Şimdi Ara

ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (67. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.961
Cevap
38
Favori
467.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kardeşim abs ve klima varsa 1050-1100 eder yoksa 900-950 arası bence.bende 96 abs klimalısı var 950 a aldım 1000-1500 arası masraf ettim masrafını bilerek aldım bence ideali yazdığım fiyattır.
  • yok mu cevap verecek kimse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sansli88

    Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım...naçizane bir sorum olacak:Acaba 96 accent GLs nin uzaktan kumanda beyni "Alıcısı" aracın neresine takılmıştır ? çok aramama rağmen bulamadım.

    Direksiyon kutusun içinde Soket lidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sènior Farfalla

    Arkadaşlar ben bi accent almayı düşünüyorum, 99-2000 model ama 1.3 mü 1.5 mi karar veremedim.
    Ayrıca bu GLS GL LX LS kafımı karıştırıyor. Bi açıklama yapabilecek var mı.
    Tavsiyeleriniz nelerdir. İlk aracım olacak daha önce hiç arabam olmadı. :)

    Konunun başını okursanız GL-GLS /GLX LS -LX ne olduğunu anlarsınız.

    L serisi 1.3 G serisi 1.5 tir.
    1.3 ler karbürütör 1.5 ler enjeksiyondur.
    yakıtları yaklaşık aynı sayılır. Ama 1.3 tabiki burun farkı ile az yakar.

    Genelrde GLS serisi en dolsu modeli olup GLX otomatik tir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salih88

    selam bende ilk arabam olan 99 model 1.5 gls aldım 20 gun once yanlız arabaya alışmam zaman alacak debriyaja basmadan mars almıyor forumda okumdum ki özelliği oymuş . sormak istediğim soru kontağı çevırınce dıreksıyonu oynatmadan mars almıyor sebebi nedir

    Direksiyon kilidi olabilirmi :)
  • Beyler herkeze iyi geceler alın size bi tartışma konusu

    bizim aracın (99 lx) tavanında tabiri caizse nokta nokta (kalem ucu kadar) turuncu renkte pas,çürük,oksit adını tanımlıyamadığım zımbırtılardan var geçen sene 2-3 tane olan bu noktalar bu sene kışın iyice arttı 10-12 adete çıktı pasta cila derde deva olurmu acaba????
  • Kalın pasta kullan.
  • arkadaşlar meraba....

    ben 8500-9500 Tl arası bir fiyatta 97-98-99 civarı bir 1.3 accent almayı düşünüyorum.
    internetteki ilanlarda;
    97 model, 1.3 gs, 150.ooo km de, lpg'li, 8500 tl'ye 1 tane,
    99 model, 1.3 ls, 148.ooo km de, lpg'li, 8500 tl'ye 1 tane,
    97 model, 1.3 ls, 82.ooo km de, benzinli, 9300 tl'ye 1 tane olmak üzre 3 ilan buldum.

    arkadaşlar pek arabalardan anlamıyorum ve bu ilk arabam olacak. 1.3 motor bana hem fiyat, hem görünüm, hemde ekonomik olarak cazip geliyo.
    köyde yaşıyorum ve fazla bir uzun yola gidecek birisi değilim. gideceğim yol maksimum 350 km uzaklık diyebiliriz.

    arkadaşlar size bikaç sorum olacak;
    1- bu bahsettiğim araçların özelliklerine göre fiyatları nasıldır ?
    2- genelde 1.3 motora performansı düşük deniyo, gerçekten de öyle midir ?? zaten uzun yol derdim yok ve hız meraklısı değilim. amacım ekonomik ve konforlu bi şekilde ulaşımımı sağlamak yani.
    3- 1.3 motorun benzin ve lpg yakıt tüketimi hakkında net bilginiz var mı ? eğer yeterince ekonomikse benzinli aracı alıp lpg taktırmadan kullanmak cazip olur mu ??
    4- genelde çıkardıkları bi arıza var mıdır ?
    5- bu araçları gerçekten tavsiye eder misiniz ???

    ya ilk arabam olacağı için bilgisizim ve açıkcası 1.3 almayı istiyorum ama bana "lpg uyumu zayıf,çekişi kötü alma" diyolar. bu foruma da sırf fikrinizi alabilmek için üye oldum.
    söyliyecekleriniz benim için çok önemli arkadaşlar şimdiden teşekkür ediyorum ve cevabınızı bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan80001

    slm arkadaşlar. benim 96 gls'm var. aracım sıralı lpg li 4 ay önce komple motor bakımı yaptırdım. tüp ayarlarını da kontrol ettirdim ama şehir içinde çok yakıyor aracım 350-400 arası. uzun yolda otobanda 210-230 arası yakıyor normal mi bu kadar fark olması bilgisi olan arkadaşlar varsa bana biraz bilgi verebilir mi. herkeze kazasız belasız yolculuklar..

    BAYA çok yakmış bu değerler lpg de normal değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaldırım'lı026

    arkadaşlar meraba....

    ben 8500-9500 Tl arası bir fiyatta 97-98-99 civarı bir 1.3 accent almayı düşünüyorum.
    internetteki ilanlarda;
    97 model, 1.3 gs, 150.ooo km de, lpg'li, 8500 tl'ye 1 tane,
    99 model, 1.3 ls, 148.ooo km de, lpg'li, 8500 tl'ye 1 tane,
    97 model, 1.3 ls, 82.ooo km de, benzinli, 9300 tl'ye 1 tane olmak üzre 3 ilan buldum.

    arkadaşlar pek arabalardan anlamıyorum ve bu ilk arabam olacak. 1.3 motor bana hem fiyat, hem görünüm, hemde ekonomik olarak cazip geliyo.
    köyde yaşıyorum ve fazla bir uzun yola gidecek birisi değilim. gideceğim yol maksimum 350 km uzaklık diyebiliriz.

    arkadaşlar size bikaç sorum olacak;
    1- bu bahsettiğim araçların özelliklerine göre fiyatları nasıldır ?
    2- genelde 1.3 motora performansı düşük deniyo, gerçekten de öyle midir ?? zaten uzun yol derdim yok ve hız meraklısı değilim. amacım ekonomik ve konforlu bi şekilde ulaşımımı sağlamak yani.
    3- 1.3 motorun benzin ve lpg yakıt tüketimi hakkında net bilginiz var mı ? eğer yeterince ekonomikse benzinli aracı alıp lpg taktırmadan kullanmak cazip olur mu ??
    4- genelde çıkardıkları bi arıza var mıdır ?
    5- bu araçları gerçekten tavsiye eder misiniz ???

    ya ilk arabam olacağı için bilgisizim ve açıkcası 1.3 almayı istiyorum ama bana "lpg uyumu zayıf,çekişi kötü alma" diyolar. bu foruma da sırf fikrinizi alabilmek için üye oldum.
    söyliyecekleriniz benim için çok önemli arkadaşlar şimdiden teşekkür ediyorum ve cevabınızı bekliyorum.

    lpg uyumu iyidir ama çekişi kötüdür katil eder adamı 1,5 bile bana zayıf geliyor. eski excelim 1,3 tü öldürüyodu beni gitmiyordu araba zorlaya zorlaya motoru yedim en sonunda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaldırım'lı026

    arkadaşlar meraba....

    ben 8500-9500 Tl arası bir fiyatta 97-98-99 civarı bir 1.3 accent almayı düşünüyorum.
    internetteki ilanlarda;
    97 model, 1.3 gs, 150.ooo km de, lpg'li, 8500 tl'ye 1 tane,
    99 model, 1.3 ls, 148.ooo km de, lpg'li, 8500 tl'ye 1 tane,
    97 model, 1.3 ls, 82.ooo km de, benzinli, 9300 tl'ye 1 tane olmak üzre 3 ilan buldum.

    arkadaşlar pek arabalardan anlamıyorum ve bu ilk arabam olacak. 1.3 motor bana hem fiyat, hem görünüm, hemde ekonomik olarak cazip geliyo.
    köyde yaşıyorum ve fazla bir uzun yola gidecek birisi değilim. gideceğim yol maksimum 350 km uzaklık diyebiliriz.

    arkadaşlar size bikaç sorum olacak;
    1- bu bahsettiğim araçların özelliklerine göre fiyatları nasıldır ?
    2- genelde 1.3 motora performansı düşük deniyo, gerçekten de öyle midir ?? zaten uzun yol derdim yok ve hız meraklısı değilim. amacım ekonomik ve konforlu bi şekilde ulaşımımı sağlamak yani.
    3- 1.3 motorun benzin ve lpg yakıt tüketimi hakkında net bilginiz var mı ? eğer yeterince ekonomikse benzinli aracı alıp lpg taktırmadan kullanmak cazip olur mu ??
    4- genelde çıkardıkları bi arıza var mıdır ?
    5- bu araçları gerçekten tavsiye eder misiniz ???

    ya ilk arabam olacağı için bilgisizim ve açıkcası 1.3 almayı istiyorum ama bana "lpg uyumu zayıf,çekişi kötü alma" diyolar. bu foruma da sırf fikrinizi alabilmek için üye oldum.
    söyliyecekleriniz benim için çok önemli arkadaşlar şimdiden teşekkür ediyorum ve cevabınızı bekliyorum.

    lpg uyumu iyidir ama çekişi kötüdür katil eder adamı 1,5 bile bana zayıf geliyor. eski excelim 1,3 tü öldürüyodu beni gitmiyordu araba zorlaya zorlaya motoru yedim en sonunda.

    ya bi öğretmen arkadaşım var, onda 98 broadwy 1.4i var da bana "senin alacağın 1.3 accent'le benim 1.4i broadwy aynıdır dert etme" dedi.
    ben köyde yaşıyorum da fazla da performansı yüksek bi arabaya ayıracak bütçem yok.
    1.3 le 1.5 arasında 1000 tl fark var deniyo. performanstan çok ekonomik olması bana daha iyi olur..




  • 1,4 reno 850 kg sanıyorum ama 1,3 accent 1 ton tüple felan daha da ağırdır köyde yaşıyorsan git reno al parçaları daha ucuzdur.
  • ya abicim iyisin hoşsun da spring bile 6ooo-7ooo tlden başlıyo, broadwy 8ooo-85oo tl civarı daha da üstü fiyat isteyenler var. artı yaş olarakta 94-96 arası bişeye gücüm yetiyo. accent daha cazip benim için. ayrıca görünüm olarakta accenti düşünüyorum. ama sadece "1.3 alma" diyolar, o konuda kararsızım.
  • Geçenlerdede muhabbeti geçti 1.3 motor tutmadı çekmez alınmaz satılmaz TAMAMEN şehir efsanesi

    Bizimde 99 model 1.3 lx accentimiz var 193 bim km ve motor henüz anahtar görmemiş ve 2 kişi talip oldu motor tertemiz 2 kere check up a girdi araba lpg ile uyumu gayet güzel performans açısından 1.5 motordan az biraz geri kalır 1.5 enjeksiyon 1.3 karbüratorlu

    dün akşam Ankara yenimahalleden Akyurt a (esenboğa yolu) gittim uzun süredir yüksek hıza çıkılmıyodu araçta açtım abicim gaz ayarını
    düzlükte hiç nazlanmadan 150 km hızı gördü + yerler nemli olduğu için dahada basmadım

    Oto pazarlarında hep aynı muhabbet döner genellikle 1.5 motor kullanıcıları söyler 1.3 tutmaz 1.3 gitmez 1.3 satılmaz

    Cadde de bi göz gezdirin 1.5mi çok 1.3 mü

    Karar sizin...
  • arkadaşlar şimdi 1.3 serisi karbüratörlü, 1.5 serisi de enjeksiyonlu ya, araçta karbüratör mü daha iyidir yoksa enjeksiyon mu ???

    bir de aralarında ki fark nedir ?? artıları eksileri nelerdir ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaldırım'lı026

    arkadaşlar şimdi 1.3 serisi karbüratörlü, 1.5 serisi de enjeksiyonlu ya, araçta karbüratör mü daha iyidir yoksa enjeksiyon mu ???

    bir de aralarında ki fark nedir ?? artıları eksileri nelerdir ???

    enjeksiyonlu araçlar daha az yakar daha fazla performans verir.

    birde ogunmas hocamma bir sorum olacak

    accent boğaz kelebeği temizliği ile ilgili resim varmı elinizde yada bunu pratik olarak yapmanın bir yolu varmı?

    aşşağıdaki arkadaş böyle kolay bir yoldan bahsetmiş pejosunda bizim accentlerde de böyle bir yöntem uygulanabilirmi



    quote:



    http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=14929&PN=2&title=gaz-kelebei-temizlii-ve-buji-deiimi

    öncelikle selamlar arkadaşlar...
    yorumları okudum ve aynı hadiseden bende dönem dönem çok muzdarip oldumm... ama şunu diyim genelde ilk çalıştırmalarda gaz ibresi sabit kalmamakla beraberinde oynamakta ve gaza basıp ayağınızı çektiğinizde araç stop etmekte rampa kalkışlarında gaz yememekte ve daha ilerleyen dönemlerde iice kurum yaptığı için araç hep stop etmekte. ben bu durumla karşılaştığımda gidiorumm tamircime alıorum bi karbüratör temizleyici gaz kelebeğine yarısını sıktırıyorum... işçilik bile vermiorumm çok basit bi iş... temizleyicide piyasada 7.5 ila 10 tl civarında... kalibrasyona gelince araç çalışır durumda bu işlem yapıldığı için kalibrasyona gerek duyulmuyor ki kurum bağlamış bişey kalibrasyonla bi alakası yok we araç canavar gibi gaz verdiğinizde homurdanıyor... korkulucak bişey yok geçmiş olsun... yapmanız gereken iyi bir karbüratörcüye gidip bi karbüratör temizliyicisini sıktırmak olacaktır. ii geceler...




  • kardeşim öncelikle teşekkür ederim. hakkaten şehir içi 35-40 kr uzun yolda 20-23 kr yakması normal gelmedi daha önce tüp ayarı yaptırdım ama pek bir fark görmedim. aceba ne yaptırmalıyım tavsiyeniz var mı. 1.5 gls nin tüplü yakıtı şehir içi yada uzun yolda ne kadardır normalde. sağolun herkeze hayırlı yolculuklar.
  • peki lpg li araçta karbüratör yada enjeksiyon farkediyo mu yani enjeksiyonlu da lpg nasıl işliyo ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaldırım'lı026

    arkadaşlar şimdi 1.3 serisi karbüratörlü, 1.5 serisi de enjeksiyonlu ya, araçta karbüratör mü daha iyidir yoksa enjeksiyon mu ???

    bir de aralarında ki fark nedir ?? artıları eksileri nelerdir ???

    enjeksiyonlu araçlar daha az yakar daha fazla performans verir.

    birde ogunmas hocamma bir sorum olacak

    accent boğaz kelebeği temizliği ile ilgili resim varmı elinizde yada bunu pratik olarak yapmanın bir yolu varmı?

    aşşağıdaki arkadaş böyle kolay bir yoldan bahsetmiş pejosunda bizim accentlerde de böyle bir yöntem uygulanabilirmi



    quote:



    http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=14929&PN=2&title=gaz-kelebei-temizlii-ve-buji-deiimi

    öncelikle selamlar arkadaşlar...
    yorumları okudum ve aynı hadiseden bende dönem dönem çok muzdarip oldumm... ama şunu diyim genelde ilk çalıştırmalarda gaz ibresi sabit kalmamakla beraberinde oynamakta ve gaza basıp ayağınızı çektiğinizde araç stop etmekte rampa kalkışlarında gaz yememekte ve daha ilerleyen dönemlerde iice kurum yaptığı için araç hep stop etmekte. ben bu durumla karşılaştığımda gidiorumm tamircime alıorum bi karbüratör temizleyici gaz kelebeğine yarısını sıktırıyorum... işçilik bile vermiorumm çok basit bi iş... temizleyicide piyasada 7.5 ila 10 tl civarında... kalibrasyona gelince araç çalışır durumda bu işlem yapıldığı için kalibrasyona gerek duyulmuyor ki kurum bağlamış bişey kalibrasyonla bi alakası yok we araç canavar gibi gaz verdiğinizde homurdanıyor... korkulucak bişey yok geçmiş olsun... yapmanız gereken iyi bir karbüratörcüye gidip bi karbüratör temizliyicisini sıktırmak olacaktır. ii geceler...


    Tüm karbütütörlü ve elektronik ateşleme olan (Platin değil elektrnik beyi ateşleme) araçlara olabilir.

    karbürütör temizliği demek açılıp bol benzin yada seyreltilmiş tiner ile delik ve oynar yerlerin temizlenmesidir :)

    NAsıl Wd40 paslı vidaları yğlayıp pası sökerse yeni teknoloji sıvılar kiri pası söküp atmakta.




  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.