Şimdi Ara

AKL- ROMANO- KME SIRALI SİSTEM (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
258
Cevap
5
Favori
27.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstf48

    slm 2006 model opel astra 1,4 twinport sahibiyim...aracımda kme marka tüp var, 2009 8. ayında takılmıstı. bu güne kadar hiçbir sıkıntım yoktu. gayet memnumdum. ama suan araç en sonfethiye ye antalya dönüşümde LPG bitti sinyali verdi. bende LPG aldım. fakat sürekli aynı hatayı vermeye devam etti. ertesi gün normal bir şekilde çalışmaya devam etti bu hafta sonu da izmir dönüşü aynı hata tekrarladı. lpg bittikten sonra doldurdur halde depo boşmuş benzeri sinyal verdi ve benzine geçti. bikaç kere dur kalk yaptım. tekrar çalıştırdım fakat düzelmedi sonunda bizde benzin ile yolumuza devamettik. aksam 4-5 saat sonra evde arabayı tekrar çalıştırınca araba tüp ile çalıştı...acaba benim sorunum fazla ısınmadan dolayı aracı gazda kullanamıyor muyum? kaput altında sıcqklık artınca araba gazda çalışmayıp benzine mi atıyor? ne yapmam önerirsiniz? siz ce sorun regülatörde midir?

    parça değişimi gerektiren birşey olabilir mi? garanti den faydalanabilir miyim? fiyatları ne kadardır?


    Merhaba:

    iki ihtimal olabilir

    1- bağlantı kablolarında gevşeme olabilir Araçın altını sürtü iseniz. bundan kaymnaklanan gaz kesmede olabilir arka valf kabloları soyulmuş,kopmuş olabilir.
    2-filitreler tıkanmış olabilir.




  • ustam bugün servise gittim. tüpün ağzında bi tane bobin var onu söktü bikaç gün dene daha sonra bakarız dedı bobınsız sekılde tüpte kullanıyorum suan. sızce sorun olurmu? bobin ne işe yarar sizcde arıza bundan kaynaklanıyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstf48

    ustam bugün servise gittim. tüpün ağzında bi tane bobin var onu söktü bikaç gün dene daha sonra bakarız dedı bobınsız sekılde tüpte kullanıyorum suan. sızce sorun olurmu? bobin ne işe yarar sizcde arıza bundan kaynaklanıyormu?


    Merhaba :

    Arkadan deponun üzerinden aldığı elekro falf'in bobinidir . elk. aldığında çalışır elktirik kesilince kapanır. yeterli elektirik alamıyor yada arızalı diye sökmüştür bundan kaynaklana bilir ama bu işlem bir denemedir. arıza ondan sa yenisi takılmalıdır. O bir emniyet valfidir. kaza esnasında kontak kapanınça gazı kesmesi için.
  • sayın şafak otogaz yetkilisi ben daha önce yazmıştım bende 1997 model toyota corolla gli 1.6 vardı balıkesirde kme taktırmıştım sorunları vardı o sorunlar devam etti buradaki servis bana 2 seçenek sundu ya akl takalım yada romano dedi bende romano taktırdım kme nin üstüne 250 tl daha verdim kme kit söküldü şimdi romano takıldı ama sorunların hiç biri kalmadı hepsi düzeldi demekki sorum kme kitindeymiş ne titreme nede 140 ile giderken ve klime açıkken kastırma yapıyor 1500km yaptım hiç bir sorun kalmadı dün kalibrasyon ayarıne gittim balıkesşrdeki servis bilgisayara bağladı ayarlar düzgün dedi bu romanado kmedeki gibi kalibrasyon ve yol yaraı yok dedi bende birşey demedim şu an çok memnunum yakıt olarak düz yolda 8.5 litre gaz yaktı ama 120km 130km ortalama ve klime full açık halde şimdi benim kafama takılan bu kme nin yazılımı mükemmel deniliyor kiiti çok iyi deniliyor 1997 model eski bir araba için neden uyum sağlamadı bana hep araçta sorun var denildi demekki kitte sorun varmış şu anda romanodan çok memnunun bilgilendirme amaçlı olarak yazdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmannhakan

    sayın şafak otogaz yetkilisi ben daha önce yazmıştım bende 1997 model toyota corolla gli 1.6 vardı balıkesirde kme taktırmıştım sorunları vardı o sorunlar devam etti buradaki servis bana 2 seçenek sundu ya akl takalım yada romano dedi bende romano taktırdım kme nin üstüne 250 tl daha verdim kme kit söküldü şimdi romano takıldı ama sorunların hiç biri kalmadı hepsi düzeldi demekki sorum kme kitindeymiş ne titreme nede 140 ile giderken ve klime açıkken kastırma yapıyor 1500km yaptım hiç bir sorun kalmadı dün kalibrasyon ayarıne gittim balıkesşrdeki servis bilgisayara bağladı ayarlar düzgün dedi bu romanado kmedeki gibi kalibrasyon ve yol yaraı yok dedi bende birşey demedim şu an çok memnunum yakıt olarak düz yolda 8.5 litre gaz yaktı ama 120km 130km ortalama ve klime full açık halde şimdi benim kafama takılan bu kme nin yazılımı mükemmel deniliyor kiiti çok iyi deniliyor 1997 model eski bir araba için neden uyum sağlamadı bana hep araçta sorun var denildi demekki kitte sorun varmış şu anda romanodan çok memnunun bilgilendirme amaçlı olarak yazdım



    Teşekkür edrim bilgi için; Romano iyi tercih ançak kme nin sıkıntılı olmasını anlamak zor. Genede hayırlı olsun.
    Güle güle kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....


    quote:

    Orijinalden alıntı: mstf48

    ustam bugün servise gittim. tüpün ağzında bi tane bobin var onu söktü bikaç gün dene daha sonra bakarız dedı bobınsız sekılde tüpte kullanıyorum suan. sızce sorun olurmu? bobin ne işe yarar sizcde arıza bundan kaynaklanıyormu?


    Merhaba :

    Arkadan deponun üzerinden aldığı elekro falf'in bobinidir . elk. aldığında çalışır elktirik kesilince kapanır. yeterli elektirik alamıyor yada arızalı diye sökmüştür bundan kaynaklana bilir ama bu işlem bir denemedir. arıza ondan sa yenisi takılmalıdır. O bir emniyet valfidir. kaza esnasında kontak kapanınça gazı kesmesi için.


    daha önceki mesajlarımda da belirtim üzere bobin değişimi yapıldı, fakat sorun halolmadı...dün gaz ile yaklasık 40-50 km yol yaptıktan sonra arabayı park ettim bi yarım saat sonra tekrar çalıştırdım araç aynı arızayı tekrarladı...yani gazı kesip benzine geçti. bikaç kere dur kalk yaptım hararet ile ilgilidir diye 45-50 dakika bekledim yine düzelmedi. aksam ustu aracı tekrar çalıştırınca gaz ile çalışmaya devam etti. sorun nedir bir türlü cevap bulamıyoruz???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstf48


    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....


    quote:

    Orijinalden alıntı: mstf48

    ustam bugün servise gittim. tüpün ağzında bi tane bobin var onu söktü bikaç gün dene daha sonra bakarız dedı bobınsız sekılde tüpte kullanıyorum suan. sızce sorun olurmu? bobin ne işe yarar sizcde arıza bundan kaynaklanıyormu?


    Merhaba :

    Arkadan deponun üzerinden aldığı elekro falf'in bobinidir . elk. aldığında çalışır elktirik kesilince kapanır. yeterli elektirik alamıyor yada arızalı diye sökmüştür bundan kaynaklana bilir ama bu işlem bir denemedir. arıza ondan sa yenisi takılmalıdır. O bir emniyet valfidir. kaza esnasında kontak kapanınça gazı kesmesi için.


    daha önceki mesajlarımda da belirtim üzere bobin değişimi yapıldı, fakat sorun halolmadı...dün gaz ile yaklasık 40-50 km yol yaptıktan sonra arabayı park ettim bi yarım saat sonra tekrar çalıştırdım araç aynı arızayı tekrarladı...yani gazı kesip benzine geçti. bikaç kere dur kalk yaptım hararet ile ilgilidir diye 45-50 dakika bekledim yine düzelmedi. aksam ustu aracı tekrar çalıştırınca gaz ile çalışmaya devam etti. sorun nedir bir türlü cevap bulamıyoruz???


    sanki ? - borudaki lpg bitince çalışmıyor takiii boru doluncaya kadar . Taşıyıcı boruda ezik yada rekor uçlarıda keserken kapanma olabilir kontrol etmekte fayda var.




  • iyi günler. aracımda son zamanlarda devirlenmede kesiklik problemi ortaya çıktı.Özellikle 1. daha belirgin 2. viteste genelde 1000-1500 devirlerde hızlanırken ve yük altında( yokuş yukarı veya araç dolu iken) kesiklik ve stop etme meyili oluyor,egzost titriyor felan.Mecburen debriyaj ile yük azaltıp öyle yol veriyorum.Hatta bugün otobanda aynı şeyi sollama yaparken 4. viteste te düşük devirden yukarı çıkarken yaptı zor solladım.Benzinde denedim sorun yok.Neden olabilir.Kit gasitaly ,araç lada vega 1.5 16v .Kusura bakmayın gasitaly başlığı pek aktif değil burada soruyorum
  • Sayın Şafak otogaz, Benim araçta(mazda6-2005) Romano var,geçenlerde yazılım için size danışmıştım. Benim enjektörlerde REIN04 Class2A REI 00 yazıları var. Bu enjektörler yazılımda ROMANO ve ROMANO FAST seçeneklerinden hangisine uygun. Sormamın nedeni aracı aldığımdan beri rolantide hafif silkeliyor. bujileri,kabloları değiştirdim.Soğukken pek farkedilmiyor,sıcakken daha fazla. rolantideki yakıt oranını yükselttiğim zaman tekleme çok azalıyor. nedendir acaba yorumunuz.
    Saygılar,
  • ben kme oto gaz sistemi kullanıyorum vede çok şükür memnunum.
    sormak istediğim belirli zamanlarda yazılım çıkıyor mu, arada bir yeniletmem lazım mı yazılımı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    iyi günler. aracımda son zamanlarda devirlenmede kesiklik problemi ortaya çıktı.Özellikle 1. daha belirgin 2. viteste genelde 1000-1500 devirlerde hızlanırken ve yük altında( yokuş yukarı veya araç dolu iken) kesiklik ve stop etme meyili oluyor,egzost titriyor felan.Mecburen debriyaj ile yük azaltıp öyle yol veriyorum.Hatta bugün otobanda aynı şeyi sollama yaparken 4. viteste te düşük devirden yukarı çıkarken yaptı zor solladım.Benzinde denedim sorun yok.Neden olabilir.Kit gasitaly ,araç lada vega 1.5 16v .Kusura bakmayın gasitaly başlığı pek aktif değil burada soruyorum


    Çok sayıda gasitaly montajı yaptım bu şikayetle gelen hiç olmadı . Özrünüze sığınarak debriyajınız bitme eyliminde olmasın yarım debriyajla topladığına göre ya sboplar kaçırıyor yada depriyajda sıkıntı var. ançak görmeden bir şey diyemem. başıma anlattığınız gibi bir olay hiç gelmedi.

    gasitaly en sorunsuz kitlerden birtanesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedobey

    ben kme oto gaz sistemi kullanıyorum vede çok şükür memnunum.
    sormak istediğim belirli zamanlarda yazılım çıkıyor mu, arada bir yeniletmem lazım mı yazılımı..


    Yok Güle güle kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....


    quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    iyi günler. aracımda son zamanlarda devirlenmede kesiklik problemi ortaya çıktı.Özellikle 1. daha belirgin 2. viteste genelde 1000-1500 devirlerde hızlanırken ve yük altında( yokuş yukarı veya araç dolu iken) kesiklik ve stop etme meyili oluyor,egzost titriyor felan.Mecburen debriyaj ile yük azaltıp öyle yol veriyorum.Hatta bugün otobanda aynı şeyi sollama yaparken 4. viteste te düşük devirden yukarı çıkarken yaptı zor solladım.Benzinde denedim sorun yok.Neden olabilir.Kit gasitaly ,araç lada vega 1.5 16v .Kusura bakmayın gasitaly başlığı pek aktif değil burada soruyorum


    Çok sayıda gasitaly montajı yaptım bu şikayetle gelen hiç olmadı . Özrünüze sığınarak debriyajınız bitme eyliminde olmasın yarım debriyajla topladığına göre ya sboplar kaçırıyor yada depriyajda sıkıntı var. ançak görmeden bir şey diyemem. başıma anlattığınız gibi bir olay hiç gelmedi.

    gasitaly en sorunsuz kitlerden birtanesi.


    baskı balata yeni değişti.benzinde bahsettiğim gibi bir sorun yok.dolayısıyla lpg den sanırım bende tam anlatamamış olabilirim kusura bakmayın.
    Gazda iken alt devirlerde düz yolda daha az ama mesela yokuşta yada araç yüklü iken yani daha çok güç gerektiğinde gaz kesilip gelmesi gibi bir durum.O kesilme anında gaza abansam bile tepki gelmiyor.Kesilip gelme prosedürünü mutlaka görüyorum .Devirlendikten sonra hiç b ir sorun yada kesiklik yok.Hızlanmada felanda sorun yok.Debriyajda toplarmasının sebebi yüklenmeyi azalttığım için sarsıntı azalıyor ama kesiklik yine oluyor.bunun yapmamın sebebi hiç değilse sarsıntıyı az hissetmek için.
    Ama dediğiniz gibi görmeden bilemezsiniz ilk fırsatta işi gücü ayarlayıp geledceğim inş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye


    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....


    quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    iyi günler. aracımda son zamanlarda devirlenmede kesiklik problemi ortaya çıktı.Özellikle 1. daha belirgin 2. viteste genelde 1000-1500 devirlerde hızlanırken ve yük altında( yokuş yukarı veya araç dolu iken) kesiklik ve stop etme meyili oluyor,egzost titriyor felan.Mecburen debriyaj ile yük azaltıp öyle yol veriyorum.Hatta bugün otobanda aynı şeyi sollama yaparken 4. viteste te düşük devirden yukarı çıkarken yaptı zor solladım.Benzinde denedim sorun yok.Neden olabilir.Kit gasitaly ,araç lada vega 1.5 16v .Kusura bakmayın gasitaly başlığı pek aktif değil burada soruyorum


    Çok sayıda gasitaly montajı yaptım bu şikayetle gelen hiç olmadı . Özrünüze sığınarak debriyajınız bitme eyliminde olmasın yarım debriyajla topladığına göre ya sboplar kaçırıyor yada depriyajda sıkıntı var. ançak görmeden bir şey diyemem. başıma anlattığınız gibi bir olay hiç gelmedi.

    gasitaly en sorunsuz kitlerden birtanesi.


    baskı balata yeni değişti.benzinde bahsettiğim gibi bir sorun yok.dolayısıyla lpg den sanırım bende tam anlatamamış olabilirim kusura bakmayın.
    Gazda iken alt devirlerde düz yolda daha az ama mesela yokuşta yada araç yüklü iken yani daha çok güç gerektiğinde gaz kesilip gelmesi gibi bir durum.O kesilme anında gaza abansam bile tepki gelmiyor.Kesilip gelme prosedürünü mutlaka görüyorum .Devirlendikten sonra hiç b ir sorun yada kesiklik yok.Hızlanmada felanda sorun yok.Debriyajda toplarmasının sebebi yüklenmeyi azalttığım için sarsıntı azalıyor ama kesiklik yine oluyor.bunun yapmamın sebebi hiç değilse sarsıntıyı az hissetmek için.
    Ama dediğiniz gibi görmeden bilemezsiniz ilk fırsatta işi gücü ayarlayıp geledceğim inş.


    Beklerim




  • Şafak otogaz Konya da kme gaz kalibrasyonu kime yaptırılmalı tavsiyeniz nedir? Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muallim70 -- 22 Eylül 2011; 16:03:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim70

    Şafak otogaz Konya da kme gaz kalibrasyonu kime yaptırılmalı tavsiyeniz nedir? Saygılar



    Tabiki Atiker fabrikada murat bey. Mak. Müh konunu uzmanı...
  • Teşekkürler
  • selam ben yeni katıldım ankarada romano servisi varmı yada bu romanodan anlayacak bir kişi
  • Selam geçen hafta 93 model broadway araba satın aldım. arabata aldesa lpg kiti takılı. aracı aldığımda lpg boş olduğundan benzinde çalışıyordu. lpg aldığımda aracı lpgde çalıştıramadım. lpg ye aldığımda istop ediyordu. sanayide bir ustaya gösterdim lpg beyni kitlemiş dedi bir ayar yaptı aracı lpg de çalıştırdı. lpg beyninin ve karburator içindeki bazı parçaların değişmesi lazım, değişirsen kapotu açmazsın daha gibi şeyler soyledi. Şu an aracım lpg de çalışıyor fakat sabahleyin lpg de çalıştıramıyorum benzine alıyorum benzinde çalıştırıyorum lpg ye geçmek için ise hızlı giderken lpg ye alıyorum araba yaklaşık 20 sanıye tekledikten sonra anca lpg ye geçiyor. yani aracı benzinden lpg ye geçirmek için vurdurmak gerekiyor. aksi takdirde aracı rolantide lpg ye alırsam araç istop ediyor. aracı sabah çalıştırmak için mecbur benzine alıyorum. sonrada lpg ye geçmek için malum tekrar aracı vurdurmam gerekiyor.
    Ustanın dediği gibi lpg beyninin falan değişmesimi lazım yoksa basit ayarla falan halledilebilir bir sorunmudur.




  • Keşke KME nin her ilde otomatik kalibrasyon dışında ince ayar yapabilecek servisleri olsa.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.