Satıcının elbet içeride parası vardır ceza olarak oradan keserler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
|
Türk ticaret kafası böyle boş. Biri gider Ronaldo ile reklam yapar biri gider Cem Yılmaz ile reklam yapar. Kardeşim en büyük reklam indirimli ürün satmak. Ünlü ile reklam yapacağına babalar gibi indirim çek falan ver insanlar alsın aldıkça başkasına da anlatsın < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
|
Okudun mu Amazon iade almıyor direk sizde kalsin diyor diye yazmışlar. Amazon haricî satıcılar için birşey diyen Yok < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
|
Yazdıklarımı tekrar okuyunuz, gayet net ve objektif bir şekilde yazdım. Firmaları göklere çıkartmak ve firma hayranı olmak hoş bir şey değil. Dilerseniz siz hayran kalmaya devam edebilirsiniz. 6502 sayılı yasada açıkça hükmedilen tüketicinin seçimlik haklarını tanımadıkları ortada, hiçbir firmanın hiçbir bahaneyle buna uymama gibi bir lüksü hukuken yok. Amazon'un sunduğu bahane: "Bizim değişim ve garanti işlemlerimiz bulunmuyor". Kendi inisiyatiflerinde bir durummuş gibi bana para iadesi yapabileceklerini söylüyorlar; e, tabii işlerine gelen de bu, ürünlerin fiyatları her gün artıyor, aldığım parayı iade ettiklerinde o parayla aynı ürünü almam imkansız. Bunun hafife alınacak bir tarafı yok, bu akıl alır gibi değil. Daha kanunun hükmettiğini sağlamayan bir firmayı idolize ediyorsunuz. Tüketiciler olarak yapacağımız en büyük hata herhangi bir firmayı göklere çıkartmak olur. Sony için de bu yapılıyor iki Türkçe oyun çıkarttı diye, yaptığı onca umursamazlık ve fiyat dengesizliğini yaptıkları iki kaşık bal çalma ile örtüyorlar. Kraldan çok kralcı olmamak lazım gelir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontratak -- 17 Ekim 2020; 2:10:14 > |
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Ben de açilmiş telefon iade ettim kabul ettiler. Arayüzü iyi olsa kullanilir da arayüzü çok kötü bana kalırsa. Aradığımı bulamıyorum < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3042DE2E5 -- 17 Ekim 2020; 2:27:33 > |
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Amazon'u göklere çıkartmışsınız, buna karşılık yazdıklarım çok net. Buna rağmen alakasız noktaları hedef alan bu tuhaf tutumunuzu anlamak mümkün değil. "Bilmem kaç sayılı kanun" dediğiniz de tüketici olarak sizin haklarınızı koruyan kanun. Buna uymayan bir firma başka durumda ağza bir kaşık bal çalıyorsa veya diğer birçok şeyi düzgün yapıyorsa sonsuz övülesi değildir; kaldı ki bu bazı firmaların bir stratejisidir, yol boyundaki reklam panoları yerine müşterinin kendisini reklam panosu olarak kullanırlar bu sayede. Neyse onu söylemek, abartmamak lazım gelir. Yorum kasmak nedir yahu, böyle bir derdim niye olsun? Varsayımlar üzerinden karaktere saldırmak da neyin nesi? Gayet somut, rasyonel ve gerekçelendirilmiş mesajlarımdan saparak hayalinizde inşa ettiğiniz bir karakteri hedef alıyorsunuz. Olgulardan sapmayınız. Ben yaşamadığım bir şeyi niye yazayım, kaç senedir tüketici hakları konusunda gönüllü olarak çaba sarf eden birisiyim. Bahsettiğim konuşmanın kayıtları da email adresimde sabit duruyor. Elimdeki kulaklık arızalandı ve bu, kulaklıkla ilgili bir ayıptan kaynaklanıyor. Benim seçimlik hakkımı firma belirleme lüksüne sahip değil, halen satmakta olduğu bir ürünün ayıpsız misli ile değiştirilmesini talep ediyorum ancak kendileri böyle bir uygulamalarının olmadığını söylüyor. Dediğim gibi, 14 günlük cayma süresinin üstüne koymaları takdir edilesidir, ancak "değişim ve garanti uygulamamız yok" demeleri akıl kârı değil. Ne demek kanunu tanımamak? Kanunu tanımayan yüzlerce firma var diye bu duruma alışmak ve tepki göstermemek çok büyük bir hatadır. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontratak -- 17 Ekim 2020; 2:52:12 > |
_____________________________
|
Bizim karaktersiz suistimalciler yüzünden ortama ayak uydurması fazla sürmez |
_____________________________
![]() Herkes Haddini Bilecek ! |
malesef amazonunda bozması yakındır. zira bizim millete hizmet dayanmaz. alışık değiliz. HEMEN SÖMÜRMEYE BAŞLARIZ. |
_____________________________ |
BÖYLE BİRŞEY VARSA SÜPER ! |
_____________________________ |
İnanmayın böyle bişey imkansız. Viral olmaya çalışıyor amazon teknoloji sitelerinde böyle postlar girdirerek < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Aynen öyle :D yanlış yolda amazon < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Konudaki iyi niyeti suistimal nerede tam olarak? ? ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Bu millete iyilik yapıp güzel hizmet yapmaya gelmez, bu tarz konuları paylaşmamanız hizmetin devamlılığı için daha sağlıklı olacaktır. |
_____________________________
Samsung Odyssey G7 32" 240HZ 1440p - Intel 8700K 1.275V 4.8Ghz, Gigabyte Z390 Aorus Master, Palit Rtx3070 Gaming OC, G.Skill SniperX Gri Kamuflaj 32GB (4X8GB) 3200Mhz DDR4 Ram, Corsair HX850i 850W 80 Plus Platinium PSU, Samsung 1TB 970 Evo NVMe M.2 SSD, Intel 660P 2TB NVMe M.2 SSD, Seagate Barracuda 2TB 7200RPM 64MB Cache HDD, Cooler Master HAF X 942 Kasa, Logitech G502 Kablosuz Fare, Thermaltake Challenger Pro Klavye, Plantronics RIG 800HD Kablosuz Kulaklık.
|
amazon balondur. az önce 17 ekimde siparişini verdiğim ürünü hızlı kargo 21-23 ekim diyor bana. ulan trendyolda aynı tarihi veriyor. ne anladım ben bu işten? |
_____________________________
|
Sürekli iade yapılıyor. Ya iadeyi zorlastiracaklar. Ya da çekilecekler. Çok fazla iade olmaya başladı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Sandisk 500 gb SSD siparişi verdim. Teslimat 3 gün sonraya yazıyordu. 3 günde bir temin edemiyoruz daha sonra göndereceğiz diye otomatik e-postalar göndermeye başladı. 11.gün hala kargoya verilmediği için siparişi iptal ettim. Bu süre zarfında ürün hep satışta idi. Herhangi bir müşteri hizmetleri temsilcisi tarafından aranmadım. Trendi ol sitesi 2 günde aynı ürünü daha ucuza gönderdi. Bu açıdan teşekkür ederim. |
_____________________________
Peugeot 2008 1.6 eHDi ETG6 Allure 2015 Sedefli Beyaz
|