Şimdi Ara

AMAZON.COM.TR diye yazılır ADAM diye okunur... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
3
Favori
24.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
353 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bekirin kullanıcısına yanıt

    Zaten işlemesi gereken bir "sistem" işlememiş ve iki gün uğraştırmış, sonrasında da geciken bir hak tanıma gerçekleşmiş. Bu tip durumlarla karşılaşmışlığım var, Amazon daha Türkiye pazarına girmemişken başka alışveriş sitelerinde benzer olaylar yaşadım. Hakkım olan zar zor sağlanabildi diye hiçbirisini övmedim.


    Bu Amazon daha 6502 sayılı yasanın gereği olan seçimlik haklarımı tanımıyor, "değişim ve garanti işlemimiz bulunmamakta" diyerek savuşturuyor, ancak para iadesi yapabileceklerini söylüyor. Bunun övülesi bir yanı yok, aksine hukuksuzluğu "prosedürlerimiz böyle" diyerek meşrulaştırmaya çalışarak bu yanıyla yerilesi. "Prosedürümüz böyle" diyerek kanunda açıkça zorunluluk olarak koşulan şeylere kaç ülkede aykırılık gösterebilir tartışılır, bu akıl kârı değil.


    Firmalar hukuku tanıyor diye övülmez, elbette asgari olarak mevzuat çerçevesinde kalacaklar, bu bir zorunluluk. Bunun üzerine çıkarlarsa çıktıkları noktada takdiri hak ederler, Amazon'un bu konuda övülesi yanı ise cayma hakkı süresinin uzun olması, 14 günlük kanuni sürenin üzerine eklemiş olmaları.


    Amazon henüz ülkeye yeni giriş yapmış bir firma. Yeni firmaların bazı şeyleri "kendini sevdirme" amacıyla yaptıkları çok alışılagelmiş bir vaziyet. Hepsiburada'nın da yıllar önce kanuna uydu diye, bazen ise binin üstüne bir kattı diye bu tarz övgüler aldığını hatırlıyoruz.





  • Zamanında Apple’a yapılanlar gibi amazonunda müşteri memnuniyeti suistimal edilmez umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 kez iade kodu veriyorlar, MNG kabul etmiyor. Siz 2 kez kargo firmasına gitmek zorunda kalıyorsunuz. Telefonla 2 kez arayıp müşteri temsilcisine bağlanmak zorunda kalıyorsunuz. Üstüne üstlük zar zor gönderdiğiniz kargoyu alıcı kabul etmiyor. Tüm bunlarla uğraşıp amazon süper yaa diye burada adamları övüyorsunuz. Ben olsam teşekkür konusu değil şikayet konusu açardım.


    İşi gücü olan, vakti değerli olan insanlar bırak ikinci kez kargoya gitmeyi, en başta iadeye bile uğraşmaya yeltenmezler. Demek ki sizin bu hayatta ya hiçbir işiniz gücünüz meşgaleniz yok, ya da adam akıllı hizmet veren alışveriş sitesi hiç görmediniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontratak

    Zaten işlemesi gereken bir "sistem" işlememiş ve iki gün uğraştırmış, sonrasında da geciken bir hak tanıma gerçekleşmiş. Bu tip durumlarla karşılaşmışlığım var, Amazon daha Türkiye pazarına girmemişken başka alışveriş sitelerinde benzer olaylar yaşadım. Hakkım olan zar zor sağlanabildi diye hiçbirisini övmedim.


    Bu Amazon daha 6502 sayılı yasanın gereği olan seçimlik haklarımı tanımıyor, "değişim ve garanti işlemimiz bulunmamakta" diyerek savuşturuyor, ancak para iadesi yapabileceklerini söylüyor. Bunun övülesi bir yanı yok, aksine hukuksuzluğu "prosedürlerimiz böyle" diyerek meşrulaştırmaya çalışarak bu yanıyla yerilesi. "Prosedürümüz böyle" diyerek kanunda açıkça zorunluluk olarak koşulan şeylere kaç ülkede aykırılık gösterebilir tartışılır, bu akıl kârı değil.


    Firmalar hukuku tanıyor diye övülmez, elbette asgari olarak mevzuat çerçevesinde kalacaklar, bu bir zorunluluk. Bunun üzerine çıkarlarsa çıktıkları noktada takdiri hak ederler, Amazon'un bu konuda övülesi yanı ise cayma hakkı süresinin uzun olması, 14 günlük kanuni sürenin üzerine eklemiş olmaları.


    Amazon henüz ülkeye yeni giriş yapmış bir firma. Yeni firmaların bazı şeyleri "kendini sevdirme" amacıyla yaptıkları çok alışılagelmiş bir vaziyet. Hepsiburada'nın da yıllar önce kanuna uydu diye, bazen ise binin üstüne bir kattı diye bu tarz övgüler aldığını hatırlıyoruz.

    Hocam şuan resmen mesaj yazmak için yazdın. " Amazon henüz ülkeye yeni giriş yapmış bir firma " bu söz ile zaten batırdın.


    Şimdi öncelikle ben Amazon'u uzun yıllardır gerek USA gerek Almanya ve fiyatı işime gelen bütün ülkeler üzerinden kullanan bir kişiyim. Mesela bunun öncesinde 2 yıl evvel ASUS MODEM / ROUTER sipariş verdim Amazon . co . uk den ürün geldi kullanım amaçlarımı karşılamadı ürünü 1 hafta sonra iade ettim ve aynı şekil ücretlerimi iade aldım he gelip bunun konusunu açmış olsam sen zaten diyebilirsin mecburen yapması gerekiyor diye.


    Şuan ve bu bahsettiğin firmalar önceden de seni süründürmeden iade almıyorlardı.


    Eğer ki sen bu TÜRK firma ve alışkanlıklarından memnun isen alışveriş yapmazsın olur biter sonuç olarak 1 sefer taksalar 1 senede thh den çözüm anca alıyorsun. Benim HB ile şubattan beri süren THH davam var 1817TL'lik şubattan beri adamlar hala SAVUNMA İSTENDİ statüsünde bekletiyorlar beni.


    Ayrıca beni uğraştıran tam olarak Amazon değil, belki de MNG kargonun sistemi ile kaynaklı bir sorun. Tabi bu beni ilgilendirmez, önemli olan husus adamların da bu konu da çaba sarf edip mağduriyeti gidermeleri. Siz bir HB müşteri temsilcisi ile bir sorun olup da konuşmamışsınız belli.  





  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedManetics

    Zamanında Apple’a yapılanlar gibi amazonunda müşteri memnuniyeti suistimal edilmez umarım

    ne yapmışlardı hocam

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whole Lotta Rosie

    2 kez iade kodu veriyorlar, MNG kabul etmiyor. Siz 2 kez kargo firmasına gitmek zorunda kalıyorsunuz. Telefonla 2 kez arayıp müşteri temsilcisine bağlanmak zorunda kalıyorsunuz. Üstüne üstlük zar zor gönderdiğiniz kargoyu alıcı kabul etmiyor. Tüm bunlarla uğraşıp amazon süper yaa diye burada adamları övüyorsunuz. Ben olsam teşekkür konusu değil şikayet konusu açardım.


    İşi gücü olan, vakti değerli olan insanlar bırak ikinci kez kargoya gitmeyi, en başta iadeye bile uğraşmaya yeltenmezler. Demek ki sizin bu hayatta ya hiçbir işiniz gücünüz meşgaleniz yok, ya da adam akıllı hizmet veren alışveriş sitesi hiç görmediniz.

    Öncelik ile hocam ben hali vakti yerinde, senin gibi boş beleş bir insan olmayıp işimi ve kariyerimi daha 30 yaşında tamamlamış istediğim vakitte istediğim yere gidebilecek kapasitedeyim.


    Ayrıca senin gibi işten kalan zamanlarda boş vaktimi evde geçirmediğim için Amazon'un isterseniz kargoyu evinizden aldıralım teklifini kabul etmeyip müsait olunca kendim kargoya gitmeyi tercih ettim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekirin

    Öncelik ile hocam ben hali vakti yerinde, senin gibi boş beleş bir insan olmayıp işimi ve kariyerimi daha 30 yaşında tamamlamış istediğim vakitte istediğim yere gidebilecek kapasitedeyim.


    Ayrıca senin gibi işten kalan zamanlarda boş vaktimi evde geçirmediğim için Amazon'un isterseniz kargoyu evinizden aldıralım teklifini kabul etmeyip müsait olunca kendim kargoya gitmeyi tercih ettim.



    Alıntıları Göster

    Alıntı

    metni:
    ..senin gibi boş beleş bir insan olmayıp....istediğim vakitte istediğim yere gidebilecek kapasitedeyim..


    Kendini anlatarak boş beleş bir insanın tanımını yapmışsın, daha ne diyeyim..   Hayatta başarılar yolun açık olsun.  





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whole Lotta Rosie

    Alıntı

    metni:
    ..senin gibi boş beleş bir insan olmayıp....istediğim vakitte istediğim yere gidebilecek kapasitedeyim..


    Kendini anlatarak boş beleş bir insanın tanımını yapmışsın, daha ne diyeyim..   Hayatta başarılar yolun açık olsun.  



    Alıntıları Göster

    Evet güzel kardeşim buna halk arasında mevkii sahibi diyorlar yani senin anlayacağın dilden konuşayım. Ben senin o izin alıp da kargoya ürünü götüremediğin şirket yetkilisiyim.


    He sen buna " boş beleş insan tanımı " diyorsan...


    Sana başarısızlıklarınla mutsuzluklar, Senin yolun açık olmasın.   





  • unraveling kullanıcısına yanıt

    "müstahak bizim topluma umarım da çekilirler"

    değişik bir kişiliğe sahipsiniz 

  • Olm hışın çıkmış git gel git gel. Bu yüzden mi övdün 😄 hepsi aynı okun laciverti hepsinde aynı olaylar yaşanıyor sonuçta.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Diğer 2 dev çok büyük hamleler yapmadıkça hayatta gitmezler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Su sacma odeme yontemlerini de degisseler ya. Hesabimi askiya aldilar. Neymis efendim, billing statement dedikleri dokumanlardan (bildigin fatura) gonderecekmisim. Iyi hos da Turkiye deki alisverislerimin hic birinde kartimin son 4 hanesi yazmiyor faturalarda. Hesap ekstresi desen yok biz onu istemiyoruz diyorlar. Kaldi ki onda da yazmayabiliyor. Genelde bagli oldugu hesabin ibani yaziyor. Onlarca dokumandan sonra baska yol denedim. Enpara ozel olarak Encard aitlik belgesi duzenledi. Hem de Ingilizce ve islak imzali. Bunu gonderdim yine ayni robotik e posta geldi. Daha da ananin *** yani. Bu istedikleri fatura turu onlarin alisverislerinde her daim veriliyor bildigim kadariyla. Newegg alisverisim tam da bu istedikleri fatura gibiydi ancak iptal etmek zorunda kalmistim oraninkini de. Yine de e postama gelen bu odeme sonrasi faturayi ilettim. Bunu begenmis olsalar gerek actilar hesabi. Sonrasinda Siparis 1 hafta bekledi oyle. Canli destek bankanizin odemeyi onaylamasi gerek deyip durdu. Enpara yi ariyorum, adamlar bizde en kucuk bir istek veya reddedilen islem yok diyorlar. Sonra birkac gun icinde caat yine hesabi askiya aldilar. Bu arada baska hesap acmayin demelerine ragmen yapacagim bir sey kalmadigindan amistim. Onlari da askiya aldilar. Ilk hesabim da kaldi oyle. Ya madem kargoya verecegin zaman parayi cekmek istiyorsun, istege bagli yap bunu? 3D Secure ile pasa pasa odemek istiyorum. Erkenden cek parami, urun yoksa da caninin sagolsun iade edersin. Varsa ortada bir dolandiricilik, sahtekarlik sana da bir zarari olmaz. Bankanin sorumlulugunda olmus olur.


    Turkiye deki musteri hizmetlerinin telefon numarasi varsa onlarla da iletisime gecsem mi acaba? Yetki olmadigindan yardim edemexler diye dusundum. Usa canli destek bile oraya farkli departman baktigindan yardimci olamiyoruz deyip durdular.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: unraveling

    Emin olun böyle sürekli iade edip iyi niyeti suistimal edenler yüzünden 1 seneye kalmaz çekilecekler, ...

    Çekilme olmaz. Adamlar deli gibi yatırım yaptılar ekolle ortaklaşa. En fazla iade tutumları değişir ya da kara liste oluştururlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Amazonda değişim yok ama siz bilirsiniz. İade edip sonra bir daha satın almış olmayasınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon iade gelen ürünleri tekrardan başkasına satıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon'da satıcıya soru sordum. Bir ay geçti cevap vermiyor. Hem Amazon üzerinden hem doğrudan satıcıya iki kere mesaj göndermiştim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: brhmlpy

    Adamlar 8 liraya hem dizi film servisi veriyor hem oyunlar için ek paketler veriyor hem bedava kargo veriyor daha bir sürü şey. Buradaki taş çatlasın 1-2 milyon kullanıcıdan alacağı 1$ para Jeff in elinin kiri ama buna rağmen zam yapmıyorlar. Hakikaten inanamıyorum...

    amazon bunu yaparak deli kar ediyor. ama bizimkiler amazonun 10 da birini yapmadan yinede amazon kadar kar edemiyorlar.


    nedeni açık amazon insanları mutlu ediyor, diğerleri mutsuz ediyor,

  • ben amazonda bulmazsam diğer sitelere bakıyorum zaten

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.