belli .Ayıp senin yaptığın çok ayıp.SENİ MAĞDUR ETMEDİĞİM HALDE YAPTIĞIN ŞU HAREKET ÇOK YANLIŞ.HALBUKİ SANA KARŞI BİR SAYGISIZLIĞIM OLMADI.PARAYI ALMAYA GELDİĞİN ZAMAN NİYE BANA NİYE TEŞEKKÜR ETTİN.ONUN CEVABINI SENDEN BEKLİYORUM.
Saygılarımla,Ercan ÇİFTÇİ
Sayın OZAN ARABACI Bey, senin yaptığın bu haksız davranışı ve arkamdan konuşmanı esefle KINIYORUM.
Saygılarımla,Ercan ÇİFTÇİ
Ercan bey, biliyorsunuz ki o gün diski size getirdiğimde(düşürdüğünüz gün) ben kapıdan girer girmez müşteriniz vardı oturup bekledim. Neyse müşteriyle işiniz bitince bana dediniz ki diski bırakın biz test edip hbr veriririz. Ben de ben oradayken test edilmesini gerekirse bekleyeceğimi söyledim.(size gelmek için işten çıkınca servisimle gitmek yerine tam ters istikamate gidiyorum, her gidiş gelişim ayrı masraf) Daha sonra teknik eleman olmadığını söylediniz. neyse beraber de bakabiliriz demiştim. bu sefer de bağlayabilieceğimiz makina yok demiştiniz. Ayrıca ben size arızalı olmayan bir malı niye getireyim. Kendim hala da bir resmi kurumda Bilgi İşem Sorumlusu olarak görev yapmaktayım. O zaman da aynı yerde görev yapıyordum, ve çalıştığım yerin yaptığı tüm pc alımlarında mutlaka problem çıkıyor. test eden kişi ben oluyorum ve firmaya arızalı ürünü geri gönderiyorum. yani size getirdiğim bir ürün arızalı diyorsam buna inanmalısınız. karşınızdakini bu kadar aşağı görmeyin. evimde üç adet bilgisayarım var(o zaman bu üç bilgisayarın üçünde de de test etmiştim.) Babamın arama meselesine gelirsek, babam o zaman yeni bir video kamera almıştı. yaptığı tüm çekimleri video-cd yapmamı istiyordu benden. 20GB lık diskim dolu olunca haliyle disk almam gerektiğini söyledim ve git al dedi. Daha sonra bana çekimlerini aktarmam için getirince, ne oldu almadın mı disk dedi ve aldım ama problem çıktı dedim. problemden ve sizden bahsettim. neyse numarınızı aldı ve bir de ben görüşeyim dedi. olay budur. ben bunda bir acizlik görmüyorum. Sizin düştüğünüz durum acizliktir.
Bilmeyen bir müşteriye diyeceksiniz ki siz P4 kullanıyorsunuz problem olabilir, biz size AMD verelim tıkır tıkır çalışsın. Ben hala daha burada takılmış durumdayım. Bu konu da burada kapanmasın. diğer arkadaşların da haklı olduğuna sonuna kadar inanıyorum.
Bir TÜRK olarak ve Türk örf ve adetleri ile yetişmiş biri olarak size ne yapsaydım ERCAN bey, suratınıza mı tükürseyim yani. Elbette terbiyem buna müsade etmez. Ticarette herşey yolunda gidebileceği gibi bazen herşey ters de gidebilir. Önemli olan karşınızdakini kırmamaktır. Teşekkür ettim ve karşımda derdimden anlamayan birine boş laf tüketmektense kibarca iyi günler deyip bir daha alışveriş yapmamaya ve yaptırmamaya karar verdim.
Saygılarımla, Ozan ARABACI
ben mesajımı yazarken ismimi de vermişsiniz. teşekkür ederim :)
Ayrıca arkanızdan konuşma olayı da yoktur.<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'>eğer okuyorsa cvp verme hakkı saklıdır.<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
Siz bir tane daha Ercan Çiftçi bulunda başınızın üstüne koyun. :)
Ercan abi, kasma hiç, reklam oluyor boşver. :D Seni bilen gelsin, bilmeyenle uğraştığına deymez.
DarkH editörü ne çıkarın var oradan söyle bakalım :) işin şakası :) dostum olayları bilmeden lütfen yorum yapma..
@PcKoPaT öncelikle karsımızdakine saygılı olalım... "Az önce yazdığım laf size dokunmuş galiba" türü laflar hoş değil... Ayrıca HDD uyumsuz olabilir demesinde de ben bi yanlıslık goremiyorum, çünkü örnegin belirtilen seri numaraları dısında kullanılan ramler bile anakartlarla uyumsuzluk yapıyo ( o ramleri Intel işlemcili bi sisteme koysan sorun cıkarmaz ama AMD işlemcili sistemde çıkarabilio işte), veya ATI Radeon ekran kartları AMD ile uyumsuzluk gösterebiliyolardı... Bunları da düşünün...
Insanları / firmaları karalamak kolay... Ben Andromeda'nın degil, haklı gördügüm tarafın yanındayım... Ben su forumda kimsenin cıkıp da "Andromeda'dan sunu aldım sorun oldu, ve sorunumu halletmediler" diyecebilecegini sanmıyorum... Zaten bu baslikta okudugunuz sorunlarin hepsi de çözülmüş... "Sonuc olarak paramı aldım/parcayı degistirdiler , sorunum çözüldü diyeceginize "Arkadaslarımın getirdigi Andromeda fiyat listesini yırtıyorum" vb. şeyler ayıp... [dry]
bir saygısızlık ettiğimi sanmıyorum. "yazdığım laf size dokunmuş olabilir" bu laftaki hangi kelime saygısızlığa girer acaba. Uzaktan sadece okuyup yazmak kolay tabi. karşınızdaki size böyle birşey söylesin o zaman göreyim ben sizi. p4-hdd uyumsuzluğu, bir tane bile örneğini görmediğim bir olaydır bu. ki olmaz kesinlikle denmez ama, aynı diskten kullanan bir çok kişi biliyorum. Mutlaka Ercan bey de satmıştır p4 kullanıcısına. ama hala daha neden böyle bir laf etti, o lafın arkasında benim verdiğim tavırı vermeyen kullanıcı olsaydı ne ourdu onu merak ediyorum :) bir AMD sahibi olabilirdi..
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by PcKoPaT</i> <br />Bir TÜRK olarak ve Türk örf ve adetleri ile yetişmiş biri olarak size ne yapsaydım ERCAN bey, suratınıza mı tükürseyim yani. <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'> Arkadasim sovmenligi ,populizmi birak, sen Turk orf adetleriyle yetistin de biz Kenya örf ve adetleriyle mi yetistik yani... Kusura bakma ama su "suratiniza mi tukurseydim" lafiyla cok küstahça ve terbiyesizce bi laf etmissin... [dry]
o lafı etmedim, öyle mi yapsam daha iyi karşılardınız dedim. ve Ercan bey hala bana "neden teşekkür ettin" diyor ??? bu ona karşı verilmiş bir cvp'tı.
edit: kızgınlıkla yazdığım bir sözdür. Eğer yanlış anlaşılmaya sebep verdiysem herkesten özür dilerim.