Şimdi Ara

Adresimde altayapı var ama faydalanamıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar 1.5 ay önce telefonuma türk telekom fiber geldiğine dair bir mesaj göndermişti bende altyapımı sorguladım gerçekten de gelmişti sevinmiştim yıllardır altayapısız internet kullanıyordum. Türknet üzerinden başvurdum ekipler geldi 2 dakika keşif yaptılar kutu yok direk yok falan diyip gittiler şaşırdım çünkü bir kaç ay önce tt ekipleri evimin 70mt ötesine kadar turuncu ince kablolar döşemişti sanırım fiber diye geçiyor. Her neyse türknet üzerinden başvurum devam etti aradılar işte elektirikçi desteği aldıktan sonra bizleri arayın dediler, bende araştırdım evimde internet tesisatı yokmuş :D ben onlar yapacak sanıyorken taahutsuz olduğu için bu tarz şeyleri bizim yapmamız gerekiyormuş yaptırmadım ve diğer günlerde bir kez daha aradılar, evimde sonlandırma kutusu ve internet altyapısı olmadığı için faydalanamadığımı belirttiler ve eğer yalnız başıma evime kadar çektirmeye çalışırsam 40bin tlye kadar masrafım olacağını söylediler, onun yerine fiber (100) yalın paketi seçtiğimde interneti kurabilceklerini söylediler onu da yaptım fakat oda olmuyormuş ekip bile gelmedi.. ve bizde iptal etmek durumunda kaldık. Bugün de türk telekoma başvurdum bu sefer de olmazsa sizce ne yapmalıyım? Mesela CİMER'e yada BTK ya yazsam bir sonuca varırmıyım? Yanıtlarınızı bekliyorum şimiden çok teşekkürler





    _____________________________




  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Detaylı şekilde kontrol edebilmem için destek kayıt numarası paylaşır mısınız?
    _____________________________
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Yanıtınız için asıl ben teşekkür ederim, tabii ki hemen vereyim (71746707)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • https://www.guldurennet.com.tr/altyapi-sorgulama


    Adresinizi girince ne sonuç üretiyor?

    _____________________________
  • Bu tarz bir sonuç alıyorum. Daha önceden de bu tarz bir altyapı sorgulamıştım sanırım goknetten sorguladım.

    Adresimde altayapı var ama faydalanamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Jrein J kullanıcısına yanıt

    FTTH var gösteriyor. Binanıza konulan kutudan dairenize kablo çekili değil anladığım kadarıyla.

    _____________________________
  • biraz araştırdım evimiz müstakil sanırım o yüzden hiçbir şekilde çekemiyolarmış forumlarda da bi kaç haftadır geziyordum dediğiniz gibi o kutuyu en az 8 daire veya 8 kişi için çekebiliyorlarmış ve diğer türlü direklerde evimize çok yakın değil ve yakında da kutu yok sanırım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hocam müstakil eve fiber geliyor, forumda onlarca örneği mevcut. Birisi de benim.


    https://forum.donanimhaber.com/eve-kadar-fiber-geliyor-mutlu-son-icerir-ftth--144313559-13


    Sizin adresiniz FTTH için tanımlanmış. Bu demektir ki ya direğin üzerinde ya da binada kutu var veya kutunun konulması planlanmış. Bu kutudan daireye giden bir kablo var işte o kablonun çekilme işlemini bazen Telekom bazen de müşteri yapabiliyor. Sizin durumunuzda hangisi olacağı bilgisini de size Telekom verebilir ancak.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan da sorabilirsiniz.

    _____________________________




  • Öncelikle ilginiz için çok teşekkürler nerdeyse 4 yıldır ***box kullanıyorum nefret ettim artık ping değeri olsun indirme değerleri olsun yağmur yağdığında internet kopmaları olsun şu yorumunuz bile beni çok mutlu etti adresimde vds adls hiçbir şey yoktu şuan evime en yakın direk 90mt (tahminim) ötede ve evimiz cadde kenarında o direkte caddenin karşısında çapraz bir şekilde, umarım bu sefer olur türk telekoma direkt olarak başvurdum dediğiniz gibi kutu çekerlerse onların daireye çekmesine bile yok yeterki o kutu eve gelsin bi şekilde halledilir. Bu sefer de geldiklerinde kutu yok falan direkte uzak derlerse ne yapmalıyım bir çok şikayet yöntemi araştırdım fakat bu sefer olacağını umuyorum nerdeyse 5 yıla yakındır altyapı için başvuru yapıyorum yapıyoruz sonunda geldi bu aşamaya kadar geldiyse bence o kutuyuda çekerler diye düşünüyorum. Bi önceki başvurum türknet üzerindendi anlattığım gibi sonuçlandı o süreçte.

    Adresimde altayapı var ama faydalanamıyorum.



    Adresimde altayapı var ama faydalanamıyorum.

    Bu direkten başka yakın direk yok video yükleyebilseydim video yüklerdim ancak bu kadar belli edebildim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • Jrein J kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam ne demek. Hangi ildesiniz bilmiyorum, sizin bağlı olduğunuz bir telekom müdürlüğü olur ilinizde bu bazen ilçelerde olur bazen il merkezinde olur.



    https://www.turktelekom.com.tr/destek/iletisim/telekom-ofis-ve-magazalar


    TT-OFIS yazanlara bakacaksınız, hangisine bağlı iseniz orada "planlama" birimi olur. Onlar en net bilgiye sahiptir bölgenizdeki altyapı noktasında.


    Size attığım linkten bir kayıt açın bakalım size dönsünler ne bilgi alacaksınız.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Adresinizi yazın, internet başvurusu yaptığınızda altyapı yok hatası aldığınızı belirtin. Onlar size bilgi verirler.

    _____________________________




  • İlk attığınız linkte bireysel olarak baktığımda bizim ilçemiz yok en yakındaki de Adana/Yüreğir de ben Adana/Sarıçam’ dayım ama dediğiniz gibi en yakın zamanda gidip öğreneceğim bağlı olduğum müdürlüğü.(Düzeltme)

    Sanırım buldum TT ofis diye geçiyor ve bize en yakın yer dediğim yer imiş.

    Kayıtı açtım dediğiniz gibi yazdım bakalım umarım güzel bir dönüş alırım.

    Adresimde altayapı var ama faydalanamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jrein -- 1 Şubat 2024; 23:49:20 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Jrein J kullanıcısına yanıt
    Abonelik işlemlerinizi kontrol ettiğimde evet süreciniz uzun sürmüş ve 27.01.2024' de iptal edilmiş görünüyor. Dilerseniz şu şekilde yapılabilir. Bakır altyapı üzerinden abonelik alabilirsiniz ve adrese fiber geldiği zaman ekiplerimiz dönüşüm işlemini yaparlar.
    _____________________________
  • Jrein J kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı olsun. Müsait zamanınızda bağlı olduğunuz müdürlüğün planlama birimi ile görüşürseniz net bilgi sahibi olabilirsiniz. Talebinize de en kısa zamanda dönüş gelir inşallah.

    _____________________________
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet uzun sürdü. Aynı teklifi iptal sürecinde de vermişlerdi, bakır altyapı üzerinden kesin olarak internet aboneliği alabiliyor muyum veya hangi paketi seçmem gerekli çünkü altyapımda sadece fiber gözüküyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Jrein J kullanıcısına yanıt
    Bu konuda dilerseniz ilgili ekibimize bilgi verebilirim. Size arama yaparak detaylı bilgi vereceklerdir.
    _____________________________
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çok memnun olurum, beklemedeyim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Musait bi zamanda gidip görüşeceğim , inşallah reis, olumlu bi sonuçla dönerler umarım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Jrein J kullanıcısına yanıt

    İnşallah, gelişmeleri de bu konunuzdan paylaşırsanız herkese faydalı bir içerik olur hocam.

    _____________________________
  • Benim altyapıda da fiber var ama türknet reyiz max 100mbit veriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Ekran Kartı: ROG STRIX GeForce RTX 4080 Super, CPU: AMD Ryzen 7 5800x3D, Kasa: Cooler Master MasterCase H500 ARGB, CPU Soğutucu: Corsair H100 RGB, Anakart: ROG STRIX B550-F GAMING (WI-FI), RAM: Corsair Vengeance RT 4x16GB 3600MHz CL16, SSD1: Corsair MP510 480 GB M.2 NVME, SSD2: Kingston M.2 NVMe 500 GB, Klavye: GameBooster G918 Fire Storm RGB Red Switch, Mouse: SteelSeries Rival 600 Gaming Mouse - Oyun Konsolu: PS4 - PS5 Pro | Xbox Series X | Nintendo Switch OLED White | ROG Ally Z1 Extreme
  • gowlet kullanıcısına yanıt
    Ben 100mbit’e de razıyım, 4 yıldır 17mb redbox kullanıyorum ona da 17mbit demek ayıp olur 😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.