< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ne anlarlar dertten halden, Hepsi gelmiş Neanderthalden...
|

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ne anlarlar dertten halden, Hepsi gelmiş Neanderthalden...
|
Teypler Aküyü Bitirebilir mi?
Teypler, çok fazla elektrik tüketerek aküyü bitirebilen elektronik cihazlardır. Özellikle "double teyp" ve "multimedya" gibi daha karmaşık teypler, daha yüksek güç tüketimine sahiptir.
Android teypler de aküyü bitirebilir, ancak tüketim miktarı teyp modelinin özelliklerine ve kullanım alışkanlıklarına bağlı olarak değişir.
Teyplerin aküyü bitirmesinin bir diğer nedeni de elektrik kaçağı olabilir. Teybin içindeki gevşek kablolar veya arızalı bileşenler, akünün zamanla boşalmasına neden olan sürekli bir elektrik akımına yol açabilir.
Teybin kapalıyken bile aküyü bitirmesi mümkündür. Teybin "kapalı" konumunda olması, tamamen kapalı olduğu anlamına gelmez. Bazı teypler, saat ve radyo ayarlarını korumak için küçük miktarlarda güç çekmeye devam ederler. Bu durum, özellikle uzun süre kullanılmayan araçlarda akünün boşalmasına neden olabilir.
Oto teyplerinde elektrik kaçağı, yangın riskine yol açabileceği için özellikle tehlikelidir. Teybinizin aküyü bitirdiğinden veya elektrik kaçağı yaptığından şüpheleniyorsanız, derhal bir oto elektrikçisine göstermeniz önerilir.
Akünün bitmesini önlemek için şu önlemleri alabilirsiniz:
|
|
_____________________________
2010 Volkswagen Polo 1.4 TSI GTI
2008 Peugeot 207 1.6 THP RC 2005 Chevrolet Kalos 1.2 |
|
_____________________________
Ne anlarlar dertten halden, Hepsi gelmiş Neanderthalden...
|
|
|
_____________________________
2010 Volkswagen Polo 1.4 TSI GTI
2008 Peugeot 207 1.6 THP RC 2005 Chevrolet Kalos 1.2 |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ne anlarlar dertten halden, Hepsi gelmiş Neanderthalden...
|
|
|
_____________________________
2010 Volkswagen Polo 1.4 TSI GTI
2008 Peugeot 207 1.6 THP RC 2005 Chevrolet Kalos 1.2 |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ne anlarlar dertten halden, Hepsi gelmiş Neanderthalden...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ne anlarlar dertten halden, Hepsi gelmiş Neanderthalden...
|
|
|
_____________________________
2010 Volkswagen Polo 1.4 TSI GTI
2008 Peugeot 207 1.6 THP RC 2005 Chevrolet Kalos 1.2 |
|
|
_____________________________
Ne anlarlar dertten halden, Hepsi gelmiş Neanderthalden...
|
|
|
_____________________________
2010 Volkswagen Polo 1.4 TSI GTI
2008 Peugeot 207 1.6 THP RC 2005 Chevrolet Kalos 1.2 |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ne anlarlar dertten halden, Hepsi gelmiş Neanderthalden...
|
|
|
_____________________________
2010 Volkswagen Polo 1.4 TSI GTI
2008 Peugeot 207 1.6 THP RC 2005 Chevrolet Kalos 1.2 |
|
Hocam merhaba 3 yıl olmuş konu ama sizin yaşadığınız sorunun birebir aynısını yaşıyorum siz sıkıntıyı nasıl çözdünüz acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Konuyu yeniden hortlatacağız belki ama eminim aynı sorunu yaşayan birçok kişi vardır, aynı sorunu bende yaşıyorum tesla ekranı değiştirmeye karar verdim. Benimde akü bitiyor sürekli elektrikçi kaçak yok diyor akücü akü sağlam diyor, multimediacı cihaz açılmayınca cihaz beyni sulanmış diyor, sarı kabloda sürekli elektrik varmış yazılanlar gibi kırmızı da da var ancak kontağı kapatınca kırmızı daki elektrik gidiyor. Sarı için bir anahtar yaparız ama o zamanda hep uzun açılış yapar dedi. Hafıza tutmaz dedi. Benim anlamadığım aynı cihazda aynı tarihte aynı aracın benzinli sine aldık onda bu sorun olmadı benim dizel de bu sorun oldu. Çözüm bulan varmı bu soruna acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
[/center]
|