Şimdi Ara

Altyapı yok sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 gün 16 saat 26 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • I want to play a game (2 mesaj) The-Undertaker (2 mesaj) tevfikseker (1 mesaj) k8s (1 mesaj) XpressMusic34 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • İyi günler. 1-2 ay önce altyapimi kontrol ettiğimde hiçbir sorun çıkmıyordu. Ama şu anda sorgulattığımda altyapı yok sorunu alıyorum. Belki sadece bende böyle bir sorun vardır diye düşünerek diğer daireleri de kontrol ettim. 5 tane daire dışında hepsinde altyapı yok diyor. Şuan sanırım internet olmayan bi biz varız apartmanda. NetSpeed'e sordum direk evrakları gönderin biz baglariz dediler. Bu altyapı yok sorununu düzeltmek için de telekomdan BBK hız tanım talebinde bulunursanız sorun düzelir dediler. Böyle yaparsak sorun düzelir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Bu sorunun birkaç sebebi var.
    1.Dairenin nvi sisteminde görünmemesi
    2.Bina veya saha dolabındaki port yetersizliği

    Siz evrakları gönderseniz bile eğer altyapı uygunlugu yoksa bağlantı sağlanamayacaktır. Bu konuyla ilgili en detaylı ve kesin bilgiyi ilgili telekom müdürlüğünüzden edinebilirsiniz.
  • Bağlamıyorlar boşuna evrak gönderme bende de aynı sorun var netspeed evrakları gönderin nakil yapalım dediler adres değiştirmiştim ben 1 senedir aboneyim adamlara sonra yolladım faks ile 2 gün sonra aradılar nakil olmuyor dediler iyi de siz demediniz mi dedim gönderin bağlanır diye sordum zırvaladı birşeyler kapattım sonra.
  • şuan aynı durumdayım 4 sene önce internet kullandığım eve yeniden dönüyorum şimdi altyapı yok diyorlar ve apartmanda herkes nternet kullanıyor.. deli olcam.

  • aynı sorunu yaşıyorum,, sistem boş port yok diyor bu yüzden teknisyen gelemiyor

    işin aslı, türk Telekom bir teknisyen gönderse en fazla 3 yada 5 dk lık işi var

    problem türk Telekom sistemi

    btk, cimer, bimer, şikayetvar vs yazsam ilgilenirler mi,, yokmu bu işin erbabı çözüm üretecek bir kimse

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emre845 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Bende de benzer bir sorun oluştu. Altyapı aktifti, sonradan pasif duruma geçirmişler, abonelik yapılamıyordu. ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr adresine mail gönderdim. 12 saat içerisinde pasif olan altyapıyı aktif ettiler. Ve bağlatabildim. Bu tarz bir sorun oldu ise bu maile telefon numaranız ile birlikte kibarca anlatırsanız hallediyorlar. Ancak boş port sorunu varsa bunların da yapabileceği bir şey yok maalesef. Sadece yeni portlar için başvurunuzu alabilirler.
  • Aynı sorun bende de vardı. 546 gün savaştım. Saha dolabında port yok. Hiç bir iss yardımcı olamaz. Portun açılmasını bekleyin.
  • Yıl olmuş 2019 halen uğraştığımız şeylere bak. Bana da kart veren eleman telefonunu açmıyor bilgi alacaktım alamadım mail attım türk telekoma kartın resmini de çektim adamın numarasını ve adını da verdim bakalım ne olacak
  • 3 ay uğraştım ttnet boş port yok diye her başvuruyu iptal etti,, Vodafone net başvurdum 3 günde bağladı ne iş anlamadım gitti,,, bu ttnet devlet kurumu mu arkadaşlar hiçbir özel şirket bu şekilde savsaklik yapmaz

    özellestirildigini sanıyordum ben türk Telekom un,,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben mail atmıştım 2 3 yere sonra arayıp bağladılar interneti.Bende de altyapı olmasına rağmen yok diyip duruyorlardı.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.