|
ALFA ROMEO GIULIETTA NASIL ARAÇTIR? ALINIR MI?
-
-
Vay king nasıl gidiyor? Uno yu sattın galiba?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizel 2014 model giulietta kullanıyorum. Bilgim dahilinde olanları yazayım, unuttuğum varsa başkaları ekler.
Kronik sorunları:
-Torpido kapağı şişmesi veya çatlaması (göğüs değişiyor)
-Kapı kolunun içeriden kırılması (kapı döşemesi sökülüp tüm mekanizma değişiyor).
-Klima aksamı bozuluyor, bir taraf sıcak bir taraf soğuk üflüyor.
Parça sıkıntısı yok.
Ön takım gayet sağlam.
Dizeller piyasadaki rakiplerine göre biraz fazla yakar. Şehir içinde 8 litre civarlarında gezer. Uzun yolda ise diğer dizellere yakındır. Yüksek tüketimde sınıfında rekor değer olan 320nm torkun da etkisi var.
Dikkat edilmesi gerekenler:
-2014 makyajı öncesindeki modellerde bluetooth yok.
-Aracın cam fitillerine krom uygulayıp aracı dolu paket gibi satmaya çalışanlara dikkat edilmeli. (Distinctive paket dolu pakettir.)
-Sonradan çift egzos taktıran herkes aracını spor paket diye satmaya çalışıyor, bildiğim kadarıyla spor paketlerde deri koltuk da geldiği için oradan anlaşılabilir.
-Apaçi tayfa eline düşmüş modeller çoğunlukta, dikkat edilmeli
-Kalan konularda diğer araçlarda dikkat edilenlere bakılması yeterlidir. Genel olarak sorunsuz bir model.
-
İlk serilerinde (2011 modeller) yeni üretimden kaynaklanan işçilik sorunları yoğunlukta, mümkünse 2014 ve üzerine bakmak lazım. Dizeli muhteşem, kullanımı muhtemelen sınıfının en keyiflisi ve gayet konforlu. Bakım parça vs. artık bir sorun değil zaten bunlar.
Bana göre en büyük eksisi iç mekandaki eşya gözü eksikliği ve malzeme kalitesi. elinizdeki telefonu koyabileceğiniz bir yer yok:) Özellikle de makyajlı kasalarda Aux-Bluetooth aparatı koydular tek eşya gözüne rezalet. Alfaların yıllardır süren alışkanlığıdır ama eşya gözündeki cimrilikler:)
-
Alma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2014 ve üstü temiz bir alfa romeo giulietta ya ne kadar verilmelidir hocam -
Piyasa çok karışık malesef yorum yapamayacağım, sizi de yanlış yönlendirmek istemem.
Ben aracı geçtiğimiz eylül ayında 142.000 tl ye aldım. İlk sahibinden 100 bin km de 2014 dizel manuel distinctive paket kırmızı ve cam tavanlı. Kaza boya değişen hiç bir şeyi yok.
Şu an piyasa durumunu bilmiyorum maalesef -
quote:
Orijinalden alıntı: Ysgramor
Dizel 2014 model giulietta kullanıyorum. Bilgim dahilinde olanları yazayım, unuttuğum varsa başkaları ekler.
Kronik sorunları:
-Torpido kapağı şişmesi veya çatlaması (göğüs değişiyor)
-Kapı kolunun içeriden kırılması (kapı döşemesi sökülüp tüm mekanizma değişiyor).
-Klima aksamı bozuluyor, bir taraf sıcak bir taraf soğuk üflüyor.
Parça sıkıntısı yok.
Ön takım gayet sağlam.
Dizeller piyasadaki rakiplerine göre biraz fazla yakar. Şehir içinde 8 litre civarlarında gezer. Uzun yolda ise diğer dizellere yakındır. Yüksek tüketimde sınıfında rekor değer olan 320nm torkun da etkisi var.
Dikkat edilmesi gerekenler:
-2014 makyajı öncesindeki modellerde bluetooth yok.
-Aracın cam fitillerine krom uygulayıp aracı dolu paket gibi satmaya çalışanlara dikkat edilmeli. (Distinctive paket dolu pakettir.)
-Sonradan çift egzos taktıran herkes aracını spor paket diye satmaya çalışıyor, bildiğim kadarıyla spor paketlerde deri koltuk da geldiği için oradan anlaşılabilir.
-Apaçi tayfa eline düşmüş modeller çoğunlukta, dikkat edilmeli
-Kalan konularda diğer araçlarda dikkat edilenlere bakılması yeterlidir. Genel olarak sorunsuz bir model.Litre disel ile şehir içi performanslı kullanıyorum de...
-
Ankara Çankaya'da ikamet ediyorum. Bol yokuşlu ve dur kalk şehir içinde aracın n modunda bu kış aylarında tüketimim bu şekilde. Aracı performanslı kullanacak bir güzergahım yok.
Aracınız Giulietta değilse, Çankaya gibi trafikli ve yokuşlu bir güzergahta araç kullanmıyorsanız, 320nm torklu sınıfının en ciğerli motorunu Vw grubunun dizelleriyle karşılaştırıyorsanız çok da yorum yapmayın isterseniz.
Herkes arabasının ne kadar az yakıp ne kadar çok gittiğini ispatlamaya çalışıyorken, kullanım şeklim hakkında ya da aracımın olduğundan fazla yaktığı konusunda yalan söylememin bana da bir faydası yok takdir ederseniz. Araç ne ise onu anlatıyorum.
Düzeltme: imla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ysgramor -- 12 Ocak 2021; 18:17:32 > -
Alfa'yı boşver VAG grubu DSG konusu aç sen o daha çok tutar. Zaten sen benden iyi biliyorsundur benimki de laf
-
2015 yilinda sifir olarak aldim. Herhangi bir sorun yasamadim. Istanbulda kullaniyorum dizel manuel kirmizi , cam tavanli distingsive paket.
Aracin bakimlarini yetkili serviste yaptirdim. 5 yildir severek kullaniyorum. Yol tutusu ve surus keyfi oldukca basarilidir. Yakin zamanda c200d ile takasta bayi 180 bin saymisti ama araci almadim.2. El fiyatini sormussunuz oyuzden yazdim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Ysgramor
Ankara Çankaya'da ikamet ediyorum. Bol yokuşlu ve dur kalk şehir içinde aracın n modunda bu kış aylarında tüketimim bu şekilde. Aracı performanslı kullanacak bir güzergahım yok.
Aracınız Giulietta değilse, Çankaya gibi trafikli ve yokuşlu bir güzergahta araç kullanmıyorsanız, 320nm torklu sınıfının en ciğerli motorunu Vw grubunun dizelleriyle karşılaştırıyorsanız çok da yorum yapmayın isterseniz.
Herkes arabasının ne kadar az yakıp ne kadar çok gittiğini ispatlamaya çalışıyorken, kullanım şeklim hakkında ya da aracımın olduğundan fazla yaktığı konusunda yalan söylememin bana da bir faydası yok takdir ederseniz. Araç ne ise onu anlatıyorum.
Düzeltme: imlaTasarımı beğeniyorum beğeniyorum ben şahsen ama performanslı bir motor olsa okadar tüketemez çok verimsiz yüklü kamyon 17-20 litre yakıyor iken bu tüketimin sebebi çankaya yokuşları demek hiç mantıklı değil yokuş çıktığınız kadar iniyorsunuz çünkü..
sürekli 4x4 otomatik lagacy 15 litre benzin ile şehir içi yapıyordu... 12litre disel ile arazi yapıyoruz
Senin araba normal değil.
-
SekizsilindiryoutubeSÖYLEMEDEN OLMAZ | Alfa Romeo Giulietta Dizel Otomatik | Tüketim, Masraf, Kronik Arıza ve Her Şeyhttps://www.youtube.com/watch?v=4Aci_zxR8C8&feature=youtu.be
Dakika 12.45'de giulietta sahibi şehir içinde 7 litre yaktığını söylüyor. Ondaki araç mk3 denilen 2016 makyajında güncellenmiş dizel motor ve çift kavramalı otomatik şanzıman. Bendeki makyaj öncesi motoru ve manuel vitesi düşünürseniz, güzergah da eklenince aslında mantıklı değerler söylediğimi anlarsınız.
Eğer araştırırsanız alfa romeo forumlarında da dizel için 7-7.5 litrelerin şehir içinde normal olduğu söylenmiş. Hatta forumda bile mesaj görmüştüm bununla ilgili.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ysgramor -- 13 Ocak 2021; 11:58:2 >
-
Otomobil sizin için tutkuysa her şekil alınır. Giu da aldığım sürüş keyfini maalesef alamıyorum.
Ama 170 lik benzinli olmalı alınacak Giu! Dizel aracımda olduğu için sağlıklı kıyas yapabiliyorum. Bendeki araç spor paket ve mat gri renkti inan yanında o dönemin bir çok popüler aracı sönük kalıyordu yan yana park ettiğinde.
-
Güzeldir alınır.
-
Ben üç ay kadar dizelini kullandım. Araç çok güzel. Tabi beklenti ne o da önemli. Aldığım aracın motoru %100 dü ve rampada çok iyi asılıyordu. Motor güzel ve sorunsuz. Az yakıyor. Yaz sıcağında güneşte bırakırsan zamanla torpido hava yastığı şişiyor ve çatlıyor. tamiri 2000 tl.
Havalı bir araç. Tekrar Guilietta'ya geri dönebilirim.
-
bi insanın aklına alfa girdiyse sorgusuz sualsiz alınmalıdır. burda alfaya yok şöyle böyle diyip, daha 10 kmde desege sini patlatan bassat alırlar
-
Belli bir donememi kapsiyor tam değilim ama "sikayet var " sitesindeki hemen tüm şikayetler torpido şişmesi ve birleşiminden ayrılmasıyla ilgili. Ithalatcida kulak tıkanmış bu ayıba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Dizel 2014 model giulietta kullanıyorum. Bilgim dahilinde olanları yazayım, unuttuğum varsa başkaları ekler.
Kronik sorunları: -Torpido kapağı şişmesi veya çatlaması (göğüs değişiyor) -Kapı kolunun içeriden kırılması (kapı döşemesi sökülüp tüm mekanizma değişiyor). -Klima aksamı bozuluyor, bir taraf sıcak bir taraf soğuk üflüyor. Parça sıkıntısı yok. Ön takım gayet sağlam. Dizeller piyasadaki rakiplerine göre biraz fazla yakar. Şehir içinde 8 litre civarlarında gezer. Uzun yolda ise diğer dizellere yakındır. Yüksek tüketimde sınıfında rekor değer olan 320nm torkun da etkisi var. Dikkat edilmesi gerekenler: -2014 makyajı öncesindeki modellerde bluetooth yok. -Aracın cam fitillerine krom uygulayıp aracı dolu paket gibi satmaya çalışanlara dikkat edilmeli. (Distinctive paket dolu pakettir.) -Sonradan çift egzos taktıran herkes aracını spor paket diye satmaya çalışıyor, bildiğim kadarıyla spor paketlerde deri koltuk da geldiği için oradan anlaşılabilir. -Apaçi tayfa eline düşmüş modeller çoğunlukta, dikkat edilmeli -Kalan konularda diğer araçlarda dikkat edilenlere bakılması yeterlidir. Genel olarak sorunsuz bir model. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X