Şimdi Ara

Adresimde altayapı var ama faydalanamıyorum. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Jrein J kullanıcısına yanıt
    Ekibimize bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler😊
  • Önceki konu mesajlarınızı okuduğumda hali hazırda sisteminizde altyapınız FTTH olarak görünüyor bu konuyla alakalı normalde fiber kabloları dairenize türk telekom ekipleri çekmesi gerekiyor. Eğer kablolar çekilmez ise bütün isslerdede başvursanız dahi red verebilir. Tabi en iyi desteği türk telekom müdürlüğünden alabilirsiniz eğer kendiniz çekebilirseniz onlar size kablo temin edebilir.

  • imate kullanıcısına yanıt
    Kabloları çekmekte sıkıntı yok biz çekeriz de çeksek kutuyu falan onlar koyar mı ? Evimiz müstakil ve logar uzaklığı tahmini 70mt.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Elimden geldiğince detaylı ve açıklayıcı bir şekilde paylaşacağım. Bir şekilde başarılı bir şekilde sonuçlanmasını istiyorum Allahı’ın izniyle.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Jrein J kullanıcısına yanıt

    İnşallah.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar süreç yine biraz uzun sürdü başvuru yaptım bugün ekipler geldi fakat yine aynı kelimeleri duydum. Biraz muhabbet ettik buraya 4. gelişini söyledi durumuma üzüldüğünü söyledi arkadaş fakat yine de olmayacağını olan direğin uzak olduğunu çekseler bile kablo ince ve hassas olduğu için en ufak sallantıda veya bir şey olduğunda hasar göreceğini söylediler sizin söylediğini gibi vdsl veya adsl olarak başvuru yapmamı söylediler ama sizlerle zaten bu durumu konuştuk sizler bakır kablo ile çekilceğini söylediniz ama sanırım fiber altyapı başvurusu olarak almışlar sanırım arkadaşlar, ardındanda müdürlüğe gidip altyapım yok diye direk vs. çektirmek için şikayet başvurusu yapmamı söylediler bende altyapımın gözüktüğünü söyledim fakat sizin burada yok olsa bile direk veya sonlandırma kutusunun uzak olduğunu söylediler ve gittiler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Jrein J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Süreçle ilgili aktivasyon ekibimize bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.