Şimdi Ara

Andromeda bilgisayarı nasıl bilirsiniz? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
1.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben zaten ona soyledigin için degil, buraya bu lafı yazdigin icin dedim... Herneyse olayı kisisellistirmeden sunu soralım " Andromeda ile ilgili bir sorunu olup da, sorunu çözülmeyen birisi var mı?" ... [dry]
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by ErcanXP-M</i>
    <br />CROC( Cemal Özer ): Stoğumda olmayan ürünü size nasıl vereyim.Mascom dan aldığım bütün 8RDA3+ ları sattım.Siz ve mascom beni aradığında zaten elimde ürün yoktu.("Andromeda gibi bir firma,Mascom'a hiç yakışmıyor bence..Bir daha mı Andromeda..??!!") Diye hitap etme hakkını nerden alıyorsunuz.Elimde ürün olsa zaten verirdim.kaybedecek birşeyim yoktu ki.Mascom bana başka bir board verecektir zaten.Burda beni suçlamanız çok yersiz.Çünkü İthalatçı firma size bu ürünü değiştirmek zorundadır.Mascom'un stoğunda ürün kalmadığına inanıyorsunuz da benim stoğumda kalmadığına neden inanmıyorsunuz.Ta ki Mascom epoxu ithal eden firma olamsına rağmen elinde değişim için ürün bulundurmuyorsa bu Mascom ' un büyük bir hatasıdır.Mascom' unda suçu benim üzerime atması büyük bir sorumsuzluktur.Zaten bu olaydan sonra Mascom Arıza sorumlusu bayan beni arayıp ,kendilerinin yapması gereken bir olayı Andromeda ' ya yükledikleri için benden özür diledi.ZATEN ELİMDE ÜRÜN OLSAYDI MÜŞTERİME VERİR VE SİZİ MAĞDUR ETMEZDİM.NEDENSE BİR TÜRLÜ İNANMAK İSTEMEDİNİZ.BU SİZİN ART NİYETLİ OLDUĞUNUZU GÖSTERİR. <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Yukarıda yazdıklarımı tam okumamışsınız fakat, şimdi, dikkatlice okuyun şu aşağıda yazdıklarımı Ercan Bey, ve ne kadar ARD NİYETLİ olduğunuzu anlayın;

    1- Siz kendinizi, çevrenizdeki tüm insanların yalancı ve sahtekar olduğuna mı şartlandırdınız..?
    Yukarıda yazdıklarıma inanmamış idiyseniz, sizin yazdıklarınızın hiç birine inanmak mümkün değil.

    2- Bir kere benim nick'im CROC ve adım yukarıda sözünü ettiğiniz kişi kesinlikle değil. Ne siz, ne de ben burada gerçek kimliğimizle görüşmek zorunda değiliz. Herhalde bunun farkındasınızdır. Ama, şurası bir gerçek ki, olayı eksiklikleri ile dahi olsa, onayladığınıza sevindim. Çünkü, böylelikle benim şahit olduğum bu olayda yalan söylemediğim ortaya çıktı.

    3- Bu forumdaki her kes bilir, ve en azından onlarca kişinin başına gelmiştir. Mascom'un ürünlerinde en ufak bir problem çıktığında, Mascom konuya diğer ithalatçılarda olamayacak kadar büyük bir titizlikle konuya ciddiyetle yaklaşır, sorun kendi getirdiği üründe ise, hiç bir şekilde sizler gibi ARACI FİRMAYI muhattep etmeden biz, sokaktaki tüketicilerin sorunlarını en kısa sürede çözer, hatta ve hatta, eski ürünü alıp, yenisini derhal verir. Hatta hatta hiç bir fark istemeden, üzmeden, beklemeden... Bu olay benim başıma tüm gerçekliği ile geldi. Bunu da not edin, Malı aldığım aracı firmaya, sorunu nasıl çözebilirim diye sorduğumda bana Mascomun adresini verdi, direkt. Yeni malımı Mascom'dan alırken, sorunu aracı firmayla kendileri hallediverdi. Peki bu sizinle niçin olamıyor Ercan Bey.?

    <b>Çünkü sizin stoklarınızda yok..??</b>

    Benim önceki malımın aynısı, malı aldığım aracı firmada var mı idi ki..?.. Tabi ki yok idi çünkü, aradan 1 yıldan fazla bir zaman geçmiş idi..!!

    <b>Ayrıca, şahit olduğum olayda müşteri illa da aynı modeli istemedi ki sizden. SADECE, Sorununun çözülmesini istedi.... </b>

    Mascom yetklileri farklı bir model ile değiştirme konusunda sizi ikna etmeye çalıştı.. bu da mı yalan Ercan Bey..? Müşterinizin herhangi bir ısrarı da olmadı illa da aynı model diye ki..??

    Müşteriyi ne ilgilendirir ki sizin mal stoklarınız.? Müşteri sizden problemini çok kısa olan süresi içinde sorununu çözmenizi istedi sizden....

    Siz, pek alada istese idiniz çözebilirdiniz müşterinizin problemini.. cari hesaplarda problemi Mascom ile pek ala da çözebilirdiniz probleminizi.. Yalan mı Ercan Bey..?

    Siz, tüm içtenlikle, kendi söylediklerinize inanıyormusunuz Ercan Bey..?

    Kusura bakmayın ama, ne ben, ne de sizin yazdıklarınızı okuyanların hiçbiri inanmıyor...

    Mascom'un sizden özür dilediğine de inanmak hayli güç Ercan bey, bunu da not ediverin lütfen.

    Kesinlikle inandırıcı olmaktan uzak, ard niyetli yaklaşımlarınız burada sizden mal almayı düşünen kişileri soğutuyor. En azından, geçersiz nedenler ile suçlamaya kalkışmaktan çok, yanlışlıklarınızı kabul etmek, size daha çok yakışmalı idi..

    Çünkü, - ticari anlayışınız, + teknik bilgileriniz ile desteklenebilse idi vaz geçilmezlerden biri olabilirdiniz..

    <b>Not; Bu konu, direkt olarak beni ilglendirmiyor aslında. O yüzden konuyu dah fazla uzatmak niyetinde değilim. Çünkü, sizden yakın zamanda mal almadığım için " Madur " ben değilim. Ben sadece bir şahidim. Şurası bir gerçek ki; " Madur Olmaya da Niyetli Değilim " </b>




  • Andromeda dan alışveriş yaptım, arkadaşlarıma yapmaları için öneride bulundum ve öneride bulunmaya devam edeceğim.

    Ercan Bey çok beyefendi bir insan. Şöle bir olay anlatayım;

    ünv zamanları, maslakta yurtta kalıyorum. taa bakırköye bilgisayar almaya gittim.

    sistemi topladık. ercan beyle sohbet vs. sonra koca monitör ve kasa nasıl giderim vs derken

    yolarda perişan olmaktan sa taksi vs bulalım dedim ve bunu kim yapar bilemme ama Ercan Bey Bakıröy-Maslak arası taksi parasının yarısını kendisinin ödemesini teklif etti. Herhangi bir zorunluluğu olmamasına rağmen. Hangi bilgisayarcı size bunu yaptı?

    Tekrar teşekkürler Ercan Bey. Hatta 8KHA+ ı kullanmama vesile olduğunuz için de teşekkürler
  • slhj
  • herkese merhaba ,andromeda dan sıkça alışveriş yapan biriyim ve çok memnun kaldığımı ifade etmek için yazmaktayım.Ercan bey hem çok nazik hemde çok yardımsever bir bey.Bu yazıyı görünce sadece tecrübelerimi yansıtmak istedim ,ayrıca çevremdeki insanlara da andromeda yı tavsiye ettim ve onlar da çok memnunlar.Herkese bol donanımlı günler dileğiyle..
  • Andromeda dan alışveriş yaptım, arkadaşlarıma yapmaları için öneride bulundum ve öneride bulunmaya devam edeceğim.

    Ercan Bey çok beyefendi bir insan. Şöle bir olay anlatayım;

    ünv zamanları, maslakta yurtta kalıyorum. taa bakırköye bilgisayar almaya gittim.

    sistemi topladık. ercan beyle sohbet vs. sonra koca monitör ve kasa nasıl giderim vs derken

    yolarda perişan olmaktan sa taksi vs bulalım dedim ve bunu kim yapar bilemme ama Ercan Bey Bakıröy-Maslak arası taksi parasının yarısını kendisinin ödemesini teklif etti. Herhangi bir zorunluluğu olmamasına rağmen. Hangi bilgisayarcı size bunu yaptı?

    Tekrar teşekkürler Ercan Bey. Hatta 8KHA+ ı kullanmama vesile olduğunuz için de teşekkürler
  • slm crog siz ne kadar ercan beyi taniyorsunuz? ben şahsen 5 yıldan beri taniyorum ve çaliştiğim yerde bütün arkadaşlarım andromedadan alış veriş yapmıştır ve şürekli ordan donanım parçalar almaktayım ve bügüne kadar herangi bir sorunumuz olmamıştır . bir problem yaşamadık .ya neden böyle bir insana laf yazarsınız gerçekten çok iyi niyetli biri ve anromeda ayle şirketidir eğer giderseniz görebilirsiniz . saygılar...
  • Ben bu konuya tarafsız olarak okudum benim okuduklarımdan anladıklarım kesinlikle Adromeda bilgisayarın bu konularda üstüne düşen görevi yerine getirmediğidir.bu arkadaşlarımız neden böyle suçlamalarla bir firmaya saldırsın?Neden mi canları yanmış ve herkese uyarıda bulunmak istemişler ben onlara sonuna kadar destek veriyorum.Benimde benzer bir olayım Dijitalcenter adlı firma ile yaşanmıştı bende diğer arkadaşları uyarmak için yazdım bu olayı:http://forum.donanimhaber.com/topic.asp?TOPIC_ID=82288

    Ayrıca hiçkimse garantiyi distiribitör verir diye bu işin içinden sıyrılamaz.Acenta,Aracı,Disstribitör vs... bunların hepsi MÜtESELSİLEN sorumludur.Müşteri için önemli olan sorunun halledilmesidir. ayrıca böyle bi sıkıntı yaşandığında neden Andromeda müşterisini Dist. ile muhatap ediyor anlamadım bu onun çözmesi gereken bir problemdir.Zaten öyle olmasaydı eğer biz bütün parçalarımızı Dist. alırdık ve inanın bizim için çok daha iyi olurdu.

    Anlamadığım bir diğer nokta inanınki şu topiği tarafsız okuyan bir insan kimin haklı olduğunu hemen anlayacaktır.Ama enteresan bir şekilde bazı arkadaşlarımız nerdeyse yalakalık derecesinde savunuyorlar bunu anlamıyorum..Bakın arkadaşlar bir gün sizinde başınıza böyle bir olay gelebilir bugün biz yarın siz bu işler parayla değil sırayla arkadaşlar...

    Ayrıca bir arkadaşımız Monitör almış vs.. Ercan Bey taksi parasının yarısını ödemiş zorunluluğu olmadı halde arkadaşlar bu ticari bir nezakettir bu böyle çok büyük bir olaymış gibi neden yazılır anlamıyorum.Bende monitör aldım hatta daha küçük olan ses sistemi aldım bana hiç söyleme gereği bile bırakmadan parçalarla birlikte evime kadar getirdiler hep..




  • sadece fiyat karsilastirmasi icin netten fiyat listesine bakarim, onun disinda bir alakam olmadi.
  • @fenomenhaa
    Sen hayatında oradan hiç alışveriş yaptın mı? Gidip bişey almasan bile Andromeda'ya ugradın mı?.. Burada haksız yere insanların ekmegiyle oynadıgınızın farkında degilsiniz heralde?.. Senin o çok savundugun CROC denen arkadas burada en az 3 nick kullanmakta , ne kadar dogru ne kadar yalan soyledigi tartisilir bir insan... [ban] Bu nick konusunu da ispat edebilirim, kendisinin agzindan 3 nick kullandigiyla ilgili attigi mesajların hepsi benim msg kutumda kayıtlıdır; kim guvenilir kim degil, kim art niyetli kim degil mevzusuna girerseniz rezil ederim burda hakeden kişileri... [:(!] [dry]
  • @keyn, ekmek parasıyla oynuyorsunuz falan deme sakın, dürüst bir insanın ekmeği ile kimse oynamaz. bu günahın vebalini almaz. hepimizin bir derdi olmuş ki yazıyoruz buraya. Senin hiç problem yaşamaman beni alakadar etmez. problemi ben yaşadım. sonuçta, paramı elbette alacaktım. ama hayal kırıklığına uğradım. o kadar yazım boyunca anlatmak istediğim şeyi anlamamışsınız maalesef. bana şimdi git sonra gel, teknik eleman yok, daha sonra da test bilgisayarı yok gibi yalanlar attı, bir de p4 davası var tabi benim esas takıldığım nokta. o söylediğine karşılık ben bu işlerden anlamayan bir olsa idim hemen bir amd sistem satma mantalitesinde idi.
    ayrıca allah'tan dileğim sizin de başınıza böyle bir olay gelmesi ve aynen yazdığınız mesaja o firmaya yakın kişilerin sizin yaptığınız gibi yorum yapmasıdır. o zaman bizim durumumuzu anlayabilirsiniz ancak.
  • kaldı ki bu durumda bizim firmanın ekmeği ile oynadığımızı düşünüyorsan, oradan alışveriş yapacak ve madur olma ihtimali olan kişilerin ekmek parası ile kim oynuyor? bunun cevabını verebilir misin?
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by keyn</i>
    <br />@fenomenhaa
    Sen hayatında oradan hiç alışveriş yaptın mı? Gidip bişey almasan bile Andromeda'ya ugradın mı?.. Burada haksız yere insanların ekmegiyle oynadıgınızın farkında degilsiniz heralde?.. Senin o çok savundugun CROC denen arkadas burada en az 3 nick kullanmakta , ne kadar dogru ne kadar yalan soyledigi tartisilir bir insan... [ban] Bu nick konusunu da ispat edebilirim, kendisinin agzindan 3 nick kullandigiyla ilgili attigi mesajların hepsi benim msg kutumda kayıtlıdır; kim guvenilir kim degil, kim art niyetli kim degil mevzusuna girerseniz rezil ederim burda hakeden kişileri... [:(!] [dry]
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Sevgili Keyn,

    Öncelikle bir yer hakkında fikir sahibi olman için illaki ordan alışveriş yapmam mı gerekiyor?Benim hiçkimsenin ekmeğiyle oynamak gibi bir niyetim yok eğer insanlar işlerini dürüst ve hakkıyla yaparsa kimse onların ekmek parasıyla oynayamaz...

    Ayrıca ben burara kimsenin avukatlığını falan yapmıyorum kimseyi savunmuyorum benim okuduklarımdan anladığım kadarıyla yorum yaptım bunda yanlış olan ne var?

    Ayrıca madem burada yalancı insanlar var ne biliyorsan söyle hep beraber kınayalım..beraber rezil edelim ayrıca belki benimde andromeda ile ilgili prob. var sen nerden biliyorsun benim herhangi bir sıkıntımım olmadığını?




  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by keyn</i>
    <br />@fenomenhaa
    Sen hayatında oradan hiç alışveriş yaptın mı? Gidip bişey almasan bile Andromeda'ya ugradın mı?.. Burada haksız yere insanların ekmegiyle oynadıgınızın farkında degilsiniz heralde?.. Senin o çok savundugun CROC denen arkadas burada en az 3 nick kullanmakta , ne kadar dogru ne kadar yalan soyledigi tartisilir bir insan... [ban] Bu nick konusunu da ispat edebilirim, kendisinin agzindan 3 nick kullandigiyla ilgili attigi mesajların hepsi benim msg kutumda kayıtlıdır; kim guvenilir kim degil, kim art niyetli kim degil mevzusuna girerseniz rezil ederim burda hakeden kişileri... [:(!] [dry] <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    potspot'tan bahsediyorsan, evet o da benim nick'imdir. Bunu bilen bilir ve de bence hiç bir sakıncası yoktur. Sence olabilir fakat, konuyu bu şekilde saptırmaya çalışman ve baştan beri konuyu özünden uzaklaştırmaya çalışman hayret edilecek bir şey doğrusu..? sana gereken cevabı yukarıda vermiştim yanlış hatırlamıyorsan..

    <b>Her nedense, sen ve Andromeda yetkilisi yukarıda herkesin şahit olduğu bir biçimde şahsa ve şahsiyete dökmeye çalışıyorsunuz..? devam edin..</b>

    Enteresan gelişmelerden bir tanesi de yukarıda herkesin gördüğü gibi, birdenbire, muhtelif "er"'ler türedi bir anda topicde ve her nasılsa, hepside entersan bir şekilde, savunmaya geçtiler..??

    <b>İşi daha fazla rezilliğe dökmeden ortak ve çıkar noktalarınızı açıklayın da, bilelim kim kimdir, ne için burada savunmaya toplandınız..?</b>

    Ben sıradan bir tüketiciyim. Benim hiç bir çıkarım yok, artık olamazda.. ya sizlerin..açıklayında bilelim..

    <b>Rezil olmaya gelince, desteksiz, gerekçesiz, savunmaya devam ettiğiniz sürece, rezil olan ve dahi olacak olan yine siz olacaksınız..</b>

    Ayrıca; her nedense, Andromeda'nın burada hep satış çabalarından bahsediliyor..??..Hiç bir avukatı da ortaya çıkıp ta ben falanca tarihte şunu aldım, şöyle bir sorunum çıktı, Ercan bey hemen yenisi ile değiştirdi demedi..

    Rezillik işte bu....Beyler,
    Önce kendinize bakın, daha fazla rezil olmadan..

    <b>Konu, Andromeda'nın Satış Sonrası Desteği'nin Olmayışıdır. Satıştaki üstün başarısı değil..!</b>

    Konuyu, boş yere saptırmaya çalışmanın Andromedya faydasından çok zararı olmaya devam etmektedir. Karar yine de avukatlarına aittir.

    <b>Sıkıya gelince, bakalım daha başka ne yollara başvuracaksınız..??

    Arkadaşların faturalarından isim verdiniz, ayıp ettiniz, Tehdit olmadı, şantaj da olmadı, sırada küfür, düello, aba altından sopa gösterme de mi olacak..? ossun, ossun.. o da ossun.. olmuşken tam olsun..</b>

    Devam, devam.. çoook güzel gidiyorsunuz..

    Hepinize iyi şanslar, bol, boool satışlar...

    Garantili Tarafından.. Rezil olmadan..




  • Ewet bu arkadaşlarımızın izni oldan isimlerinin verilmesi büyük bir saygısızlıktır...Bu bakımdan isimleri verenleri kınıyorum aynı saygısızlık banada yapılmıştı!!Keyn sence bu saygısızlık değil mi?
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by PcKoPaT</i>
    <br />kaldi ki bu durumda bizim firmanin ekmegi ile oynadigimizi düsünüyorsan, oradan alisveris yapacak ve madur olma ihtimali olan kisilerin ekmek parasi ile kim oynuyor? bunun cevabini verebilir misin?
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    @PcKoPaT
    Arkadasim bak hala magdur olma filan diyosun, burada Andromeda'dan magdur olan yok sen de dahil, paranı geri almıssın ve hala magdurum diosun... Burada cıkıp "ben sonuchta paramı geri aldım sorunumu hallettim , ama aramızda takısma oldu onun icin bi daha alisveris yapmam " desen bişey demem... Ama ortada magdur filan yokken, sen kalkmıs gelecekte magdur olacaklarin ekmek parasi filan diyosun...
    Bana burada yazanlardan bitane magdur kisi gosterirmisin?.. Sana hayret ediyorum hala nasıl magdurum diyosun ,ilginc... Bu Topicte bir tane magdur olan var o da Andromeda...
    @fenomenhaa
    Benim sana önerim topici baştan sona tekrar okuman ve Andromeda'dan magdurum diyen kişilerin olayın sonunda karsilastklari durumu gozden gecirmen... Buradaki kimse senin DC'la dustugun duruma dusmemis , ya paralarını geri almıstır ya da parcalari yenileriyle degistirilmiştir... Bunu söyleyen de magdur oldum diyen kişilerdir...
    @CROC
    Tek basına kalmaya cesaret edemeyip farklı 3 nick (HeavyWeight , potspot , CROC ) kullanan birisi çıkıp nasıl durustlukten soz ediyo hayret dogrusu... Kalkmıs ahlaksız bi sekilde " senin cikarin ne" diosun... Sana bu kadar cvp fazla bile... Fazla haddini asma...

    Durustlugune , iyi niyetine guvendigim , bu topictekiler de dahil kimseyi magdur etmemis , bi sorun oldugunda yardımını esirgememis birisini savunmamak beni rahatsız eder... Birisi çıkıp " benm aldıgım parca bozuk cıktı fakat degistirmediler " dese ve ispatlasa o zaman elbette haksız oldugu için Andromeda'yı elestiririz... Kotu niyetliler demiyorum ama magdur olmanın ne demek oldugunu bilmiyolar... Tekrar soyluyorum burada magduruz diyen herkes kendi agızlarından "parca degistirildi" ya da " paramı geri aldım" demislerdir... Bunun neresi magduriyet?.. [dry]




  • Dostum sen bu duruma düşmediğin için bilmiyorsun sanırım parçasının değişmesi veya parasını geri almış olabilir.Buraya kadar hemfikiriz ancak bu olaylar yaşandığı sırada bu arkadaşlarımızın nasıl bir sinir harbine girdiğini ve nasıl psikolojilerinin bozulduğunu tahmin edebiliyorum.Ben benim olayımda günlerce sinirimden uykusuz kaldım ...kişilik olarak haksızlığa tahammül edemeyen bir yapıya sahibim.Ayrıca bu psikoloji içine düşmek kendi olayım için konuşuyorum ve muhtemelende arkadaşlardada öyle olmuştur hiçbir maddi değerle ölçülemez.Bazılarının tek değer yargısı para ama ben ve benim gibiler için önemli olan insanlıktır...
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by keyn</i>
    <br />@CROC
    Tek basına kalmaya cesaret edemeyip farklı 3 nick (HeavyWeight , potspot , CROC ) kullanan birisi çıkıp nasıl durustlukten soz ediyo hayret dogrusu... Kalkmıs ahlaksız bi sekilde " senin cikarin ne diosun"... Sana bu kadar cvp fazla bile... Fazla haddini asma... <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>


    Arkadaşım, Heavyweight Ankaradan bir arkadaşımdır. İstersen ona bir PM göndererek sorabilirsin. Şu anda muhtemelen mışıl, mışıl uyuyordur..

    Sen konuyu daha fazla saptırmaya çalıştıkça daha da gülünç oluyorsun..
    Neden mi.?

    Bunu yazan sen değilmisin..?;
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'>Yasadıgım en buyuk sorun budur... Babamın oglu degil kendisi ama " bir daha Andromeda mı , asla " diyen arkadaslara soyluyorum; <font color='red'>siz kaybedersiniz... </font id='red'><hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Ben ne dedim..?
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'>İyi ki bu olaya zamanında şahit oldum yoksa, bu zamana kadar hep kazananan Andromeda yine kazanacak, <font color='red'>ben... kaybedecek idim</font id='red'>. <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Bunu da yazan sensin..değil mi..?
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><font color='red'>hmm evet ben su " siz kaybedersiniz " sozunde hatalıyım...O sözümü geri aliyorum...</font id='red'>Kimse bulunmaz hint kumasi degil... BlackMagic in soyledigi dogru, onemli olan satistan sonrasi...Andromeda'ya ben en son 2 sene filan once gitmiştim, en azından o zmn guvenilirdi... <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Madem babanın oğlu değil, üstelik mal almaktan başka hiç bir tecrüben olmadığı, veya 2 sene önce mal aldığın bir firma ile herhangi bir Satış Sonrası Desteğinin olup olmadığını bile bilmediğin bir firmayı, bu kadar sorunu olan ve bunu burada ispatlayan kişilere karşı sen nasıl ve ne hakla savunmaya kalkıyorsun..?

    Senin bu konulardaki bilgin nedir ki..? Andromeda ile ilgili bir tecrüben de yok..??

    <b>Kardeş, her firma satış amacıyla kurulur fakat, bilgisayar işi ile iştigal eden bir firmanın iyi olup olmadığı Satış Donrası Destek konusunun sağlam olup olmadığı ile anlaşılır.</b>

    Konu da işte bu..anlayabidinmi..?

    Haa..anlamadıysan yada anlamak istemiyorsan, boş yere avukatlığa soyunma.. Yook..illa da soyunacağım diyorsan, nedenini söyle..
    O zaman biz de öğrenmiş oluruz bir çıkarının olup olmadığını..

    Hem hiç bir tecrüben yok andromeda ile ilgili olarak, hemde kılıç kalkan, savunmakla meşgulsun, bunca şikayete rağmen..

    <b>Müşteriyi ağlatıp inlettikten sonra, zaten sahip olduğu hakkı vermişsen, artık o müşteriyi kaybettin demektir.. Yalanmı ?</b>

    Buradaki şikayetlerde burda toplanıyor, dikkat edersen..

    Haa..yok sen bu yukarıda söylenenleri dikkate değer almıyorsan, yada blinçli olarak almak istemiyorsan, o zaman sor bakalım kendine sen burada ne amaçla bulunuyorsun..?

    2 sene önce mal aldığın yeri savunmaya geldim diyorsan.. buna gülünür işte..

    Haddimi aşmadan sorayım..

    Siz niçin bu topici işgal ediyorsunuz..?




  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by ErcanXP-M</i>
    <br />
    SPaCeLoRD : Garantiyi İthalatçı firma verir.Biz bayi olarak ithalatçı firmanın uyguladığı garanti prosedürünü son kullanıcıya anlatmak zorundayız.Ben size bu anlattıklarımı kafamdan uydurmadım.Kılıf uydurmak için yapmadım.her müşteriyi bilgilendirmek benim görevimdir.Gerçi bunları benim söylememe gerek yok .Çünkü aklı başındaki iş bilen her insan yanık,kırık bir işlemcinin garanti dışı kalacağını bilir.Bilgisayar sektöründe hangi firmaya giderseniz bu kural böyledir.AMD işlemcinin Dresden-Almanya' daki fabrikası bile bu yanık işlemcileri garantiye almıyor.İnanmayan Amd ye mail atabilir.Bir işlemcinin bozuk olması ayrı ,yanık olması ayrı şeylerdir.<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    <font face='Tahoma'><b>Ercan Bey, Size Ve Firmanıza Karşı Kötü Bi Niyetim Yoktu, Bunuda Zaten Yazılan Mesajları Okudyusanız Konuyu Açan
    Arkadaşımıza/Abimize Gözü Kapalı Alışveriş Yapabileceğini Yazdım.
    Diğer Mesajımdaki Kılıf Uydurdular Cümlesini Kullanırken Yanlış Yapmış Olabilirim Ama Durumu En Güzel Bu Açıklar
    Die Düşünmüştüm. (Yarım Yamalak Bilgimle Bildiğim Şudurki, Parçalar Bir Süre Satıcı
    Firma Kalan Sürede İse İthalatçı Firma Garantisindedir(Yanlış Biliosam Bilen Biri Düzeltsin.), Ama Sizden Böyle Sözler
    Duyunca İşlemciye bişey Olursa Çöpe Atın Yada İthalatçıya Gidin Demek İStediğinizi Sandım. Yanlış Bir Şekilde Anladıysam Özür Dilerim.


    Daha Sonra Yazılan Diğer Mesajları Okuduktan Sonra Baya Bi Endişelendim, Bana Anlattığınız İşlemcinin Üzerinde
    Kabarcık v.s Çıkmasının Şebeke Elektriğinden Kaynaklanması Durumunda Yada Güç Kaynağımın Yetersiz Kalması Durumunda Meydana
    Gelebileceğini Düşündüm (Eve Gelen Elektrik Kablosunda Bi Sorun Var 1-2 Günde Bir Anlık Kesilmeler Oluyor Ve O Sırada
    Çalışan Elektrikli Aletler Kapanıp Açılıyor, UPS Kullanmıyorum Malesef Ve Kasamın Güç Kaynağı Pek Kaliteli Değil).
    Sizden Aldığım İşlemciyi 3DMark01/03 Testleri Dışında Normal Değerlerde Kulanıyorum.(Bunu Söylesemde Söylemesemde
    Sski Mesajlarımı Okuduğunuzda Anlardınız Zaten) Normal Kullanım Sırasında İşlemciye Demin SÖylediğim Nedenlerden
    Dolayı Bir Zarar Gelirse Garanti Kapsamına Girmicek Olması Beni Biraz Korkuttu. (Normal Hızında Kullanmadığımda İşlemci Yanarsa
    Kabaca Bir Tabirle Ciğerim Yanmicak Ama Normal Kullanımda Başıma Gelirse Benim Bunda Ne Suçum Olacak, 3 Yıllık Garantiye Bakıp Aldanıyormuyuz Yoksa.)

    Siz Beni Bu Konuda Uyarmaya Çalışmışsınız Bunun İçin Size Teşekkür Ederim, Ama Ben Parça ALım-Satım İşinde Değilim,
    <i><b><u>AKLIM BAŞIMDA </u></b></i>Ama Bunları Bilmem Gerektiğini Sanmıyorum.

    Bu Aldığım İşlemci Andromedadan Aldığım İlk Parçadır. Sizden Almamın Sebebi (aYnı İşlemciyi 7-8 Milyon Ucuza Almak Varken)Daha Önce
    Alışveriş Yapan Arkadaşlarımın Tavsiyesi Ve Önceden Alışverişim Olmasada Parça Fiyatı Sormak İçinde Gelmiş Olsam Gösterdiğiniz
    İlgi Ve Alakadır.


    Bi Kasa Eksiğim Kaldı Onuda Tamamlarsam Bundan SOnra PArça Alma İşine Paydos.

    Bide Bilgi Edinmek İçin Birşey Sormak İstiyorum. (Sorum Sizin Şahsınıza Değil Genel Olarak Bütün Forum Üyelerine)
    İşlemcide Yanma ve Bozulma Ayrı Şeylerdir Demiş. Garanti Kapsamında Olan Bozulmalar Nelerdir Acaba? Çoğu İşlemci (İşte Başıma Gelenlerden
    Ve Arkadaşlarımın Başına Gelenlerden Söylüyorum) Elektrikteki Dalgalanma Yüzünden Yanarak Bozuluyor.
    Bu Bozulmalarda Garanti Kapsamında Değilse Kapsamda Olanlar Nedir Acaba.


    Bu Mesajım Tükürdüğünü Yalamak Olarak Algılanabilir Ama Ben Sadece Olayı Açıklamak İstedim. Bunu Yazsamda Yazmasamda Ercan Bey'in
    Yaptığı Açıklamalardan Sonra Parça Alacak Olsam Yine Ordan Alırım</b></font id='Tahoma'>.

    Mesajı Geç Saatte Yazdım, Biraz Karışık Olursa Kusura Kalmayın, Sabah Sağlam Kafayla Okuyup Gerekli Düzeltmeleri Yaparım.




  • @fenomenhaa
    Bak senin Dijital Center ile 1 1.5 ay surmus ama burda arkadaslarin yazdiklarina gore PcKoPaT HDD'i geri goturdugunde parasını almıs, Big King'in sorunu kendisi ve Mascom teknik servisle alakalı zaten Andromeda ile alakalı degil , CROC denen kişi de zaten kulaktan dolma bilgilerini yazmis ve gerekli cevabi da almistir... Senin Dijital Center ile yasadigin gibi gibi Andromeda ile 1 1.5 ay boyunca ugrasan yok yazılanlara bakarsan... Onun için lutfen biraz dikkatli olalim yazilarimizda...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.