Şimdi Ara

AMD: Nvidia Hawx'ta AA hilesi yapıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
0
Favori
4.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorun olmaz ince detaylara takılmam oyunlarda.
  • Koskoca AMD ve NVIDIA çalışanları işi gücü bırakıp birbirinin hatasını arıyor demekki bu işi NVIDIA başlattı ve AMD NVIDIA firmasının daha çok hatasını hilesini bulacak gibime geliyor
  • Merhaba,

    Birseyi iddia edeceksen boyle edeceksin, kendi dokumanlarin ile, teknik ispatlari ile... Nvidia'nin yaptigi gibi "dis kapinin mandali diyorki" seklinde rakibinin uzerine gidersen iste boyle madara ederler... Dokumanlar gercek ise, Bravo AMD, bu islerin nasil yapilacagini bir kere daha gosterdi!

    Tesekkurler,

    Hicks



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hicks -- 5 Aralık 2010; 13:15:34 >
  • Arkadaşlar sırf kendinizde ati veya nvidia var diye firmalardan daha çok savunma yapıyorsunuz.Sonuçta adamlar para kazanıyor siz değil
  • olayın aslını yazsaydınız da bilgilenseydi insanlar, en azından birbirlerini kırmazlardı..

    nvidianın aynı konuya yanıtı konuyu anlamanız için yeterli.. oyun ayarlarından 4xAA seçtiğinizde oyundaki bugdan dolayı 4xMSAA açacağına daha kaliteli olan 16xCSAA açmakta.. sürücü ile bunu tespit edip 4xMSAA uygulamasını sağlamışlar.. progrmaın ismini değiştirdiğinizde sürücü oyunu tepit edemediğinden tekrar 16xCSAA uygulamak zorunda kalmakta.. olay bundan ibaret.. bu olay yabancı forumlarda daha ilk günden açıklanıp ortalık durulmuşken bu şekilde hiç bir açıklama olmamış gibi tekrar açılması hiç şaşırtmadı beni..


    quote:

    Hi Everybody,

    What is being experienced is not an “Antialiasing cheat” but rather a HawX bug that is fixed by our driver using an application specific profile.

    In a nutshell, the HawX application requests the highest possible AA “sample quality” at a particular AA level from our driver. Without our driver fix, the game would be running 16xCSAA instead of standard 4xAA when you select 4xAA in-game. It runs the proper 4xAA with the driver fix. You defeat the fix by changing the .exe name, causing it to run at 16xCSAA.

    You may remember that Geforce 8800 introduced Coverage Sampling AA (CSAA) technology, which added higher quality AA using little extra storage. Prior to 8800 GTX and CSAA, there was only one “sample quality level” for each AA level, so if an application requested four AA samples, the hardware performed standard 4xAA. However, with 8800 GTX GPUs onwards, our drivers expose additional sample quality levels for various standard AA levels which correspond to our CSAA modes at a given standard AA level.

    The “sample quality level” feature was the outcome of discussions with Microsoft and game developers. It allowed CSAA to be exposed in the current DirectX framework without major changes. Game developers would be able to take advantage of CSAA with minor tweaks in their code.

    Unfortunately, HawX requests the highest quality level for 4xAA, but does not give the user the explicit ability to set CSAA levels in their control panel. Without the driver profile fix, 16xCSAA is applied instead of standard 4xAA. Recall that 16xCSAA uses 4 color/Z samples like 4xAA, but also adds 12 coverage samples. (You can read more about CSAA in our GeForce 8800 Tech Briefs on our Website).

    When you rename the HawX.exe to something else, the driver profile bits are ignored, and 16xCSAA is used. Thus the modest performance slowdown and higher quality AA as shown in the images.

    To use “standard” 4xAA in a renamed HawX executable, you should select any level of anti-aliasing in the game, then go into the NVIDIA Control Panel and set 4xAA for “Antialiasing Setting” and turn on “Enhance the application setting” for the “Antialiasing mode”.

    Nick Stam, NVIDIA




  • @MFA
    bu yazdıkların bir anlam ifade etmiyor

    NVIDIA ne diyecek biz cheat mi yaptık hatamızı kabul ediyoruz???? driver cıkarırken
    o üstün yazılım takımları bu tarz olaylara dikkat etmemişlermi hemde böyle
    bilinen bir oyunda?

    elbertte bug vs diyip olayı geciştirecekler... AMD'de aynısını yaptı...

    insanların birbirlerini krımasının konuyla alakası yok kendi karakterleriyle alakası
    var onuda ben düzeltemem kusra bakma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cestvrai -- 5 Aralık 2010; 13:31:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

    olayın aslını yazsaydınız da bilgilenseydi insanlar, en azından birbirlerini kırmazlardı..

    nvidianın aynı konuya yanıtı konuyu anlamanız için yeterli.. oyun ayarlarından 4xAA seçtiğinizde oyundaki bugdan dolayı 4xMSAA açacağına daha kaliteli olan 16xCSAA açmakta.. sürücü ile bunu tespit edip 4xMSAA uygulamasını sağlamışlar.. progrmaın ismini değiştirdiğinizde sürücü oyunu tepit edemediğinden tekrar 16xCSAA uygulamak zorunda kalmakta.. olay bundan ibaret.. bu olay yabancı forumlarda daha ilk günden açıklanıp ortalık durulmuşken bu şekilde hiç bir açıklama olmamış gibi tekrar açılması hiç şaşırtmadı beni..


    quote:

    Hi Everybody,

    What is being experienced is not an “Antialiasing cheat” but rather a HawX bug that is fixed by our driver using an application specific profile.

    In a nutshell, the HawX application requests the highest possible AA “sample quality” at a particular AA level from our driver. Without our driver fix, the game would be running 16xCSAA instead of standard 4xAA when you select 4xAA in-game. It runs the proper 4xAA with the driver fix. You defeat the fix by changing the .exe name, causing it to run at 16xCSAA.

    You may remember that Geforce 8800 introduced Coverage Sampling AA (CSAA) technology, which added higher quality AA using little extra storage. Prior to 8800 GTX and CSAA, there was only one “sample quality level” for each AA level, so if an application requested four AA samples, the hardware performed standard 4xAA. However, with 8800 GTX GPUs onwards, our drivers expose additional sample quality levels for various standard AA levels which correspond to our CSAA modes at a given standard AA level.

    The “sample quality level” feature was the outcome of discussions with Microsoft and game developers. It allowed CSAA to be exposed in the current DirectX framework without major changes. Game developers would be able to take advantage of CSAA with minor tweaks in their code.

    Unfortunately, HawX requests the highest quality level for 4xAA, but does not give the user the explicit ability to set CSAA levels in their control panel. Without the driver profile fix, 16xCSAA is applied instead of standard 4xAA. Recall that 16xCSAA uses 4 color/Z samples like 4xAA, but also adds 12 coverage samples. (You can read more about CSAA in our GeForce 8800 Tech Briefs on our Website).

    When you rename the HawX.exe to something else, the driver profile bits are ignored, and 16xCSAA is used. Thus the modest performance slowdown and higher quality AA as shown in the images.

    To use “standard” 4xAA in a renamed HawX executable, you should select any level of anti-aliasing in the game, then go into the NVIDIA Control Panel and set 4xAA for “Antialiasing Setting” and turn on “Enhance the application setting” for the “Antialiasing mode”.

    Nick Stam, NVIDIA




    >Boşver gitsin onalra göre ati daima haklı nvidia sürekli bunları döviyorya çok şikayetçiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

    olayın aslını yazsaydınız da bilgilenseydi insanlar, en azından birbirlerini kırmazlardı..

    nvidianın aynı konuya yanıtı konuyu anlamanız için yeterli.. oyun ayarlarından 4xAA seçtiğinizde oyundaki bugdan dolayı 4xMSAA açacağına daha kaliteli olan 16xCSAA açmakta.. sürücü ile bunu tespit edip 4xMSAA uygulamasını sağlamışlar.. progrmaın ismini değiştirdiğinizde sürücü oyunu tepit edemediğinden tekrar 16xCSAA uygulamak zorunda kalmakta.. olay bundan ibaret.. bu olay yabancı forumlarda daha ilk günden açıklanıp ortalık durulmuşken bu şekilde hiç bir açıklama olmamış gibi tekrar açılması hiç şaşırtmadı beni..


    quote:

    Hi Everybody,

    What is being experienced is not an “Antialiasing cheat” but rather a HawX bug that is fixed by our driver using an application specific profile.

    In a nutshell, the HawX application requests the highest possible AA “sample quality” at a particular AA level from our driver. Without our driver fix, the game would be running 16xCSAA instead of standard 4xAA when you select 4xAA in-game. It runs the proper 4xAA with the driver fix. You defeat the fix by changing the .exe name, causing it to run at 16xCSAA.

    You may remember that Geforce 8800 introduced Coverage Sampling AA (CSAA) technology, which added higher quality AA using little extra storage. Prior to 8800 GTX and CSAA, there was only one “sample quality level” for each AA level, so if an application requested four AA samples, the hardware performed standard 4xAA. However, with 8800 GTX GPUs onwards, our drivers expose additional sample quality levels for various standard AA levels which correspond to our CSAA modes at a given standard AA level.

    The “sample quality level” feature was the outcome of discussions with Microsoft and game developers. It allowed CSAA to be exposed in the current DirectX framework without major changes. Game developers would be able to take advantage of CSAA with minor tweaks in their code.

    Unfortunately, HawX requests the highest quality level for 4xAA, but does not give the user the explicit ability to set CSAA levels in their control panel. Without the driver profile fix, 16xCSAA is applied instead of standard 4xAA. Recall that 16xCSAA uses 4 color/Z samples like 4xAA, but also adds 12 coverage samples. (You can read more about CSAA in our GeForce 8800 Tech Briefs on our Website).

    When you rename the HawX.exe to something else, the driver profile bits are ignored, and 16xCSAA is used. Thus the modest performance slowdown and higher quality AA as shown in the images.

    To use “standard” 4xAA in a renamed HawX executable, you should select any level of anti-aliasing in the game, then go into the NVIDIA Control Panel and set 4xAA for “Antialiasing Setting” and turn on “Enhance the application setting” for the “Antialiasing mode”.

    Nick Stam, NVIDIA




    >Boşver gitsin onalra göre ati daima haklı nvidia sürekli bunları döviyorya çok şikayetçiler


    hehe AMD nin hiç işi gücü yok galiba hep böyle şeyler yapıyorlar... tam bi failure bu AMD




  • Aslında NVidia'nın açıklaması oldukça mantıklı görünüyor, yalnız ortadaki asıl sorun, eğer bir oyunda bir hata (bug) varsa bunun oyunu hazırlayan firma düzeltmeli, ekran kartı üreticisi değil. Tersi olunca insanların kafasında soru işaretleri oluşuyor. Tabi işin bir başka boyutu, NVidia'nın suçlandığı bu tür oyun hataları hep NVidia destekli oyunlarda ortaya çıkıyor genellikle. Örnek vermek gerekirse Metro 2033'teki NVidia kartlarla yaşanan flu doku kaplamalarını yapımcı firma üstlenmiş ve bir yama ile düzelteceğini söylemişti. Crysis'te NVidia kartlarda sorun yaşanmıştı, Metro 2033'te bir sorun vardı, şimdi de bu, tabi ismini unuttuğumuz daha başka oyunlarda vardır ancak NVidia destekli bu oyunlarda NVidia kartlar hep sorun yaşıyorsa NVidia bu firmalara neden para veriyor anlamıyorum doğrusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    amd SIkıştıkça saçmalamayamı başlıyor ?

    Ne zamandır forumdasın, bırak artık şu fanlığı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    >Boşver gitsin onalra göre ati daima haklı nvidia sürekli bunları döviyorya çok şikayetçiler

    ben 3 metre işeyebiliyorum ya sen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Aslında NVidia'nın açıklaması oldukça mantıklı görünüyor, yalnız ortadaki asıl sorun, eğer bir oyunda bir hata (bug) varsa bunun oyunu hazırlayan firma düzeltmeli, ekran kartı üreticisi değil. Tersi olunca insanların kafasında soru işaretleri oluşuyor. Tabi işin bir başka boyutu, NVidia'nın suçlandığı bu tür oyun hataları hep NVidia destekli oyunlarda ortaya çıkıyor genellikle. Örnek vermek gerekirse Metro 2033'teki NVidia kartlarla yaşanan flu doku kaplamalarını yapımcı firma üstlenmiş ve bir yama ile düzelteceğini söylemişti. Crysis'te NVidia kartlarda sorun yaşanmıştı, Metro 2033'te bir sorun vardı, şimdi de bu, tabi ismini unuttuğumuz daha başka oyunlarda vardır ancak NVidia destekli bu oyunlarda NVidia kartlar hep sorun yaşıyorsa NVidia bu firmalara neden para veriyor anlamıyorum doğrusu.

    Belki de bunu için para veriyor. Daha kaliteli AA bugu koyuyorlar oyuna, amd kart ezilirken, nvidia da ona göre sürücü hazırlıyor, ayarları kısıyor belki de? Neden olmasın?




  • Herkes biliyorki oyunların %70 den fazlası nvidia destekli buda nvidiann daha köklü olmasından ve daha fazla piyasayla içli dişli olmasından kaynaklanıyor. aa hilesi ilk defa olan birşey değil gtx 275 te ben çok yaşadım aa açmama rağmen görüntü hiç değişmiyordu bazı oyunlarda. şunu kabul etmek gerekir ki ati nin görüntü kalitesi eşit koşullarda herzaman daha iyi. sadece nvidia destekli oyunlarda nvidia bir adım öne çıkıyor. Zaten bunu aşmak için physx cuda gibi ne olduğunu hala anlayamadığım şeyler çıkardı. ben tüketiciyim render falan anlamam çizim yapmıyorum benim gibi ekran kartı alanların %90 dan fazlası böyle olduğunu düşünüyorum. o nedenle ben bir oyun oynuyorsam ilk baktığım full özellikler açıkken oyun akıcı mı 2. olarak görüntüler güzel mi ve fiyatı cebime uygun mu? bunlar şuan için amd de var. ha bundan önce nvidia da bu tarz kartlar çıkartı onları da kullandım. banane nvidia amd kavgasından ama bana en çok faydayı sağlan kart en iyisidir. nvidia şuan için aşırı ve gereksiz pahalı amd daha başarılı bir politika izliyor. 460 480 lerle nvidia bütün tüketicileri kandırmıştır aldıkları kart ellerinde kalmıştır. hemde o kadar para verdiler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

    olayın aslını yazsaydınız da bilgilenseydi insanlar, en azından birbirlerini kırmazlardı..

    nvidianın aynı konuya yanıtı konuyu anlamanız için yeterli.. oyun ayarlarından 4xAA seçtiğinizde oyundaki bugdan dolayı 4xMSAA açacağına daha kaliteli olan 16xCSAA açmakta.. sürücü ile bunu tespit edip 4xMSAA uygulamasını sağlamışlar.. progrmaın ismini değiştirdiğinizde sürücü oyunu tepit edemediğinden tekrar 16xCSAA uygulamak zorunda kalmakta.. olay bundan ibaret.. bu olay yabancı forumlarda daha ilk günden açıklanıp ortalık durulmuşken bu şekilde hiç bir açıklama olmamış gibi tekrar açılması hiç şaşırtmadı beni..


    quote:

    Hi Everybody,

    What is being experienced is not an “Antialiasing cheat” but rather a HawX bug that is fixed by our driver using an application specific profile.

    In a nutshell, the HawX application requests the highest possible AA “sample quality” at a particular AA level from our driver. Without our driver fix, the game would be running 16xCSAA instead of standard 4xAA when you select 4xAA in-game. It runs the proper 4xAA with the driver fix. You defeat the fix by changing the .exe name, causing it to run at 16xCSAA.

    You may remember that Geforce 8800 introduced Coverage Sampling AA (CSAA) technology, which added higher quality AA using little extra storage. Prior to 8800 GTX and CSAA, there was only one “sample quality level” for each AA level, so if an application requested four AA samples, the hardware performed standard 4xAA. However, with 8800 GTX GPUs onwards, our drivers expose additional sample quality levels for various standard AA levels which correspond to our CSAA modes at a given standard AA level.

    The “sample quality level” feature was the outcome of discussions with Microsoft and game developers. It allowed CSAA to be exposed in the current DirectX framework without major changes. Game developers would be able to take advantage of CSAA with minor tweaks in their code.

    Unfortunately, HawX requests the highest quality level for 4xAA, but does not give the user the explicit ability to set CSAA levels in their control panel. Without the driver profile fix, 16xCSAA is applied instead of standard 4xAA. Recall that 16xCSAA uses 4 color/Z samples like 4xAA, but also adds 12 coverage samples. (You can read more about CSAA in our GeForce 8800 Tech Briefs on our Website).

    When you rename the HawX.exe to something else, the driver profile bits are ignored, and 16xCSAA is used. Thus the modest performance slowdown and higher quality AA as shown in the images.

    To use “standard” 4xAA in a renamed HawX executable, you should select any level of anti-aliasing in the game, then go into the NVIDIA Control Panel and set 4xAA for “Antialiasing Setting” and turn on “Enhance the application setting” for the “Antialiasing mode”.

    Nick Stam, NVIDIA




    Bu açıklamaya göre AMD, 4XMSAA'dan 16XCSAA'ya geçişte Nvidia'nın %8 performans kaybettiğini farkında olmadan resmi olarak açıklamış oluyor. Bu da Nvidia kartların, AMD kartlardan daha iyi AA başarımı sunduğunu söylemektir. Zira AMD kartlarda AA başarımı daha düşüktür.







    Şaka gibi bu firmalar yahu. Ama milletin burada birbirini yemesi daha ironik...




  • Nvidia atiyi kaliteyi düşürüyosun diye suçlamıştı.Şimdide sıra atide.

    Bide "korkunç" nickli bi arkadaşımız varki tam bir epic fail nvidia çalışanı olması muhtemeldir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaLoVoLa

    Herkes biliyorki oyunların %70 den fazlası nvidia destekli buda nvidiann daha köklü olmasından ve daha fazla piyasayla içli dişli olmasından kaynaklanıyor. aa hilesi ilk defa olan birşey değil gtx 275 te ben çok yaşadım aa açmama rağmen görüntü hiç değişmiyordu bazı oyunlarda. şunu kabul etmek gerekir ki ati nin görüntü kalitesi eşit koşullarda herzaman daha iyi. sadece nvidia destekli oyunlarda nvidia bir adım öne çıkıyor. Zaten bunu aşmak için physx cuda gibi ne olduğunu hala anlayamadığım şeyler çıkardı. ben tüketiciyim render falan anlamam çizim yapmıyorum benim gibi ekran kartı alanların %90 dan fazlası böyle olduğunu düşünüyorum. o nedenle ben bir oyun oynuyorsam ilk baktığım full özellikler açıkken oyun akıcı mı 2. olarak görüntüler güzel mi ve fiyatı cebime uygun mu? bunlar şuan için amd de var. ha bundan önce nvidia da bu tarz kartlar çıkartı onları da kullandım. banane nvidia amd kavgasından ama bana en çok faydayı sağlan kart en iyisidir. nvidia şuan için aşırı ve gereksiz pahalı amd daha başarılı bir politika izliyor. 460 480 lerle nvidia bütün tüketicileri kandırmıştır aldıkları kart ellerinde kalmıştır. hemde o kadar para verdiler...



    hey allahım ya ne ati-amd tipleri var şu forumda.

    beyenmediğin nvidia oyun firmalarına destek çıkmasa şuanda kusura bakmada pc de oynayacak oyun falan bulamazdın.TIRNAK İÇİNDE:NANKÖRLÜK DİZBOYU(arda turandan alıntı)

    e neymiş efendim cuda,fizik ne olduğu belirsiz şeylermiş.anlaması aslında okadarda zor değil aç youtube yi fizik karşılaştırma videoları var,bak öğren(just cause 2-mafia 2-batman vs oyunlarda).cuda nın da render ve enkodelerde nekadar performans artırdığını,saatler sürecek işleri nekadar kısa zamanda hallettiğini duymayan kalmamıştır heralde.

    yok efendim neymiş 460-480 le nvidia milleti kandırmış.amd sütten çıkmış ak kaşık sanki;teselleation performansı yerlerde gezen 5850 ve 5870 ortaya çıktığında kaç paraydı?nvidia nın dx11 kartları piyasada olmadığı için aylarca kazık fiyattan satmadı mı sevgili kullanıcı dostunuz ati amd?

    kendini bilmez amd fanı biri bişey ortaya atıyor,ardından 40 tane sözde akıllı ardına düşüyor.

    aferin böyle devam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    amd SIkıştıkça saçmalamayamı başlıyor ?


    Umarım öyledir.Yoksa talihsiz bir yorum olacak...
  • hemen nvidia fanları kastırmış süpersiniz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: EMRES754

    Nvidia atiyi kaliteyi düşürüyosun diye suçlamıştı.Şimdide sıra atide.

    Bide "korkunç" nickli bi arkadaşımız varki tam bir epic fail nvidia çalışanı olması muhtemeldir.



    quote:

    Orijinalden alıntı: (((TeAcHeR)))


    quote:

    Orijinalden alıntı: SaLoVoLa

    Herkes biliyorki oyunların %70 den fazlası nvidia destekli buda nvidiann daha köklü olmasından ve daha fazla piyasayla içli dişli olmasından kaynaklanıyor. aa hilesi ilk defa olan birşey değil gtx 275 te ben çok yaşadım aa açmama rağmen görüntü hiç değişmiyordu bazı oyunlarda. şunu kabul etmek gerekir ki ati nin görüntü kalitesi eşit koşullarda herzaman daha iyi. sadece nvidia destekli oyunlarda nvidia bir adım öne çıkıyor. Zaten bunu aşmak için physx cuda gibi ne olduğunu hala anlayamadığım şeyler çıkardı. ben tüketiciyim render falan anlamam çizim yapmıyorum benim gibi ekran kartı alanların %90 dan fazlası böyle olduğunu düşünüyorum. o nedenle ben bir oyun oynuyorsam ilk baktığım full özellikler açıkken oyun akıcı mı 2. olarak görüntüler güzel mi ve fiyatı cebime uygun mu? bunlar şuan için amd de var. ha bundan önce nvidia da bu tarz kartlar çıkartı onları da kullandım. banane nvidia amd kavgasından ama bana en çok faydayı sağlan kart en iyisidir. nvidia şuan için aşırı ve gereksiz pahalı amd daha başarılı bir politika izliyor. 460 480 lerle nvidia bütün tüketicileri kandırmıştır aldıkları kart ellerinde kalmıştır. hemde o kadar para verdiler...



    hey allahım ya ne ati-amd tipleri var şu forumda.

    beyenmediğin nvidia oyun firmalarına destek çıkmasa şuanda kusura bakmada pc de oynayacak oyun falan bulamazdın.TIRNAK İÇİNDE:NANKÖRLÜK DİZBOYU(arda turandan alıntı)

    e neymiş efendim cuda,fizik ne olduğu belirsiz şeylermiş.anlaması aslında okadarda zor değil aç youtube yi fizik karşılaştırma videoları var,bak öğren(just cause 2-mafia 2-batman vs oyunlarda).cuda nın da render ve enkodelerde nekadar performans artırdığını,saatler sürecek işleri nekadar kısa zamanda hallettiğini duymayan kalmamıştır heralde.

    yok efendim neymiş 460-480 le nvidia milleti kandırmış.amd sütten çıkmış ak kaşık sanki;teselleation performansı yerlerde gezen 5850 ve 5870 ortaya çıktığında kaç paraydı?nvidia nın dx11 kartları piyasada olmadığı için aylarca kazık fiyattan satmadı mı sevgili kullanıcı dostunuz ati amd?

    kendini bilmez amd fanı biri bişey ortaya atıyor,ardından 40 tane sözde akıllı ardına düşüyor.

    aferin böyle devam




    Bi tanesi de burda...
    Envidya olmasa oynayacak oyun olmayacakmış Büyüksün envidya sen olmasan biz ne yapardık
    Abartın abartın da arada civcivler de yesin...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.