Şimdi Ara

Alt yapim değişti ! Hiz Perfonmas Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    29.12.2018 tarih de bölgemde saha dolabı değişti ve fiber geçirildi saha dolabım.
    4gün bu sürede internetsiz kaldım dedim hızım belki artıcak yeni dolap geldi diye.
    35 40 mb aldığım download 6 7 mb upload kadar aldığım suan 20 22 mb download 1 2 mb upload alıyorum. %50 düştü hızım sanırım yanlış port bağlandı veya.

    03.01.2019 tarih den beri destek kaydım aktif yani 17 gün oldu içeride yazdığım mesajların nerede ise hiç birini okumadan hazır cevap verip geçiştiriyor yetkiler sadece bir tane ariza kaydı açıyolar T T atıyorlar geçiyorlar. zaten ondan önce diğer arkadaş arıza kaydı açmış çözülmeden yenisi açılmış oluyor yani 1 destek talebimde en az 3 veya 4 tane ariza kaydı var 2 tanesi ise 1 çözülmeden diğeri ile beraber açıldı yanı saçmalık bu ve bölgemde YAPA aktif VDSL2 de aktif alt yapı sorgulamasında 70mb kadar çıkıyor ben ise 20mb zorla alıyorum 1 2mb upload eskiden 7 aldığım upload ile şuan çok fark var bu sorunun çözümü için ne yapabilirim ?

    Destek no ; 22167372
    kontrol etmek isterseniz

    Resimler


    Alt yapim değişti ! Hiz Perfonmas Sorunu
    Alt yapim değişti ! Hiz Perfonmas Sorunu
    Alt yapim değişti ! Hiz Perfonmas Sorunu
    Alt yapim değişti ! Hiz Perfonmas Sorunu

    @TurkNetDestek







  • Cevap vermek için cevap verilmesi yanlış bence yani sonuç odaklı olmadığı için sadece zaman kaybı oluyor. Bugün oldu 18 gün 1 port sorunun 18 günde çözülmemesi çok değişik bir olay
  • saha dolabını değiştirdiklerinde hattını düzgün bağlamamışlar sanırım, snr değerlerin sınırlarda görünüyor. telekomun saha dolabında kabloları düzgün bağlaması lazım, o zaman düzelir.
  • Onlar 15gün önce geldiler bizde sorun yok diyorlar sorun sizden kaynaklı türknete yazın diyorlar turknette onlardan kaynaklı diyorlar 3 tane ariza kaydı açtılar turktelekom ile bir değişim yok çözemedim.
    Bu konuda nasıl bir yol izliyeceğim fikrim yok 4 günden beri ticketimede cevap yok
  • Merhabalar, öncelikle geç geri dönüşüm için sizden özür dilerim. Hizmetinizi ben kontrol edip size bu konuda yardımcı olmaya çalışacağım. Muhtemelen TT tarafının bir hatasından dolayı bir hız kaybı yaşıyorsunuz. Gerekli tüm hat kontrollerinizi yaptırıp size bu konu hakkında detaylı bilgi verdireceğim. Bu süreçte istediğiniz zaman bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, öncelikle geç geri dönüşüm için sizden özür dilerim. Hizmetinizi ben kontrol edip size bu konuda yardımcı olmaya çalışacağım. Muhtemelen TT tarafının bir hatasından dolayı bir hız kaybı yaşıyorsunuz. Gerekli tüm hat kontrollerinizi yaptırıp size bu konu hakkında detaylı bilgi verdireceğim. Bu süreçte istediğiniz zaman bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
    ben pes ettim düzeltemiyorsunuz sorunu teşekkürler konuyu kilitle ye bilirsiniz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.